Couchsurfing een optie?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kan me nog een voorval herinneren met een gesmolten pakje boter in een Australische Greyhound bus waarbij de rugzak van mijn reisgenote nogal onder de boter zat.
Ik ben nog steeds aan het zoeken naar een hotel of hostel in Lissabon.
Nee, dat doe ik de vriendin niet aan met wie ik ga.quote:
K-man in de geniet-modus!quote:Op maandag 5 november 2012 23:30 schreef k_man het volgende:
Afijn, het was niet alleen kommer en kwel. Ik heb gisteren wel een andere prachtige wandeling kunnen maken in het nationale park rondom de Teide, heb hele mooie wegen bereden door de bergen, moderne architectuur bekeken, piramides bezocht en een prachtig stadje waarvan het centrum als werelderfgoed is erkend door Unesco.
's Avonds bleef het wel aangenaam warm en was het meestal droog. Dan kon ik mooi nog wat lezen op het terras van mijn appartement. Het keek uit op zee, met aan de horizon een fel stipje van een vuurtoren. In de lucht de sterren en regelmatig ook de flitsende lichtjes van vliegtuigen die opstegen of landen op Aeropuerto Tenerife Norte. Die vliegtuigen zorgden dan voor een zachte, maar diepe brom uit de verte, maar konden noch het geluid van de krekels, noch de de ruisende palmbomen overstemmen. Tussen het terras en zee bevond zich een helling, met daarop de wijngaard van de finca waartoe ook de appartementen behoren. Bij het lezen een glas wijn van diezelfde wijngaard. En als ik helemaal omhoog keek, tegen de onderkant van het balkon van het appartement boven me, dan verscheen daar elke avond een heel klein hagedisje. Zaterdag heb ik live toegekeken toen hij een vlieg ving.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:13 schreef k_man het volgende:
Je kunt het overal leuk hebben. In Brussel, Parijs, Lissabon, Bran of Tenerife in de stromende regen. Je kunt het vast ook enorm leuk hebben in een dwangbuis in een gesloten inrichting, wachtend op je lobotomie. Alleen zijn er plekken waar het misschien nog nét iets leuker is.
M'n broertje zijn ogen zijn sinds z'n 4e van -8 naar -1,5 gegaan, hij is nu 14.quote:Op zondag 11 november 2012 18:03 schreef Thetallguy het volgende:
Gisteren een nieuwe bril gekocht. Mijn ogen zijn er de afgelopen 3 jaar niet op achteruitgegaan!
van mij moeten ze het nog een beetje langer uithouden, tot na 2 januari..quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:35 schreef Fogel het volgende:
de CEO geeft een indicatie dat het wellicht niet zo slim is om momenteel SAS tickets te kopen "maar dat is een overweging die mensen zelf moeten maken"... De afgrond komt erg dichtbij! Maar van mij mogen ze het nog 3 weken uithouden zodat ik heen en weer kan vliegen met ze.
Ohmanohman.... ik loop stage en we hadden sportdag vandaag. Heet! Het is hier veel te warm voor de tijd van het jaar. Nu wil ik weekend houden, maar jongste moet nog naar basketbalquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:56 schreef Bora-Bora het volgende:
Hebben jullie ook zo'n behoefte aan het weekend?
Ik denk dat ik er vandaag al aan ga beginnen....
Het 'bedrijf' (Britse regering) stuurt mij momenteel door een security clearance heen om voor hun te mogen werken. Misschien omdat ze hier altijd moeilijk deden over de ID kaart en die er dus nooit is gekomen is een buitenlandse ID kaart niet genoeg. Als 'vervanging' van het paspoort is een geboortecertificaat ook goed, maar die heb ik dus niet. M'n ouders nemen niet op...quote:Op maandag 19 november 2012 15:08 schreef Fogel het volgende:
Het feit dat je een ID kaart hebt, impliceert dat je ooit een keer een geboortecertificaat hebt laten zien, dus dan zou dat voor een paspoort niet nodig moeten zijn, en voor een bedrijf al helemaal niet.
Wie wil je geboortecertificaat hebben eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |