Ik zal toegeven dat ik baal. Had m'n betaling gewoon bevestigd en dan blijft de pagina hangen. Flikker dan maar op.quote:
Niet goed gezien dan. thanks. Fucking jaloers op die schoenen...quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:05 schreef Atta-boy het volgende:
Nice acbs! en jammer dd.
Zag vandaag een fitpic van een paar gasten die ze droegen en die was echt om te fappen.
230 als retailprijs though
vault de map van Londen staat in de OP als het goed is.
Ik hoop voor je dat je ze hebt. Jij hebt 10 toch? Als ze je te klein zijn, holla at your boy.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:03 schreef acbs2 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat ze m niet cancellen om 1 of andere kutreden.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:24 schreef SHOOOTO het volgende:
pickup: Nike Free Inneva Woven NRG
[ afbeelding ]
ook voor de loempiavouwer:100 loempiacredits krijg je van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
UKquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:49 schreef Nezhi het volgende:
Gebruikt size? uk of us maten? Ik weet het nooit zeker bij die engelse shops
Gaat erg moeilijk worden. Maar ik hou het in de gaten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:30 schreef don-diablo het volgende:
Ik geef het op.. Als iemand een 9,5 of 10 in de verkoop doet, of iemand weet die er één verkoopt voor een 'redelijke' prijs, let me know.
12 paar. (Met jouw maat zou het lastig zijn, 1x 10 en 2x 9.5 gingen naar de eerste mensen)quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:05 schreef acbs2 het volgende:
@shooto
Hoeveel paar had concrete binnen gehad?
je hebt geluk dat wai van de Inneva afzag, er was maar 1 paar us8.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gaat erg moeilijk worden. Maar ik hou het in de gaten.
Als ik Shooto niet had als broeder dan had ik ook achter het net gevist..
Was dat Wai Kong?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:47 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
je hebt geluk dat wai van de Inneva afzag, er was maar 1 paar us8.
Weet ik. Ik hoop ook nergens op, maar vragen kan altijd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gaat erg moeilijk worden. Maar ik hou het in de gaten.
Als ik Shooto niet had als broeder dan had ik ook achter het net gevist..
Geen grote fan van NB, maar desondanks een fijne colourway.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |