Wut? Je wenkbrauwen harsen?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Harsen is fijner en sneller, maar dat kan ik niet.
Pff, das mooi klotequote:Op donderdag 20 september 2012 19:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
huurder heeft even teveel stroom tegelijk gebruikt en nou is een kast doorgebrand en wat leidingen
Hoezo?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Volgens mij ben ik een lief op afroep geworden of zo.
iddquote:Op donderdag 20 september 2012 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut? Je wenkbrauwen harsen?
[..]
Pff, das mooi klote
Vriendje wilde het graag wat rustiger aan doen omdat hij zijn vorige relatie nog niet helemaal had verwerkt. Zijn letterlijke woorden:quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Volgens mij ben ik een lief op afroep geworden of zo.
Hoeveel Ampere heeft ie wel niet getrokkenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
en ik moet dus ook een nieuwe meter gaan hangen want die is gesmolten
Dat zijn nou niet echt fijne berichtenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vriendje wilde het graag wat rustiger aan doen omdat hij zijn vorige relatie nog niet helemaal had verwerkt. Zijn letterlijke woorden:
'Ik wil gewoon af en toen eens leuk afspreken' en 'ik laat wel van me horen wanneer ik zin heb'.
BAM! Slap in my face.
teveel voor de bedrading iigquote:Op donderdag 20 september 2012 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoeveel Ampere heeft ie wel niet getrokken
Watquote:Op donderdag 20 september 2012 19:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
en ik moet dus ook een nieuwe meter gaan hangen want die is gesmolten
leukquote:Op donderdag 20 september 2012 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vriendje wilde het graag wat rustiger aan doen omdat hij zijn vorige relatie nog niet helemaal had verwerkt. Zijn letterlijke woorden:
'Ik wil gewoon af en toen eens leuk afspreken' en 'ik laat wel van me horen wanneer ik zin heb'.
BAM! Slap in my face.
wtfquote:Op donderdag 20 september 2012 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
BAM! Slap in my face.
Ja maar als de behuizing al smeltquote:Op donderdag 20 september 2012 19:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
teveel voor de bedrading iig
Ik was ook echt gelukkig toen hij dat zeiquote:Op donderdag 20 september 2012 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zijn nou niet echt fijne berichten
Ja, hequote:
Je hoort het goedquote:
Wat dacht je van: U bent de zwakste schakel.. tot ziens... vaarwelquote:Op donderdag 20 september 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
Ja, he. Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen
.
Begrijpelijk. Zelfs ik weet niet wat ik hierop moet zeggenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was ook echt gelukkig toen hij dat zei.
[..]
Ja, he. Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen
.
[..]
Je hoort het goed. Tel daarbij op dat het enige dat ik gehoord heb: 'de cursus is kut' is. Gaat lekker.
ze verwarmen het appartement met elektrische kachelsquote:Op donderdag 20 september 2012 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar als de behuizing al smelt
Wilde ze een wietplantage voorzien van stroom ofzo
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat dacht je van: U bent de zwakste schakel.. tot ziens... vaarwel
Idiotenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze verwarmen het appartement met elektrische kachels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze vinden mazout te duurquote:
Misschien is dat wel het bestequote:Op donderdag 20 september 2012 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat dacht je van: U bent de zwakste schakel.. tot ziens... vaarwel
Lekker koud morgen, laat ze maar lijdenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze vinden mazout te duur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*knuffel geeftquote:Op donderdag 20 september 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien is dat wel het beste. Hij zei later wel dat hij het niet zo bedoeld had en dat het er bot uit kwam en dat hij gewoon wat meer ruimte wil.
Waarom kan het bij mij nu nooit eens leuk gaan!?
jij bent ziek en moet verzorgd wordenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Lekker dan zo'n.'relatie'
mja mijn vriend werkt de laatste dagen ook op oproep:
Liefje wil je koffie maken
Liefje je moet ff boofschappen doen
Lieffie ik heb honger
Lieffie....
Mja ik mag dat deze week
Het zit je inderdaad niet echt meequote:Op donderdag 20 september 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien is dat wel het beste. Hij zei later wel dat hij het niet zo bedoeld had en dat het er bot uit kwam en dat hij gewoon wat meer ruimte wil.
Waarom kan het bij mij nu nooit eens leuk gaan!?
quote:
Echt nooitquote:Op donderdag 20 september 2012 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij bent ziek en moet verzorgd worden
[..]
Het zit je inderdaad niet echt mee![]()
Wel nee, dat moet je nooit doenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Echt nooit. Ik ga aan mezelf twijfelen gewoon.
Mja ik kan wel zeggen dat je dat niet moet doenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Echt nooit. Ik ga aan mezelf twijfelen gewoon.
Ja, daaromquote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik kan wel zeggen dat je dat niet moet doenmaar ja ik weet ook wel dat het zo niet werkt
wrong answer vin... iedereen twijfelt wel eens/ is onzekerquote:Op donderdag 20 september 2012 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel nee, dat moet je nooit doen
bieden geen garanties voor de toekomstquote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom. Behaalde resultaten zeggen wat anders.
Ja ik bedacht het me net nadat jij reageerdequote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wrong answer vin... iedereen twijfelt wel eens/ is onzeker
geven geen garantie in de toekomstquote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom. Behaalde resultaten zeggen wat anders.
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bieden geen garanties voor de toekomst
Bam, dit dusquote:Op donderdag 20 september 2012 20:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geven geen garantie in de toekomst
GMTAquote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach jaquote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef Fera het volgende:
* Fera knuffelt Samzz
Dat soort dingen zijn gewoon kut.
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Truequote:Op donderdag 20 september 2012 20:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geven geen garantie in de toekomst
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker koud morgen, laat ze maar lijdengelukkig zijn ze er zeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Jammerquote:Op donderdag 20 september 2012 20:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig zijn ze er zelden
Iemand wil mij koppelenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand heeft mijn Jokertjes gejat
je watquote:Op donderdag 20 september 2012 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand heeft mijn Jokertjes gejat
morgen maar even terug naar.de arts, na 4 dagen antibiotica voel ik mij nog niet veel beter en na het eten had ik zo weinig lucht dat vriend bijna 112 had gebeld! Hij schrok zich lam!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij bent ziek en moet verzorgd worden
[..]
Picsquote:Op donderdag 20 september 2012 20:09 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga maar eens met de wenkbrauwtjes aan de slag.
En ik heb gave knalroze pumps gezien die ik morgen ga kopen.
Huu engerd, ja morgen bellen hoor, er zit nog een weekend tussen en je mag nou wel eens opknappenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
morgen maar even terug naar.de arts, na 4 dagen antibiotica voel ik mij nog niet veel beter en na het eten had ik zo weinig lucht dat vriend bijna 112 had gebeld! Hij schrok zich lam!
Maar als astmapatient ben ik zelf wel wat gewend
ik ga morgen inderdaad even bellen met oog op het weekend!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Huu engerd, ja morgen bellen hoor, er zit nog een weekend tussen en je mag nou wel eens opknappen
Jawel, maar de ontvanger moet waarschijnlijk wel betalenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:24 schreef Fera het volgende:
Ik realiseer me net dat ik iets in de brievenbus heb gedaan met te weinig postzegels ... Komt het nu nog wel aan/terug?
Jij was toch voor psv?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel, maar de ontvanger moet waarschijnlijk wel betalen
Zij hebben ook het verkeerde boek gestuurd, dus pech voor hen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel, maar de ontvanger moet waarschijnlijk wel betalen
Snap ik wel, ik gaf alleen antwoord op jouw vraagquote:Op donderdag 20 september 2012 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Zij hebben ook het verkeerde boek gestuurd, dus pech voor hen.
Jezus alweer?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Zij hebben ook het verkeerde boek gestuurd, dus pech voor hen.
Ik zeg verder ook niets.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, ben hier niet zo blij mee
Het was ook niet lullig bedoeld tegenover jou.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Snap ik wel, ik gaf alleen antwoord op jouw vraag
Snap ik welquote:Op donderdag 20 september 2012 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was ook niet lullig bedoeld tegenover jou.
Hehehe, mag wel hoorquote:
Nee, dat is die ene.quote:
Over het hoofd gezien, welkom!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:29 schreef AmazingAVP het volgende:
Als het over pumps gaat wil ik ook foto's! Heb ook een pump-tic!
Bedankt voor het welkom heten, Gewoonmezelf!
Me neither. Ik heb wel met lage hak, daar kan ik wel op lopen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
ik vind pumps ook geil
ik kan er alleen echt niet op lopen
De man van m'n vriendinquote:Op donderdag 20 september 2012 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie ?
[..]
Dropjes
[ afbeelding ]
Morgen, wanneer ik ze gekocht hebquote:
Ik ookquote:Op donderdag 20 september 2012 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Me neither. Ik heb wel met lage hak, daar kan ik wel op lopen.
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
De man van m'n vriendin. Is wel tof, het enige dat ze me wist te vertellen is dat hij manager of directeur of zo is en een dikke bak rijdt
.
[..]
Morgen, wanneer ik ze gekocht heb. Kan ik meteen m'n laarsjes erbij op zetten
.
Wat nou, golddiggerquote:
Weet ikquote:Op donderdag 20 september 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat nou, golddigger. Ik kies 'm niet uit
.
Ik ook al maar ze wilde nietquote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Samzz vanmiddag ook al. Ik zie mogelijkheden
Ja en amen zeggenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en? wat moeten wij met deze info?
Laat hem maar even, hij is een beetje speciaalquote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis een SEX SC, wat wil je ?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook nog steedsquote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef Fera het volgende:
Ik ook al vanmiddag ... Nog steeds eigenlijk.
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laat hem maar even, hij is een beetje speciaal
Dit.quote:
uh okequote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laat hem maar even, hij is een beetje speciaal
mannen zijn toch altijd geil?quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Allemaal geile mensen hiero.
Nee hoor.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh oke
[..]
mannen zijn toch altijd geil?
Ik ben blij dat het een fabel isquote:Op donderdag 20 september 2012 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh oke
[..]
mannen zijn toch altijd geil?
Dit.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het een fabel is
Okequote:Op donderdag 20 september 2012 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]Ken hem al een aardige tijd
Nogsteeds? We zijn minimaal al 3 tot 4 uur verder!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef Fera het volgende:
Ik ook al vanmiddag ... Nog steeds eigenlijk.
Niks verkeerds hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke
not sure what to think about that
Des te groter de lust wordtquote:Op donderdag 20 september 2012 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nogsteeds? We zijn minimaal al 3 tot 4 uur verder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |