Ik bracht haar op het idee.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn moeder gaat morgen naar het noorden, wilt ze me niet eens afzetten in haren
http://www.nu.nl/binnenla(...)temming-feesten.htmlquote:Op donderdag 20 september 2012 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn moeder gaat morgen naar het noorden, wilt ze me niet eens afzetten in haren
Hij is ook baas.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zo cute dat je nog steeds mijn ui hebt
Droom verder.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Lastig dit, jou zien is wel iets wat erg hoog op mijn lijstje staat.
Wat ga je zeggen dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn smoes voor zaterdag is helemaal goed.
Ja, tenzij je van plezier houdt want dat vind je niet in singleplayer.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Zal ik borderlands1 in mijn eentje gaan spelen?
Ik ben toch ook een vriendin?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat ik met een vriendin naar Arnhem ga. Gedeeltelijk waar.
Daar begon het bij mij mee. Toen kreeg ik dat steeds vaker en daarna een yellow light of dead. Heb je zeker een phat40gbquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja, tenzij je van plezier houdt want dat vind je niet in singleplayer.
Dragon Age 2.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef Typisch het volgende:
mijn autisme speelt op, ik heb zin in een goede rpg
The Witcher 2.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef Typisch het volgende:
mijn autisme speelt op, ik heb zin in een goede rpg
samen xtje spelen dan?quote:
Nah ik heb een 160 gigquote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Daar begon het bij mij mee. Toen kreeg ik dat steeds vaker en daarna een yellow light of dead. Heb je zeker een phat40gb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |