Meh... Recepten werkt meestal bij mij niet... Vooral de bami-recept van mijn moeders heb ik half aangepast...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:14 schreef douche-eendje het volgende:
Nou ja, lezen is al een uitdaging dus of een recept geven een goed idee is...
Vijf minuten? Optimistquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me namelijk, is 'ie vijf minuten bezig: weeeeeeeen?!
256... kan het beter aan Ener-G vragen die woont het dichtst bijquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik sta al klaar met de brandblusser. Welk nummer woon je ook alweer?
Ik vind het een zondagklus.quote:
Soep maken? Of mijn bami of nasi?quote:
Brandt de hele flat straks af, zonde van z'n keuken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:18 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
... kan het beter aan Ener-G vragen die woont het dichtst bij
Het ging over soep jonge!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:19 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Soep maken? Of mijn bami of nasi?
Ik ben er ook zo hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:18 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
256... kan het beter aan Ener-G vragen die woont het dichtst bij
Wat met de brandblusser klaar staan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Brandt de hele flat straks af, zonde van z'n keuken.
Ik gaat gewoon kippensoep makenquote:
Kom je zondag ook soep eten gelijk?quote:
Is goed, ben er de rest van het weekend toch niet. Of dood.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Kom je zondag ook soep eten gelijk?
Waar zie je me voor aanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is goed, ben er de rest van het weekend toch niet. Of dood.
quote:
Vegasoep?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Kom je zondag ook soep eten gelijk?
Wat voor feest?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrijdag feest, zaterdag post = dood.
whut? vega?quote:
Ja, zonder vleesch endezulks.quote:
Wat is dezen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
http://www.houseofrevolution.nl/
Zoiets dacht ik al, maar ik vind vleesch te lekkerquote:
Dat is tof.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:27 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Wat is dezen?
[..]
Zoiets dacht ik al, maar ik vind vleesch te lekker
achquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is tof.
Maar je had eendje gequote, niet mij. (Al reageer ik er dan wel weer op, maar goed.)
Och zo af en toe vliegen de topics er hier doorheen, soms duurt het wekenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:29 schreef DJMO het volgende:
die soep is wel een topic reanimatie geweest volgens mij
Soms zijn er van die vlagen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:29 schreef DJMO het volgende:
die soep is wel een topic reanimatie geweest volgens mij
Gebruik je ook geen kippenbouillon?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan kom ik ook geen soep eten.
Waar denk je dat kippenbouillion van gemaakt is?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:30 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Gebruik je ook geen kippenbouillon?
Misschien een vleesloosch tomatensoepjen?
Doe dan groentesoep.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:30 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Gebruik je ook geen kippenbouillon?
Misschien een vleesloosch tomatensoepjen?
Ik bedoelde meer te zeggen: helemaal geen vleesproducten? of dierenproducten?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Waar denk je dat kippenbouillion van gemaakt is?![]()
Vleesloosche soep is prima ja
Veganist dus?quote:
ik zou weer stoppen met kijkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
maar ik gaat even roken en dan ajax kijken![]()
misschien tot straks
lolquote:
Er waren wel in de mare, schijnt. Maar die zijn DUUR.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:32 schreef lynda het volgende:
Vorige week nog niets te vinden![]()
Vers he, niet uit pot of blik of vriezer
Ik wil gewoon zelf 's ochtends om 9 uur mijn peertjes schillen en opzetten waardoor de hele flat naar stoofperen gaat ruiken
ik moet zo toch weer naar buiten .. 'k zal eens zien of de gebroeders ze hebbenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:32 schreef lynda het volgende:
Vorige week nog niets te vinden![]()
Vers he, niet uit pot of blik of vriezer
Ik wil gewoon zelf 's ochtends om 9 uur mijn peertjes schillen en opzetten waardoor de hele flat naar stoofperen gaat ruiken
Nohh duur is niet leukquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er waren wel in de mare, schijnt. Maar die zijn DUUR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |