quote:Op donderdag 20 september 2012 19:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als jij dat niet erg vindt
Dat wordt gewoon niks.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:51 schreef Ro-ald het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)temming-feesten.html
Nou en.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan zit je met een brakke pz misschien
Het is last resort gekke snowquote:Op donderdag 20 september 2012 19:56 schreef Snowbells het volgende:
Cut my wife into pieces this is my plastic fork
Je kent hemquote:Op donderdag 20 september 2012 19:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het is last resort gekke snow
datquote:Op donderdag 20 september 2012 19:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Natuurlijk, papa roach is classic
flikker toch eens op manquote:Op donderdag 20 september 2012 19:57 schreef AppelCake het volgende:
hot girls we have problems too,
we're just like you except we're hot.
Ik bracht haar op het idee.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn moeder gaat morgen naar het noorden, wilt ze me niet eens afzetten in haren
http://www.nu.nl/binnenla(...)temming-feesten.htmlquote:Op donderdag 20 september 2012 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn moeder gaat morgen naar het noorden, wilt ze me niet eens afzetten in haren
Hij is ook baas.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zo cute dat je nog steeds mijn ui hebt
Droom verder.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Lastig dit, jou zien is wel iets wat erg hoog op mijn lijstje staat.
Wat ga je zeggen dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn smoes voor zaterdag is helemaal goed.
Ja, tenzij je van plezier houdt want dat vind je niet in singleplayer.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Zal ik borderlands1 in mijn eentje gaan spelen?
Ik ben toch ook een vriendin?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat ik met een vriendin naar Arnhem ga. Gedeeltelijk waar.
Daar begon het bij mij mee. Toen kreeg ik dat steeds vaker en daarna een yellow light of dead. Heb je zeker een phat40gbquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja, tenzij je van plezier houdt want dat vind je niet in singleplayer.
Dragon Age 2.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef Typisch het volgende:
mijn autisme speelt op, ik heb zin in een goede rpg
The Witcher 2.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef Typisch het volgende:
mijn autisme speelt op, ik heb zin in een goede rpg
samen xtje spelen dan?quote:
Nah ik heb een 160 gigquote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Daar begon het bij mij mee. Toen kreeg ik dat steeds vaker en daarna een yellow light of dead. Heb je zeker een phat40gb
Geeft niet maak ik ook een nieuwe char toch bbyquote:
Slim zeker dus? Ik hoop voor je dat die langzamer kapot gaat.quote:
Rot op met je Engelse kut teksten joh boeler.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:03 schreef AppelCake het volgende:
Think you wanna be just like me
Everybody's watchin' me
Never as easy as it seems
To be super, super, to be super, supergirl
Supergirl
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geeft niet maak ik ook een nieuwe char toch bby
Ik hoop het ook maar dat ding heeft heel de dag aangestaanquote:Op donderdag 20 september 2012 20:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Slim zeker dus? Ik hoop voor je dat die langzamer kapot gaat.
Vond ik kut na bazen deeltje 1 dus niet verder gespeeld dan een paar missies.quote:
Die heb ik nog liggen voor de 360 volgens mij, op zich wel een idee. Heb ook nog Fallout 3 liggen alleen daar kom ik maar niet in (hahahiahaiha inkomen).quote:
Haten op supergirl.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Rot op met je Engelse kut teksten joh boeler.
Toch niet in een gesloten kastje ofzoquote:Op donderdag 20 september 2012 20:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik hoop het ook maar dat ding heeft heel de dag aangestaan
Ik heb er maar 10 uur ofzo in TW2 gestopt maar dat was al tofquote:Op donderdag 20 september 2012 20:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vond ik kut na bazen deeltje 1 dus niet verder gespeeld dan een paar missies.
[..]
Die heb ik nog liggen voor de 360 volgens mij, op zich wel een idee. Heb ook nog Fallout 3 liggen alleen daar kom ik maar niet in (hahahiahaiha inkomen).
Neequote:Op donderdag 20 september 2012 20:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Toch niet in een gesloten kastje ofzo
BVB armyquote:
quote:
is dit plebcore?quote:
kanker opquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:10 schreef 2Happy4U het volgende:
normaal de hele tijd vifit, schud ik altijd even voor het openen, heb ik dit keer cola, schud ik het ook, gvd
mOEDER GRAPPEN!!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je moeder is een fan van mij
Whats new
okquote:Op donderdag 20 september 2012 20:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
mOEDER GRAPPEN!!
YOURS IS SO FAT WHEN SHE WALKS LANGS DE TV I mISS THE WHOLE mOVIE
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
mOEDER GRAPPEN!!
YOURS IS SO FAT WHEN SHE WALKS LANGS DE TV I mISS THE WHOLE mOVIE
GUN GUN GUNquote:Op donderdag 20 september 2012 20:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Looking forward to the weekend!
jij bitsj, de 13e voer je me maar wanneer ik rijdquote:
Maar dan moet ik met auto gquote:Op donderdag 20 september 2012 20:17 schreef Plastic_zak het volgende:
dientje g kom zaterdag gwn roffa g
Party and Party and YEA! Party and Party and YEA! FUN FUN FUN FUN...quote:Op donderdag 20 september 2012 20:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
GUN GUN GUN
Looking forward to jailtime for blowing up my school
whutquote:Op donderdag 20 september 2012 20:19 schreef Plastic_zak het volgende:
Rijd er niet een nachtbus naar hella?
Waarom krijg ik heel de tijd het idee dat jij nog 12 moet worden?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Party and Party and YEA! Party and Party and YEA! FUN FUN FUN FUN...
Ik zou niet weten, ik ben niet zo'n OV manquote:Op donderdag 20 september 2012 20:19 schreef Plastic_zak het volgende:
Rijd er niet een nachtbus naar hella?
Niet van Oceanview houdenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten, ik ben niet zo'n OV man
waarom krijg ik heel de tijd het idee dat jij dat woest aantrekkelijk zou vinden?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom krijg ik heel de tijd het idee dat jij nog 12 moet worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarom krijg ik heel de tijd het idee dat jij dat woest aantrekkelijk zou vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarom krijg ik heel de tijd het idee dat jij dat woest aantrekkelijk zou vinden?sry is te jong :$ ik hou alleen van ze als ze nog in de buik zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:23 schreef Plastic_zak het volgende:
heppie lekkertje ik ga je zaterdag van een afstandje bekijken
Er zijn meerdere appels op FOK!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
okequote:Op donderdag 20 september 2012 20:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jij bitsj, de 13e voer je me maar wanneer ik rijd
ik doe mee met mijn koala brodersquote:
Waar woont die boy dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
eh niggur blijf gwn bij jeboi typisch slapen dan
watquote:Op donderdag 20 september 2012 20:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
eh niggur blijf gwn bij jeboi typisch slapen dan
ga je de 6e?quote:
hmm, da's wel balen ja, vooral omdat de week daarna weer een meet isquote:Op donderdag 20 september 2012 20:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
weet nog niet of het uitkomt met geld
al meerdere malen gesolliciteerd maar het wil niet echt lukkenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hmm, da's wel balen ja, vooral omdat de week daarna weer een meet is
ga net als snow werken dan
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
al meerdere malen gesolliciteerd maar het wil niet echt lukken
Beter kom je gewoon, is in haren dit keer, stationstraat 33quote:Op donderdag 20 september 2012 20:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alsof FOK! meets ooit zijn doorgegaan.
succes dee-vee liefjequote:Op donderdag 20 september 2012 20:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga slapen, morgenochtend om 8u dokter en smiddags lange treinreis en ik wil niet in slaap vallen
droom zacht, kus
Morgenavond word ik al verkracht door brede negers in Rotterdam.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Beter kom je gewoon, is in haren dit keer, stationstraat 33
HOAX alle negers gaan naar dat feestjequote:Op donderdag 20 september 2012 20:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Morgenavond word ik al verkracht door brede negers in Rotterdam.
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
HOAX alle negers gaan naar dat feestje
dat ze je aannemenquote:
"een random persoon van FOK! wil dat u mij aan neemt"quote:Op donderdag 20 september 2012 20:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat ze je aannemen
moet van mij
Synchroon komen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]ik kom alleen als snow komt :$:$:$
ik ben maar een willekeurig iemand?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
"een random persoon van FOK! wil dat u mij aan neemt"
Denk ik ook.quote:
wat je maar deadliften noemtquote:Op donderdag 20 september 2012 20:38 schreef Plastic_zak het volgende:
trollie wrn weer samen deadliften dan![]()
![]()
voor hun welquote:Op donderdag 20 september 2012 20:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ben maar een willekeurig iemand?
voor jou toch niet?quote:
oh-vee baby :hearteyes:quote:
Kan je dat zelf niet?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:53 schreef krullenbolletje het volgende:
iemand maak tc en stuur de link door merci
Nee man dikke party in Haren Groningen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dan slaan jullie me in elkaar...
Groningen...quote:Op donderdag 20 september 2012 21:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee man dikke party in Haren Groningen.
Jammer dat ze je Nederlands hebben geleerdquote:Op donderdag 20 september 2012 21:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Groningen...
Dan moet ik helemaal naar de andere kant van het land!
Zuid-Limburg.
kkmofquote:Op donderdag 20 september 2012 21:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Groningen...
Dan moet ik helemaal naar de andere kant van het land!
Zuid-Limburg.
Hypoooooooooooooooooquote:
Tijd niet gesproken.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dientje
[..]
Heppieeeeeeeeeeeeeee
[..]
Hai.
Yep, daar heb je gelijk in..quote:Op donderdag 20 september 2012 21:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
het zou hypocriet zijn als ik nee zou zeggen.
Raken we nooit zonder gespreksmateriaalquote:Op donderdag 20 september 2012 21:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]we zeggen ook altijd hetzelfde hè
hallo met pietquote:Op donderdag 20 september 2012 21:43 schreef Snowbells het volgende:
Wie heb ik aan de lijn? Hallo hallo?
Je houdt iemand aan het lijntjequote:Op donderdag 20 september 2012 21:43 schreef Snowbells het volgende:
snow is aan de pepquote:Op donderdag 20 september 2012 21:43 schreef Snowbells het volgende:
Waar ben je dan, waarom verlang ik zo?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:43 schreef Snowbells het volgende:
Saddam Hoesseinquote:Op donderdag 20 september 2012 21:43 schreef Snowbells het volgende:
Wij zongen vroeger ook "Wie is er heel erg dood, Herman Brood" en "Wie ligt er onder het puin, ja Pim Fortuyn"quote:Op donderdag 20 september 2012 21:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Saddam Hoessein
Wie staat er onder de douche?
George Bush
Wie staat er op het dak?
Half irak
wauhaa
Verkeerd verbonden.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kees? Wie ben jij? Hallo? Piet? Hallo?
Geen idee.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nice, wat is eigenlijk de topic met meeste views?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |