OMG :"(quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:29 schreef ToT het volgende:
Buurvrouw hier is echt verslaafd aan Bollywood films!
1x zo'n film gezien. Kwamen 2 geliefden op het strand naar elkaar toe gerend, en aan de waterrand stonden tientallen vrouwen hand in hand te dansen terwijl er om hen rookbommetjes met gele, rode en blauwe rook afgingen enzo om het te vieren dat die 2 weer bij elkaar kwamen of whatever!quote:
Bollywood is een bizar genre waar bizar veel geld in omgaatquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:34 schreef ToT het volgende:
[..]
1x zo'n film gezien. Kwamen 2 geliefden op het strand naar elkaar toe gerend, en aan de waterrand stonden tientallen vrouwen hand in hand te dansen terwijl er om hen rookbommetjes met gele, rode en blauwe rook afgingen enzo om het te vieren dat die 2 weer bij elkaar kwamen of whatever!Uiteraard kwam dat helemaal compleet vanuit het niets he: die vrouwen en die rookbommen waren daar ineens zomaar spontaan!
___________!
in zuidelijk Noord Holland Noordquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:44 schreef ToT het volgende:
[..]In welk werelddeel zit jij momenteel?
Oww okeequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in zuidelijk Noord Holland Noord
En klotezon refereert aan de titel van het vorige nummer
Coolcool!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:47 schreef Symphonic het volgende:
Volgende Mashup draai ik vaker en vind ik nog steeds 1 van de gaafste
Is het ook, maar dit past zo perfect bij elkaarquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:52 schreef ToT het volgende:
Dit klinkt zo fout en toch ook weer zo tof he!
Ja echt een heerlijk nummer, een van de singles waar ik vroeger letterlijk de groeven uitgedraaid hebquote:
ja en nog iets, maar het was niet fijn op de koptelefoon....quote:
70's - 80's is echt mijn dingquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef ToT het volgende:
Veel mensen kotsen op de '80s, maar er is toen ook echt wel veel mooie muziek gemaakt hoor!
Absoluut!quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
70's - 80's is echt mijn ding
In de 80's is er zoveel moois gemaakt
Ik hoop dat het om 19.00 uur drukker is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:24 schreef Rafeiro het volgende:
Wat een rust hier.
Maar even boodschappen doen, geen brood meer in huis en dat is morgen toch wel handig.
En ik zal eens kijken Theo Thee.
Zuurquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:26 schreef Melting het volgende:
Goffer.... nieuwe bureaustoel gekocht. Wil ik hem in elkaar zetten, is er iets afgebroken.![]()
Dus maandag maar terugbrengen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zuur
Maar ik ga nu maar ff, dan ben ik iig op tijd terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |