Wut? Je wenkbrauwen harsen?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Harsen is fijner en sneller, maar dat kan ik niet.
Pff, das mooi klotequote:Op donderdag 20 september 2012 19:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
huurder heeft even teveel stroom tegelijk gebruikt en nou is een kast doorgebrand en wat leidingen
Hoezo?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Volgens mij ben ik een lief op afroep geworden of zo.
iddquote:Op donderdag 20 september 2012 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut? Je wenkbrauwen harsen?
[..]
Pff, das mooi klote
Vriendje wilde het graag wat rustiger aan doen omdat hij zijn vorige relatie nog niet helemaal had verwerkt. Zijn letterlijke woorden:quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Volgens mij ben ik een lief op afroep geworden of zo.
Hoeveel Ampere heeft ie wel niet getrokkenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
en ik moet dus ook een nieuwe meter gaan hangen want die is gesmolten
Dat zijn nou niet echt fijne berichtenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vriendje wilde het graag wat rustiger aan doen omdat hij zijn vorige relatie nog niet helemaal had verwerkt. Zijn letterlijke woorden:
'Ik wil gewoon af en toen eens leuk afspreken' en 'ik laat wel van me horen wanneer ik zin heb'.
BAM! Slap in my face.
teveel voor de bedrading iigquote:Op donderdag 20 september 2012 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoeveel Ampere heeft ie wel niet getrokken
Watquote:Op donderdag 20 september 2012 19:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
en ik moet dus ook een nieuwe meter gaan hangen want die is gesmolten
leukquote:Op donderdag 20 september 2012 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vriendje wilde het graag wat rustiger aan doen omdat hij zijn vorige relatie nog niet helemaal had verwerkt. Zijn letterlijke woorden:
'Ik wil gewoon af en toen eens leuk afspreken' en 'ik laat wel van me horen wanneer ik zin heb'.
BAM! Slap in my face.
wtfquote:Op donderdag 20 september 2012 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
BAM! Slap in my face.
Ja maar als de behuizing al smeltquote:Op donderdag 20 september 2012 19:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
teveel voor de bedrading iig
Ik was ook echt gelukkig toen hij dat zeiquote:Op donderdag 20 september 2012 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zijn nou niet echt fijne berichten
Ja, hequote:
Je hoort het goedquote:
Wat dacht je van: U bent de zwakste schakel.. tot ziens... vaarwelquote:Op donderdag 20 september 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
Ja, he. Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen
.
Begrijpelijk. Zelfs ik weet niet wat ik hierop moet zeggenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was ook echt gelukkig toen hij dat zei.
[..]
Ja, he. Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen
.
[..]
Je hoort het goed. Tel daarbij op dat het enige dat ik gehoord heb: 'de cursus is kut' is. Gaat lekker.
ze verwarmen het appartement met elektrische kachelsquote:Op donderdag 20 september 2012 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar als de behuizing al smelt
Wilde ze een wietplantage voorzien van stroom ofzo
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat dacht je van: U bent de zwakste schakel.. tot ziens... vaarwel
Idiotenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze verwarmen het appartement met elektrische kachels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze vinden mazout te duurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |