Je hebt zeker veel afgekeken bij Nederlands...?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:35 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
Ik had aan het eind van vorig jar gesprek met mijn mentor en zei zij dat als ik goed begon dit jaar en alles boven de 6 was ik naar hoger nivaeu mocht. dus ik sta nu een 6,3 gemiddeld.(6,6 voor nederlands 6,0 voor engels 5,1 voor wiskunde en 7,5 voor tekenen) en ik had gesprk met haar en ze zij van: ja we vinden je toch te zwak voor mavo TL omdat je mager staat voor kader bla bla bla.
Wtff? ik sta toch 6,3 zoals ze vroeg(6 of hoger) en ik kan tl zkers wel aan.
mijn moeder heeft dus school gebeld en we hebben morgen gesprek met rector en mentor.
Klacht: ze zeggen datk tl mocht doen maar toch niet
ik had goed geleerd voor mijn so nederlands. was best makkelijk hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 21:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hoe kom jij in godsnaam aan die 6.6 voor Nederlands?
reageert is kerel, je doet vrij stoer op internet, ik ben gewoon een chille jongen, waarom spreken we dan niet af inplaats van biggie te doen op een forum? gaan we jtje roken samenquote:
Ik ga niet met kneuzen zoals jij omquote:Op donderdag 20 september 2012 21:39 schreef Pino0 het volgende:
[..]
reageert is kerel, je doet vrij stoer op internet, ik ben gewoon een chille jongen, waarom spreken we dan niet af inplaats van biggie te doen op een forum? gaan we jtje roken samen
heb je facebook?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik ga niet met kneuzen zoals jij om
ik ben heel slim zegt mijn mentor maar omdat het allemaal te makkelijk is kan er niet alles uit gehaald worden wat er in zit zegt mijn mentor. ze denken dat een hoger niveau mij beter past enz.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:39 schreef koemleit het volgende:
Als je een 6 gemiddeld staat op je huidige niveau.. dan kun je toch niet een niveau hoger aan?
Jij voelt jezelf wel heel kalm en stoer?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef Pino0 het volgende:
[..]
heb je facebook?
wil ik iig ff zien wie er achter deze held zit
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
[..]
ik ben heel slim zegt mijn mentor maar omdat het allemaal te makkelijk is kan er niet alles uit gehaald worden wat er in zit zegt mijn mentor. ze denken dat een hoger niveau mij beter past enz.
douane richting of stewardesse ofzo. maar ik wil een advocaat worden. dat lijkt me echt leuk.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:42 schreef Compliment het volgende:
Wat kan je uberhaupt met jouw opleiding? Vogelhuisjes bouwen?
Dafucquote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
[..]
ik ben heel slim zegt mijn mentor maar omdat het allemaal te makkelijk is kan er niet alles uit gehaald worden wat er in zit zegt mijn mentor. ze denken dat een hoger niveau mij beter past enz.
Dan sta je nu toch gewoon te laag. Niet alles is boven de 6, en je compenseert nu een 5.1 voor Wiskunde met een 7.5 voor tekenen... Die 2 zijn niet bepaald te vergelijken.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:35 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
Ik had aan het eind van vorig jar gesprek met mijn mentor en zei zij dat als ik goed begon dit jaar en alles boven de 6 was ik naar hoger nivaeu mocht. dus ik sta nu een 6,3 gemiddeld.(6,6 voor nederlands 6,0 voor engels 5,1 voor wiskunde en 7,5 voor tekenen) en ik had gesprk met haar en ze zij van: ja we vinden je toch te zwak voor mavo TL omdat je mager staat voor kader bla bla bla.
mijn moeder heeft dus school gebeld en we hebben morgen gesprek met rector en mentor.
nou ik leer niet goed omdat het te makkelijk is. is niet mentaal uitdagend zei ze. ze denkt alst moeilijk word dat ik dan ook beter ga presteren.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:44 schreef koekii het volgende:
[..]
DafucJe staat er slecht voor om in te stromen naar TL en nu zegt je mentor dat je er goed voor staat en dat een hoger niveau beter bij je past?
Als het zo 'makkelijk' op school gaat waarom sta je niet op 7,8,9 gemiddeld?
hallo wiskunde is makkelijk maar ik had geen zin om te leren omdat het te makkelijk isquote:Op donderdag 20 september 2012 21:45 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dan sta je nu toch gewoon te laag. Niet alles is boven de 6, en je compenseert nu een 5.1 voor Wiskunde met een 7.5 voor tekenen... Die 2 zijn niet bepaald te vergelijken.
Haha, dan verdien je het niet... Als jij hoger wil, zul je eerst moeten laten zien dat je ervoor wilt werken.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:47 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
[..]
hallo wiskunde is makkelijk maar ik had geen zin om te leren omdat het te makkelijk is
In principe kan dit kloppen, maar in dit geval vind ik toch echt dat je eerst moet laten zien dat je het ook aan kan...quote:Op donderdag 20 september 2012 21:46 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
[..]
nou ik leer niet goed omdat het te makkelijk is. is niet mentaal uitdagend zei ze. ze denkt alst moeilijk word dat ik dan ook beter ga presteren.
als ik zou leren zou ik denk ik vwo ook kunnen maar ze willen me niet op vwo zettequote:Op donderdag 20 september 2012 21:48 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Haha, dan verdien je het niet... Als jij hoger wil, zul je eerst moeten laten zien dat je ervoor wilt werken.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:47 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
[..]
hallo wiskunde is makkelijk maar ik had geen zin om te leren omdat het te makkelijk is
Oke... nu weet ik het zeker. Kutkloontjequote:Op donderdag 20 september 2012 21:49 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
[..]
als ik zou leren zou ik denk ik vwo ook kunnen maar ze willen me niet op vwo zette
ik had voor cito 529 en ik was toen zelfs moe en had hoofdpijnquote:Op donderdag 20 september 2012 21:48 schreef Sephael het volgende:
[..]
In principe kan dit kloppen, maar in dit geval vind ik toch echt dat je eerst moet laten zien dat je het ook aan kan...
hallo ik heb vrienden op vwo. zo moeilijk is het niet het is alleen meer leren enzquote:Op donderdag 20 september 2012 21:49 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Oke... nu weet ik het zeker. Kutkloontje
Je zit op het vmbo, dus je bent sowieso niet slim. Je mentor is een troll.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
[..]
Ach ja, dat eeuwige gezever van vmbo'ers die denken dat mensen die op het vwo zitten de hele dag in de boeken liggen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:50 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
[..]
hallo ik heb vrienden op vwo. zo moeilijk is het niet het is alleen meer leren enz
Waarom wil je eigelijk TL gaan doen Wat wil je ermee bereiken Uiteindelijk naar de havo doorstromen? De meeste mensen gaan gewoon na hun kader naar de mbo om een niveau 3 opleiding te volgen. Iets wat jij moet ook moet doen. Overstap van niets doen op school omdat het oh zo makkelijk is naar veel leren is erg groot voor jouquote:Op donderdag 20 september 2012 21:46 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
[..]
nou ik leer niet goed omdat het te makkelijk is. is niet mentaal uitdagend zei ze. ze denkt alst moeilijk word dat ik dan ook beter ga presteren.
zoals ik al zei ik had 529 voor cito met hoofdpijn+was moe. ik kan havo echt welquote:Op donderdag 20 september 2012 21:52 schreef koekii het volgende:
[..]
Waarom wil je eigelijk TL gaan doen Wat wil je ermee bereiken Uiteindelijk naar de havo doorstromen? De meeste mensen gaan gewoon na hun kader naar de mbo om een niveau 3 opleiding te volgen. Iets wat jij moet ook moet doen. Overstap van niets doen op school omdat het oh zo makkelijk is naar veel leren is erg groot voor jou
Havo met 529quote:Op donderdag 20 september 2012 21:53 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
[..]
zoals ik al zei ik had 529 voor cito met hoofdpijn+was moe. ik kan havo echt wel
Is dat niet een enorm lage score? 550 is toch het maximum.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:50 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
[..]
ik had voor cito 529 en ik was toen zelfs moe en had hoofdpijn
ja dus ik heb meer dan 50% goed. 500 tot 550quote:Op donderdag 20 september 2012 21:54 schreef Platina het volgende:
[..]
Is dat niet een enorm lage score? 550 is toch het maximum.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:53 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
[..]
zoals ik al zei ik had 529 voor cito met hoofdpijn+was moe. ik kan havo echt wel
Ofwel omgerekend heb je een 5,8.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:55 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
[..]
ja dus ik heb meer dan 50% goed. 500 tot 550
welke smoes? ik had echt heel erg hoofdpijn en we mocjtem geen drinken enz.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:56 schreef koekii het volgende:
[..]![]()
Meissie toch je mag niet eens TL doen laat staan havo. En dat kutsmoes hoor ik ondertussen wel vaker
Oh dat was een leuke geweest, hem laten omrekenen op wat voor cijfer van 0 tot 10 dat uit zou komen. Was vast geluktquote:Op donderdag 20 september 2012 21:57 schreef Platina het volgende:
[..]
Ofwel omgerekend heb je een 5,8.
Dus zo goed is dat niet.
Je hebt wel overal een smoesje voor he. Je was zeker al die dagen moe, had hoofdpijn, je oma lag waarschijnlijk ook op sterven en daarbovenop bleek ook nog dat je cavia toch wel erg homofiele trekjes vertoonde.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:56 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
En die ja was op je vraag of het tot 550 ging. 529 is niet laag met hoofdpijn en moe.zijn
huh? hoe weet jij de norm dan voor een 5,8? 529 is een 7 ofzoquote:Op donderdag 20 september 2012 21:57 schreef Platina het volgende:
[..]
Ofwel omgerekend heb je een 5,8.
Dus zo goed is dat niet.
Als ik even snel edit en jij ook dan kunnen we lachen. Zo goed zal zijn geheugen waarschijnlijk ook niet zijn dat hij het onthouden heeftquote:Op donderdag 20 september 2012 21:57 schreef Sephael het volgende:
[..]
Oh dat was een leuke geweest, hem laten omrekenen op wat voor cijfer van 0 tot 10 dat uit zou komen. Was vast gelukt
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:59 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
[..]
huh? hoe weet jij de norm dan voor een 5,8? 529 is een 7 ofzo
Doe dat nog is opnieuw?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:59 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
[..]
huh? hoe weet jij de norm dan voor een 5,8? 529 is een 7 ofzo
is geen kk smoesje oke? ik had het zwaar toen. anders had ik 10000% hoger gescoort. 540+ ofzo ik heb tenminste vertrouwen in mezelfquote:Op donderdag 20 september 2012 21:58 schreef Platina het volgende:
[..]
Je hebt wel overal een smoesje voor he. Je was zeker al die dagen moe, had hoofdpijn, je oma lag waarschijnlijk ook op sterven en daarbovenop bleek ook nog dat je cavia toch wel erg homofiele trekjes vertoonde.
Zo werkt CITO niet toch? Volgens mij is je CITO-score gebaseerd op de prestaties van iedereen. Bij een score van 500 behoor je tot de domste 2% (1%-2%) van alle mensen die de CITO-toets hebben gedaan, bij een score van 550 behoor je tot de slimste 2% (99%-100%) en bij een score van 529 hoor je ergens in de middenklasse (58-59%).quote:Op donderdag 20 september 2012 21:55 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
[..]
ja dus ik heb meer dan 50% goed. 500 tot 550
Ja dat is heel goed natuurlijk, maar dan mag hij eerst laten zien dat hij een niveautje hoger ook aan kan.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Respect voor mensen zoals dezen die zich op willen werken
kijk dan:quote:
True. Zelf begonnen op vmbo en zit nu ook op havo, docenten kunnen je aardig verkeerd inschattenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:03 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ja dat is heel goed natuurlijk, maar dan mag hij eerst laten zien dat hij een niveautje hoger ook aan kan.
Fout. Je doet die 50 keer 2, maar die 21 doe je niet keer 2. Dat moet je ook doen!quote:Op donderdag 20 september 2012 22:05 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
[..]
kijk dan:
550 is 10
500 is een 1
Als we dan 50 punten hebbe en keer 2 doen is het 100. dan halen we 50 van die 100 af en doen we 550-529 dat is dan 21. 100-21 is 79. 79% dus. 7,9 is dat.
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:05 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
[..]
kijk dan:
550 is 10
500 is een 1
Als we dan 50 punten hebbe en keer 2 doen is het 100. dan halen we 50 van die 100 af en doen we 550-529 dat is dan 21. 100-21 is 79. 79% dus. 7,9 is dat.
Eerlijk is eerlijk, je hebt inderdaad een ongebreideld vertrouwen in jezelf.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:01 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
[..]
is geen kk smoesje oke? ik had het zwaar toen. anders had ik 10000% hoger gescoort. 540+ ofzo ik heb tenminste vertrouwen in mezelf
Harde stroggles bro, gewoon voet bij stuk houden anders het vavo inrollen jwz.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:35 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
je valt een beetje door de mand als troll hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 22:09 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
Wat doen jullie allemaal dan? Ik ben denk ik echt veel slimmer dan julkie met jullie rare berekeningen. hallo is gwn 7,9 ik heb dat geleerd.
Ze heeft de mentaliteit van een vmbo'er, draagt vast een bont jas en loopt met een BB in der hand.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:08 schreef Platina het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, je hebt inderdaad een ongebreideld vertrouwen in jezelf.
Nee, dit kan niet echt zijn..quote:Op donderdag 20 september 2012 22:09 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
Wat doen jullie allemaal dan? Ik ben denk ik echt veel slimmer dan julkie met jullie rare berekeningen. hallo is gwn 7,9 ik heb dat geleerd.
Hypocriete ellendeling beetje je vriend door het slijk halen, eerst duimde ik voor je dat je tl kon doen. Nu vind ik je maar een hypocriete %@%#@%%$@# ga toch weg man. Die vriend van jou gaat het gewoon halen en zal iedereen hier het tegendeel bewijzen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:14 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
Joke guys. Moest het even testen. Zo gedraagt een vriend van mij zich. Dacht dat ik de enige was die er zo over dacht. Gelukkig staat FoK! achter mij.
Je doet dus eigenlijk gewoon lwoo?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:14 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
Joke guys. Moest het even testen. Zo gedraagt een vriend van mij zich. Dacht dat ik de enige was die er zo over dacht. Gelukkig staat FoK! achter mij.
Arme schaapje tochquote:Op donderdag 20 september 2012 22:14 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
Niet mee spotten ik kom daar vanaf.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je doet dus eigenlijk gewoon lwoo?
uit durven te spreken dat je mavo-tl doetquote:Op donderdag 20 september 2012 22:22 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
Nee boys. ik doe gwn Mavo-TL. hij denkt dat ie op mijn niveau zit hahahahaaha
is best hoogquote:Op donderdag 20 september 2012 22:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
uit durven te spreken dat je mavo-tl doet
mavo bestaat niet meerquote:Op donderdag 20 september 2012 22:22 schreef LegendWaitForItDary het volgende:
Nee boys. ik doe gwn Mavo-TL. hij denkt dat ie op mijn niveau zit hahahahaaha
Algemene ontwikkeling, jongeman. Algemene ontwikkeling.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben je leraar ofzo dat je dat weet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |