niet lekker uitgevoerd hoor...quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:44 schreef Rafeiro het volgende:
whehe "G3RSt – Gimme Pussy! (ABBA vs. Rammstein)" klinkt best raar
quote:
quote:
Ik ga vast beginnen met het verzinnen van vragen voor vraag het dragemsquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ga vast beginnen met het verzinnen van vragen voor vraag het dragems
december!quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:10 schreef Samzz het volgende:
Wat ik Dragems zou vragen is, wanneer ga je weer draaien?
Ik ben trouwens gek op mashupsquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:05 schreef Rafeiro het volgende:
mja ben weer even een vracht mashups aan het luisteren.
Goed welquote:
Ouch, beetje slaapgebrek gehad de laatste tijd?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed wel
Gisteren een beetje in slaap gestort op de bank.. ging even een kwartiertje tv kijken
Nee niet eens, maar zo onbeschrijvelijk druk op het werk.....quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ouch, beetje slaapgebrek gehad de laatste tijd?
ik tune om half elf inquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:54 schreef Rafeiro het volgende:
Geen idee of er iemand is of luistert, maar ik doe het zo gewoon.
U draait?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:00 schreef Rafeiro het volgende:
Het is dus met 70s er in, niet helemaal jaren 70
Yup, ik ga wel iets langer door, niet heel veel though want wil VI ook nog even terugkijken en morgen weer werken, plak er wel even een half uurtje aan vast.quote:
Okee dan!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Yup, ik ga wel iets langer door, niet heel veel though want wil VI ook nog even terugkijken en morgen weer werken, plak er wel even een half uurtje aan vast.
Lang niet alle mashups waren erg fijn hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!Ja ik kom net terug van de buren. Jammer dat ik zo veel gemist heb van je show!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:00 schreef ToT het volgende:
Ik ga misschien morgen even flink bezig met een nieuwe show!Gaat echt fokking veel werk in zitten!
idd soms lijkt het echt een nummer op zich, zoals deze!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:13 schreef Rafeiro het volgende:
Zitten best hele knappe tussen vind ik.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:21 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga gewoon door tot 00:00 dan, sluit af met eentje waarvan ik betwijfel of ToT hem kan waarderen.
knal ik er nog een uurtje achteraan denk ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:21 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga gewoon door tot 00:00 dan, sluit af met eentje waarvan ik betwijfel of ToT hem kan waarderen.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
knal ik er nog een uurtje achteraan denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |