quote:Op donderdag 20 september 2012 20:57 schreef vluggejapie99 het volgende:
"'Denkte ge dat da mij niet pijn doe zoals t nu goat?'
'Hillemoal niet'
'Echt wel'"
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zit de gemeente opgescheept met die grond
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:57 schreef Caland het volgende:
Ik had beter Bauer's zigeunernacht kunnen gaan kijken.
Slaat nergens op deze reactie... jij bent diegene die vooraan staat als psv dit seizoen kampioen zou wordenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we PSV niet opdoeken? Compleet geen toegevoegde waarde.
Het boeit wel:quote:Op donderdag 20 september 2012 20:57 schreef KatyM het volgende:
Beter gelijk uit de EL en focussen op de competitie. EL boeit geen fuck, alleen als je kwartfinale+ haalt.
Ja, maarja dit heeft vast weer zijn invloed op de competitie wedstrijd(en)quote:Op donderdag 20 september 2012 20:57 schreef KatyM het volgende:
Beter gelijk uit de EL en focussen op de competitie. EL boeit geen fuck, alleen als je kwartfinale+ haalt.
quote:
Ik troll maar wat joh. Het is niet alsof ik zondag niet naar PSV - Feyenoord ga.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:59 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Slaat nergens op deze reactie... jij bent diegene die vooraan staat als psv dit seizoen kampioen zou worden
Ga toch weg man stomme ja knikker, laat die jongen zijn frustratie uiten.. Het is toch gewoon kut? Verdediging is bras.. wedstrijd was gewoon weer niet om aan te zien.. 2 kansjes gehadquote:Op donderdag 20 september 2012 20:59 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Slaat nergens op deze reactie... jij bent diegene die vooraan staat als psv dit seizoen kampioen zou worden
Is gewoon terecht hoor.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:00 schreef Ties02 het volgende:
![]()
Ze willen het liefst PSV keihard uitlachen maar dat zal wel niet mogen van de zender
Fortuna Sittard.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:01 schreef TLC het volgende:
Nederland haalt nooit meer de CL, maar de EL kunnen we ook wel een beetje gaan afstrepen als je de oliedollars ziet bij de voormalige Sovjet-republieken.
Ajax laatste winnaar CL.
Feyenoord laatste winnaar UEFA Cup / EL.
*RIP*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |