Wat liefquote:Op donderdag 20 september 2012 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha. Leuke verhalen zijn dat.![]()
Ik had gister nog zoiets. Ik fiets met koptelefoon op rustig naar huis, wordt ingehaald door een knap meisje. (ik fietste 3km per uur) Hoor haar 'hoiii' door de muziek heen. Ik keek, raak van m'n stuk, fiets zo'n gootje aan de zijkant van de weg in, capriolen om op de fiets te blijven zitten. Ze keek nog even achterom, ik zo "is goed gegaan". Ze keek nog even of dat zo was en ging weer verder.
Ze was veel te jong.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:42 schreef Lutte het volgende:
Thanks koekie
[..]
Wat lief![]()
Als je haar ooit nog eens tegenkomt heb je wel een goede openingszin!!
Lekkkkerrrrrrr dan!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:14 schreef Kally het volgende:
Pfff, ik ben verrot, eerst heel de dag hangen in een ziekenhuis om iets uit te leggen aan mensen, njah die waren bij de poli en niet waar ik stond, dus wel 3 mensen gesproken
Toen wel eerder naar huis jeej 15.25 in de taxi, 17.55 thuis, ritje van normaal hooguit 25 minuten
Ja, is een ding waar je je terugrit kunt boeken, pas erdoor en klaar, maar goed de meeste boeken de heenrit naar de poli en niet de hoofdingang waar ik stond dus boeken hem daar ook weer terugquote:
Jaquote:
Uhhh okequote:
Jij al opgeknapt?quote:
Mjah... Het is denk ik een virusje ofzo... het zieke is wel over, alleen heel erg moe, vooral m'n lichaam. Kill it with asperine!quote:
Ik heb dit weekend vier feestjesquote:Op donderdag 20 september 2012 21:24 schreef Kally het volgende:
Morgen ben ik er weer hoor, maar was de hele week niet lekker dus vroeg erin gegaan steeds, gaat nu wel weer
Dan al johquote:Op donderdag 20 september 2012 21:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend vier feestjesNou dat gaat dus niet gebeuren, m'n eerste tentamens komende week. Alleen zaterdagavond naar m'n beste vriendin, gewoon familie verjaardag dus lekker chill.
Ja dat moe zijn heb ik ook, gisteren sliep ik om 9 uurquote:Op donderdag 20 september 2012 21:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah... Het is denk ik een virusje ofzo... het zieke is wel over, alleen heel erg moe, vooral m'n lichaam. Kill it with asperine!
Morgen maar weer naar school
Nu al tentamensquote:Op donderdag 20 september 2012 21:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend vier feestjesNou dat gaat dus niet gebeuren, m'n eerste tentamens komende week. Alleen zaterdagavond naar m'n beste vriendin, gewoon familie verjaardag dus lekker chill.
Ja we werken met blokken, een maand lang colleges en dergelijke over een onderwerp of richting en dan een toets. Vind dat persoonlijk erg fijn, elke maand een schone lei en lekker gestructureerd.quote:
Oh das heul zo gek nietquote:Op donderdag 20 september 2012 21:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja we werken met blokken, een maand lang colleges en dergelijke over een onderwerp of richting en dan een toets. Vind dat persoonlijk erg fijn, elke maand een schone lei en lekker gestructureerd.
Woensdag heb ik ook een andere toets, die is vier keer per jaar in Nederland en België, eerste tot en met zesde/zevende jaars allemaal dezelfde toets en dan moet je telkens meer goed hebben. Om de basiskennis te testen en op peil te houden!
Het is voor mij de ideale vorm, vandaar dat ik ook zo graag naar Nijmegen wildequote:
Amberquote:Op donderdag 20 september 2012 23:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik moet de laatste 2 nog zien. Telkens weer in tranen.
Ja. Je kunt beter iemand neerslaan.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:19 schreef iBenny het volgende:
498,03 gulden voor door rood rijden______________________!
Echt.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik mis de 5 guldens echt. M'n favo munt ever.
Yes, vrienden van een vriend van me hadden dat opgezet, hadden eerst ook nog een site opgezet omdat ze misschien toestemming zouden krijgen om op een plaatselijk grasveld het feest te houden maar dat gaat niet door. Straat wordt afgezet. Ben benieuwd hoeveel er heen gaan, die vriend van me gaat er heen in ieder gevalquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:00 schreef iBenny het volgende:
Ik hoor dat Haren vandaag kapot wordt gemaakt?
Niets gehoord over dat Project X gedoequote:Op vrijdag 21 september 2012 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar is al niet veel, gaat het ook nog kapot?
Zeker wel. Mogelijke hoax toch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niets gehoord over dat Project X gedoe?
het is alleen een hoax als mensen niet op komen dagen, de facebook pagina is er weldegelijk.quote:
Deelnemers (26.568)quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is alleen een hoax als mensen niet op komen dagen, de facebook pagina is er weldegelijk.
gisteren waren er 120k mensen uitgenodigd, 15k had ja gezegd
Wat een kutsitequote:Op vrijdag 21 september 2012 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
heel profi gedaan enzulks, met een echt .tk adres http://www.projectxharen.tk/
nicequote:Op vrijdag 21 september 2012 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deelnemers (26.568)
Misschien (5.518)
Uitgenodigd (185.209)
Ja, misschien wel... Ze zoeken ook wel iets te veel de media zelf opquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar dat kind en die vader doen zo vaag. Mogelijke promotiestunt niet uitgesloten.
Is ook niet door hun opgezet, vrienden van haar hebben dat gedaan, hebben ook lopen flyeren in groningenquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar dat kind en die vader doen zo vaag. Mogelijke promotiestunt niet uitgesloten.
Ze had toch eerst zelf een event aangemaakt op facebook? Die zou per ongeluk openbaar staan, waarna vrienden van haar vrienden hadden uitgenodigd en er plots 10-tallen extra genodigden waren. Toen zou ze hebben besloten het event te verwijderen, waarna iemand anders het had opgepikt en dat dus hebben gedaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is ook niet door hun opgezet, vrienden van haar hebben dat gedaan, hebben ook lopen flyeren in groningen
yesquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze had toch eerst zelf een event aangemaakt op facebook? Die zou per ongeluk openbaar staan, waarna vrienden van haar vrienden hadden uitgenodigd en er plots 10-tallen extra genodigden waren. Toen zou ze hebben besloten het event te verwijderen, waarna iemand anders het had opgepikt en dat dus hebben gedaan.
Toch?
twitter:Projectxharen twitterde op donderdag 20-09-2012 om 23:40:27De eerste groepen mensen schijnen op dit moment al voor het huis van Merthe te zwerven. #projectxharen reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:15 schreef iBenny het volgende:
twitter:Projectxharen twitterde op donderdag 20-09-2012 om 23:40:27De eerste groepen mensen schijnen op dit moment al voor het huis van Merthe te zwerven. #projectxharen reageer retweet
Ik ga ook eens rondneuzen in de boeken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:16 schreef Cee het volgende:
Zelfs 5-jarigen zien er tegenwoordig als 16 uit.
Ik zit overigens in 't kader van de opkomende 3fm '90s request week een nieuwe tijdelijke twitterprofielfoto te selecteren. En HOP, ineens is het dus kwart over 12.
quote:
Oh noesquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, Lutte zakt terug in de top500 en ik blijf stijgen...
I DID WIN BITCH!![]()
![]()
![]()
Even een persoonlijke boodschapquote:Coachgesprekken tijdens gym voor de mensen die niet kunnen sporten. Tevens worden gesprekken gepland buiten het rooster. Ik persoonlijk ben het niet eens met het feit dat er gesprekken worden gepland buiten het rooster. Ik moet zelf al mijn rekeningen en school betalen. Ik ga hier dan ook zeker geen vrij voor nemen als ik ingepland word buiten het schoolrooster om.
quote:
Weekend?quote:
Flink neuten, kill those germsquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
Nog steeds snot verkouden.
Maar weekend idd.
Ik was te snel denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Zuurkool zit erin, de bodem voor het weekend is gelegd!
en wonder boven wonder, had ik weinig last van spanningen. prikkels en dat soort narigheid..quote:
Oh goed!! Was een leuke dag dusquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en wonder boven wonder, had ik weinig last van spanningen. prikkels en dat soort narigheid..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:19 schreef Lutte het volgende:
Pat jij zocht leuke liedjes?
Tyler Ward/Boyce Avenue. Bekende liedjes maar dan gecoverd, de eerste vooral akoestisch en de tweede gewoon vanalles. Like!thuis ff kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeh... de gezelligheidtwitter:112delfzijl twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:55:03De Mobiele Eenheid (ME) uit Delfzijl is enkele minuten geleden met toeters en bellen vertrokken richting Haren. Situatie wordt grimmig. reageer retweet
DELFZIJLquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:56 schreef iBenny het volgende:
Oeh... de gezelligheidtwitter:112delfzijl twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:55:03De Mobiele Eenheid (ME) uit Delfzijl is enkele minuten geleden met toeters en bellen vertrokken richting Haren. Situatie wordt grimmig. reageer retweet
____!
Delfzijl 2.0quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Facebookevenement voor mijn verjaardag.
Alles dubbel checken.. Alleen beschikbaar voor genodigden, vinkje uit waar vrienden vrienden kunnen uitnodigen!
Ik haal het me liever niet op de halsquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
Gewoon alternatieve pagina Project X Trique aanmaken
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar 10 mensen uitgenodigd... is wel sad weinig.. Lijk wel koos vriendloos.
Maar ik ben zo'n butje.. dan wil ik wel wat collega's uitnodigen, maar dan heb weer zoiets, ja... maar als ik die uitnodig, dan moet ik die ook... en dan heb ik straks wel een project P.
Ik vroeg me al af wanneer er zoiets naar buiten zou komen idd...quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:16 schreef iBenny het volgende:
Het gerucht gaat dat er een meisje is doodgedrukt
Oeh bah,quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:17 schreef Lutte het volgende:
Hier is het op Facebook meer Project Ex, merendeel van m'n vrienden is nu net aan het studeren natuurlijk, relatiestatussen worden echt met drie, vier per week veranderd
Lekker bemoedigend als je in dezelfde situatie zit ook![]()
Das niet waar toch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:16 schreef iBenny het volgende:
Het gerucht gaat dat er een meisje is doodgedrukt
Uh ja dusquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
Is het heel erg dat ik het hilarisch vind?
is dat nou echt of (hopelijk) een triest verzinsel?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:43 schreef Kally het volgende:
Er is verdomme al sprake van een doodgedrukt meisje![]()
![]()
Tja weet ik het, het is 1 choas, er loopt 15000 man en er zijn er nog onderweg, het zou kunnenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
is dat nou echt of (hopelijk) een triest verzinsel?
gewoon een vinkje extra zetten, heb je veel meer aandachtquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, genodigden staat nu op 15
Iets soepeler geweest
Misschien nog wat collegatjes uitnodigen..En heb nog 2 mensen waarvan ik wel bijna zeker weet dat ze niet kunnen, dus die vraag ik wel via whatsapp
Mwoa, een hoop hoaxes ook. Iemand op twitter zegt dat ie naast de hulpdiensten staat en zegt dat ie journalist is. Naam: hoax_creator. Oke, ook opbossen wegens debiele kutactie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja weet ik het, het is 1 choas, er loopt 15000 man en er zijn er nog onderweg, het zou kunnen
Liever nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon een vinkje extra zetten, heb je veel meer aandacht
Laten we maar hopen dat er niemand dood isquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, een hoop hoaxes ook. Iemand op twitter zegt dat ie naast de hulpdiensten staat en zegt dat ie journalist is. Naam: hoax_creator. Oke, ook opbossen wegens debiele kutactie.
ja.. pffff triest triest triestquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja weet ik het, het is 1 choas, er loopt 15000 man en er zijn er nog onderweg, het zou kunnen
Doe ik al een tijdje. Social media is nu een trieste bedoening. Eerst dat gedoemet dat feestje zelf, nu de hoaxes van mensen die zichzelf ernstig grappig vindenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat er niemand dood is
klopt, kijk er nu ook naarquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:53 schreef MissJ het volgende:
nu loco-burgemeester aan het woord op TV Noord, over die dode kon hij niet bevestigen, maar ook niet ontkennen..
twitter:rachidfinge twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:53:33Politie ontkent dat in Haren een meisje is doodgedrukt, meldt #NOS-verslaggever @wol. reageer retweet
Ze weten het niet hoor ik gewoon net bij RTV Noord. Dus ze zeggen geen nee of jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:56 schreef iBenny het volgende:
twitter:rachidfinge twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:53:33Politie ontkent dat in Haren een meisje is doodgedrukt, meldt #NOS-verslaggever @wol. reageer retweet
Ah. je hebt m al..quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef Kally het volgende:
waarom slaan ze die gozer niet meteen met die plant?
Nee KPNquote:
Mijn duim is blauw nuquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hier op 30...
Scheelt toch zoeken
Regiokanaal zeker?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hier op 30...
Scheelt toch zoeken
quote:22: 45 uur: NOS-verslaggever en cameraman kunnen niet meer bij de satellietauto komen en zijn maar een willekeurig huis binnen gegaan, om een rellende massa te ontlopen. "En met ons nog twintig anderen", vertelt hij. "Die zijn uit de Albert Heijn gevlucht. Er hebben zich allemaal hooligans verzameld. Haren ligt morgen in puin. Er wordt met stenen gegooid en ook vuilnisbakken gaan de lucht in. Meerdere auto's staan in brand."
Ja, even een tussenstopquote:
Idd... dan hoor je al overal hoe het er aan toe gaat.. en hop.. ach... even kijkenquote:
Jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Idd... dan hoor je al overal hoe het er aan toe gaat.. en hop.. ach... even kijken
FLIKKER OP KUTHOEREN!
alsof er iets tegen ze gedaan wordt. Echt, mijn handen jeuken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:07 schreef MissJ het volgende:
wat een vreselijke treurwilgen nu in beeld zeg, gewoon fokking op live tv dingen gooien naar de ME. Hoe DOM ben je dan!
inderdaad!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
alsof er iets tegen ze gedaan wordt. Echt, mijn handen jeuken.
Meest treurige verjaardag ooitquote:
Dan nog, ze is niet verantwoordelijk voor het gedrag van deze debielen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:12 schreef Kally het volgende:
Ik heb niks met dat kind te doen, sorry hoor, het kan gebeuren maar dat heb je zo door dat hij open staat, dus aanpassen, heeft ze ook niet gedaan toch?
Jawelquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:12 schreef Kally het volgende:
Ik heb niks met dat kind te doen, sorry hoor, het kan gebeuren maar dat heb je zo door dat hij open staat, dus aanpassen, heeft ze ook niet gedaan toch?
Weet ik wel, maar kom op 15/16 dan kun je toch lezen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel. Zij heeft het event verwijderd nadat ze zag dat het uit de hand liep. Anderen hebben toen een nep account aangemaakt, nieuw event aangemaakt, nog meer mensen melden zich aan om te komen, media pikt het op.... en dit is het resultaat
Precies. Oké, het is opgeblazen in de media (voordat het al was opgeblazen op social media). Maar het probleem ligt aan het gebrek van enig inhoud in de bovenkamers van dat tuig dat op een of andere manier nog in staat was de weg naar Haren te vinden. De media en zeker niet dat meisje douwt ze de treinen in gewapend met vuurwerk en een tekort aan fatsoen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan nog, ze is niet verantwoordelijk voor het gedrag van deze debielen.
ja en mensen met een beetje gezond verstand snappen ook wel dat ze echt niet jan en alleman uitnodigtquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar kom op 15/16 dan kun je toch lezen?
Is ook wel zo, ik zit me gewoon kapot te ergeren nu en dan ben ik niet echt rationeelquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies. Oké, het is opgeblazen in de media (voordat het al was opgeblazen op social media). Maar het probleem ligt aan het gebrek van enig inhoud in de bovenkamers van dat tuig dat op een of andere manier nog in staat was de weg naar Haren te vinden. De media en zeker niet dat meisje douwt ze de treinen in gewapend met vuurwerk en een tekort aan fatsoen.
Dat zekerquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja en mensen met een beetje gezond verstand snappen ook wel dat ze echt niet jan en alleman uitnodigt.
precies.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja en mensen met een beetje gezond verstand snappen ook wel dat ze echt niet jan en alleman uitnodigt.
* Pheno slaps Kally around with a big large troutquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Is ook wel zo, ik zit me gewoon kapot te ergeren nu en dan ben ik niet echt rationeel
retroquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno slaps Kally around with a big large trout
Ik had geen feestjesquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:19 schreef Kally het volgende:
Dit is echt een feestje zegt die ene gozer net, vreemd mijn feestjes waren altijd anders
You got itquote:
ALLEMAAL ZONDER ETEN NAAR BED, ZAL ZE LEREN.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:23 schreef Pheno het volgende:
Er zijn zeker vier aanhoudingen geweest. WOW. AMAZING MIKE
wow, dat is best knap nog, ik had daar door te struikelen per ongeluk meer mensen kunnen arresteren vrees ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:23 schreef Pheno het volgende:
Er zijn zeker vier aanhoudingen geweest. WOW. AMAZING MIKE
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:23 schreef Pheno het volgende:
Echt, alles opsluiten in een kleine mini. En de plomp in.
Er staan foto's op rtl4 site, je bent in staat uit te zoeken wie dat zijn grrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:25 schreef Pheno het volgende:
Echt, wat de neuk, ik zie die zooi daar lopen gooien. Dan pak je ze toch op. VIER. KRIJGT TERING. IK KAN ZO PISSED HIERVAN WORDEN
rubber kogels, we hebben het nodigquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Er staan foto's op rtl4 site, je bent in staat uit te zoeken wie dat zijn grrrrrrrrrrr
Eens, en echte voor de knieschijvenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
rubber kogels, we hebben het nodig
Is gebruikt op een kruispuntquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
oeh, of een waterkanon, die hebben ze vast ook nog wel ergens
Nee, daar ben ik dan weer te dom voor. Maar god, als ik kon. Echt, een zwarte swift en aanrijden die zooi.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Er staan foto's op rtl4 site, je bent in staat uit te zoeken wie dat zijn grrrrrrrrrrr
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik dan weer te dom voor. Maar god, als ik kon. Echt, een zwarte swift en aanrijden die zooi.
Nee, want dan betalen wij het eten als belastingbetaler. Dus alleen goed als het een kort leven is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:28 schreef Cee het volgende:
Ik vind levenslang opsluiten in een geluidsdichte telefooncel met keihard Celine Dion op de speakers veel effectiever.
Die wordt nog duizeligquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:28 schreef Cee het volgende:
Ik vind levenslang opsluiten in een geluidsdichte telefooncel met keihard Celine Dion op de speakers veel effectiever.
en met naaktfotos van Patty Brard op de ramenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:28 schreef Cee het volgende:
Wie heeft er iets gezegd over eten?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, want dan betalen wij het eten als belastingbetaler. Dus alleen goed als het een kort leven is.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en met naaktfotos van Patty Brard op de ramen![]()
Daarom, kort leven. Ik heb geen medelijden met dit soort volk. Geen enkel respect voor andere mensen of andermans eigendommen.quote:
Plants vs sloompiesquote:
En dat noemen we een afterpartyquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG... die vrouw die gewoon d'r adres noemt op radio
Gummiknuppel-sandwichquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Kally het volgende:
Of blijven ze uitdagen tot de andere ME er is, die van achteren komt en dan pakken
Ze wachten tot de launchcodes voor de onderzeeër binnen zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Kally het volgende:
Of blijven ze uitdagen tot de andere ME er is, die van achteren komt en dan pakken
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze wachten tot de launchcodes voor de onderzeeër binnen zijn
Dat zei zeker een vrouw die champagne dronk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef Kally het volgende:
Even wat anders op FB: De GROOTSTE kakkerlakken op aarde zijn echt de mannen !!!!
Neem dan gewoon geen FB of hou je mond
Vrouw? Zo zou ik het niet noemenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zei zeker een vrouw die champagne dronk.
Breaking News: Patatkraam is nog openquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:40 schreef Kally het volgende:
Boven die stream zgn uitspraken van de regering
Sorry dat was even wel leuk
Totdat er iemand roept: het is friet!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Breaking News: Patatkraam is nog open
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:40 schreef Pheno het volgende:
Nooit een man gehad? Zo'n verbolgen type?
Jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Alle raddraaiers worden opgepakt..
ZIE ER ANDERS NOG NIKS VAN!
Niemand in een rad te vinden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:42 schreef PatriQue89 het volgende:
4 kinderen, bouwvakker, tattoo's als een bootwerker, zo'n typequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:40 schreef Pheno het volgende:
Nooit een man gehad? Zo'n verbolgen type?
Ik denk dat ze het ook heel letterlijk gaan nemen. Dat ze straks dit soort dingen in politiebusjes stoppen:quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:42 schreef PatriQue89 het volgende:
En die vent?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:43 schreef Kally het volgende:
[..]
4 kinderen, bouwvakker, tattoo's als een bootwerker, zo'n type
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het ook heel letterlijk gaan nemen. Dat ze straks dit soort dingen in politiebusjes stoppen:
[ afbeelding ]
I don't know, ze heeft het over alle mannenquote:
maar dan niet zodat ze moeten rennen in dat ding, maar dat hij meedraait met de wielen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het ook heel letterlijk gaan nemen. Dat ze straks dit soort dingen in politiebusjes stoppen:
[ afbeelding ]
Wilde netz eggen. 600 man, 4 aanhoudingen. Wow. Promotie hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:43 schreef Kally het volgende:
Ongeveer 600 man ME in haren, doe dan verdomme eens wat
Stiekem heeft ze een zachtaardige balletdansert die er niet tegen in durft te gaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
I don't know, ze heeft het over alle mannen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stiekem heeft ze een zachtaardige balletdansert die er niet tegen in durft te gaan
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, ik heb al een maatschappelijke stage gevonden... mag vrijdag al 3 uur poffertjes bakken
Ze moeten er natuurlijk wel 100% zeker van zijn dat de mensen die ze oppakken ook heel heel heel zeker honderd procent, het liefst tweehonderd procent, stoute dingen hebben gedaan. En niet alleen dat ze het van plan zijn of zo hè. Dat ze slechts met een brandend rotje dreigen om 'm de brievenbus in te stoppen. Nee, ze moeten daadwerkelijk eerst het schuurtje hebben gesloopt, vervolgens de fietsen in het schuurtje in de hens hebben gezet en daarna nog de konijnen in het hok hebben kaalgeplukt. En dat alles onder het wakend oog van 16 camera's. Dan zal uiteindelijk na een lang verhoor en 38 DNA-onderzoeken blijken of het jochie een taakstrafje van een uur of 4 krijgt. Boeten zal hij.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wilde netz eggen. 600 man, 4 aanhoudingen. Wow. Promotie hoor.
Nou soms hebben ze er een paar, maar dan is er weer iemand die de hele boel vrijbuutquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:46 schreef Pheno het volgende:
Hoe doen ze die aanhoudingen dan? Gaan ze met 150 man rennend achter 1 persoon aan als een soort estafette? Of maken ze een cirkeltje met 150 man om 1 iemand heen ?
Ik wil lachen, maar het is de trieste waarheidquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze moeten er natuurlijk wel 100% zeker van zijn dat de mensen die ze oppakken ook heel heel heel zeker honderd procent, het liefst tweehonderd procent, stoute dingen hebben gedaan. En niet alleen dat ze het van plan zijn of zo hè. Dat ze slechts met een brandend rotje dreigen om 'm de brievenbus in te stoppen. Nee, ze moeten daadwerkelijk eerst het schuurtje hebben gesloopt, vervolgens de fietsen in het schuurtje in de hens hebben gezet en daarna nog de konijnen in het hok hebben kaalgeplukt. En dat alles onder het wakend oog van 16 camera's. Dan zal uiteindelijk na een lang verhoor en 38 DNA-onderzoeken blijken of het jochie een taakstrafje van een uur of 4 krijgt. Boeten zal hij.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou soms hebben ze er een paar, maar dan is er weer iemand die de hele boel vrijbuut
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou soms hebben ze er een paar, maar dan is er weer iemand die de hele boel vrijbuut
Ik zat het te tikken en ik dacht "dit wordt komisch, nee, nee, zo gaat het gewoon."quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil lachen, maar het is de trieste waarheid
Mja, in dit land wel ja. Ik ga maar emigreren of zo. Hier toch straks geen werk meer (beide in huis) dus daar hoeven we het ook al niet meer voor te laten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil lachen, maar het is de trieste waarheid
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat het te tikken en ik dacht "dit wordt komisch, nee, nee, zo gaat het gewoon."
Zet het wereldwijd op facebook, ze komen dan allemaal langs om te fixenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
Fuuuuuu, m'n dvd drive heeft de geest gegeven
ssssst, die rijden ze straks het water inquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:49 schreef Kally het volgende:
Welja, er staan bussen te wachten, tuurlijk.
Vroeger ging het hele dorp achter 1 vrouw aan, want dat was een heks, die werd verdreven, die moest lopen naar een ander dorp, nu krijg je een luxe bus, wedden dat ze nog drankjes krijgen ook in de bus?
en een fluwelen kussentje onder hun holquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:49 schreef Kally het volgende:
Welja, er staan bussen te wachten, tuurlijk.
Vroeger ging het hele dorp achter 1 vrouw aan, want dat was een heks, die werd verdreven, die moest lopen naar een ander dorp, nu krijg je een luxe bus, wedden dat ze nog drankjes krijgen ook in de bus?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zet het wereldwijd op facebook, ze komen dan allemaal langs om te fixen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zet het wereldwijd op facebook, ze komen dan allemaal langs om te fixen
corrigerende tikjesquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef Pheno het volgende:
Ik zie de ME op RTL 4 nu tikjes geven. Is dat al een charge tegenwoordig?
Echt te bizar. Dat gezin, die bewoners, dat dorp. Echt zielig.quote:
Ja, niet aan het volk zelf. Burgermeester fout, politie fout, maar de mensen die het daadwerkelijk gedaan hebben treft geen blaamquote:
Ja gewoon echt te zot voor woorden ditquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt te bizar. Dat gezin, die bewoners, dat dorp. Echt zielig.
dat zat er helaas dik in.... ik denk dat het zelfs voorbereid isquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:57 schreef Kally het volgende:
Gelukkig wordt er nog gezegd dat er wel degelijk mensen waren die voor het rellen kwamen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:00 schreef Kally het volgende:
https://www.facebook.com/ProjectCleanXHaren
Het was Tijl Beckand die dit begon, niet de jeugdquote:Kijk, dit is de andere kant van de jeugd gelukkigGoed initiatief jongens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |