Daar sta ik al inmiddels jaren op...quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:58 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je op een aantal internationale watchlists bent gekomen.
Ik heb er nog eens over nagedacht, en eigenlijk ben ik het hier mee eens. Verzamelaars zijn altijd een beetje maf.quote:Op maandag 27 augustus 2012 02:26 schreef ia het volgende:
Als ik hoor dat iemand dingen verzamelt vind ik het gelijk een beetje eng.. Kinderen die muntjes verzamelen prima, maar als volwassenen het doen als hun grootste hobby heb ik het gevoel dat er een steekje bij ze los zit..
Denk toch dat mensen mijn foto's wat enger vinden danquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:24 schreef Beach het volgende:
Die poppen lijken een beetje op mensen, dat is denk ik vooral wat eng is.
Die lege glazige blik. Alsof ze met hun allen je aankijken en volledig door je heen kijken.
Ik vind het geen fijn gezicht.
Heel wat anders dan Transformer robots ofzo.
Foto's van...?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:37 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Denk toch dat mensen mijn foto's wat enger vinden dan
Transformersquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:24 schreef Beach het volgende:
Die poppen lijken een beetje op mensen, dat is denk ik vooral wat eng is.
Die lege glazige blik. Alsof ze met hun allen je aankijken en volledig door je heen kijken.
Ik vind het geen fijn gezicht.
Heel wat anders dan Transformer robots ofzo.
Staan je poppen ook op de slaapkamer?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:37 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Denk toch dat mensen mijn foto's wat enger vinden dan
Zeer oude foto's van mensenquote:
Niet op mijn eigen slaapkamerquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Transformers
[..]
Staan je poppen ook op de slaapkamer?
Van dode mensen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:43 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zeer oude foto's van mensen
[..]
Niet op mijn eigen slaapkamer
Kun je wel leuk dag zwaaien, maar jij doet zelf zo geheimzinnig over foto's die mensen eng zullen vinden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:48 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ze zullen inmiddels wel overleden zijn. Maar nee verzamel geen post mortem foto's
Niks geheimzinnigs aan zijn gewoon Carte De Visit [CDV] foto wat ik verzamelquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun je wel leuk dag zwaaien, maar jij doet zelf zo geheimzinnig over foto's die mensen eng zullen vinden.
Waarom zeg je dan dat mensen dat eng zullen vinden?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:34 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Niks geheimzinnigs aan zijn gewoon Carte De Visit [CDV] foto wat ik verzamel
Allemaal kindjesquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat mensen dat eng zullen vinden?
Of omdat je dat uitstraalt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:22 schreef Crocodi1e het volgende:
Niks van aantrekken man. Als je dat leuk vind, gewoon doen toch? Sommige mensen vinden mij ook eng en hebben ook voor oordelen over mij, komt omdat ze niet kunnen nadenken.
Voor zover ik weet straal ik niks uit wat mensen eng kunnen vinden hoor. Heb zelfs gehoord van iemand die aura's kan aanvoelen dat ik een goed aura heb zoietsquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 06:43 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Voor zover ik weet straal ik niks uit wat mensen eng kunnen vinden hoor. Heb zelfs gehoord van iemand die aura's kan aanvoelen dat ik een goed aura heb zoiets
Waarom niet? Studeer archeologie, scheikunde, biomedische wetenschappen of geneeskunde, en je kan zo terecht bij het NFI.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:13 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik zou ook zeker wel iets van dat soort werk willen doen. Alleen dat is dan weer geen optie![]()
Dat zal mijn familie heel handig gaan vinden al heb ik geen contact met hen... Daarnaast arbeidsongeschikt geraakt dus dat zou allemaal heel lastig worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:03 schreef netflanders het volgende:
[..]
Waarom niet? Studeer archeologie, scheikunde, biomedische wetenschappen of geneeskunde, en je kan zo terecht bij het NFI.
Een arbeidsongeschikte poppenverzamelaar, ja, da's wel wat te kleurrijk voor sommige mensen. Daar ga je niks aan veranderen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:16 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat zal mijn familie heel handig gaan vinden al heb ik geen contact met hen... Daarnaast arbeidsongeschikt geraakt dus dat zou allemaal heel lastig worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |