Wut? Je wenkbrauwen harsen?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Harsen is fijner en sneller, maar dat kan ik niet.
Pff, das mooi klotequote:Op donderdag 20 september 2012 19:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
huurder heeft even teveel stroom tegelijk gebruikt en nou is een kast doorgebrand en wat leidingen
Hoezo?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Volgens mij ben ik een lief op afroep geworden of zo.
iddquote:Op donderdag 20 september 2012 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut? Je wenkbrauwen harsen?
[..]
Pff, das mooi klote
Vriendje wilde het graag wat rustiger aan doen omdat hij zijn vorige relatie nog niet helemaal had verwerkt. Zijn letterlijke woorden:quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Volgens mij ben ik een lief op afroep geworden of zo.
Hoeveel Ampere heeft ie wel niet getrokkenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
en ik moet dus ook een nieuwe meter gaan hangen want die is gesmolten
Dat zijn nou niet echt fijne berichtenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vriendje wilde het graag wat rustiger aan doen omdat hij zijn vorige relatie nog niet helemaal had verwerkt. Zijn letterlijke woorden:
'Ik wil gewoon af en toen eens leuk afspreken' en 'ik laat wel van me horen wanneer ik zin heb'.
BAM! Slap in my face.
teveel voor de bedrading iigquote:Op donderdag 20 september 2012 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoeveel Ampere heeft ie wel niet getrokken
Watquote:Op donderdag 20 september 2012 19:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
en ik moet dus ook een nieuwe meter gaan hangen want die is gesmolten
leukquote:Op donderdag 20 september 2012 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vriendje wilde het graag wat rustiger aan doen omdat hij zijn vorige relatie nog niet helemaal had verwerkt. Zijn letterlijke woorden:
'Ik wil gewoon af en toen eens leuk afspreken' en 'ik laat wel van me horen wanneer ik zin heb'.
BAM! Slap in my face.
wtfquote:Op donderdag 20 september 2012 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
BAM! Slap in my face.
Ja maar als de behuizing al smeltquote:Op donderdag 20 september 2012 19:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
teveel voor de bedrading iig
Ik was ook echt gelukkig toen hij dat zeiquote:Op donderdag 20 september 2012 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zijn nou niet echt fijne berichten
Ja, hequote:
Je hoort het goedquote:
Wat dacht je van: U bent de zwakste schakel.. tot ziens... vaarwelquote:Op donderdag 20 september 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
Ja, he. Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen
.
Begrijpelijk. Zelfs ik weet niet wat ik hierop moet zeggenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was ook echt gelukkig toen hij dat zei.
[..]
Ja, he. Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen
.
[..]
Je hoort het goed. Tel daarbij op dat het enige dat ik gehoord heb: 'de cursus is kut' is. Gaat lekker.
ze verwarmen het appartement met elektrische kachelsquote:Op donderdag 20 september 2012 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar als de behuizing al smelt
Wilde ze een wietplantage voorzien van stroom ofzo
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat dacht je van: U bent de zwakste schakel.. tot ziens... vaarwel
Idiotenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze verwarmen het appartement met elektrische kachels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze vinden mazout te duurquote:
Misschien is dat wel het bestequote:Op donderdag 20 september 2012 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat dacht je van: U bent de zwakste schakel.. tot ziens... vaarwel
Lekker koud morgen, laat ze maar lijdenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze vinden mazout te duur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*knuffel geeftquote:Op donderdag 20 september 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien is dat wel het beste. Hij zei later wel dat hij het niet zo bedoeld had en dat het er bot uit kwam en dat hij gewoon wat meer ruimte wil.
Waarom kan het bij mij nu nooit eens leuk gaan!?
jij bent ziek en moet verzorgd wordenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Lekker dan zo'n.'relatie'
mja mijn vriend werkt de laatste dagen ook op oproep:
Liefje wil je koffie maken
Liefje je moet ff boofschappen doen
Lieffie ik heb honger
Lieffie....
Mja ik mag dat deze week
Het zit je inderdaad niet echt meequote:Op donderdag 20 september 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien is dat wel het beste. Hij zei later wel dat hij het niet zo bedoeld had en dat het er bot uit kwam en dat hij gewoon wat meer ruimte wil.
Waarom kan het bij mij nu nooit eens leuk gaan!?
quote:
Echt nooitquote:Op donderdag 20 september 2012 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij bent ziek en moet verzorgd worden
[..]
Het zit je inderdaad niet echt mee![]()
Wel nee, dat moet je nooit doenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Echt nooit. Ik ga aan mezelf twijfelen gewoon.
Mja ik kan wel zeggen dat je dat niet moet doenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Echt nooit. Ik ga aan mezelf twijfelen gewoon.
Ja, daaromquote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik kan wel zeggen dat je dat niet moet doenmaar ja ik weet ook wel dat het zo niet werkt
wrong answer vin... iedereen twijfelt wel eens/ is onzekerquote:Op donderdag 20 september 2012 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel nee, dat moet je nooit doen
bieden geen garanties voor de toekomstquote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom. Behaalde resultaten zeggen wat anders.
Ja ik bedacht het me net nadat jij reageerdequote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wrong answer vin... iedereen twijfelt wel eens/ is onzeker
geven geen garantie in de toekomstquote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom. Behaalde resultaten zeggen wat anders.
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bieden geen garanties voor de toekomst
Bam, dit dusquote:Op donderdag 20 september 2012 20:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geven geen garantie in de toekomst
GMTAquote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach jaquote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef Fera het volgende:
* Fera knuffelt Samzz
Dat soort dingen zijn gewoon kut.
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Truequote:Op donderdag 20 september 2012 20:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geven geen garantie in de toekomst
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker koud morgen, laat ze maar lijdengelukkig zijn ze er zeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Jammerquote:Op donderdag 20 september 2012 20:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig zijn ze er zelden
Iemand wil mij koppelenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand heeft mijn Jokertjes gejat
je watquote:Op donderdag 20 september 2012 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand heeft mijn Jokertjes gejat
morgen maar even terug naar.de arts, na 4 dagen antibiotica voel ik mij nog niet veel beter en na het eten had ik zo weinig lucht dat vriend bijna 112 had gebeld! Hij schrok zich lam!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij bent ziek en moet verzorgd worden
[..]
Picsquote:Op donderdag 20 september 2012 20:09 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga maar eens met de wenkbrauwtjes aan de slag.
En ik heb gave knalroze pumps gezien die ik morgen ga kopen.
Huu engerd, ja morgen bellen hoor, er zit nog een weekend tussen en je mag nou wel eens opknappenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
morgen maar even terug naar.de arts, na 4 dagen antibiotica voel ik mij nog niet veel beter en na het eten had ik zo weinig lucht dat vriend bijna 112 had gebeld! Hij schrok zich lam!
Maar als astmapatient ben ik zelf wel wat gewend
ik ga morgen inderdaad even bellen met oog op het weekend!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Huu engerd, ja morgen bellen hoor, er zit nog een weekend tussen en je mag nou wel eens opknappen
Jawel, maar de ontvanger moet waarschijnlijk wel betalenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:24 schreef Fera het volgende:
Ik realiseer me net dat ik iets in de brievenbus heb gedaan met te weinig postzegels ... Komt het nu nog wel aan/terug?
Jij was toch voor psv?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel, maar de ontvanger moet waarschijnlijk wel betalen
Zij hebben ook het verkeerde boek gestuurd, dus pech voor hen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel, maar de ontvanger moet waarschijnlijk wel betalen
Snap ik wel, ik gaf alleen antwoord op jouw vraagquote:Op donderdag 20 september 2012 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Zij hebben ook het verkeerde boek gestuurd, dus pech voor hen.
Jezus alweer?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Zij hebben ook het verkeerde boek gestuurd, dus pech voor hen.
Ik zeg verder ook niets.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, ben hier niet zo blij mee
Het was ook niet lullig bedoeld tegenover jou.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Snap ik wel, ik gaf alleen antwoord op jouw vraag
Snap ik welquote:Op donderdag 20 september 2012 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was ook niet lullig bedoeld tegenover jou.
Hehehe, mag wel hoorquote:
Nee, dat is die ene.quote:
Over het hoofd gezien, welkom!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:29 schreef AmazingAVP het volgende:
Als het over pumps gaat wil ik ook foto's! Heb ook een pump-tic!
Bedankt voor het welkom heten, Gewoonmezelf!
Me neither. Ik heb wel met lage hak, daar kan ik wel op lopen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
ik vind pumps ook geil
ik kan er alleen echt niet op lopen
De man van m'n vriendinquote:Op donderdag 20 september 2012 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie ?
[..]
Dropjes
[ afbeelding ]
Morgen, wanneer ik ze gekocht hebquote:
Ik ookquote:Op donderdag 20 september 2012 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Me neither. Ik heb wel met lage hak, daar kan ik wel op lopen.
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
De man van m'n vriendin. Is wel tof, het enige dat ze me wist te vertellen is dat hij manager of directeur of zo is en een dikke bak rijdt
.
[..]
Morgen, wanneer ik ze gekocht heb. Kan ik meteen m'n laarsjes erbij op zetten
.
Wat nou, golddiggerquote:
Weet ikquote:Op donderdag 20 september 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat nou, golddigger. Ik kies 'm niet uit
.
Ik ook al maar ze wilde nietquote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Samzz vanmiddag ook al. Ik zie mogelijkheden
Ja en amen zeggenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en? wat moeten wij met deze info?
Laat hem maar even, hij is een beetje speciaalquote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis een SEX SC, wat wil je ?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook nog steedsquote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef Fera het volgende:
Ik ook al vanmiddag ... Nog steeds eigenlijk.
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laat hem maar even, hij is een beetje speciaal
Dit.quote:
uh okequote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laat hem maar even, hij is een beetje speciaal
mannen zijn toch altijd geil?quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Allemaal geile mensen hiero.
Nee hoor.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh oke
[..]
mannen zijn toch altijd geil?
Ik ben blij dat het een fabel isquote:Op donderdag 20 september 2012 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh oke
[..]
mannen zijn toch altijd geil?
Dit.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het een fabel is
Okequote:Op donderdag 20 september 2012 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]Ken hem al een aardige tijd
Nogsteeds? We zijn minimaal al 3 tot 4 uur verder!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef Fera het volgende:
Ik ook al vanmiddag ... Nog steeds eigenlijk.
Niks verkeerds hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke
not sure what to think about that
Des te groter de lust wordtquote:Op donderdag 20 september 2012 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nogsteeds? We zijn minimaal al 3 tot 4 uur verder!
Er heeft nog geen bevrediging plaatsgevonden, dus dan blijft het wel hangen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nogsteeds? We zijn minimaal al 3 tot 4 uur verder!
Hallonquote:Op donderdag 20 september 2012 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Er heeft nog geen bevrediging plaatsgevonden, dus dan blijft het wel hangen.
Bakkes, retenjong!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niks verkeerds hoorHij is veel meer homo dan ik
Ohhhquote:Op donderdag 20 september 2012 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niks verkeerds hoorHij is veel meer homo dan ik
Arme jijquote:Op donderdag 20 september 2012 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Er heeft nog geen bevrediging plaatsgevonden, dus dan blijft het wel hangen.
Ik moest hardop lachenquote:
quote:
quote:
3 mensen blij makenquote:
Het kriebelt, maar hij is te makkelijkquote:Op donderdag 20 september 2012 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
3 mensen blij makenik kan dat
4!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
3 mensen blij makenik kan dat
komt u maarquote:Op donderdag 20 september 2012 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het kriebelt, maar hij is te makkelijk
Ik weet m nietquote:Op donderdag 20 september 2012 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog makkelijker.. *proest*quote:
Dankjequote:Op donderdag 20 september 2012 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Nog makkelijker.. *proest*
Dit achter elkaar lezen ...quote:
Hoe kan dat, ik zit in TC maar er is verder niemand.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
ik zit al anderhalf uur in mijn eentje op TC![]()
erg gezellig
Verkapte hint?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
erg gezellig
Jou zie ik nietquote:Op donderdag 20 september 2012 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
erg gezellig
Jou zie ik welquote:Op donderdag 20 september 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe kan dat, ik zit in TC maar er is verder niemand.![]()
Waar?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
Ik lach me een beuk om de foto's in KPD. Hoe ze bewerkt zijn met die faces
.
huh? welke?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
Ik lach me een beuk om de foto's in KPD. Hoe ze bewerkt zijn met die faces
.
Even koekenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik linken?
http://forum.fok.nl/topic/1834859/5/25
Dat trololo face.
Ik moest echt heel hard lachen toen ik dat zagquote:Op donderdag 20 september 2012 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
ohja datdat is alweer een tijd terug
ik ookquote:Op donderdag 20 september 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest echt heel hard lachen toen ik dat zag.
Ik ookquote:Op donderdag 20 september 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest echt heel hard lachen toen ik dat zag.
Welke?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind die photoshop topics zo genious
Heldinquote:Op donderdag 20 september 2012 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben aan het zoeken maar kan het niet vinden
valt wel mee hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zie, TC trekt topics leeg, normaal loopt het storm!
Wat is er?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
Ik lig in bed. Beetje verdrietig en zo. Ik ga een hersenloze film kijken.
Ik ookquote:Op donderdag 20 september 2012 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
valt wel mee hoor
ik ben er gewoon
Ahwquote:Op donderdag 20 september 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
kusje op je verdrietjesquote:Op donderdag 20 september 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
wat tof?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi schatjes van me.
Vandaag ging er een leuk aziatisch meisje met me flirten op werk.
lekker heurquote:Op donderdag 20 september 2012 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi schatjes van me.
Vandaag ging er een leuk aziatisch meisje met me flirten op werk.
'n avondquote:
Rokjequote:Op donderdag 20 september 2012 21:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lekker heur
[..]
'n avond
koen.. ik herkende je niet door je UIquote:
Hoe is het met u ?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lekker heur
[..]
'n avond
moeeeeeeeeeeeeeeeee x_x en een blauwe derrierequote:
Alweer gevallen?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
moeeeeeeeeeeeeeeeee x_x en een blauwe derrieremaar verder goed hoor.. morgen lekker op pad met een vriend
en met u?
Ja, was wel verbaasd omdat veel van mijn collega's haar zo "lekker" vinden dat ze naast me kwam zitten enzulks. Leuk kwartiertje, jammer dat ik wegmoest.quote:
Er zijn lekkerdere dingen.quote:
nein, van gisterenquote:
kwarktaart?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, was wel verbaasd omdat veel van mijn collega's haar zo "lekker" vinden dat ze naast me kwam zitten enzulks. Leuk kwartiertje, jammer dat ik wegmoest.
[..]
Er zijn lekkerdere dingen.
Gespanked?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
moeeeeeeeeeeeeeeeee x_x en een blauwe derrieremaar verder goed hoor.. morgen lekker op pad met een vriend
en met u?
Ja toch?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Beter bezig dan ik vandaag, Kaneeltje![]()
Ik heb al een aantal keer leuke gesprekken gehad met een meisje uit een bepaalde ploeg en route, ik weet alleen nogsteeds d'r naam niet
welk topicquote:Op donderdag 20 september 2012 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
he kak ikzoek nog steeds dat topic
Is dat van gisteren?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
en met u?
Heb je wel eens Death by Chocolate Cheesecake (Oreoquote:Op donderdag 20 september 2012 21:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nein, van gisteren
[..]
kwarktaart?
kan nu wel.. verschil zien ze toch nietquote:Op donderdag 20 september 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gespanked?
[..]
Ja toch?
Er is een meisje op werk dat ik best leuk vond de laatste keren, maar ik wist niks tegen haar te zeggen of een gesprek op gang te houden ofzo. Dat was dan wel weer wat minder.
uhhuhquote:Op donderdag 20 september 2012 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat van gisteren?
Goed hoorGezellig op tc
nee.. potverdomme, ik ga het maken jongeuhquote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je wel eens Death by Chocolate Cheesecake (Oreo) gegeten?
Ohmy.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kan nu wel.. verschil zien ze toch niet
Ownoesquote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
uhhuh
[..]
nee.. potverdomme, ik ga het maken jongeuh
Het is zo neukend lekker. Beter dan een orgasme.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
uhhuh
[..]
nee.. potverdomme, ik ga het maken jongeuh
ja van gisteren.. had je nie meegekregen?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ohmy.
Maar waarvan heb je dan een blauwe bips?
ja nja hij s best blauw lolquote:
ok dan ga ik het zeker makenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is zo neukend lekker. Beter dan een orgasme.
Ik weet niet eens meer of ik gister online geweest ben.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja van gisteren.. had je nie meegekregen?
[..]
ja nja hij s best blauw lolen t deed zeeeeeeeeeeeeeer met fietsen
![]()
Grote plek dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja van gisteren.. had je nie meegekregen?
[..]
ja nja hij s best blauw lolen t deed zeeeeeeeeeeeeeer met fietsen
![]()
oh lol.. nou rokje was bijna niet meer gisterquote:Op donderdag 20 september 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer of ik gister online geweest ben.
En de aso reed door?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh lol.. nou rokje was bijna niet meer gister
kort samengevat: malloot reed door rood met behoorlijke snelheid, ik fietste daar, wou ontwijken, BAMM op m'n derriere
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kort samengevat: malloot reed door rood met behoorlijke snelheid, ik fietste daar, wou ontwijken, BAMM op m'n derriere
Owja, dat had ik wel gelezen. Was het alweer vergeten.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja behoorlijk.. ik wil m in elkander timmerenquote:
dank je wel dan.. wel voorzichtig, want ubergevoeligquote:Op donderdag 20 september 2012 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, dat had ik wel gelezen. Was het alweer vergeten.
Kusje op je bips dan.(In een non-sensuele manier, want ik ben serieus vandaag).
Kenteken ?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
yep.. vol gas ook nog
die ken ik nog wel ja.. bazentopiquequote:Op donderdag 20 september 2012 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
GENIOUS![]()
helden topic zeg ik je
photoshop hulp gevraagd
ja ik moest em ff opzoeken voor vinquote:Op donderdag 20 september 2012 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die ken ik nog wel ja.. bazentopique
Ik ben wel eens van de trap gevallen, met mijn stuitje op alle 13 treden.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja behoorlijk.. ik wil m in elkander timmeren
[..]
dank je wel dan.. wel voorzichtig, want ubergevoelig![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
GENIOUS![]()
helden topic zeg ik je
photoshop hulp gevraagd
Ik ga kapot hierquote:Op donderdag 20 september 2012 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik moest em ff opzoeken voor vin
ahh zoquote:Op donderdag 20 september 2012 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik moest em ff opzoeken voor vin
nja dat dus.. ik KAN wel zitten, maar ik moet wel heel stil zitten iig, dan valt t wel meequote:Op donderdag 20 september 2012 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben wel eens van de trap gevallen, met mijn stuitje op alle 13 treden.
Kon een week niet meer zitten.
Geen seks voor jou.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ahh zo
[..]
nja dat dus.. ik KAN wel zitten, maar ik moet wel heel stil zitten iig, dan valt t wel mee![]()
Lullig als je een wiebelkont bentquote:Op donderdag 20 september 2012 21:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ahh zo
[..]
nja dat dus.. ik KAN wel zitten, maar ik moet wel heel stil zitten iig, dan valt t wel mee![]()
hopelijk morgen niet nog ergerquote:Op donderdag 20 september 2012 21:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HOU JE MONDquote:
ja nou dat ben ik best wel jaquote:Op donderdag 20 september 2012 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lullig als je een wiebelkont bent
nee liever niet.. morgen moet ik treinen en in de auto zitten en allesquote:
Mwehehe, verwachtte ik wel een beetjequote:Op donderdag 20 september 2012 21:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HOU JE MOND!!!!!!!!!!
[..]
ja nou dat ben ik best wel jamaar ik laat t nu wel
Welkom in mijn wereld.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HOU JE MOND!!!!!!!!!!
quote:
Dan draai ik me nog even om tot 4quote:Op donderdag 20 september 2012 21:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
pitten![]()
om 2 uur moet ik er weer uit![]()
Wat duurt dat laaaaaaaaaaaaaang, dat drinken halen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee liever niet.. morgen moet ik treinen en in de auto zitten en alles
ff drinken halen brb
sorry *hik* xDquote:Op donderdag 20 september 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat duurt dat laaaaaaaaaaaaaang, dat drinken halen.
Lekker puhquote:Op donderdag 20 september 2012 22:23 schreef Koen66 het volgende:
GVD zelfs na een reboot wil TC niet, scheitlaptop
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:23 schreef Koen66 het volgende:
GVD zelfs na een reboot wil TC niet, scheitlaptop
ik zie jullie in beeld maar hij start niet door (Chrome)quote:
Ik kan niet kwaad op jou worden.quote:
fire foxquote:Op donderdag 20 september 2012 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie jullie in beeld maar hij start niet door (Chrome)
IE doet al helemaal moeilijk
mohquote:Op donderdag 20 september 2012 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan niet kwaad op jou worden.
Met zulke ogen en die lach.
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:37 schreef Koen66 het volgende:
that does it: volgende week ga ik een nieuwe laptop regelen
Da's een van de weinige voordelen van ICT-er zijnquote:
Beter.. mijn laptop is kapotquote:Op donderdag 20 september 2012 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Da's een van de weinige voordelen van ICT-er zijn
ik heb nog nooit betaald voor ICT gerelateerde zaken
wat is er kapoet?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter.. mijn laptop is kapot
Nicequote:Op donderdag 20 september 2012 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Da's een van de weinige voordelen van ICT-er zijn
ik heb nog nooit betaald voor ICT gerelateerde zaken
nieuw toetsenbord I assume?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
koffie over het toetsenbord
Maar J. heeft al een nieuwe besteld op eBay voor 16 eurie
zat er suiker in de koffie?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
koffie over het toetsenbord
Maar J. heeft al een nieuwe besteld op eBay voor 16 eurie
ohaiquote:Op donderdag 20 september 2012 22:55 schreef Braamyo het volgende:
Ow haai, ik meld me ook nog ff op het net
Lekker.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, donderdag is altijd rustig hier
Ja ga zo ook aftaaienquote:Op donderdag 20 september 2012 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar hier is het ook rustig zo te zien
Jup...quote:Op donderdag 20 september 2012 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar hier is het ook rustig zo te zien
Ja?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Jup...
Trouwens, Roy is een populaire naam voor kroegbazen.
Jaaa, ik ben nooit zo heel lang verdrietigquote:Op donderdag 20 september 2012 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je lacht tenminste weer (virtueel althans)
mooi, that's the spiritquote:Op donderdag 20 september 2012 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa, ik ben nooit zo heel lang verdrietig.
Waarom was je verdrietig?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa, ik ben nooit zo heel lang verdrietig.
Ik ben nu boosquote:Op donderdag 20 september 2012 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mooi, that's the spirit
even lekker wentelen in zelfmedelijden en daarna weer gaan met die banaan
Omdatquote:
Ok,quote:Op donderdag 20 september 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat. Ik wil het er verder niet over hebben.
Haha, ik moet bekennen dat ik dat nog nooit op hebquote:Op donderdag 20 september 2012 23:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker. Vooral de wijn
Dat kanquote:Op donderdag 20 september 2012 23:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha, ik moet bekennen dat ik dat nog nooit op heb
Ik vind boos zijn zinvoller dan verdrietigquote:
wees maar lekker boos hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind boos zijn zinvoller dan verdrietig. Maar, jullie gaan er geen last van hebben hoor
.
Gelukkig dat we ver van elkaar afwonen en je me niet als boksbal kan gebruikenquote:Op donderdag 20 september 2012 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind boos zijn zinvoller dan verdrietig. Maar, jullie gaan er geen last van hebben hoor
.
Ik uit mijn boosheid niet fysiek. Alleen mijn geilheid.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gelukkig dat we ver van elkaar afwonen en je me niet als boksbal kan gebruiken
Verdomme dat we zo ver uit elkaar wonenquote:Op donderdag 20 september 2012 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik uit mijn boosheid niet fysiek. Alleen mijn geilheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |