Wat liefquote:Op donderdag 20 september 2012 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha. Leuke verhalen zijn dat.![]()
Ik had gister nog zoiets. Ik fiets met koptelefoon op rustig naar huis, wordt ingehaald door een knap meisje. (ik fietste 3km per uur) Hoor haar 'hoiii' door de muziek heen. Ik keek, raak van m'n stuk, fiets zo'n gootje aan de zijkant van de weg in, capriolen om op de fiets te blijven zitten. Ze keek nog even achterom, ik zo "is goed gegaan". Ze keek nog even of dat zo was en ging weer verder.
Ze was veel te jong.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:42 schreef Lutte het volgende:
Thanks koekie
[..]
Wat lief![]()
Als je haar ooit nog eens tegenkomt heb je wel een goede openingszin!!
Lekkkkerrrrrrr dan!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:14 schreef Kally het volgende:
Pfff, ik ben verrot, eerst heel de dag hangen in een ziekenhuis om iets uit te leggen aan mensen, njah die waren bij de poli en niet waar ik stond, dus wel 3 mensen gesproken
Toen wel eerder naar huis jeej 15.25 in de taxi, 17.55 thuis, ritje van normaal hooguit 25 minuten
Ja, is een ding waar je je terugrit kunt boeken, pas erdoor en klaar, maar goed de meeste boeken de heenrit naar de poli en niet de hoofdingang waar ik stond dus boeken hem daar ook weer terugquote:
Jaquote:
Uhhh okequote:
Jij al opgeknapt?quote:
Mjah... Het is denk ik een virusje ofzo... het zieke is wel over, alleen heel erg moe, vooral m'n lichaam. Kill it with asperine!quote:
Ik heb dit weekend vier feestjesquote:Op donderdag 20 september 2012 21:24 schreef Kally het volgende:
Morgen ben ik er weer hoor, maar was de hele week niet lekker dus vroeg erin gegaan steeds, gaat nu wel weer
Dan al johquote:Op donderdag 20 september 2012 21:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend vier feestjesNou dat gaat dus niet gebeuren, m'n eerste tentamens komende week. Alleen zaterdagavond naar m'n beste vriendin, gewoon familie verjaardag dus lekker chill.
Ja dat moe zijn heb ik ook, gisteren sliep ik om 9 uurquote:Op donderdag 20 september 2012 21:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah... Het is denk ik een virusje ofzo... het zieke is wel over, alleen heel erg moe, vooral m'n lichaam. Kill it with asperine!
Morgen maar weer naar school
Nu al tentamensquote:Op donderdag 20 september 2012 21:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend vier feestjesNou dat gaat dus niet gebeuren, m'n eerste tentamens komende week. Alleen zaterdagavond naar m'n beste vriendin, gewoon familie verjaardag dus lekker chill.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |