quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:53 schreef Rafeiro het volgende:
Moest trouwens E-14 zijn, maar soit. Nu ben ik al gekwoot met de fout.
Maar maar zelden gebruikt bij spotjes.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
E27 is toch gewoon een normale peerfitting. Als je dus niets had gezegd was er niets aan het handje geweest.
Klopt, maar het kan wel. Je gaat toch niet voor die lelijke leddingen hè?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar maar zelden gebruikt bij spotjes.
Gloeilamp tot ik ze niet meer kan krijgen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klopt, maar het kan wel. Je gaat toch niet voor die lelijke leddingen hè?
Misschien kan je nog van die kooldraadlampen kopen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:56 schreef Rafeiro het volgende:
En daarna ga ik verdrietig zijn met stomme lampen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:57 schreef MsMessy het volgende:
Melting wat draait je nu weer voor shit, mijn trommelvliezen rotten spontaan weg.
Olielampen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:58 schreef Rafeiro het volgende:
Goede LED lampen zijn wel beter dan spaarlampen denk ik ondertussen, die zijn echt kut.
Petroleumlampen en dan vergeten ze uit te doen en in een gitzwarte kamer terug komenquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:08 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Sorry ik hoor niets, heb geen trommelvliezen meer.
Hoe hhihahohilarisch is het?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:13 schreef Melting het volgende:
Straks nog een stukje cabaret doen, of maar overslaan vandaag?
Klopt. Zou die over de loterij worden.quote:
Doe maar gewoon, kan er even niet opkomen welke dat isquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Zou die over de loterij worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |