quote:Mr. Olympia Livestream
http://streaming.bodybuilding.com/2012-olympia-webcast
Deelnemers
http://contest.bodybuilding.com/results/23102
SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25_ _ | | | | _ _
| || || | | || || |
=H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
|_||_|| | | | | | | ||_||_|
|_| / | | \ |_|
| | | |
\ (_ /~~~\ _) /
\ \ ( '_' ) / /
\ )\ = /( /
\ (_) (_) /
\ / ~~~ \ /
( )
\ /
\ /
)==(O)==(
/ \
/____/ \____\
/ / \ \
/ / \ \
( ) ( )
| | | |
| | | |
|___| |___|
(___) (___)
============================================================
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 23-09-2012 15:20:11 ]If not now, then when.![]()
Je mag hem wel veranderen als je dat wilt, ik wist er geen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:42 schreef Levolution het volgende:
Ik wou hem net stealen van je, had harde TT.If not now, then when.![]()
Is het niet een idee dat ieder die hier post eventjes de OP gaat lezen om te kijken of er wat te updaten valt. Misschien dat er dingen in staan die tegenwoordig achterhaald zijn etc.
Nieuwe linkjes voor goede artikelen zoals die van Snakey toen bijvoorbeeld.If not now, then when.![]()
Het trainingsstuk moet wel worden aangepast imo, staat te weinig info in om met een goed schema te beginnen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is het niet een idee dat ieder die hier post eventjes de OP gaat lezen om te kijken of er wat te updaten valt. Misschien dat er dingen in staan die tegenwoordig achterhaald zijn etc.
Nieuwe linkjes voor goede artikelen zoals die van Snakey toen bijvoorbeeld.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:50 schreef Levolution het volgende:
En bij steroïden mogen wel wat linkjes naar webshops.![]()
![]()
Ik ga de OP zo lezen, eerst even huiswerk maken.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:50 schreef Levolution het volgende:
En bij steroïden mogen wel wat linkjes naar webshops.
[ Bericht 4% gewijzigd door Snakey op 20-09-2012 21:14:37 ]If not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:50 schreef Levolution het volgende:
En bij steroïden mogen wel wat linkjes naar webshops.
Edit: voor de grap gezocht: http://www.dianabol.nl Wtf lawl.![]()
Bij trainingsmethoden kunnen we sowieso SL en SS erbij zetten voor de beginners. Ik denk ook dat we het wat eenvoudiger moeten uitleggen dan wat er nu in de spoiler staat.If not now, then when.![]()
die krijg ik hier zelfs wel eens als google adquote:Op donderdag 20 september 2012 20:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Edit: voor de grap gezocht: http://www.dianabol.nl Wtf lawl.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Wie produceert die anabolen eigenlijk? Eén of ander guur farmaceutisch bedrijf in een land waar niemand er een ruk om geeft ofzo? Of in een illegaal keldertje zoals met meth?This isn't even my final form.![]()
Je zit aardig in de buurt denk ik; bedrijven maken ze voor legale doeleinden en "thuislabs" produceren ze.
Misschien dat er iemand hier is die gebruikt en daar wat meer toelichting over kan geven?
[ Bericht 58% gewijzigd door drumstickNL op 20-09-2012 21:36:33 ]-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
M'n motor slaat af en toe af na een leg work outquote:Op donderdag 20 september 2012 17:24 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Net die feel gehad. Daarna met extreme moeite de koppeling intrappen in de auto, om vervolgens schokkerig weg te rijden omdat je benen zo kapot zijn dat je ze nauwelijks onder controle hebt.
dat feel.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Grote farmaceutische bedrijven voor medische doeleinden voornamelijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:27 schreef Levolution het volgende:
Wie produceert die anabolen eigenlijk? Eén of ander guur farmaceutisch bedrijf in een land waar niemand er een ruk om geeft ofzo? Of in een illegaal keldertje zoals met meth?Soukidan op je oogbal.![]()
Hoe komt het dan in het illegale circuit terecht? Aangezien dat allemaal streng gereguleerd wordt. Gewoon een corrupte apotheker die het doorverkoopt ofzo?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:38 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Grote farmaceutische bedrijven voor medische doeleinden voornamelijk.This isn't even my final form.![]()
Man, wat is bulken toch heerlijk. Dadelijk nog even wat lekkere dirty kcals pakken. Zag net nog wat worstenbroodjes liggen, geen idee wat de voedingswaarde daarvan is maar denk dat ik die nog een paar ga verorberen dadelijk.
Jammer alleen dat je er een beetje een plofkop van krijgt![]()
![]()
In Thailand kun je het gewoon kopen dacht ik bij de apotheek. En dbol is ook verkrijgbaar in Rusland en wat Oost-Europese landen. Maarja vraag me af of iemand dat meeneemt met een koffer, corrupte apotheker klinkt logischer ja. Of misschien ergens direct van fabriek ingekocht via een vals bedrijf?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe komt het dan in het illegale circuit terecht? Aangezien dat allemaal streng gereguleerd wordt. Gewoon een corrupte apotheker die het doorverkoopt ofzo?![]()
Klinkt inderdaad wel logisch dat het gewoon binnenstroomt vanuit landen waar het allemaal niet zo streng is. In Nederland krijg je het als apotheker denk ik niet zomaar voor elkaar.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In Thailand kun je het gewoon kopen dacht ik bij de apotheek. En dbol is ook verkrijgbaar in Rusland en wat Oost-Europese landen. Maarja vraag me af of iemand dat meeneemt met een koffer, corrupte apotheker klinkt logischer ja. Of misschien ergens direct van fabriek ingekocht via een vals bedrijf?This isn't even my final form.![]()
Wat Sapstengel zegt, het is in meerdere landen gewoon legaal verkrijgbaar. Het is smokkelwaar (in dat programma op veronica Border Security zie je regelmatig lui die Australië proberen binnen te komen met een koffer vol aas).
Daarnaast kan je het gewoon op internet bestellen en het wordt netjes bezorgd op je deurmat.
Silkroad etc.Soukidan op je oogbal.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:48 schreef Dalliance het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Lol wutquote:![]()
Ziet er echt belachelijk uit he.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:48 schreef Dalliance het volgende:
Lol wut
AAS kun je trouwens inderdaad zo in de Oostblok in de apotheek halen.If not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:59 schreef Sapstengel het volgende:
Goede bulge op de 1e foto trouwens [ afbeelding ]![]()
Zullen we weer eens stoppen met de silly foto en filmpjes parade?
Het voegt echt geen klote toe, en grappig is het ook al niet meer.![]()
Sommige vinden het wel leuk...quote:Op donderdag 20 september 2012 22:20 schreef Snakey het volgende:
Zullen we weer eens stoppen met de silly foto en filmpjes parade?
Het voegt echt geen klote toe, en grappig is het ook al niet meer.
Tevens 6 zalm recepten: http://www.bodybuilding.c(...)l?mcid=facenutritionIf not now, then when.![]()
Het is geen ONZ hier.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sommige vinden het wel leuk...![]()
Nee dat is het niet. Het is gewoon bagger wat hier niet thuishoort.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is in ieder geval relevant.![]()
Zet anders even in de OP wat wel toegestaan is in deze reeks, dan weten we dat.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Het is gewoon bagger wat hier niet thuishoort.If not now, then when.![]()
Ik zit een beetje vast met m´n full body workout. Maandag en woensdag was okee, behalve dat ik woensdag alles 2 x 12 deed ipv 2 x 15.Ik had het opgeschreven en bij me, maar pas toen ik thuiskwam realiseerde ik me dat ik me niet aan de 2 x 15 had gehouden.
![]()
Anyway, dit is m´n workout zo ver. Even een reminder, dit is work in progress dus deze week workout is subject to change. Er klopt iets niet aan m´n vrijdag workout, en ik zie het niet op een of andere manier... Dit is het schema. Wat klopt er niet aan vrijdag?
- Monday -
Bench press 3 x 5
Pec Deck 3 x 5
Lat pull down 3 x 5
Rows (machine) 3 x 5
Leg press 3 x 12
Stiff leg dead lifts 3 x 5
OHP 3 x 5
Rack pulls 5 x 5
- Wednesday -
Dumbell shoulder press 2 x 15
Upright rows 2 x 15
Squats 2 x 15
Deadlifts 2 x 15
Wide grip pull ups 2 x 15
Barbell rows 2 x 15
Dumbell bench press 2 x 15
Incline bench press 2 x 15
- Friday -
Lat pull down close grip 4 x 8
One arm rows 4 x 8
Leg press 4 x 12
OHP 4 x 8
Lat raises back 4 x 8
Bench press 4 x 8
Incline dumbell press 4 x 8
Rack pulls 4 x 8![]()
Het gaat niet om iets niet toestaan, het gaat om overkill van silly dingen. Dat is niet gewenst.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zet anders even in de OP wat wel toegestaan is in deze reeks, dan weten we dat.![]()
Onder "Algemeen"Cardio niet per se nodig, onder onderhoud eten kan ook?quote:Als wilt afvallen, ga je niet meteen met zware gewichten slepen. Cardio (lopen, roeien en fietsen) zal dan je eerste behoefte zijn. Dit in een rustig tempo, en minimaal een 1/2 uur. Echter is het aan te raden al redelijk ook met wat gewichten te gaan trainen. Dit omdat hoe meer spiermassa je hebt, hoe sneller je verbranding werken en hoe sneller je dus vetten kwijt raakt. Sluit echter wel je training af met een 1/2 uur (of meer) aan cardio erna.
"Trainingsmethoden" spoiler kan vernieuwing gebruiken imo.
Onder "Oefeningen" moet de quote van MrJ gefixt worden.
Onder "Voeding".Wie neemt hier eigenlijk Dextrose (glucose) na de training? Dextrose als in druivensuiker is toch achterhaald?quote:Deze shake maak je gemakshalve thuis al klaar, en werk je in de kleedkamer naar binnen. Hoe de samenstelling er precies uit dient te zien verschilt per individu, maar laat er zeker 30gram dextrose en 50gram eiwitten in voorkomen op zo'n 1/2 liter water/melk. Whey eiwitten zijn snel opneembaar en worden het meest gebruikt hiervoor. Eventueel kan je caseïne (traag opneembaar) ook nog toevoegen.
Onder "Supplementatie" misschien toevoegen dat je voeding belangrijker is dan supplementen. Eerst zorgen dat je voeding 100% in orde is en daarna denken aan extra supplementen (creatine, eiwit uitgesloten).
Onder "Vitamines" is er een link dood. Die verwijder ik.Heeft iemand nog wat gevonden?quote:Met diezelfde auteur heb ik onderstaand schema samengesteld:
http://home.kpn.nl/geem0008//vitaminesmineralen.doc
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 20-09-2012 23:00:53 ]If not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het gaat niet om iets niet toestaan, het gaat om overkill van silly dingen. Dat is niet gewenst.
Hoezo zou er iets niet kloppen aan de vrijdag?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:49 schreef Snakey het volgende:
Ik zit een beetje vast met m´n full body workout. Maandag en woensdag was okee, behalve dat ik woensdag alles 2 x 12 deed ipv 2 x 15.Ik had het opgeschreven en bij me, maar pas toen ik thuiskwam realiseerde ik me dat ik me niet aan de 2 x 15 had gehouden.
![]()
Anyway, dit is m´n workout zo ver. Even een reminder, dit is work in progress dus deze week workout is subject to change. Er klopt iets niet aan m´n vrijdag workout, en ik zie het niet op een of andere manier... Dit is het schema. Wat klopt er niet aan vrijdag?
SchemaIf not now, then when.![]()
Het is nogal ondoenlijk om stukje bij beetje de OP aan te passen. Volgens mij ben je de enige die het aan wil passen trouwens, maar okee. Ik wil het wel nalezen en kijken of er achterhaalde dingen in staan.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Onder "Algemeen"
[..]
Cardio niet per se nodig, onder onderhoud eten kan ook?
"Trainingsmethoden" quote kan vernieuwing gebruiken imo.
Onder "Oefeningen" moet de quote van MrJ gefixt worden.
Onder "Voeding".
[..]
Wie neemt hier eigenlijk Dextrose (glucose) na de training? Dextrose als in druivensuiker is toch achterhaald?
Onder "Supplementatie" misschien toevoegen dat je voeding belangrijker is dan supplementen. Eerst zorgen dat je voeding 100% in orde is en daarna denken aan extra supplementen (creatine, eiwit uitgesloten).
Onder "Vitamines" is er een link dood. Die verwijder ik.
[..]
Heeft iemand nog wat gevonden?
Ik ga in ieder geval niet, zoals je al een paar keer gevraagd heb, de OP nog verder uitbreiden. Als we in het topic zeggen dat voor iemand gaat posten ze de OP door moeten lezen moet het wel een leesbaar stuk zijn. Niet een epistel waar je drie dagen over doet. Liever zelfs een kortere OP dan we nu hebben.![]()
Je bent geen twaalf, toch? Zo moeilijk is het niet wat er staat.quote:Er klopt iets niet voor mijn gevoel. Dat was de vraag.quote:[..]
Hoezo zou er iets niet kloppen aan de vrijdag?![]()
Net bij Pownews, de cryosauna.
3minuutjes bij -170 graden Celsius verbrandt zo'n 3000kcal.
Bro-tip voor de cutters onder ons.
BEASTMODE![]()
Ah,zo doen eskimo´s dat.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:06 schreef Awesome_ het volgende:
Bro-tip voor de cutters onder ons.![]()
![]()
Oh, misschien hecht ik dan meer waarde aan de OP. Het is tenslotte fijn als het voor nieuwelingen up-to-date is en er geen misverstanden ontstaan, waardoor er ook minder domme vragen worden gesteld.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is nogal ondoenlijk om stukje bij beetje de OP aan te passen. Volgens mij ben je de enige die het aan wil passen trouwens, maar okee. Ik wil het wel nalezen en kijken of er achterhaalde dingen in staan.
Ik ga in ieder geval niet, zoals je al een paar keer gevraagd heb, de OP nog verder uitbreiden. Als we in het topic zeggen dat voor iemand gaat posten ze de OP door moeten lezen moet het wel een leesbaar stuk zijn. Niet een epistel waar je drie dagen over doet. Liever zelfs een kortere OP dan we nu hebben.Het is maar wat je overkill noemt.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bent geen twaalf, toch? Zo moeilijk is het niet wat er staat.
[..]
Er klopt iets niet voor mijn gevoel. Dat was de vraag.
Het enige dat ik zo zie als ik kijk welke spieren getraind worden is dat je op vrijdag minder de benen traint.If not now, then when.![]()
Wut? Dan zouden er geen fatty's meer moeten bestaan.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:06 schreef Awesome_ het volgende:
Bro-tip voor de cutters onder ons.This isn't even my final form.![]()
Daarom plaatste ik het ook in dit topic, vond het zelf nogal harde claims en hoopte dat iemand dit kneiterhard wetenschappelijk onder uit zou gaan kicken.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wut? Dan zouden er geen fatty's meer moeten bestaan.
Ben zelf aan het inlezen over het onderwerp en de meningen zijn nogal verdeeld.BEASTMODE![]()
Zou wel sick zijn, 3000 kcal.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Daarom plaatste ik het ook in dit topic, vond het zelf nogal harde claims en hoopte dat iemand dit kneiterhard wetenschappelijk onder uit zou gaan kicken.
Ben zelf aan het inlezen over het onderwerp en de meningen zijn nogal verdeeld.If not now, then when.![]()
Beetje hetzelfde als dat ´onderzoek´ wat iemand vorig week poste over die kou handschoenen, en dat je daarmee je gains zou vervijfvoudigen... Sure.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Daarom plaatste ik het ook in dit topic, vond het zelf nogal harde claims en hoopte dat iemand dit kneiterhard wetenschappelijk onder uit zou gaan kicken.
Ben zelf aan het inlezen over het onderwerp en de meningen zijn nogal verdeeld.![]()
![]()
Misschien zijn het gewoon theoretische berekeningen. Zoveel kcal is er nodig om bij die kou je lichaamstemperatuur op peil te houden ofzo. Maar dat het in de praktijk helemaal niet zo gaat.This isn't even my final form.![]()
Zou een hoop ellende schelen. Heel de week op onderhoud eten en gewoon ff 3,5minuut in de cryosauna per week.
BEASTMODE![]()
Hahaha. Ze zeggen altijd, iets wat te mooi klinkt om waar te zijn is vaak onzin.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:38 schreef Awesome_ het volgende:
Zou een hoop ellende schelen. Heel de week op onderhoud eten en gewoon ff 3,5minuut in de cryosauna per week.
If not now, then when.![]()
Licht er aan wat het is.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:27 schreef Levolution het volgende:
Wie produceert die anabolen eigenlijk? Eén of ander guur farmaceutisch bedrijf in een land waar niemand er een ruk om geeft ofzo? Of in een illegaal keldertje zoals met meth?
Veel vvordt er thuis gemaakt.
Volgens mij heeft de eigenaar van een grote supplementen shop wel eens vast gezeten voor handel en wandel.![]()
Ik train mijn rectus abonominis eigenlijk nooit direct. Ik pak 'm volgens mij voldoende mee in mijn squats en deadlifts. Planks doe ik primair voor de TVA, al pak je daar de R.A. ook wel mee. Als ik mijn R.A direct ga trainen, krijg ik ook zo'n uitpuilende gut. Dan maar minder blokjuhhhz op de beach; heb liever een platte buikquote:Op donderdag 20 september 2012 20:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Over TVA gesproken. Volgens mij is die van mij ook niet al te sterk. Ik ben van de week begonnen met zo´n abb wieltje... auw, dat voel ik goed.![]()
Wat ik erover las is dat je als je je rug gaat gebruiken (krommen) je eigenlijk te zwak bent om dat wieltje te gebruiken. Als ik me goed concentreer kan ik 8 reps doen zonder m´n rug te gebruiken, maar dat kost me echt veel moeite.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het afgelopen jaar maar heel af en toe abs heb getraind. Die zijn altijd vrij sterk gebleven omdat ik jaren op krukken heb gelopen.
[ Bericht 4% gewijzigd door star_gazer op 21-09-2012 01:54:30 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Die kerel heeft een vette boner van zichzelfquote:In ieder geval geen deca dick
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Jezus. Ze hebben pas de naam van mijn gym veranderd naar 'Hard Candy'. Wordt blijkbaar gerund door MadonnaKlinkt als een stripclub, maar de gym is wel mooi geworden:
Zoals je ziet: 2 squat racks, een power rack, Een flat bench, een incline bench, een oly platform, bumper plates, een plate loaded bench press en sinds kort een preacher bench, een decline bench en een trap bar. Utieraard zijn er voor de dames en beachboys ook voldoende pin-loaded machines. De dumbbells zie je niet op de foto, maar die gaan tot 50kg.
Ze hebben ook dansstudio's, een hot yoga studio, een pilates studio, een paaldansstudio (lekker gluren) en een rooftop waar ze crossfit en parkour doen. Kortom: een hele vette club waar ik met veel plezier 5 keer per week (3xgym, 2xyoga) heenga. Vanwege het Madonna-merk en al de dans workouts barst het er ook van de chicks (al zijn de foto's een beetje een cockfest)
[ Bericht 2% gewijzigd door star_gazer op 21-09-2012 02:21:39 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Die optrek ringen hebben ze waarschijnlijk bij mij gekochtquote:Op vrijdag 21 september 2012 02:15 schreef star_gazer het volgende:
Jezus. Ze hebben pas de naam van mijn gym veranderd naar 'Hard Candy'. Wordt blijkbaar gerund door MadonnaKlinkt als een stripclub, maar de gym is wel mooi geworden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals je ziet: 2 squat racks, een power rack, Een flat bench, een incline bench, een oly platform, bumper plates, een berg machines en sinds kort een preacher bench, een decline bench en een trap bar. De dumbbells zie je niet op de foto, maar die gaan tot 50kg.
Ze hebben ook dansstudio's, een hot yoga studio, een pilates studio, een paaldansstudio (lekker gluren) en een rooftop waar ze crossfit en parkour doen. Kortom: een hele vette club waar ik met veel plezier 5 keer per week (3xgym, 2xyoga) heenga. Vanwege het Madonna-merk en al de dans workouts barst het er ook van de chicks (al zijn de foto's een beetje een cockfest)
Ziet er goed uit die gym!
Waar zit die? Is ie duur?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2012 02:21:51 ]![]()
Club zit hier (hij heet daar nog 'V Club'). Zoals alles in Sydney is hij vreselijk duur, maar gyms zijn hier over het algemeen duur. Ik heb ruwweg 800 Australische dollar betaald voor een jaar, maar ik heb maarliefst 50% korting weten te bedingen op wat mensen betalen als ze per maand lid worden. Overigens een goede tip die ik uit de onderhandelingen heb meegekregen: word lid rond het einde van het fiscale jaar, dan willen veel gyms nog snel wat targets eruit pushen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 02:21 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Die optrek ringen hebben ze waarschijnlijk bij mij gekocht
Ziet er goed uit die gym!
Waar zit die? Is ie duur?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Oja, hahaquote:Op vrijdag 21 september 2012 01:43 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Die kerel heeft een vette boner van zichzelfIn ieder geval geen deca dick
![]()
Hoort dit bij SS?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:49 schreef Snakey het volgende:
![]()
- Monday -
Bench press 3 x 5
Pec Deck 3 x 5
Lat pull down 3 x 5
Rows (machine) 3 x 5
Leg press 3 x 12
OHP 3 x 5
Rack pulls 5 x 5
- Wednesday -
Upright rows 2 x 15
Squats 2 x 15
Deadlifts 2 x 15
Barbell rows 2 x 15
- Friday -
One arm rows 4 x 8
Leg press 4 x 12
OHP 4 x 8
Lat raises back 4 x 8
Bench press 4 x 8
Rack pulls 4 x 8YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Gisteren keihard gelachen (inwendig)
d'r waren twee gasten die het hadden over hun ionisatiearmbandjes, tegen een derde persoon.
Z'n pa importeerde die dingen uit Japan. Je had de 1500 Ionen en de 3000 Ionen versie.
(hier is geen gepaste smiley meer voor)
Met beide armbanden mocht je niet gaan slapen, want dan werd je bijzonder beroerd wakker.![]()
Overdag om doen, en het gaf enorm veel energie en kracht.
Nou die energie en kracht straalde er aan alle kanten vanaf want ze hadden toch wel 2 setjes shoulder press met 10kg gedaan in 15 minuten en een droge bek van het lullen.![]()
't was wetenschappelijk bewezen ook nog.![]()
ff daarvoor had ik een verhaal over een feestje met 50kraten bier voor 100 man aan zitten horen van ze, dus dan zal zo'n armbandje best helpen ja.
Wat een domme/naive mensen heb je toch eigenlijk.
Ik bedoel, placebo effect is 1 ding, maar dit was echt te erg.
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 21-09-2012 10:05:03 ]![]()
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 02:15 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals je ziet: 2 squat racks, een power rack, Een flat bench, een incline bench, een oly platform, bumper plates, een plate loaded bench press en sinds kort een preacher bench, een decline bench en een trap bar. Utieraard zijn er voor de dames en beachboys ook voldoende pin-loaded machines. De dumbbells zie je niet op de foto, maar die gaan tot 50kg.
![]()
Ah, ik dacht dat het aan mijn verbinding lag. Internetverbindingen hebben vrij vaak siesta hier.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:29 schreef RaymondK het volgende:
zo, dat was afzien zeg zojuist 's halve ochtend zonder fok.
maar het werkt weer.
Nope. Is een workout vanmezelf.quote:![]()
Ik schrok heel ff en dacht dat ze hier op m'n werk fok geblokt haddenquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het aan mijn verbinding lag. Internetverbindingen hebben vrij vaak siesta hier.
[..]![]()
![]()
![]()
Enige dat jij meer hebt is zo een OLY platform en een powerrack, desalniettemin ziet het er echt fucking nice uit. Qua kleuren enzo ziet het er echt een stuk beter uit bij de mijne. Hier is alles een beetje (licht)blauwachtig. Vind zo een donkere omgeving met goede verlichting van boven een stuk mooier. Kan je jezelf beter mirren in de spiegel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 02:15 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deathlift or Die.![]()
Ik had precies hetzelfdequote:Op vrijdag 21 september 2012 10:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik schrok heel ff en dacht dat ze hier op m'n werk fok geblokt hadden![]()
Behulpzaam als een waterkraan.
Ik ben al eens ontslagen omdat ik teveel op Fok! zat.... "Gebrek aan motivatie" gaven ze toen op als reden... Gelukkig had ik al een andere baan omdat ik zelf al opzoek was naar wat anders zonder dat zij het wisten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik schrok heel ff en dacht dat ze hier op m'n werk fok geblokt hadden![]()
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Precies, dat je in 3 min 3000x dood bent bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:36 schreef Levolution het volgende:
Misschien zijn het gewoon theoretische berekeningen. Zoveel kcal is er nodig om bij die kou je lichaamstemperatuur op peil te houden ofzo. Maar dat het in de praktijk helemaal niet zo gaat.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Volgens mij zie ik links op de eerste foto het beroemde papiertje aan de spiegel hangen dat je niet mag powercagen zonder begeleiding klopt dat?quote:Op vrijdag 21 september 2012 02:15 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Wel mooi zo'n olyplatform.![]()
Die gozert die planks doet op de derde foto moet zijn reet naar beneden doen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik links op de eerste foto het beroemde papiertje aan de spiegel hangen dat je niet mag powercagen zonder begeleiding klopt dat?![]()
Wel mooi zo'n olyplatform.![]()
![]()
haaha, ik zat ze ook al te analyseren allemaal.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die gozert die planks doet op de derde foto moet zijn reet naar beneden doen.
Is die dikke endo die op foto 2 aan het calbe fly rack hangt je workout mate STar? LOL
Rechts op foto 1 is hij duidelijk veel te dikke endo namelijk
edit: oh nee is toch een ander.![]()
![]()
Dudes,
hierbij mijn 3-daagse split. Ik doe dit nu ongeveer een half jaar. In de loop der tijd is dit de routine geworden. Heeft iemand opmerkingen hierover? Ik doe opbouwende setjes, bv. benchpress 60/65/70 kg. Alleen biceps en triceps isolaties doe ik op hetzelfde gewicht.
Is het verstanding om bij elke oefening (behalve squatten) 3 x 10 te doen?
Dag 1
Chest
Bench press 3 x 10
Incline bench press 3 x 10
Decline bench press 3 x 10
Machine chest flyes 3 x 10
Biceps
EZ-bar standing curl 3 x 10
Dumbbell bicep curl 3 x 10
Hammer curl 3 x 10
Preacher curl 3 x 10
Dag 2
Back
Back extensions 3 x 10
Machine lat pulldown 3 x 10
Seated reverse flye 3 x 10
Close grip cable pull down 3 x 10
Triceps
Dip machine 3 x 10
Cable overhead extensions 3 x 10
Cable rope pushdowns 3 x 10
Cable one arm extensions 3 x 10
Dag 3
Legs
Squats (smith machine) 5 x 5
Machine leg extension 3 x 10
Machine leg press 3 x 10
Seated calf raises 3 x 10
Shoulders
EZ-bar shrugs 3 x 10
Dumbbell side shrugs 3 x 10
Machine shoulder press 3 x 10
Dumbbell lat raises 3 x 10
Elke dag 30 minuten cardio na krachttraining
EDIT: volgens mij heb ik sommige namen voor oefeningen zelf verzonnen haha
[ Bericht 1% gewijzigd door DeLoet op 21-09-2012 13:37:32 ]everybody's got something to hide, except me and my monkey![]()
Niet slecht.
Maar ik zou niet squatten in de smith, en die machine shoulder press vervangen voor barbell overhead press. En ik zou of incline of decline doen op maandag, en ze dan elke week wisselen. En dan een andere oefening erbij gooien voor chest, pull overs bv.
http://www.exrx.net/Weigh(...)rnal/DBPullover.html![]()
Ik denk dat je als beginner echt niet harder gaat groeien als je 1x per week 120x reps je chest traint tijdens een workout. Als beginner ben je receptief voor prikkels. Als je 3x10 of 4x8 of whatever zwaar tot aan failure traint op de laatste set, dan heb je de spier al maximaal geprikkeld voor groei.quote:Chest
Bench press 3 x 10
Daarnaast prikkel jij je chest maar 1x per week met deze split, terwijl je in een Fullbody je chest 3x per week kan prikkelen.
Maw: het efficientst is fullbody voor een beginner, met 1 (of desnoods 2 als je per se wil) compound per spiergroep.
3 bench oefeningen + een fly is imho pas nodig na ca. 2 jaar of meer consequent en intelligent trainen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Stereotomy op 21-09-2012 13:57:59 ]Confidence through competence![]()
4 x 8.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:11 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand hier die 3 x 8 doet voor bijv. bench press?![]()
3x8quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:11 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand hier die 3 x 8 doet voor bijv. bench press?
en dan nog een setje van 18 a 20 reps.![]()
Soms jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:11 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand hier die 3 x 8 doet voor bijv. bench press?Vaak nog een (drop)setje erachter.
Confidence through competence![]()
En voor full-body? Aangezien mensen dan toch vrij snel boven een uur komen per training.quote:-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
4x8 lijkt me een ideale richtlijn voor fullbody?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:28 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
En voor full-body? Aangezien mensen dan toch vrij snel boven een uur komen per training.
crea monoquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:05 schreef mtchel112 het volgende:
mag voor max 25 euro besteden bij B&F wat moet ik kiezen :p
magnificent en whey heb ik alBehulpzaam als een waterkraan.
teveel oefeningen voor je armen imo, kies er 2 uit voor bi's/tri's. en nog een row toevoegen aan back day, en een hamstring exercise bij benen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:29 schreef DeLoet het volgende:
Dudes,
hierbij mijn 3-daagse split. Ik doe dit nu ongeveer een half jaar. In de loop der tijd is dit de routine geworden. Heeft iemand opmerkingen hierover? Ik doe opbouwende setjes, bv. benchpress 60/65/70 kg. Alleen biceps en triceps isolaties doe ik op hetzelfde gewicht.
Is het verstanding om bij elke oefening (behalve squatten) 3 x 10 te doen?
Dag 1
Chest
Bench press 3 x 10
Biceps
EZ-bar standing curl 3 x 10
Dumbbell bicep curl 3 x 10
Hammer curl 3 x 10
Preacher curl 3 x 10
Dag 2
Back
Back extensions 3 x 10
Machine lat pulldown 3 x 10
Seated reverse flye 3 x 10
Close grip cable pull down 3 x 10
Triceps
Dip machine 3 x 10
Cable overhead extensions 3 x 10
Cable rope pushdowns 3 x 10
Cable one arm extensions 3 x 10
Dag 3
Legs
Squats (smith machine) 5 x 5
Machine leg extension 3 x 10
Machine leg press 3 x 10
Seated calf raises 3 x 10
Shoulders
EZ-bar shrugs 3 x 10
Dumbbell side shrugs 3 x 10
Machine shoulder press 3 x 10
Dumbbell lat raises 3 x 10
Elke dag 30 minuten cardio na krachttraining
EDIT: volgens mij heb ik sommige namen voor oefeningen zelf verzonnen haha![]()
Vanavond even een keer geen SS. Vanavond ga ik gewoon wat random oefeningen doen; waar ik op dat moment zin in heb![]()
![]()
jahoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:11 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand hier die 3 x 8 doet voor bijv. bench press?![]()
Ik doe vaak 3x5-8...quote:
En dan vaak eentje als warming-up, altijd wanneer ik nieuwe spiergroepen ga aanpakken.
Dus bij elkaar 4...maar 3 serieus.
Als ik merk dat ik er nog een kan doe ik er 4.![]()
Echt heerlijk om dat af en toe te doen inderdaad. Anders kan het wel een sleur worden, in mijn ogen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:54 schreef MrGuma het volgende:
Vanavond even een keer geen SS. Vanavond ga ik gewoon wat random oefeningen doen; waar ik op dat moment zin in heb![]()
Sport iemand hier bij de Fit4Free vestiging Eindhoven? Ben benieuwd of ze daar een squatrek hebben en tot hoeveel de dumbels gaan.![]()
Je kunt het best zelf even gaan kijken. Wilde ook bij de F4F maar na één keer kijken was ik overtuigd om het niet te doen. Besef dat het aanwezig zijn van een squatrack nog geen garantie is voor een goede sportschool.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:54 schreef Deventer__ het volgende:
Sport iemand hier bij de Fit4Free vestiging Eindhoven? Ben benieuwd of ze daar een squatrek hebben en tot hoeveel de dumbels gaan.
Toen ik ging kijken (Groningen) hadden ze wel een squatrack, maar ze hadden amper platen en het waren ook nog eens hex plates. Dat soort dingen verwacht je niet, maar kunnen je workout wel verpesten.This isn't even my final form.![]()
Bij ons hebben ze 3 squat racks en een power cage.
We hebben hier een 'gewichthefs' stuk achter in de gym. Ongeveer 10 bij 5 meter met rubbere vloeren en op maandag en vrijdag de hele dag lang een PT die super enthousiast is over oly lifts. Prikbord vol met oly lift en inloopwedstrijd informatie, en daar stond paar weken terug op: ''Quads are the new biceps, so squat!' oid.
Wel fijn om zoiets te lezen![]()
![]()
Hehehe.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:39 schreef duncannn het volgende:
: ''Quads are the new biceps, so squat!' oid.
![]()
M.b.t. vrijdag: veelte veel sets? Leg press zou ik sowieso als laatste doen. De lat pull down lijkt mij ook niet nodig als je al one arm rows doen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:49 schreef Snakey het volgende:
![]()
- Monday -
Bench press 3 x 5
Pec Deck 3 x 5
Lat pull down 3 x 5
Rows (machine) 3 x 5
Leg press 3 x 12
OHP 3 x 5
Rack pulls 5 x 5
- Wednesday -
Upright rows 2 x 15
Squats 2 x 15
Deadlifts 2 x 15
Barbell rows 2 x 15
- Friday -
One arm rows 4 x 8
Leg press 4 x 12
OHP 4 x 8
Lat raises back 4 x 8
Bench press 4 x 8
Rack pulls 4 x 8![]()
Frusterend dit. Net even die triangle push-ups geprobeerd, maar die kan ik dus niet eens één volle repTerwijl ik me met redelijk gemak 25 keer normaal op kan drukken
![]()
Alleen als we in tanktop en met handschoentjes gaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:51 schreef seto het volgende:
Wie gaat er vanavond mee buikspierkwartiertje en squats in Haren doen?This isn't even my final form.![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:39 schreef duncannn het volgende:
We hebben hier een 'gewichthefs' stuk achter in de gym. Ongeveer 10 bij 5 meter met rubbere vloeren en op maandag en vrijdag de hele dag lang een PT die super enthousiast is over oly lifts. Prikbord vol met oly lift en inloopwedstrijd informatie, en daar stond paar weken terug op: ''Quads are the new biceps, so squat!' oid.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2012 23:26:58 ]![]()
Begin nu ook de nadelen te merken van het bulken
Krijg een buikje, acne van de volle melk op schouderbladen, voeg daar lichaamsbeharing en een bleke huid hebben omdat ik de hele zomer in de gym was ipv in de zon en mijn lichaam ziet er nu best wel verrot uit en ik moet nog zeker 2-3 maanden (Wil naar de 90 zit nu rond de 84 en ga voor 0,3kg-0,5kg per week)
Hoe snel gaat cutten eigelijk? Was altijd erg goed in het halen van gewicht voor een bokswedstrijd maar dacht bijna niet aan spierbehoud wat nu wel cruciaal is.
Eerste wat ik dan ga doen als ik 90 ben is m'n lichaamshaar scheren en onder de zonnebank, ik heb gelukkig momenteel geen vriendin en het is voorlopig geen weer om zonder shirt te lopen maar hier word je niet blij van![]()
![]()
Neem het van mij, ik vind het verschrikkelijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:54 schreef Levolution het volgende:
Ik kan wel wat meer borsthaar gebruiken, wat voor melk gebruik jij?![]()
Heeft een van jullie wel eens te maken gehad met tendinopatie van de pols? Het lijkt er op dat ik dat nu heb als gevolg van te zware belasting. Het bindweefsel schijnt dan geïrriteerd te zijn
Rust nemen zal wel de enige oplossing zijn?![]()
Jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik links op de eerste foto het beroemde papiertje aan de spiegel hangen dat je niet mag powercagen zonder begeleiding klopt dat?![]()
Wel mooi zo'n olyplatform.Gelukkig heb ik sinds dat tweede squat rack de cage eigenlijk nooit meer nodig, maar ik heb er in ieder geval dikke schijt aan.
-
Vind dat je overall veel te veel oefeningen doet per training. Ben zelf groot voorstander van max 1.5 uur in een gym hangen en dan weg. Less is more.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:49 schreef Snakey het volgende:
![]()
- Monday -
Bench press 3 x 5
Pec Deck 3 x 5
Lat pull down 3 x 5
Rows (machine) 3 x 5
Leg press 3 x 12
OHP 3 x 5
Rack pulls 5 x 5
- Wednesday -
Upright rows 2 x 15
Squats 2 x 15
Deadlifts 2 x 15
Barbell rows 2 x 15
- Friday -
One arm rows 4 x 8
Leg press 4 x 12
OHP 4 x 8
Lat raises back 4 x 8
Bench press 4 x 8
Rack pulls 4 x 8In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Waarom ben je daar voorstander van? Ik dacht daar eerst ook zo over, maar nu niet meer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vind dat je overall veel te veel oefeningen doet per training. Ben zelf groot voorstander van max 1.5 uur in een gym hangen en dan weg. Less is more.![]()
![]()
Time is money. Maar serieus, twee+ uur in een sportschool zijn vind ik niet leuk. Een uur, anderhalf uur knalllen en dan naar m'n werk/huis/vrienden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:48 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Waarom ben je daar voorstander van? Ik dacht daar eerst ook zo over, maar nu niet meer.
Heb zelf ook een tijdje zo'n lang schema gehad, vond het echt niet tof.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dit is ongeveer een uur. Hier doe ik echt geen 2 uur over.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vind dat je overall veel te veel oefeningen doet per training. Ben zelf groot voorstander van max 1.5 uur in een gym hangen en dan weg. Less is more.![]()
Mehhh ik heb de laatste dagen een beetje te veel laten gaan met (clean) eten, dus m'n vet % is aardig hoog geworden. Ik schat zo rond de 16-17%. Nu zit ik er aan te denken om eerst weer ff naar 12% te gaan en daarna een lean bulk, omdat als ik nu ga bulken te vadsig ga worden (moet ook een beetje aan de womenz denken tok). Is van 16-17% bf naar 12% in een maand te doen?Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Omdat ik stiekem asap ook weer wat size wil pakken, maar ik vind zo'n pensje niks meer
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Ik vind het wel meevallen. Ik doe er nog meer trouwens, ik doe 13 oefeningen waarvan 3 setjes en 8-10 reps.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Bedankt voor het meedenken met mijn schema. Die OHP, doe je die dan zowel voor als achter je nek? Gr.everybody's got something to hide, except me and my monkey![]()
Overhead press doe je voorlangs.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:02 schreef DeLoet het volgende:
Bedankt voor het meedenken met mijn schema. Die OHP, doe je die dan zowel voor als achter je nek? Gr.
Zoek even een filmpje van Rippetoe; daar wordt alles goed uitgelegd; belangrijkste is in ieder geval dat je de barbell niet vooruit duwt maar daadwerkelijk omhoog.![]()
ok thanks. Ik zie bij mijn sportschool ook wel de zittende variant, en dan doen sommigen hem achter de nek (voor de achterkant schouders??)quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:03 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Overhead press doe je voorlangs.everybody's got something to hide, except me and my monkey![]()
Ik weet het niet 100% zeker maar ik geloof dat achterlangs niet goed was voor je schouders. Niet helemaal zeker moet je even afwachten wat anderen hierover te zeggen hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:04 schreef DeLoet het volgende:
[..]
ok thanks. Ik zie bij mijn sportschool ook wel de zittende variant, en dan doen sommigen hem achter de nek (voor de achterkant schouders??)![]()
Waarom ga je niet eerst naar 14-15(tot jan-feb) en daarna naar 10-12 (zomer)?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:42 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Omdat ik stiekem asap ook weer wat size wil pakken, maar ik vind zo'n pensje niks meer![]()
Staand is het meer een compoundoefening: je pakt je stabilisatoren ook aan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:04 schreef DeLoet het volgende:
[..]
ok thanks. Ik zie bij mijn sportschool ook wel de zittende variant, en dan doen sommigen hem achter de nek (voor de achterkant schouders??)
Achterlangs is inderdaad belastend voor je schouders. Verder vind ik het onzinnig omdat je nog steeds dezelfde spiergroep traint (tenzij iemand kan bevestigen dat de beweging dan meer naar de lateral delts verschuift van de anterior delts, posterior in ieder geval niet), terwijl je minder gewicht aan kan.This isn't even my final form.![]()
Ik gain vrij snel vet man. Als ik rond dit vetpercentage begin, eindig ik rond de 20%. Als former fatty en deze zomer van een 6pack geproefd te hebben, wil ik die kant niet meer op.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom ga je niet eerst naar 14-15(tot jan-feb) en daarna naar 10-12 (zomer)?Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Hoe gaat een orthopeed eigenlijk te werk. Krijg je oefeningen of gaat hij dingen op z'n plek duwen, hoe moet ik het zien?If not now, then when.![]()
Hangt ervan af wat hij voor diagnose wil stellen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe gaat een orthopeed eigenlijk te werk. Krijg je oefeningen of gaat hij dingen op z'n plek duwen, hoe moet ik het zien?Confidence through competence![]()
Ik hoop dat het niet zo erg is allemaal. Het zou kut zijn als ik een tijd niet mag trainen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat hij voor diagnose wil stellen.If not now, then when.![]()
Mooie gozer dit, roid rage alles.
http://tosh.comedycentral(...)ivation-guy-web-chat
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 22-09-2012 18:23:12 ]If not now, then when.![]()
Ik loop bij de fysio voor me pols (nouja tussen mijn pols en hand in)quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:17 schreef Dalliance het volgende:
Heeft een van jullie wel eens te maken gehad met tendinopatie van de pols? Het lijkt er op dat ik dat nu heb als gevolg van te zware belasting. Het bindweefsel schijnt dan geïrriteerd te zijn
Rust nemen zal wel de enige oplossing zijn?
Heb het 1.5/2maanden absoluut niet mogen belasten (alleen 0.5kg gewichten)
Nu mag ik nooit meer een oefening doen waarbij mijn handen niet recht kunnen blijven. Geen bench dips, standaard opdrukken niet etc... Zwaar kut![]()
Hoe heb je het opgelopen? öquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:56 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
Ik loop bij de fysio voor me pols (nouja tussen mijn pols en hand in)
Nu mag ik nooit meer een oefening doen waarbij mijn handen niet recht kunnen blijven. Geen bench dips, standaard opdrukken niet etc... Zwaar kut![]()
Gisteravond voor het eerst in maanden weer eens gedronken... jezus wat valt dat verkeerd![]()
In tijden niet meer zo misselijk en klote gevoeld ;p
Drinken jullie eigenlijk? En zo ja, hoe vaak en wat?
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Ik heb ook heeel lang overbelaste pols gehad door iemand die er ooit met z'n volle gewicht opgeklapt was in een grotquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:56 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
Ik loop bij de fysio voor me pols (nouja tussen mijn pols en hand in)
Nu mag ik nooit meer een oefening doen waarbij mijn handen niet recht kunnen blijven. Geen bench dips, standaard opdrukken niet etc... Zwaar kutMaar ik heb er nu geen last meer van behalve met de dingen die jij noemt.
Ik vind zelf opdruksteunen wel fijn, kosten je een tientje of 2 maar kan je handig meenemen en is een stuk comfortabeler
Captain Morgan-Cola. Als ik zin heb. Soms 2 keer per week, soms 2 maanden niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:35 schreef Pastapipos het volgende:
Gisteravond voor het eerst in maanden weer eens gedronken... jezus wat valt dat verkeerd![]()
Drinken jullie eigenlijk? En zo ja, hoe vaak en wat?Behulpzaam als een waterkraan.
Ik heb van mijzelf al een wat zwakkere pols, maar bij bijv bankdrukken, niet mijn pols rechthouden of bij de military press een beetje cheaten door wat met mijn pols de stang omhoog drukken.quote:
Hierbij ook nog met een bankje dippen waardoor het gewicht volledig op mijn polsen kwam te liggen was het einde verhaal.
Hierna zoveel last van gehad dat ik niet eens meer een pan recht kon houden![]()
![]()
Hmm das kut ö Ik ga er ook maar wat meer op letten dan. Niet dat ik er last van heb maar wil dat zeker niet öquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:43 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
Ik heb van mijzelf al een wat zwakkere pols, maar bij bijv bankdrukken, niet mijn pols rechthouden of bij de military press een beetje cheaten door wat met mijn pols de stang omhoog drukken.
Hierbij ook nog met een bankje dippen waardoor het gewicht volledig op mijn polsen kwam te liggen was het einde verhaal.
Hierna zoveel last van gehad dat ik niet eens meer een pan recht kon houden![]()
Als je met een klacht naar de orthopeed gaat zal die altijd uit voorzorg zeggen dat je een tijd niet mag trainenquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet zo erg is allemaal. Het zou kut zijn als ik een tijd niet mag trainen.![]()
Was het leuk in Haren?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:35 schreef Pastapipos het volgende:
Je ging helemaal los op die lantarenpaal
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2012 20:14:22 ]![]()
Ik drink niet. Sinds zo'n 1.5 niks. Met oud en nieuw wat gedronken, en op vakantie een keer wat biertjes. Voel me veel beter zo. Nooit brak en vermaak me toch wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:35 schreef Pastapipos het volgende:
Drinken jullie eigenlijk? En zo ja, hoe vaak en wat?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Ik drink ook bijna niks, heb het wel gehad met zuipen en brak zijn. Vavond een verjaardag, dan neem ik maximaal 2-3 biertjes. Dat doe ik meestal, 2-3 biertjes max en dat dan een paar keer per maand.
Verder ben ik ook lui en ga ik altijd met de auto, dus veel meer drinken mag ik niet eens.![]()
real lyfe effects van powerliften jongens: per ongeluk achterover vallen/uitglijden; in de val je lichaam kwartslag draaien, met rechterhand jezelf opvangen, de rest van je lichaam droog houden (alleen met voeten en rechterhand de grond raken).
Was niet eens zwaar.
dusI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ja precies, zo sta ik er nu ook voorquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:15 schreef Push. het volgende:
[..]
Ik drink niet. Sinds zo'n 1.5 niks. Met oud en nieuw wat gedronken, en op vakantie een keer wat biertjes. Voel me veel beter zo. Nooit brak en vermaak me toch wel.
Oef... Bad memories.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:35 schreef Pastapipos het volgende:
Kon eerst drinken als een malle. Aangeschoten was hoogst haalbare. Zelfs katers waren me onbekend...
Jaartje trainen. .. Geen drank.
En toen... Huwelijk van een vriendin van me.... Dus meneer waagt zich weer aan de drank...
Meneer ziet dame staan die hij min of meer een half jaar al een halfjaar leuk vond (kon daarvoor niets ondernemen, zij had vriendje). Afijn. Ik buiten met haar op dakterras.. zoenen. Deze man denkt this might be my lucky night want in dit tempo gaan we zo al los in mn auto. Ze gaat ff naar binnen of wat drinken te halen. Deze man vanuit het niets kotsen (nog nooit gedaan in mn leven althans door drank). Maar dan ook echt liters... Iedereen opzij springen. Kijk ik uit mn ooghoek.. Zie ik haar daar staan met glas water in dr hand... Sindsdien contact met haar game over# true story#gaat zo uit en neemt spa blauw..
Patience is a virtue![]()
Mr. Olympia Livestream
Deelnemers
http://contest.bodybuilding.com/results/23102If not now, then when.![]()
ik kijk ufc op facebookquote:Op zondag 23 september 2012 02:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mr. Olympia Livestream
Deelnemers
http://contest.bodybuilding.com/results/23102![]()
![]()
Biertjes (bij m'n ouders, zo eens in de twee/drie weken).quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:35 schreef Pastapipos het volgende:
Thuis af en toe een wijntje.
Thuis af en toe een whiskey-7up
Bij borrels van werk/ex-collega's bier (onregelmatig).
En soms cocktails in de Prik, die maken goddelijke cocktails.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Thuis nooit alcohol, alleen water/thee/melk en bij vrienden en uit eten soms 1 wijntje of biertje.
Vind het sowieso niks om aangeschoten te zijn, ik val in de categorie mensen die loom en moe wordt ipv actief.
Drink hooguit eens per maand wat biertjes. Geen zin om brak te zijn en is ook geen toegevoegde waarde om dronken te worden.
Gisteren te enthousiast geweest met calf raises, en dat heb ik geweten ook toen ik vanochtenduit bed kwam. Helaas heb ik geen controller thuis.![]()
Ik drink nog wel i.i.g.. Soms op vrijdagavond, op zaterdagavond altijd. Meestal rond de acht flessen bier of zo, behalve wanneer ik echt uitga, dan kan ik de tel vaak niet bijhouden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:35 schreef Pastapipos het volgende:
Drinken jullie eigenlijk? En zo ja, hoe vaak en wat?![]()
Gister/vannacht voor het eerst sinds 6 weken weer gedronken. Moet eerlijk bekennen dat ik het wel heel gezellig had haha. Wel leuk meisje ontmoet even kijken of dat wat wordtMaar inderdaad, ik nam even een weekje afleiding aangezien het trainen/eten niet helemaal lekker meer liep. Vanaf vandaag/morgen weer keihard knallen
![]()
![]()
Whoops. Vandaag met een kater getrained. Ging niet echt lekkerFaalde op mijn derde set bij squats; moest gaan zitten met de bar op de rails
-
tenniselleboog of iets dergelijks opgelopen van de week... zo maar eens kijken of er een beetje mee te trainen valt.
Heb vorig jaar ook een tijdje last gehad van een tenniselleboog, maar dit is toch wel een stukje pijnlijker. M'n hele onderarm gloeit, tot aan m'n vingers toe.
Zal mij benieuwen.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
I achieve because I do not fear to fail.quote:Op zondag 23 september 2012 13:09 schreef star_gazer het volgende:
Whoops. Vandaag met een kater getrained. Ging niet echt lekkerFaalde op mijn derde set bij squats; moest gaan zitten met de bar op de rails
![]()
Je maakt het erger met trainen. Een tennisellenboog is een ontsteking, die gaat niet vanzelf weg. Ik zou als ik jou was sowieso even naar een arts gaan om te kijken wat het is, er is in ieder geval iets goed mis als de pijn zo uitstraalt. Indien een tennisellenboog, naar de fysio om het te laten behandelen.quote:Op zondag 23 september 2012 13:11 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
tenniselleboog of iets dergelijks opgelopen van de week... zo maar eens kijken of er een beetje mee te trainen valt.
Heb vorig jaar ook een tijdje last gehad van een tenniselleboog, maar dit is toch wel een stukje pijnlijker. M'n hele onderarm gloeit, tot aan m'n vingers toe.
Zal mij benieuwen.
Weet je hoe je het gedaan hebt?![]()
Vandaag heerlijk getrained! Decline reversed crunches zijn leuk om te doen me 5kg aan je benen. ZWAAR, maar leuk.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Precies. Lig er ook niet echt wakker van; het is geen bench press waar je je ribben breekt als je faalt.quote:Op zondag 23 september 2012 13:18 schreef MrGuma het volgende:
[..]
I achieve because I do not fear to fail."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Net even in conclaaf geweest met ex (tevens fysio) en die zei dat ik ook beter eerst langs de huisarts ging. Moet zeggen, trek net mn schoenen aan en dat deed gvd'de pijnquote:Ik weet wat een tenniselleboog is op zichquote:Een tennisellenboog is een ontsteking, die gaat niet vanzelf weg. Ik zou als ik jou was sowieso even naar een arts gaan om te kijken wat het is, er is in ieder geval iets goed mis als de pijn zo uitstraalt. Indien een tennisellenboog, naar de fysio om het te laten behandelen.Heb er vorig jaar wel mee getraind, maar toen was de pijn niet zo hevig als nu. Kon ik gewoon tot de pijngrens gaan en dat ging op zich prima. Meen me te herinneren dat ik destijds ook het advies kreeg door te gaan met trainen, maar te stoppen bij pijn.
Is ff de vraag.quote:Weet je hoe je het gedaan hebt?
Ik geloof dat ik de laatste tijd met werk wel weer wat voelde, maar niets alarmerends op zich. En afgelopen dinsdag ben ik gevallen op werk, heb ik de klap opgevangen met links (viel achterover). Had eerst last van m'n duim, nu van m'n onderarm/elleboog en volgens mij ook een beetje m'n schouder inmiddels.
Doet me een beetje denken aan een eerdere kwetsuur die ik heb gehad na een scooterongeval. Toen waren er botjes verschoven in m'n pols. Wellicht heeft m'n onderarm toch een fiksere klap gehad dan ik dacht?
Toen duurde het ook een paar dagen voor de uiteindelijke klachten merkbaar werden.
Zit sinds dinsdag thuis (ziek), dus ook vrij veel tijd achter de PC doorgebracht. Maarja, het is links en ik muis rechts.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Ik heb begin dit jaar ook doorgetraind met een tennisellenboog. Inderdaad niet de pijn opzoeken en sowieso geen oefeningen doen waarbij je de pijnplek gebruikt, of moet gebruiken. Meestal pulls.quote:Op zondag 23 september 2012 13:27 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Net even in conclaaf geweest met ex (tevens fysio) en die zei dat ik ook beter eerst langs de huisarts ging. Moet zeggen, trek net mn schoenen aan en dat deed gvd'de pijn
[..]
Ik weet wat een tenniselleboog is op zichHeb er vorig jaar wel mee getraind, maar toen was de pijn niet zo hevig als nu. Kon ik gewoon tot de pijngrens gaan en dat ging op zich prima. Meen me te herinneren dat ik destijds ook het advies kreeg door te gaan met trainen, maar te stoppen bij pijn.
[..]
Is ff de vraag.
Ik geloof dat ik de laatste tijd met werk wel weer wat voelde, maar niets alarmerends op zich. En afgelopen dinsdag ben ik gevallen op werk, heb ik de klap opgevangen met links (viel achterover). Had eerst last van m'n duim, nu van m'n onderarm/elleboog en volgens mij ook een beetje m'n schouder inmiddels.
Doet me een beetje denken aan een eerdere kwetsuur die ik heb gehad na een scooterongeval. Toen waren er botjes verschoven in m'n pols. Wellicht heeft m'n onderarm toch een fiksere klap gehad dan ik dacht?
Toen duurde het ook een paar dagen voor de uiteindelijke klachten merkbaar werden.
Zit sinds dinsdag thuis (ziek), dus ook vrij veel tijd achter de PC doorgebracht. Maarja, het is links en ik muis rechts.
Maar inderdaad even naar de dokter om zeker te weten wat het is. Waarschijnlijk heb je hetzelfde als ik en kan je goed met pijn omgaan. Dat is niet altijd een voordeel. Ik heb een keer twee weken met een gebroken heup thuisgezeten en bn toen maar eens op m´n krukken naar het ziekenhuis gehobbeld. Ik lag binnen 3 uur op de OK.![]()
![]()
Zou het van deadlifts kunnen komen?
Bedenk me net dat ik bij het naar beneden komen vaak wel een ongemakkelijke spanning voel in m'n onderarm
Verklaart niet waarom ik er nu na een inactieve week opeens zo'n last van heb natuurlijk.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
BTW hoe kwam je aan die heup?You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Ik kreeg het ook door deadlifts. Ik trok wat te hard en ongecorntroleerd aan de bar, en ik voelde meteen dat ik iets kapot gemaakt had.quote:Op zondag 23 september 2012 13:37 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Zou het van deadlifts kunnen komen?
Bedenk me net dat ik bij het naar beneden komen vaak wel een ongemakkelijke spanning voel in m'n onderarm
Verklaart niet waarom ik er nu na een inactieve week opeens zo'n last van heb natuurlijk.![]()
hmzzzz... Aandachtspuntje dus. En wat deed je toen met de deadlifts?quote:Op zondag 23 september 2012 13:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kreeg het ook door deadlifts. Ik trok wat te hard en ongecorntroleerd aan de bar, en ik voelde meteen dat ik iets kapot gemaakt had.
Wel grappig trouwens dat jij het dus op weg naar boven kreeg. Ik trek volgens mij vrij weinig aan die barbell op weg naar boven. Alleen eerste stukje een beetje volgens mij.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Ik had teveel gezopen om nog te kunnen fietsen, daardoor ben ik ondereg naar huis iets van 8 keer op dezelfde heup gevallen. Bizar was dat ik nog thuiskwam, de trap opgelopen ben, en pas toen ik op de bank ging zitten ineens verging van de pijn. Ik dacht dat het gekneusd was ofzo. Een gebroken heup had ik nooit aan gedacht.quote:Op zondag 23 september 2012 13:41 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
BTW hoe kwam je aan die heup?![]()
Whehequote:Op zondag 23 september 2012 13:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik had teveel gezopen om nog te kunnen fietsen, daardoor ben ik ondereg naar huis iets van 8 keer op dezelfde heup gevallen. Bizar was dat ik nog thuiskwam, de trap opgelopen ben, en pas toen ik op de bank ging zitten ineens verging van de pijn. Ik dacht dat het gekneusd was ofzo. Een gebroken heup had ik nooit aan gedacht.![]()
Als je goed lazerus bent kun je inderdaad de meest debiele klappers maken en er om lachen. Mooi is dat.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Erg stom. Het was nog wel grappig met de operatie. Om een heup weer op zijn plek te zetten, en de platen er in te schroeven, trekken ze met een staalkabeltje die ze door je enkelgewricht heen inbrengen je heup uit elkaar om de ruimte te hebben. Dus hadden ze dat hele bed voor me klaargezet, brengen ze me de OK binnen om er achter te komen dat ik geen enkel heb aan die kant.quote:Op zondag 23 september 2012 13:48 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Whehe![]()
Als je goed lazerus bent kun je inderdaad de meest debiele klappers maken en er om lachen. Mooi is dat.![]()
Ik weer de OK uit, bed weer helemaal verbouwen, wat nogal moeilijk was omdat ze eigenlijk niet voorbereid zijn op zoiets. Toen hebben ze dus maar een kabel door m´n knie gedaan op m´n heup op de juiste plek te krijgen. Nadat ze het weer hadden gebroken omdat het al aan elkaar aan het groeien was.![]()
/dagboekverhalen![]()
Snakey,
In het filmpje in je link 'Rack Pulls' zie je die gast iets door de knieën buigen voordat hij de stang optilt. Is dat de juiste techniek, of is die buiging alleen bij hele hoge gewichten noodzakelijk ofzo?![]()
Het enige wat ik ooit gebroken heb, is mjn nekStukje van de zevende wervel af na een mislukte salto, oeps... Twee weken mee rondgelopen; vond de pijn toch wel wat scherp blijven, dus toch maar even een foto laten maken. Kan het me nog heel goed herinneren, die meid van de rontgen kwam in een blinde paniek naar buiten rennen "JE NEK IS GEBROKEN!".
Gelijk naar de chirurg gestuurd: "niks aan de hand, is een stabiele fractuur. Noemen ze ook wel een clay shoveler's fracture (foto). Drie weekjes rust. Wel voorzichtig zijn he?"
Pa en moe waren lichtelijk boos
-
Ben je als kind in de pot met landmijnen gevallen ofzo?quote:Op zondag 23 september 2012 13:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Erg stom. Het was nog wel grappig met de operatie. Om een heup weer op zijn plek te zetten, en de platen er in te schroeven, trekken ze met een staalkabeltje die ze door je enkelgewricht heen inbrengen je heup uit elkaar om de ruimte te hebben. Dus hadden ze dat hele bed voor me klaargezet, brengen ze me de OK binnen om er achter te komen dat ik geen enkel heb aan die kant.![]()
Ik weer de OK uit, bed weer helemaal verbouwen, wat nogal moeilijk was omdat ze eigenlijk niet voorbereid zijn op zoiets. Toen hebben ze dus maar een kabel door m´n knie gedaan op m´n heup op de juiste plek te krijgen. Nadat ze het weer hadden gebroken omdat het al aan elkaar aan het groeien was.![]()
/dagboekverhalenLiggen de kerkhoven vol mee, met zulke.quote:Op zondag 23 september 2012 14:34 schreef star_gazer het volgende:
Het enige wat ik ooit gebroken heb, is mjn nek
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Ik heb dan ook nog wel een verhaaltje van de drankjaren. We sloegen Sambuca achterover en toen ging ik salto's maken op een trampoline. Ik viel niet eens, maar toen ik landde brak toch mijn enkel op de één of andere manier.
Ik schreeuwen, vrienden geloven er natuurlijk geen zak van en beginnen op mijn been te meppen. Totdat er eentje iets hoort kraken. Toen was het menens en werd ik naar binnen gedragen. Nog even gekoeld met koude bierflesjes en daarna naar het ziekenhuis (was een vakantiehuisje in een gehucht, dus moest wachten tot er een auto was) en geopereerd.
Zit nog een pin in, maar ik heb er gelukkig echt nooit last van gehad daarna. Alsof het nooit is gebeurd (behalve een litteken van de operatie).This isn't even my final form.![]()
Paar maanden geleden week na mijn 16e verjaardag om twaalf uur lam thuisgekomen. Ik probeerde nog te fietsen, maar ik was keihard met mij kop tegen een lantaarnpaal aangeklaptVriend was meegegaan, en bij een andere valpartij denk iets in mijn linkerpols gekneusd, heb er nu nog wel eens last van
En nu mag ik niet meer drinken
![]()
![]()
16-18 is de mooiste leeftijd om je lam te zuipen.quote:Op zondag 23 september 2012 15:02 schreef Bendoe het volgende:
Paar maanden geleden week na mijn 16e verjaardag om twaalf uur lam thuisgekomen. Ik probeerde nog te fietsen, maar ik was keihard met mij kop tegen een lantaarnpaal aangeklaptVriend was meegegaan, en bij een andere valpartij denk iets in mijn linkerpols gekneusd, heb er nu nog wel eens last van
En nu mag ik niet meer drinken
This isn't even my final form.![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 14:55 schreef Levolution het volgende:
Ik heb dan ook nog wel een verhaaltje van de drankjaren. We sloegen Sambuca achterover en toen ging ik salto's maken op een trampoline. Ik viel niet eens, maar toen ik landde brak toch mijn enkel op de één of andere manier.
Ik schreeuwen, vrienden geloven er natuurlijk geen zak van en beginnen op mijn been te meppen. Totdat er eentje iets hoort kraken. Toen was het menens en werd ik naar binnen gedragen. Nog even gekoeld met koude bierflesjes en daarna naar het ziekenhuis (was een vakantiehuisje in een gehucht, dus moest wachten tot er een auto was) en geopereerd.
Zit nog een pin in, maar ik heb er gelukkig echt nooit last van gehad daarna. Alsof het nooit is gebeurd (behalve een litteken van de operatie).![]()
![]()
Ik heb gelukkig nooit iets gebroken *afkloppen*.If not now, then when.![]()
Netjes, enige wat ik gebroken heb is het topje van m'n pinkjequote:Op zondag 23 september 2012 15:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb gelukkig nooit iets gebroken *afkloppen*.
Eat clen, tren hard.![]()
Dat lijkt me serieus erg pijnlijk. Veel zenuwen ofzo.quote:Op zondag 23 september 2012 15:13 schreef Crixus het volgende:
[..]
Netjes, enige wat ik gebroken heb is het topje van m'n pinkjeThis isn't even my final form.![]()
Ik heb 1x mijn neus gebroken toen ik klein was, kan het me alleen niet meer herinneren. Mijn neus staat nog wel een beetje krom![]()
![]()
Alleen op het moment dat het brak, daarna niet zo.quote:Op zondag 23 september 2012 15:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat lijkt me serieus erg pijnlijk. Veel zenuwen ofzo.Eat clen, tren hard.![]()
Ik heb m'n middenhandsbeentje van mijn pink gebroken en mijn ringvinger. Beide keren dacht ik dat breken meer pijn zou doen, dus ik ging er vanuit dat het was gekneusd, nu zijn ze een klein beetje scheef aangegroeid.
![]()
Breken is volgens mij dan ook veel minder pijnlijk dan bijvoorbeeld een pees scheuren ofzo. Plus van het laatste blijf je last behouden (?). Uit een breuk kom je alleen maar sterker (bindweefsel). Net als Saiyans die 10x sterker worden als ze bijna dood gaan en daarna herstellen.This isn't even my final form.![]()
Ik dacht inderdaad ook gewoon aan een kneuzing. Is wel nog in een spalk gezet maar het topje kan ik nu in ieder geval niet meer strekken maar dat is meer omdat die pees ook gescheurd was.quote:Op zondag 23 september 2012 15:15 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb m'n middenhandsbeentje van mijn pink gebroken en mijn ringvinger. Beide keren dacht ik dat breken meer pijn zou doen, dus ik ging er vanuit dat het was gekneusd, nu zijn ze een klein beetje scheef aangegroeid.
Ik heb in de OP even een quote gemaakt voor het Mr. Olympia weekend zodat diegene die het volgen het niet vergeten.
Dit is trouwens een ideale site. Je kan met het schuifje de nodige grammen aangeven zodat je niet zelf alles hoeft te bereken.
http://www.voedingswaarde(...)dingsmiddel/?id=1252If not now, then when.![]()
Je kan hier ook aangeven van welke productgroep je een top 10 wilt zien. Op die manier kom je producten tegen die je niet kende en die je dus mooi in je dieet kunt plannen.
http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/top10/If not now, then when.![]()
Ligt aan het merk denk ik. Vaak zit er wel troep in als glucose-fructosestroop en wat E-nummers. Maar macrotechnisch is het wel goed spul, heel soms neem ik het wel. Het is in ieder geval het beste beleg wat ik bij ons in de faculteitskantine kan verkrijgen.quote:Op zondag 23 september 2012 15:30 schreef Kerol het volgende:
http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=141
Wow is Filet Americain zo goed
Die website gaf een tijdje terug trouwens een antivirusmelding bij mij, was rond dezelfde tijd dat weeronline.nl gehackt was en er malware verspreid werd via de advertenties. Zal inmiddels wel gefikst zijn uiteraard, maar het weerhield me er wel van om de site te bezoeken.This isn't even my final form.![]()
Ook een leuk tooltje. Als ik 5 uur lang in de klas zit dan verbrand ik met mijn gewicht 592 Kcal.
http://www.voedingswaardetabel.nl/bereken/energieverbruik/If not now, then when.![]()
Paralympics represent.quote:Op zondag 23 september 2012 14:45 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ben je als kind in de pot met landmijnen gevallen ofzo?
[..]
Liggen de kerkhoven vol mee, met zulke.
Ben er goed mee weggekomen inderdaad."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
![]()
Toch wel leuk als ze je advies opvolgen. Ze komt over een paar maandjes op vakantie, dan gaan we die nieuwe ass eens uittesten
-
Me @76.5kg nu. Procentje of 15 a 16 denk ik.
Lekker, die downlights in de gym
-
Dat komt niet in de buurt van de voedingswaardes die ik tegenkom bij Filet Americain in de supermarkt.quote:Op zondag 23 september 2012 15:30 schreef Kerol het volgende:
Wow is Filet Americain zo goed
Meer vet (zonnebloem of slaolie) en iets meer suikers als toevoegingen.Confidence through competence![]()
Het zou inderdaad beter zijn als ze aangeven in welke supermarkt het product in kwestie te verkrijgen is.quote:Op zondag 23 september 2012 16:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat komt niet in de buurt van de voedingswaardes die ik tegenkom bij Filet Americain in de supermarkt.
Meer vet (zonnebloem of slaolie) en iets meer suikers als toevoegingen.If not now, then when.![]()
tja, kan niet alles hebben. Mijn linker kleine teen loopt ook nog wat achter...quote:Op zondag 23 september 2012 16:30 schreef Banaanensuiker het volgende:
Prima, maar waar zijn je onderarmen?
nee even serieus: ik doe braaf mijn compounds, maar mijn grip zuigt gewoon apenballen. Ik doe al static hangs, chins, trap bar shrugs en hammer curls, maar ik faal nog steeds heel vaak op grip. Dat is heel kut maar ik weet echt niet wat ik moet doen, behalve tijdens mijn volgende bulk wat wrist curls proberen ofzo."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Reverse curls, als je parallel met de vloer bent 3 sec. vasthouden en weer naar bendeden. Hele onderarmen branden ernaquote:Op zondag 23 september 2012 18:08 schreef star_gazer het volgende:
[..]
tja, kan niet alles hebben. Mijn linker kleine teen loopt ook nog wat achter...
nee even serieus: ik doe braaf mijn compounds, maar mijn grip zuigt gewoon apenballen. Ik doe al static hangs, chins, trap bar shrugs en hammer curls, maar ik faal nog steeds heel vaak op grip. Dat is heel kut maar ik weet echt niet wat ik moet doen, behalve tijdens mijn volgende bulk wat wrist curls proberen ofzo.![]()
![]()
ik krijg altijd dikke pump in mn onderarmen van chins, maar echt effect lijkt het niet te hebben.quote:Op zondag 23 september 2012 18:17 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Reverse curls, als je parallel met de vloer bent 3 sec. vasthouden en weer naar bendeden. Hele onderarmen branden erna"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik had het hier over met iemand in de sportschool afgelopen donderdag. Hij begon over manieren om je grip te verbeteren: als je DL'ed en je bent klaar, dan kan je ipv de bar neerleggen dat ding zo lang mogelijk proberen vast te houden. Idem met BOR.quote:Op zondag 23 september 2012 18:08 schreef star_gazer het volgende:
nee even serieus: ik doe braaf mijn compounds, maar mijn grip zuigt gewoon apenballen. Ik doe al static hangs, chins, trap bar shrugs en hammer curls, maar ik faal nog steeds heel vaak op grip. Dat is heel kut maar ik weet echt niet wat ik moet doen, behalve tijdens mijn volgende bulk wat wrist curls proberen ofzo.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dit inderdaad, aderen pahmp alles, maar daarna is het gewoon weg. Fysiek ziet er goed uit btw.quote:Op zondag 23 september 2012 18:23 schreef star_gazer het volgende:
[..]
ik krijg altijd dikke pump in mn onderarmen van chins, maar echt effect lijkt het niet te hebben.This isn't even my final form.![]()
Overigens doe ik mijn curls met DB. Krijg met BB curls altijd onwijs last van een pees aan de pinkzijde van m'n onderarm (flexor carpis ulnaris). Meestal doe ik de laatste twee à drie reps cheat/negatief; vol met de rug erin die DB omhoog smijten en langzaam omlaag."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Prima fysiek trouwens s_g, goed duidelijk dat je er veel tijd + toewijding in hebt gestoken
Net ff naar de AH geweest, foto gemaakt van de AH Naturel Filet Americain:quote:Op zondag 23 september 2012 16:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat komt niet in de buurt van de voedingswaardes die ik tegenkom bij Filet Americain in de supermarkt.
Meer vet (zonnebloem of slaolie) en iets meer suikers als toevoegingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.E: 14
K: 3
V: 20
vs.
E: 18
K: 2
V: 7
Duidelijk niet in de buurt van die site. Overigens zit die site er wel vaker naast, beter gewoon ff op verpakking kijken.Confidence through competence![]()
Wat doen jullie eigenlijk voor kuiten? Ik zoek nog wat andere oefeningen, want tot nu toe zit er niet zoveel voortgang in.. Heb wat kuiten betreft ook ook wat minder genetisch geluk merk ik al
Ik heb hier een mosterd staan waarop staat dat deze 0 kcal, 0 macro's etc. bevat. Dikke bullshit want er zit gewoon mosterdzaad in.
quote:Op zondag 23 september 2012 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Net ff naar de AH geweest, foto gemaakt van de AH Naturel Filet Americain:Dat is lang houdbare neem ik aan? Misschien zit er in verse heel andere macro's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vs.
Duidelijk niet in de buurt van die site. Overigens zit die site er wel vaker naast, beter gewoon ff op verpakking kijken."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Is er lang houdbare? Dit was de 'verse' die naast de ' verse' olijven en vleesbeleg in de koeling ligt.quote:Op zondag 23 september 2012 19:26 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dat is lang houdbare neem ik aan? Misschien zit er in verse heel andere macro's?
-edit- ff nagedacht: ik denk dat die van de site idd misschien verse, zelfgemaakte Filet Americain bedoelt, waarbij je zelf een biefstuk door de mixer gooit.
-edit2- nog meer nagedacht: ze zetten er wel zo'n plaatje van een Filet Americain in zo'n supermarktbakje bij
Wel jammer, in principe kunnen ze met olijfolie, wat zout en kruiden en zonder al die troep, prima Filet Americain maken. Altijd die troep in eten.quote:Op zondag 23 september 2012 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is er lang houdbare? Dit was de 'verse' die naast de ' verse' olijven en vleesbeleg in de koeling ligt.Soms wil ik snel wat uit de supermarkt eten, maar alles wat je direct kan opeten is gewoon slecht, loop ik echt rond te dwalen om chagrijnig weg te gaan met niets.
Ik zal van de week even kijken bij de Dekamarkt waar ik werk, en eventueel even bij een Albert Heijn in de stad. Als het ergens bij die macro's van die site in de buurt komt is het opzich wel goddelijk beleg afentoequote:Op zondag 23 september 2012 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is er lang houdbare? Dit was de 'verse' die naast de ' verse' olijven en vleesbeleg in de koeling ligt.
-edit- ff nagedacht: ik denk dat die van de site idd misschien verse, zelfgemaakte Filet Americain bedoelt, waarbij je zelf een biefstuk door de mixer gooit.
-edit2- nog meer nagedacht: ze zetten er wel zo'n plaatje van een Filet Americain in zo'n supermarktbakje bij
Ben benieuwdquote:Op zondag 23 september 2012 19:31 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik zal van de week even kijken bij de Dekamarkt waar ik werk, en eventueel even bij een Albert Heijn in de stad. Als het ergens bij die macro's van die site in de buurt komt is het opzich wel goddelijk beleg afentoe
Ik blijf erbij dat knabbelbacon de meest verrassende macro's had
Klinkt goed, wat zit erin?quote:Op zondag 23 september 2012 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Ik blijf erbij dat knabbelbacon de meest verrassende macro's had"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ongeveer 65 gram eiwit en 30 gram vet, geen koolhydraten per 100 gram product.quote:
Dus ongeveer 0:50:50 verdeling (K/V/E) van de macro's
Die bovenste abs zijn ook massief, gewoon bij 15% bfquote:Op zondag 23 september 2012 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
Prima fysiek trouwens s_g, goed duidelijk dat je er veel tijd + toewijding in hebt gestoken![]()
![]()
[..]
Net ff naar de AH geweest, foto gemaakt van de AH Naturel Filet Americain:Ik gebruik hem zelf dan ook alleen voor producten waar ik de waardes niet van heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
Die van de AH bevat ook nog 0,9 gram transvet.quote:Op zondag 23 september 2012 19:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ongeveer 65 gram eiwit en 30 gram vet, geen koolhydraten per 100 gram product.
Dus ongeveer 0:50:50 verdeling (K/V/E) van de macro'sThis isn't even my final form.![]()
Inclusief baard?quote:Op zondag 23 september 2012 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn, sowieso dat dit mijn streef is.![]()
[ afbeelding ]
In die hoeveelheden gebeurt er niks met je lichaamquote:Op zondag 23 september 2012 19:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die van de AH bevat ook nog 0,9 gram transvet.
Het was een probleem vroeger toen we dagelijks 10-20 gram transvet naar binnen aan het werken waren. Dit is 0.5-1% van destijds.Confidence through competence![]()
Als ik een bruut fysiek had dan zou ik me zeker weten nooit scherenquote:Op zondag 23 september 2012 19:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bebaarde BB'ers zijn echt sick.
Ga ik ook een keer proberen.quote:Op zondag 23 september 2012 18:31 schreef star_gazer het volgende:
Overigens doe ik mijn curls met DB. Krijg met BB curls altijd onwijs last van een pees aan de pinkzijde van m'n onderarm (flexor carpis ulnaris). Meestal doe ik de laatste twee à drie reps cheat/negatief; vol met de rug erin die DB omhoog smijten en langzaam omlaag.
Goed fysiek trouwens. Mijn onderarmen lopen ook achter, triceps gaan kneiterhard maar biceps en onderarmen willen niet echt![]()
wuuutquote:Op donderdag 20 september 2012 21:48 schreef Dalliance het volgende:
Lol wutdaaadadadada![]()
Ik ook niet. Wel ooit het zowat de gehele bovenkant van mijn duim er zowat afgehakt toen ik op een lompe manier een broodzak open wilde snijden. Soms serieus nog last van met dingen vastpakken (ook in de gym)quote:Op zondag 23 september 2012 15:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb gelukkig nooit iets gebroken *afkloppen*.![]()
Pas 10KM wezen roeien op roeiapparaat, best lekker moet ik zeggen. Voortaan dat eens als cardio doen. Ook goed voor je grip denk ik, alleen wel gelijk een kleine blaar bij 1 van de eeltplekken op mijn hand.
Je moet het zien als een kwart deadlift, dus inderdaad helpen je benen een beetje mee.quote:Op zondag 23 september 2012 14:17 schreef tarantism het volgende:
Snakey,
In het filmpje in je link 'Rack Pulls' zie je die gast iets door de knieën buigen voordat hij de stang optilt. Is dat de juiste techniek, of is die buiging alleen bij hele hoge gewichten noodzakelijk ofzo?![]()
Is mozzarella goed voedsel voor in de bulk? Tussendoortje met tomaten en wat olijfolie. Ook nog is gezond en makkelijk te maken. Bijna 300 kcal en aardig wat eiwitten.![]()
Train je je abs of had je van nature al zulke grote abs?quote:Op zondag 23 september 2012 16:16 schreef star_gazer het volgende:
Me @76.5kg nu. Procentje of 15 a 16 denk ik.
[ afbeelding ]
Lekker, die downlights in de gym
Respect trouwens. Ik ben 16% en zie alleen mn bovenste twee. Nice chest ook.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Deze week maar lekker beachboy training gaan doen. Gister door mijn knie heen gegaan ( door alcohol) en is weer te dik geworden, dat word deze week geen squats en DL's bij mijn SS + dips en chins. Iemand nog tips voor toch nog wat fijns voor erbij?
![]()
De eigen merk producten zijn vaak niet zo goed. Net zoals bijv. de AH pindakaas.quote:Op zondag 23 september 2012 19:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die van de AH bevat ook nog 0,9 gram transvet.![]()
Maar werk jij dan geen 20 zakken knabbelspek weg?quote:Op zondag 23 september 2012 20:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In die hoeveelheden gebeurt er niks met je lichaam
Het was een probleem vroeger toen we dagelijks 10-20 gram transvet naar binnen aan het werken waren. Dit is 0.5-1% van destijds.
Sowieso scheer ik me nu ook amper, maar (daar gaat mijn alphaheid) ik heb amper baardgroei, alleen snor en kin.quote:Op zondag 23 september 2012 20:26 schreef Crixus het volgende:
[..]
Als ik een bruut fysiek had dan zou ik me zeker weten nooit scheren
Haha, hoe oud ben je dan? Komt vast nog welquote:Op zondag 23 september 2012 23:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar werk jij dan geen 20 zakken knabbelspek weg?
[..]
Sowieso scheer ik me nu ook amper, maar (daar gaat mijn alphaheid) ik heb amper baardgroei, alleen snor en kin.Ik heb iniedergeval nog alle tijd, heb nu alleen bij snor en beetje bakkebaarden dus een berenbaardje zit er voorlopig nog niet in voor mij
Ik doe elke avond 2 eetlepels honing in mijn kwark. Is dit slecht? Het is pure natuurlijke honing uit Bosnie.If not now, then when.![]()
Afbouwen naar 1 eetlepel, en later geniet je van je bakje kwark zonder iets erbijquote:Op zondag 23 september 2012 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik doe elke avond 2 eetlepels honing in mijn kwark. Is dit slecht? Het is pure natuurlijke honing uit Bosnie.
Ik kan de kwark zo ook wel eten maar ik vind die honing erbij gewoon erg lekker.quote:Op zondag 23 september 2012 23:29 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Afbouwen naar 1 eetlepel, en later geniet je van je bakje kwark zonder iets erbijDaarom vraag ik of het slecht is, kcal in vs. kcal uit daarbuiten gelaten.
Ik doe er een kwart schepje whey poeder doorheen voor de smaak ipv honingquote:Op zondag 23 september 2012 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik doe elke avond 2 eetlepels honing in mijn kwark. Is dit slecht? Het is pure natuurlijke honing uit Bosnie.
,,/![]()
Zolang die uit Bosnië komt is er niks aan de hand.quote:Op zondag 23 september 2012 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik doe elke avond 2 eetlepels honing in mijn kwark. Is dit slecht? Het is pure natuurlijke honing uit Bosnie.BEASTMODE![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 23:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zolang die uit Bosnië komt is er niks aan de hand.
Ik denk dat er wel wat verschil in zit.If not now, then when.![]()
Bijna 23. Het wordt steeds meer, maar een volle baard zit er niet in. Vind ik wel jammer, zou best met zo'n zieke terroristenbaard rond willen lopen.quote:Op zondag 23 september 2012 23:12 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Haha, hoe oud ben je dan? Komt vast nog welIk heb iniedergeval nog alle tijd, heb nu alleen bij snor en beetje bakkebaarden dus een berenbaardje zit er voorlopig nog niet in voor mij
Zoals je zelf al zei, als je op de kcal let kan het geen kwaad. Het is een en al suiker, dat het natuurlijk is maakt het niet minder erg, dus als je glycemisch index/low carb/paleo/anti-suiker-achtige dingen doet wegens bepaalde redenen hoort dit ook niet.quote:Op zondag 23 september 2012 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Verder bevat honing nog wat anti-oxidanten, mineralen etc. Dus in tegenstelling tot puur suiker krijg je er ook iets goeds mee binnen, hoewel de gezondheidseffecten van honing niet zo groot zijn als aanvankelijk aan werd toegeschreven.
Let trouwens op waar je honing vandaan komt. In Turkije verkochten ze zogenaamd supergoede honing op televisie, was echt fucking duur. Ze deden echt tof dat het gezond was en uit de bergen kwam en ze deden er een potje pollen bij enzo. Ik vertrouwde het al niet (massaproductie, overpriced). Bleek later inderdaad dat het neppe honing was (iets met maïs ofzo). Dus laat je niet foppen door nepperds die beweren echte honing te verkopen. Wil je echt natuurlijke honing, ga dan hier in Nederland naar een imker die bij een imkervereniging zit: niet alleen is het geen massaproductie waardoor je zeker weet dat het echt honing is, er bestaat ook een restrictie op de prijs die door de vereniging opgelegd wordt, zodat de honing nooit overpriced is.This isn't even my final form.![]()
Klopt, bij de lokale Turk zag ik een pot 'honing' met honingraat (!) erin. Ik op het etiket kijken: 100% glucose-fructosestroop_! (uit mais, waarschijnlijk)
quote:Op zondag 23 september 2012 23:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bijna 23. Het wordt steeds meer, maar een volle baard zit er niet in. Vind ik wel jammer, zou best met zo'n zieke terroristenbaard rond willen lopen.
Bedankt man!quote:Zoals je zelf al zei, als je op de kcal let kan het geen kwaad. Het is een en al suiker, dat het natuurlijk is maakt het niet minder erg, maar als je glycemisch index/low carb/paleo/anti-suiker-achtige dingen doet wegens bepaalde redenen hoort dit ook niet.
Verder bevat honing nog wat anti-oxidanten, mineralen etc. Dus in tegenstelling tot puur suiker krijg je er ook iets goeds mee binnen, hoewel de gezondheidseffecten van honing niet zo groot zijn als aanvankelijk aan werd toegeschreven.
Let trouwens op waar je honing vandaan komt. In Turkije verkochten ze zogenaamd supergoede honing op televisie, was echt fucking duur. Ze deden echt tof dat het gezond was en uit de bergen kwam en ze deden er een potje pollen bij enzo. Ik vertrouwde het al niet (massaproductie, overpriced). Bleek later inderdaad dat het neppe honing was (iets met maïs ofzo). Dus laat je niet foppen door nepperds die beweren echte honing te verkopen. Wil je echt natuurlijke honing, ga dan hier in Nederland naar een imker die bij een imkervereniging zit: niet alleen is het geen massaproductie waardoor je zeker weet dat het echt honing is, er bestaat ook een restrictie op de prijs die door de vereniging opgelegd wordt, zodat de honing nooit overpriced is.Mijn ma heeft die honing van een imker daar gekocht.
Ah, dan was het zoiets. Ik vroeg me al af wat het precies kon zijn. Trouwens, die honingraten zijn ook erg lekker, kauw je heel lang op.quote:Op zondag 23 september 2012 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
Klopt, bij de lokale Turk zag ik een pot 'honing' met honingraat (!) erin. Ik op het etiket kijken: 100% glucose-fructosestroop_! (uit mais, waarschijnlijk)
Als het een echte imker is met bijen enzo en niet iemand die gewoon aan massaproductie doet, dan zit je wel goed. Tenzij het zo'n phony is die het verdunt natuurlijk.quote:Op zondag 23 september 2012 23:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Bedankt man!Mijn ma heeft die honing van een imker daar gekocht.
Ja, dat vind ik ook leuk om te doen. Vroegâh toen er nog geen kauwgom bestond, kauwden mensen ook op (bijen)was.quote:Op zondag 23 september 2012 23:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ah, dan was het zoiets. Ik vroeg me al af wat het precies kon zijn. Trouwens, die honingraten zijn ook erg lekker, kauw je heel lang op.Confidence through competence![]()
Of hars.quote:Op zondag 23 september 2012 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook leuk om te doen. Vroegâh toen er nog geen kauwgom bestond, kauwden mensen ook op (bijen)was.
Echt heerlijk dat, eerst is het zoet van de honing, maar als je de honing al weggeslikt hebt kauw je op zo'n smaakloos stukje was. Heeft wel iets.
Als ik ruimte had, zou ik sowieso bijen houden.
Bijen? Het zijn wespen die kut zijn man. Bijen zijn tof.quote:Op zondag 23 september 2012 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
Kleine fokking nare dingen die in al je lichaamsholtes gaan zitten![]()
Wel jammer en zorgelijk dat er dit jaar veel minder bijen zijn dan vorig jaar.If not now, then when.![]()
Daarom moeten er meer imkers komen. Bijen zijn grotendeels gedomesticeerd.quote:Op maandag 24 september 2012 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel jammer en zorgelijk dat er dit jaar veel minder bijen zijn dan vorig jaar.Ja, ga maar even naar het fitnesstopic.quote:Op maandag 24 september 2012 00:02 schreef Awesome_ het volgende:
Kut. Wordt dit nu ook een levo en yuri entomologen clubje?
Hopelijk komt het goed en gaan er niet nog meer dood.quote:Op maandag 24 september 2012 00:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Daarom moeten er meer imkers komen. Bijen zijn grotendeels gedomesticeerd.
[..]
Ja, ga maar even naar het fitnesstopic.If not now, then when.![]()
Not a single crunch was done that year.quote:Op zondag 23 september 2012 22:07 schreef Kerol het volgende:
[..]
Train je je abs of had je van nature al zulke grote abs?
Respect trouwens. Ik ben 16% en zie alleen mn bovenste twee. Nice chest ook.
Ik doe planks. Voor de rest pak ik abs gewoon met deadlifts en squats."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[..]
Net ff naar de AH geweest, foto gemaakt van de AH Naturel Filet Americain:Misschien dat het nog uitmaakt of het varken / rund is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.E: 14
K: 3
V: 20
vs.
E: 18
K: 2
V: 7
Duidelijk niet in de buurt van die site. Overigens zit die site er wel vaker naast, beter gewoon ff op verpakking kijken."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Die Lazar Angelov is echt een god. Them genetics.quote:Op zondag 23 september 2012 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn, sowieso dat dit mijn streef is.![]()
[ afbeelding ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Heb ik ook. Erg weinig baardgroei @ 29 jaarquote:Op zondag 23 september 2012 23:01 schreef Levolution het volgende:
Sowieso scheer ik me nu ook amper, maar (daar gaat mijn alphaheid) ik heb amper baardgroei, alleen snor en kin.Samen met weinig aders / definitie doet dat me vermoeden dat mijn natuurlijke test levels wat aan de lage kant zijn.
Ik scheer wel mijn chest trouwens; gladde pecs zien er zoveel peter uit."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik weet niet of ze dit hebben liggen in je gym: ( linker plaatje)quote:Op zondag 23 september 2012 18:08 schreef star_gazer het volgende:
[..]
tja, kan niet alles hebben. Mijn linker kleine teen loopt ook nog wat achter...
nee even serieus: ik doe braaf mijn compounds, maar mijn grip zuigt gewoon apenballen. Ik doe al static hangs, chins, trap bar shrugs en hammer curls, maar ik faal nog steeds heel vaak op grip. Dat is heel kut maar ik weet echt niet wat ik moet doen, behalve tijdens mijn volgende bulk wat wrist curls proberen ofzo.
(tip, maak een klein stokje vast onder, die je door het gat v.d. plate kan steken en er dan achter kan laten haken. Das handiger dan een knoop.
maar het is zo zelf in elkaar geknutseld en dan (na ff overleggen) lekker in de gym laten liggen.
Stuk nylontouw, bezemsteel, boortje om 2x een gaatje te boren en een houtzaag.
D'r gaat wat mij betreft niks op tegen deze oefening.
Je pakt dus de brede stok vast met 2 handen op iets minder dan schouder breedte, schouders laag, je armen recht vooruit gestrekt, rug recht, en dan wikkel je het touwtje op door "gas te geven" om en om. En dan concentreren dat je alles uit je onderarmen haalt. Je kan nog knoopjes leggen in het touw zodat je een doel hebt elke keer.
Waarschuwing, doe het niet daags voor deadlift, of iets waar je enig sinds onderarm/hand kracht bij nodig hebt, want je krijgt de dag er na een pot augurken nog niet open als je het goed gedaan hebt. Eigenlijk is het een mooie voor de vrijdag, zodat je een heel weekend kan revalideren![]()
Het werkt vooral de zijkanten van de spieren in je onderarm, en de onderkant, en je handen.
Doe hem dus aan het eind v.d. training, want je bent gelijk klaar met je armen.
Ik kan hem inmiddels met 15kg er aan, en een touw van 1meter lang en dan een dropsetje.
Suc6, en es kijken hoe ver je komt![]()
't is echt de moeite waard dit te maken.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 24-09-2012 08:13:26 ]![]()
Erhm, ik begrijp het neit helemaalquote:Op maandag 24 september 2012 07:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dit hebben liggen in je gym: ( linker plaatje)
(tip, maak een klein stokje vast onder, die je door het gat v.d. plate kan steken en er dan achter kan laten haken. Das handiger dan een knoop.
[ afbeelding ]
maar het is zo zelf in elkaar geknutseld en dan (na ff overleggen) lekker in de gym laten liggen.
Stuk nylontouw, bezemsteel, boortje om 2x een gaatje te boren en een houtzaag.
D'r gaat wat mij betreft niks op tegen deze oefening.
Je pakt dus de brede stok vast met 2 handen op iets minder dan schouder breedte, schouders laag, je armen recht vooruit gestrekt, rug recht, en dan wikkel je het touwtje op door "gas te geven" om en om. En dan concentreren dat je alles uit je onderarmen haalt. Je kan nog knoopjes leggen in het touw zodat je een doel hebt elke keer.
Waarschuwing, doe het niet daags voor deadlift, of iets waar je enig sinds onderarm/hand kracht bij nodig hebt, want je krijgt de dag er na een pot augurken nog niet open als je het goed gedaan hebt. Eigenlijk is het een mooie voor de vrijdag, zodat je een heel weekend kan revalideren![]()
Het werkt vooral de zijkanten van de spieren in je onderarm, en de onderkant, en je handen.
Doe hem dus aan het eind v.d. training, want je bent gelijk klaar met je armen.
Ik kan hem inmiddels met 15kg er aan, en een touw van 1meter lang en dan een dropsetje.
Suc6, en es kijken hoe ver je komt![]()
't is echt de moeite waard dit te maken.Heb je hier een video van misschien
-
oke, je zaagt van een bezemsteel pak hem beet 50cm af.quote:Op maandag 24 september 2012 08:15 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Erhm, ik begrijp het neit helemaalHeb je hier een video van misschien
In het midden boor je een gat, en hierdoorheen haal je het nylontouw.
1 meter lager maak je nog een klosje aan het touw die achter het gat v.d. plaat kan blijven hangen.
Deze versie is voor mietjes, die zit aan de muur vast. Deze gast is ook maar gelijk z'n schouders aan het trainen, en haalt het niet allemaal uit z'n onderarmen.
Maar het idee is het zelfde.
Je wikkeld dus het touw met gewicht er aan op om de lange stok.
Rug recht, armen recht vooruit, en wikkelen maar tot het zuur is.
Zoals je ziet aan het eind v.h. filmpje, pokerface mag je volledig laten varen.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 24-09-2012 08:36:43 ]![]()
Ahhhh danku. Ziet er inderdaad pittig uit. Doet me een beetje denken aan zo'n lus waar je eeuwig aan kunt trekken voor je triceps."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Die ken ik dan weer niet, maar klinkt interessant.quote:Op maandag 24 september 2012 08:43 schreef star_gazer het volgende:
Ahhhh danku. Ziet er inderdaad pittig uit. Doet me een beetje denken aan zo'n lus waar je eeuwig aan kunt trekken voor je triceps.
Nieuwe tricep exeersizs is nooit verkeerd naturlijk.
of bedoel je gewoon het tricep touw?![]()
Kan even geen video vinden, maar het is in principe een touw dat je naar beneden moet trekken. Alsof je eeuwig omhoog klimt, maar dan zit je stil.quote:Op maandag 24 september 2012 08:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet, maar klinkt interessant.
Nieuwe tricep exeersizs is nooit verkeerd naturlijk."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
ja zo'n touwklimpapparaatquote:Op maandag 24 september 2012 08:47 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Kan even geen video vinden, maar het is in principe een touw dat je naar beneden moet trekken. Alsof je eeuwig omhoog klimt, maar dan zit je stil.![]()
![]()
Voor de honingliefhebbers:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1133761#In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Fuck, ik heb echt iets verkeerd gedaan met deadlifts gisteren. Spinal erectors staan iets te strakVoglende keer toch maar eens een mattie laten filmen.
-
Dat ziet er erg goed uit! En maar 20 euro/maand bij een jaarabbonement is goedkoop voor deze faciliteiten. Hammer Stength en Gym 80 zijn de beste merken qua apparatuur, IMHO. Helaas woon ik niet echt in de buurt. Laat ze een vestiging in Den Bosch of Eindhoven openen (of ik moet een baan in de buurt van Assen zien te vinden...)quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Thanks man! Maandag eens proberen, schouders aan traps laten hangen dus, en niet naar je ogen pressen. Klinkt logisch eigenlijk, maar vreemd dat ik bij DB incline nergens last van heb.
[..]
Yeah, 75 kg dumbbells is echt veel. Dacht eerst dat het pounds waren, maar nee. Je wil ook niet dat ze omvallen. (ze staan, passen niet in een rek) Ze worden alleen gebruikt voor rows volgens mij.
45 kg en verder ligt er ook gewoon, netjes aantal kg's erop en rubberen coating.
www.energym.nl trouwens. Perfecte gym, alles voor elkaar. Overal matten, veel bankjes en spiegels. Meerdere squat racks, genoeg Oly/EZ-bars, veel grote gasten (en Oly-lifters die serieus en zwaar aan het snatchen zijn enzo), maar vriendelijk publiek vooral. Grote ruime kleedkamers met vloerverwarming en meerdere saunahokjes. En als het warm is gaat de roldeur gewoon open en kun je luchthappen.Zo'n beetje elk denkbaar apparaat is er ook, en sommige ook gewoon dubbel uitgevoerd enzo.
Nette prijs ook.
Misschien het fijnste is nog wel dat het er over het algemeen erg rustig is, en er zit echt veel ruimte tussen alles.![]()
Gekeken. Daarom gewoon direct bij een imker halen dus.quote:Op maandag 24 september 2012 08:48 schreef slacker_nl het volgende:
Voor de honingliefhebbers:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1133761#
Wat een dramatisch einde trouwens.
Hopelijk niet, ik zou niet graag rauw varkensvlees etenquote:Op maandag 24 september 2012 02:43 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Misschien dat het nog uitmaakt of het varken / rund is?Geen mogelijkheid om te kijken nu, maar samenvatting?quote:Op maandag 24 september 2012 11:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gekeken. Daarom gewoon direct bij een imker halen dus.
Wat een dramatisch einde trouwens.
Kan je last krijgen aan de buitenkant van je enkels door het squatten? Heb ik nu namelijk een beetje last van.![]()
Haha bij de Fit4Free waar ik train hebben ze eindelijk een squatrek.
Zoveel mensen die niet weten wat het is; hoorde allemaal mensen speculeren.
Ik was eigenlijk rug en biceps aan het trainen maar toen ging ik het maar even voordoen![]()
![]()
't komt er op neer dat honing van allerlei landen bij elkaar geflikkerd wordt tot het ongeveer smaakt zoals het zou moeten.quote:Op maandag 24 september 2012 11:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hopelijk niet, ik zou niet graag rauw varkensvlees eten
[..]
Geen mogelijkheid om te kijken nu, maar samenvatting?
Een deel van de niet EU honing is geprocessde suiker. Mega elcheapo honing is waarsch geprocessde suiker.
Nederlanders weten niet wat goeie honing is, Turken wel.
Als alle bijen in de wereld dood gaan is de mens binnen 5jr dood![]()
![]()
that's it.![]()
Ah okeequote:Op maandag 24 september 2012 11:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
't komt er op neer dat honing van allerlei landen bij elkaar geflikkerd wordt tot het ongeveer smaakt zoals het zou moeten.
Een deel van de niet EU honing is geprocessde suiker. Mega elcheapo honing is waarsch geprocessde suiker.
![]()
that's it.Viel te verwachten
quote:Op maandag 24 september 2012 11:39 schreef SunTzu het volgende:
Haha bij de Fit4Free waar ik train hebben ze eindelijk een squatrek.
Zoveel mensen die niet weten wat het is; hoorde allemaal mensen speculeren.
quote:Ik was eigenlijk rug en biceps aan het trainen maar toen ging ik het maar even voordoen![]()
Aan zo'n huisarts heb ik wat. Kan wel werken, maar moet pijnklachten voorkomen want dat duidt op teveel belasting en hindert het herstel. No shit homey...
Maar als ik dan even naga wat ik zonder pijn kan doen op werk... Dan kom ik uit op zo ongeveer niets
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Zo gaat dat toch meestal bij huisartsen. Iedere keer dat ik geweest ben wist ik zelf al het antwoord, enige waar ik eigenlijk voor kwam was een verwijsbrief of medicijn (waarvan ik al wist welke ik moest hebben).quote:Op maandag 24 september 2012 11:50 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Aan zo'n huisarts heb ik wat. Kan wel werken, maar moet pijnklachten voorkomen want dat duidt op teveel belasting en hindert het herstel. No shit homey...
Maar als ik dan even naga wat ik zonder pijn kan doen op werk... Dan kom ik uit op zo ongeveer niets
Ik ga denk ik maar een eigen praktijk aan huis beginnen.Eat clen, tren hard.![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 11:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
't komt er op neer dat honing van allerlei landen bij elkaar geflikkerd wordt tot het ongeveer smaakt zoals het zou moeten.
![]()
that's it.![]()
Maar daar kwam het zo'n beetje op neer inderdaad.This isn't even my final form.![]()
Nou, het Universitair Sportcentum Leiden mag wat mij betreft volledig affikken.![]()
Eerst 3 maanden dicht i.v.m. complete renovatie, dan 1 dag voordat het weer open zou zijn laten ze (nadat ik een mail stuurde of het nou echt open ging) op de site weten.
"Jah eh het is voorlopig de komende maand nog dicht. De fitness is nog niet klaar."
Daar krijg je toch een wegtrekkertje van![]()
Ik heb nu een halfjaar abonnementje genomen bij Fitline Healthclub Leidschendam. letterlijk nog geen 70meter van m'n huis.
En woensdag wordt m'n brommertje bezorgt. Dan kan ik lekker na het werk van uit Leiden op m'n brommert terug naar huis (i.p.v. racefiets en kruit verschoten voor je er bent of i.p.v. auto, en dan een lichte aanval Gilles de Latourette als er weer eens file staat in mijn gym time).
http://www.fitlinehealthclubs.nl/
Wereld tent dit. Alles is d'r wat je nodig hebt als BB-er, paar lache serieuse gasten smiddags om wat info mee te wisselen, aardige klanten en personeel, gratis sauna, sportdrank, en als je wil zelfs zonnebank enz enz.
Wereld tent dit voor 29 eu in de daluren.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 24-09-2012 12:14:55 ]![]()
ja, nou het was was wel mega goedkoop daar, en werd allemaal prachtig volgens de planen, eerlijk is eerlijk. En het zat op 2 minuten lopen van m'n werk, dus tussen de middag trainen was prachtig.quote:Op maandag 24 september 2012 12:19 schreef VexCasal het volgende:
Met andere woorden, je hebt er uiteindelijk iets beters voor teruggekregen?
Maar inmiddels ben ik d'r wel aan gewend nu om aan het eind v.d. middag te trainen. Komt kwa post workout meal ook nog eens veel beter uit, want 70 meter terug naar huis lopen en direct hardcore avond eten![]()
![]()
Dit inderdaad.quote:Op maandag 24 september 2012 10:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat ziet er erg goed uit! En maar 20 euro/maand bij een jaarabbonement is goedkoop voor deze faciliteiten. Hammer Stength en Gym 80 zijn de beste merken qua apparatuur, IMHO. Helaas woon ik niet echt in de buurt. Laat ze een vestiging in Den Bosch of Eindhoven openen (of ik moet een baan in de buurt van Assen zien te vinden...)![]()
Net maar ff een fototje geupload in de hoop wat B&F supplementen te winnenIk ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Zucht: ze wisten natuurlijk al veel eerder dat ze het niet gingen halen. Gokje:de ecto-voetbal instructeurs moesten de apparatuur de zaal inslepen maar hadden ze daar te weinig kracht voor.quote:Op maandag 24 september 2012 12:03 schreef RaymondK het volgende:
Nou, het Universitair Sportcentum Leiden mag wat mij betreft volledig affikken.![]()
Eerst 3 maanden dicht i.v.m. complete renovatie, dan 1 dag voordat het weer open zou zijn laten ze (nadat ik een mail stuurde of het nou echt open ging) op de site weten.
"Jah eh het is voorlopig de komende maand nog dicht. De fitness is nog niet klaar."
Daar krijg je toch een wegtrekkertje van![]()
Ik heb nu een halfjaar abonnementje genomen bij Fitline Healthclub Leidschendam. letterlijk nog geen 70meter van m'n huis.
En woensdag wordt m'n brommertje bezorgt. Dan kan ik lekker na het werk van uit Leiden op m'n brommert terug naar huis (i.p.v. racefiets en kruit verschoten voor je er bent of i.p.v. auto, en dan een lichte aanval Gilles de Latourette als er weer eens file staat in mijn gym time).
http://www.fitlinehealthclubs.nl/
Wereld tent dit. Alles is d'r wat je nodig hebt als BB-er, paar lache serieuse gasten smiddags om wat info mee te wisselen, aardige klanten en personeel, gratis sauna, sportdrank, en als je wil zelfs zonnebank enz enz.
Wereld tent dit voor 29 eu in de daluren.
M.b.t. brommert / fietsen: je kunt ook op 80% van je max fietsen i.p.v. op 100% Ultegra-sloop modus.![]()
En m.b.t. die website:
- er staat wel een lekker wijf op de homepage
- ik mis het blokje "ik wil goed sterk worden".![]()
haha, jij hebt goed opgelet op het forum hier en daar, voor w.b.t. die Ultegra sloop modus lol.quote:Op maandag 24 september 2012 12:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zucht: ze wisten natuurlijk al veel eerder dat ze het niet gingen halen. Gokje:de ecto-voetbal instructeurs moesten de apparatuur de zaal inslepen maar hadden ze daar te weinig kracht voor.
M.b.t. brommert / fietsen: je kunt ook op 80% van je max fietsen i.p.v. op 100% Ultegra-sloop modus.
Zacht fietsen werkt bij mij gewoon niet.zitten een paar goeie instructeurs tussen. Heb ik verder niet nodig natuurlijk , maar ze weten wel waar ze het over hebben.quote:Op maandag 24 september 2012 12:42 schreef CarbonC het volgende:
En m.b.t. die website:
- ik mis het blokje "ik wil goed sterk worden".
Dat wijfie heb ik nog niet gezien in het echt.
Wel een andere die aan eht squatten geslagen is.![]()
=> wie weet er een goede baan in Assen of omgeving?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Genetics zijn overrated.quote:Op maandag 24 september 2012 02:47 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Die Lazar Angelov is echt een god. Them genetics.
Weet iemand nog een lekker kipfilet receptje?If not now, then when.![]()
Ga zo toch maar ff proberen te trainen. Borst/triceps, moet volgens mij wel lukken zonder al te veel problemen.
Zo niet, weten we dat ook meteen
Deze?quote:Op maandag 24 september 2012 12:42 schreef CarbonC het volgende:
En m.b.t. die website:
Zien eruit als stockphotos trouwens, dus betwijfel of je die in het echt tegen gaat komen.![]()
Wat is ze aan het doen trouwens? Dumbells verkopen?quote:Op maandag 24 september 2012 13:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Zien eruit als stockphotos trouwens, dus betwijfel of je die in het echt tegen gaat komen.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
twee voor de prijs van 1quote:Op maandag 24 september 2012 13:13 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Wat is ze aan het doen trouwens? Dumbells verkopen?
En een zilvergrijze coupe royale er bij, gratis.![]()
kip in blokjes knippen, ff snel wokken in ketjap (niet aan laten branden), en dan in pindasaus dumpen met wat sambal en opeten.quote:Op maandag 24 september 2012 12:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Genetics zijn overrated.
Weet iemand nog een lekker kipfilet receptje?
Kipfilet wikkelen in spek en spek vast zetten met een tandenstoker, ff aanbraden en dan afgaren in de oven.
Dan tandenstoker er uit halen en opeten.![]()
'quote:Op maandag 24 september 2012 13:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
kip in blokjes knippen, ff snel wokken in ketjap (niet aan laten branden), en dan in pindasaus dumpen met wat sambal en opeten.
Kipfilet wikkelen in spek en spek vast zetten met een tandenstoker, ff aanbraden en dan afgaren in de oven.
Dan tandenstoker er uit halen en opeten.
Dank je!If not now, then when.![]()
Damn, die Menno Henselmans doet het goed, post nu ook op SS.com. Sowieso een goed artikel.
http://www.simplyshredded(...)s-a-carb-a-carb.html
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 24-09-2012 13:47:37 ]If not now, then when.![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 13:35 schreef seto het volgende:
Ho ho ho, de term SS is in dit topic maar aan één ding verbonden.
Er gaat zoveel tegenstrijdige shit rond in de BB wereld dat ik soms door de bomen het bos niet meer zie..quote:Op maandag 24 september 2012 13:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn, die Menno Hesselmans doet het goed, post nu ook op SS.com. Sowieso een goed artikel.
http://www.simplyshredded(...)s-a-carb-a-carb.htmlIk ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Daarom wetenschap.quote:Op maandag 24 september 2012 13:45 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Er gaat zoveel tegenstrijdige shit rond in de BB wereld dat ik soms door de bomen het bos niet meer zie..
Eens. Maar ik raak er steeds meer van overtuigd dat je met een klein beetje gezond verstand en eetlust 90% hebt van wat er nodig is om resultaat te behalen.quote:Op maandag 24 september 2012 13:45 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Er gaat zoveel tegenstrijdige shit rond in de BB wereld dat ik soms door de bomen het bos niet meer zie..You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Het meest lastige vind ik nog eigenlijk heel gevarieerd warm eten.quote:Op maandag 24 september 2012 13:48 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Eens. Maar ik raak er steeds meer van overtuigd dat je met een klein beetje gezond verstand en eetlust 90% hebt van wat er nodig is om resultaat te behalen.Ik wil dan ook kookles gaan volgen, omdat het kan.
Dat vind ik ook.quote:Op maandag 24 september 2012 13:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het meest lastige vind ik nog eigenlijk heel gevarieerd warm eten.Ik wil dan ook kookles gaan volgen, omdat het kan.
De droge bruine rijst elke dag komt m'n neus uit. Ik doe nu een grote hap in m'n mond, kauw het een aantal keer en slik het dan weg met wat water. Dat gaat een heel stuk sneller dan met hamsterwangen zitten kauwen tot je kan slikken lol.
Verder is het altijd biefstuk,tilapia,kipfilet waar ik tussen wissel. En brocoli of rauwe worteltjes.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: