Enkel van kinderen allemaal foto's van hoe het toen was. Kinderen in de box of als ze aan het spelen zijn en natuurlijk ook de gebruikelijke portretten. Geen enkele foto is hetzelfde trouwens.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:16 schreef Adelante het volgende:
Leuk altijd die oude kiekjes? Zijn het alleen portretten of ook van gebouwen en/of landschappen???
Gaat zo moeilijkquote:Op maandag 24 september 2012 10:02 schreef Mark het volgende:
Willen de oorspronkelijke eigenaars ze niet terug?
Het was me niet duidelijk hoe je eraan gekomen bent, vandaar.quote:
OK!quote:
Dit soort foto's worden op markten aangeboden of op het internet. Hoe ouder de foto en in welke staat kan de prijs flink opdrijven. Heb voor dat project een koffer vol oude foto's gekocht voor een paar euro. Daar horen deze dus bij. Ben zelf een verzamelaar van oude foto's echter verzamel ik CDV's en geen klein formaat.quote:Op maandag 24 september 2012 11:25 schreef Mark het volgende:
[..]
Het was me niet duidelijk hoe je eraan gekomen bent, vandaar.
Nee hoor men verkoopt rustig dit soort oude foto's van familie beetje raar maar ja alles heeft een bepaalde waarde dus dat zal wel de reden zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 11:31 schreef Mark het volgende:
Snap het, ik dacht dat je ze misschien gekregen had van mensen voor je project.
Zou jij een jeugdfoto van je oma herkennen?quote:Op maandag 24 september 2012 14:19 schreef Messina het volgende:
Zijn de families niet terug te vinden?
quote:Op maandag 24 september 2012 18:38 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Zou jij een jeugdfoto van je oma herkennen?
Lees even bovenstaande wat ik al geschreven hebquote:Op maandag 24 september 2012 14:19 schreef Messina het volgende:
Zijn de families niet terug te vinden?
Excuus, dat had ik inderdaad gemistquote:Op maandag 24 september 2012 18:46 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Lees even bovenstaande wat ik al geschreven heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |