Nee, meestal wacht ik tot ik iets ga doen waarbij ik ze wel aan kan. Verjaardag, bbq etc. Mijn fiets heeft straps en daar je nieuwe schoenen in steken is niet zo heel fijn.quote:Op maandag 24 september 2012 09:01 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Draag je die andere dingen gewoon niet?
Ik draag maar weinig schoenen om te werken en beaten maar draag wel alles.
Daarom heb ik em in smallquote:Op maandag 24 september 2012 16:47 schreef Atta-boy het volgende:
Ik snap de hype om dat model niet zo, zal wel aan mij liggen.
Die jas van don heb ik ook nog eens in m'n handen gehad in de sale maar vond hem te bulky. Zou graag zo'n tech jas willen die gewoon redelijk strak zit zoals iets van tnf, acronyn, arctryx ofzo. Moet je wel flink wat voor neerleggen dus daar wacht ik nog wel ff mee
Ik leek er net een sneeuwpop in iddquote:Op maandag 24 september 2012 16:52 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Daarom heb ik em in smalldan valt het voor mij nog mee. Jou zou die idd te groot zijn lijkt me.
Bij mij valt dat dus nog mee gelukkig en kan er nog een goede crewneck onder dragen en een fleece destroyer, maar ik zou nog wel een smallere jas willen voor de winter voor erbij.quote:Op maandag 24 september 2012 17:09 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik leek er net een sneeuwpop in idd![]()
Vind die janoski's er cool uitzien als beaters vault!
Id van je collega vind ik dan weer niet zo.
Train jezelf in een slim fit homie!quote:Op maandag 24 september 2012 17:17 schreef vault_tec het volgende:
mochten jullie nou een toffe winterjas zien (goretex liefst) voor de wat dikkere medemens pm mij dan even.
Ik ben wel weer gezond bezig de laatste tijd. Komt goed.quote:Op maandag 24 september 2012 17:37 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Train jezelf in een slim fit homie!
Niet echt, vrees ik. Voor smart draag ik gewoon iets nets, ik loop de hele dag strak in pak. En ik hou niet zo van strak in pak met een smart casual jas. Dus ik heb de onderstaande jas voor smart. En stiekem draag ik hem ook best van casual, dit soort jassen zitten er rete-relaxed. Prima met jeans en sneakers.quote:Op maandag 24 september 2012 16:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Trouwens heb jij nog tips voor leuke jassen die smart casual tot smart zijn? M.b.t. werk en (deels) privé.
Ik heb doordeweeks dus ook altijd een pak aan en heb op dit moment zo'n soort jas, maar wil gewoon wat korters en meer getailleerd.quote:Op maandag 24 september 2012 18:03 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Niet echt, vrees ik. Voor smart draag ik gewoon iets nets, ik loop de hele dag strak in pak. En ik hou niet zo van strak in pak met een smart casual jas. Dus ik heb de onderstaande jas voor smart. En stiekem draag ik hem ook best van casual, dit soort jassen zitten er rete-relaxed. Prima met jeans en sneakers.
[ afbeelding ]
Vind ik lastig over een jasje, daar staat vaak alleen iets langs bij. Maar lang kan wel getailleerd zijn natuurlijk.quote:Op maandag 24 september 2012 18:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb doordeweeks dus ook altijd een pak aan en heb op dit moment zo'n soort jas, maar wil gewoon wat korters en meer getailleerd.
Ik heb trouwens een mooie van TNF gezien in de outdoor winkel. Redelijk normale fit met normale lengte en nog een uitneembare binnenjas. Ga anders een keer langs een Bever zwerfsport of zo.quote:Op maandag 24 september 2012 17:17 schreef vault_tec het volgende:
mochten jullie nou een toffe winterjas zien (goretex liefst) voor de wat dikkere medemens pm mij dan even.
Was een keer in een winkel van TNF en de prijzen waren best hoog. Sowieso een hekel aan jassen kopen omdat ze zo duur zijn,quote:Op maandag 24 september 2012 19:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een mooie van TNF gezien in de outdoor winkel. Redelijk normale fit met normale lengte en nog een uitneembare binnenjas. Ga anders een keer langs een Bever zwerfsport of zo.
Dan wordt het geen goretex voor je.quote:Op maandag 24 september 2012 19:37 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Was een keer in een winkel van TNF en de prijzen waren best hoog. Sowieso een hekel aan jassen kopen omdat ze zo duur zijn,
Nee, gewoon prijzen van jassen sowieso. Als ik een mooie goretex jas kan kopen heb ik tot 400 euro aan over.quote:Op maandag 24 september 2012 19:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan wordt het geen goretex voor je.Dat spul is nou eenmaal duur, maar wel het geld waard.
Ik snap wat je bedoelt, zijn in het algemeen wel prijzig als je een beetje fatsoenlijke jas wilt. Gek genoeg heb ik een aantal jaren een jas gehad die me welgeteld 50 pond heeft gekost.quote:Op maandag 24 september 2012 19:40 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nee, gewoon prijzen van jassen sowieso. Als ik een mooie goretex jas kan kopen heb ik tot 400 euro aan over.
Hoi http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160882230431quote:Op maandag 24 september 2012 19:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan wordt het geen goretex voor je.Dat spul is nou eenmaal duur, maar wel het geld waard.
Scheelt als je er veel mee doet. Een goeie goretex jas en bijbehorende lagen van Arcteryx gebruik ik ook intensief met skien/boarden/toerskien. Met name bij het laatste scheelt het enorm, en ik deed met mijn vorige dure goretex outfit ook 10 jaar.quote:Op maandag 24 september 2012 19:40 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nee, gewoon prijzen van jassen sowieso. Als ik een mooie goretex jas kan kopen heb ik tot 400 euro aan over.
kheb die boardbroek ervan, goretex alles! Perfectquote:Op maandag 24 september 2012 15:35 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb deze nog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Carhartt x Burton collab. 2,5 laags Goretex jas. Nike fleece destroyer eronder en ik heb het bij -15 nog steeds niet koud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |