abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117040166
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:53 schreef Tallie1982 het volgende:
Advocaat haalt de kerst niet
Ligt aan de spelers.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_117040173
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Zelden zo'n zwak PSV gezien. :{
Klopt, niemand werd boos bij die 5 minuten wissel :')

Ik denk datze geen zin in EL hebben :')
pi_117040189
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:52 schreef Ties02 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Willems wist het in Auschwitz al
Hahaha _O- _O-
pi_117040200
Overigens hadden ze meer kans gehad met deze 2 heren:

pi_117040215
Slecht
.
.
Heel Slecht
.
.
[Ziekte] Slecht
.
.
Blom als scheidsrechter
.
.
PSV vandaag
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_117040225
Als de verdediging die fouten niet maakt, ga je hier gewoon met een punt weg. :Y
It Never Hurts To Help!
pi_117040239
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:54 schreef Mandéra het volgende:
Overigens hadden ze meer kans gehad met deze 2 heren:

[ afbeelding ]
Ja en met het team van 1995 had Ajax weer de CL gewonnen.
pi_117040243
quote:
9s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:55 schreef -Willempie- het volgende:
Als de verdediging die fouten niet maakt, ga je hier gewoon met een punt weg. :Y
Als mijn tante een lul had was het mijn oom
pi_117040245
Benieuwd wat Gijpie van Hutchinson vond
pi_117040252
quote:
Dat zou ook al beschamend zijn. Als PSV zijnde moet je hier gewoon winnen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_117040275
quote:
Rot toch op man.
Met Van Bommel als een spelverdeler ga je nooit winnen. Helemaal nu, want iedereen weet hoe je er tegen moet gaan spelen.
pi_117040276
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja en met het team van 1995 had Ajax weer de CL gewonnen.
Uiteraard.
pi_117040281
90 minutes of my life i never get back :r
pi_117040287
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:55 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dat zou ook al beschamend zijn. Als PSV zijnde moet je hier gewoon winnen.
:'(
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 20 september 2012 @ 20:56:22 #240
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_117040312
Zo slecht hebben ze nog nooit gespeeld, dit deed gewoon pijn aan je ogen.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_117040327
Positief punt voor de psv fans voor zover ze er nog zijn: van Bommel heeft geen geel gepakt vandaag?
pi_117040328
Kunnen we PSV niet opdoeken? Compleet geen toegevoegde waarde.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_117040336
quote:
jezus christus :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_117040356
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

jezus christus :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:D
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_117040360
Manolev wordt gemist.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_117040362
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verander ff je ava dan.
pi_117040378
"'Denkte ge dat da mij niet pijn doe zoals t nu goat?'
'Hillemoal niet'
'Echt wel'"
pi_117040380
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit de gemeente opgescheept met die grond _O-
pi_117040384
Ik had beter Bauer's zigeunernacht kunnen gaan kijken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_117040395
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je mist er 14. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')