Ik hoef bijna nooit te betalen, als het dan alsnog open gemaakt word en je extra taxes moet betalen nemen ze volgens mij ook een redelijk laag bedrag waar ze dat percentage over nemen. Heb nooit echt veel bij moeten betalenquote:Op maandag 24 september 2012 12:53 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
deze truuk werkt allang niet meer, althans niet voor mij. Dit is ook de reden waarom ik minder op eBay (of andere forums) kijk.
Zal best, maar dan is het nog niet echt mijn ding. Ik ben sowieso niet enorm van de logo kleding, en zonder logo en leopard is de broek dan niet zo bijzonder. Sommige Supreme shit vind ik gewoon dope, dit helaas niet zo.quote:Op maandag 24 september 2012 13:43 schreef Atta-boy het volgende:
Je ziet dat leopard bijna niet omdat het toch aan de binnenkant zit, als je het dan ziet terwijl je het draagt ziet het er nog subtiel uit. Bij de broek valt je shirt er meestal overheen dus is ook maar een heel klein stukje als je het ziet.
Als je het vanuit zo'n plaatje bekijkt lijkt het nogal een overkill.
irl is het
[ afbeelding ]
Nieuwe gyakusou collectie.quote:Op maandag 24 september 2012 13:52 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zal best, maar dan is het nog niet echt mijn ding. Ik ben sowieso niet enorm van de logo kleding, en zonder logo en leopard is de broek dan niet zo bijzonder. Sommige Supreme shit vind ik gewoon dope, dit helaas niet zo.
Anyway, volgende week weer naar Houston. Zit nog te kijken of ik via Nike.com wat goedkope shit online laat bezorgen in het hotel. Tips zijn welkom, heb nog niks gezien waar ik echt warm voor loop.
Die Gyakusou shit is dope, ben er gek op. Heb wat training shirts en een jack van de vorige collectie, erg fijn spul voor hardlopen en ook fietsen.quote:Op maandag 24 september 2012 14:01 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ben op een of andere manier ook een sucker voor leopard dus zal wel aan mij liggenbroek is verder ook goed te doen vind ik, gewoon levi's broek verder.
Ik las op amerikaanse fora wel eens dat die roshe runs daar $60 waren in zumiez enzo. Zou zulke dingen proberenheb verder geen idee hoe of waar je goedkoop schoenen kan halen.
gyakusouvind die dingen altijd ultra ninja en wil het hebben terwijl ik zo goed als nooit hardloop
quote:Hi
So sorry the shoes where oversold and you have been refunded.
We have also given you a 30% discount on you next purchase. (Not valid on sale and limited items)
Login to your account on our site to see the treat.
So sorry for the inconvinience.
Die heb ik ook op mijn skikleding zitten, relaxed spul. Vind de fit op de foto vrij slecht, door goosdown en shape lijkt het wat oversized. Vond deze van Nike ook wel dope bij 290sqm, de Nike Saturday Men's Football Jacket.quote:Op maandag 24 september 2012 15:06 schreef Atta-boy het volgende:
Die dingen bij de handen zijn cool!
Die kleur is nicequote:Op maandag 24 september 2012 15:35 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb deze nog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Carhartt x Burton collab. 2,5 laags Goretex jas. Nike fleece destroyer eronder en ik heb het bij -15 nog steeds niet koud.
Dat vind ik dus ook, je valt wel op 's winters tussen al het zwart. Ziet er grotendeels uit als de standaard traditional jacket van carhartt alleen dan vol met tech. De capuchon is afneembaar en de band aan de binnenkant ook.quote:
Trouwens heb jij nog tips voor leuke jassen die smart casual tot smart zijn? M.b.t. werk en (deels) privé.quote:Op maandag 24 september 2012 16:02 schreef Bajskorv het volgende:
Voor de echte koud heb ik dus die Woolrich (fuck wat kan het koud zijn in Zweden), en voor de tech mijn Arcteryx shit... Ik geil als een malle op die Arcteryx spullen.
Jammer dat ik de zakken niet mooi vind en dat hij onverkrijgbaar is..quote:Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, je valt wel op 's winters tussen al het zwart. Ziet er grotendeels uit als de standaard traditional jacket van carhartt alleen dan vol met tech. De capuchon is afneembaar en de band aan de binnenkant ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |