heb je een trui aangedaan?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb het al stukken warmer dan net
Je krijgt het warm van hier?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb het al stukken warmer dan net
Ik heb een hemdje, een trui, een vest aan en een sjaal omquote:Op donderdag 20 september 2012 18:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb je een trui aangedaan?
ik ben 1/32 spaansquote:Op donderdag 20 september 2012 18:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat grappig Fera ik ben ook 1/16 italiaans!
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik weet het, maar ik heb nog geen goede recente.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik mocht nog ooit een foto van jou ziennog niet gezien
en jij bent ook mooi..quote:Op donderdag 20 september 2012 18:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
post dan een oudequote:Op donderdag 20 september 2012 18:28 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het, maar ik heb nog geen goede recente.
Nou dan doe je een minder goeie recentequote:Op donderdag 20 september 2012 18:28 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het, maar ik heb nog geen goede recente.
Nee, daar ben ik veel jonger/dunner. Is niet eerlijk.quote:
pluk er dan 1 van je FBquote:Op donderdag 20 september 2012 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik veel jonger/dunner. Is niet eerlijk.
Neeeee, ik wil wel een beetje leuk overkomen.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nou dan doe je een minder goeie recente
tc met webcam?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Neeeee, ik wil wel een beetje leuk overkomen.
Ja, dat zijn oudere of waar ik met andere mensen op sta. En die laatsten doe ik niet posten. Ik heb namelijk niet veel foto's van alleen mezelf, ik hou daar niet zo van.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pluk er dan 1 van je FBDoe ik dat ook
dat ben je zowieso wel geloof ikquote:Op donderdag 20 september 2012 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Pic gezien en daar was je al leuk hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Straks, maar alleen als ik niet de enige ben met cam aan. Dat is zo awkward.quote:
Oké, laat maar.quote:
de rest doet die ook wel aanquote:Op donderdag 20 september 2012 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Straks, maar alleen als ik niet de enige ben met cam aan. Dat is zo awkward.
Waar en wanneer dan? Op tc?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Als mijn laptop nog wil vanavondquote:Op donderdag 20 september 2012 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
succesquote:Op donderdag 20 september 2012 18:32 schreef Fera het volgende:
Maar ik ga m'n pakketje halen.
Lol, de hond eet z'n halsband op.!
Jij mag altijd gluren.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als mijn laptop nog wil vanavondkom ik ook wel ff gluren
Goede avond Gitaartje!quote:Op donderdag 20 september 2012 18:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Word net wakker, kijk op de klok, zie dat het half 7 is en voel me kut doordat ik dacht dat ik me verslapen had voor werk
Wel lekker geslapen?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Word net wakker, kijk op de klok, zie dat het half 7 is en voel me kut doordat ik dacht dat ik me verslapen had voor werk
Jij hebt een AM / PM wekker?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:
TC, altijd lachequote:Op donderdag 20 september 2012 18:33 schreef Samzz het volgende:
TC. Nog steeds de stomste uitvinding ooit.
Nee, ik schrok gewoon ineens wakkerquote:
Hahaquote:Op donderdag 20 september 2012 18:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik schrok gewoon ineens wakkerHad geen wekker gezet en keek op een analoge klok
Toen bedacht ik me dat het wel verdomd licht was voor half 7 's morgens
Wat zou er mis mee moeten zijn?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:24 schreef Fera het volgende: [..] Ik denk dat ze een mooier iemand moeten inhuren. Niet iedereen wil een maat 42.
![]()
Ik snap de lol niet zoquote:
truequote:Op donderdag 20 september 2012 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap de lol niet zo. Daarbij komt, topics zijn altijd dood als er aan de slowchat een TC verbonden is.
Wat is het probleem dan wanneer een topic even dood is?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap de lol niet zo. Daarbij komt, topics zijn altijd dood als er aan de slowchat een TC verbonden is.
dat is wel rottig voor de mensen die niet op tc kunnen/willen. .die hebben geen keus op dat moment..quote:Op donderdag 20 september 2012 18:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan wanneer een topic even dood is?
Precies. Niet zo tof dan.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is wel rottig voor de mensen die niet op tc kunnen/willen. .die hebben geen keus op dat moment..
Je wordt niet gedwongen ofzo hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 18:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is wel rottig voor de mensen die niet op tc kunnen/willen. .die hebben geen keus op dat moment..
Denk jequote:Op donderdag 20 september 2012 18:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
truemaar bij TC is het niet permanent wat je neerzet
Vaak is het niet evenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan wanneer een topic even dood is?
wie spelen er vanavond?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voorbeschouwing op de voetbal
Ik heb meer dan eens meegemaakt dat slowchats geheel dood vielen nadat iedereen naar TC was verhuisd.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:41 schreef AldoTheApache het volgende:
Bij nachtbagger loopt het topic dan ook altijd gewoon hard door
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb meer dan eens meegemaakt dat slowchats geheel dood vielen nadat iedereen naar TC was verhuisd.
Dat was gisteren of eergisteren eerst ook zo, maar daarna liep het wel weer.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb meer dan eens meegemaakt dat slowchats geheel dood vielen nadat iedereen naar TC was verhuisd.
Juh, waarschijnlijk omdat men doorheeft dat TC best een kutprogramma is of zoquote:Op donderdag 20 september 2012 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was gisteren of eergisteren eerst ook zo, maar daarna liep het wel weer.
niet om aan te zien dusquote:Op donderdag 20 september 2012 18:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV en Twente qua Nederlandse vertegenwoordiging
ik ben niet zo'n voetbalfan voor de Uefa cupquote:
ik ga niet kijken vanavondquote:Op donderdag 20 september 2012 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan naar welke kant je kijkt.
Hehehe, ik ben voor PSV, altijd.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n voetbalfan voor de Uefa cup
Voor de Champions League: Juventus
I dunno, nog nooit mee gewerkt.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juh, waarschijnlijk omdat men doorheeft dat TC best een kutprogramma is of zo. Op mijn laptop werkt het ook niet normaal. De computer ook niet, trouwens.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga niet kijken vanavond
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga niet kijken vanavond
Toch niet dood hierquote:
Ohquote:Op donderdag 20 september 2012 18:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga zelf sporten, en daarna heb ik feestje
ach, vandaag heeft ook iemand in de parkeergarage tegen mijn auto opgezetenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godsalmachtig, krijg net een telefoontje zo'n aangetrouwde neef z'n derde auto in de prak heeft gereden in 7 maanden tijd
Stiefbroer in een week 3 voorruiten geslooptquote:Op donderdag 20 september 2012 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godsalmachtig, krijg net een telefoontje zo'n aangetrouwde neef z'n derde auto in de prak heeft gereden in 7 maanden tijd
Echt snel gaat het ook niet.quote:
Sommige mensenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stiefbroer in een week 3 voorruiten gesloopt
Veel schade?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ach, vandaag heeft ook iemand in de parkeergarage tegen mijn auto opgezeten
gooide hem zonder te kijken vol in zijn achteruit
Etenstijd héquote:Op donderdag 20 september 2012 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt snel gaat het ook niet.
Ik ga straks eens wat tekeningen printen. Heb ik een mooie portfoliomap voor de expositie
.
geen deuken ofzo, maar wel zo'n enorme streep, maar krijg die kleur er niet afgepoetstquote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sommige mensen
[..]
Veel schade?
2x te grote "deuk" door steen van de auto voor zich, die derde keer ook maar dat werd een scheurquote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sommige mensen
[..]
Veel schade?
Tsja, daar kan je weinig aan doenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
2x te grote "deuk" door steen van de auto voor zich, die derde keer ook maar dat werd een scheur
Hmm, heb je nog geluk mee gehad dus.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
geen deuken ofzo, maar wel zo'n enorme streep, maar krijg die kleur er niet afgepoetst
maarja mijn auto moet toch weg
join the clubquote:
nee, nou ja. Hopen dat ik mijn auto gewoon verkoop of desnoods naar de sloop brengquote:Op donderdag 20 september 2012 18:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, daar kan je weinig aan doen
[..]
Hmm, heb je nog geluk mee gehad dus.
Ik ookquote:
Klopt, maar blijft wel kutquote:Op donderdag 20 september 2012 18:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, daar kan je weinig aan doen
Krea ofzo?quote:
Wat heb je voor auto te koop?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
join the club
[..]
nee, nou ja. Hopen dat ik mijn auto gewoon verkoop of desnoods naar de sloop brengIk betaal nu alles dubbel want heb mijn nieuwe bak al
Ik ben vrij en mijn motor weer terugquote:Op donderdag 20 september 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij laat mij altijd in de steek.
Wat een lul ben ik hequote:Op donderdag 20 september 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij laat mij altijd in de steek.
fiat puntoquote:Op donderdag 20 september 2012 18:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Krea ofzo?
[..]
Wat heb je voor auto te koop?
Waarom in godsnaam?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Krea ofzo?
[..]
Wat heb je voor auto te koop?
Je woont vast niet om de hoekquote:Op donderdag 20 september 2012 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben vrij en mijn motor weer terug
Je voldoet aan de verwachtingenquote:
Welke plaats?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam?
[..]
Je woont vast niet om de hoek.
[..]
Je voldoet aan de verwachtingen.
Nou lekkere verwachtingen heb je dan van mequote:Op donderdag 20 september 2012 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam?
[..]
Je woont vast niet om de hoek.
[..]
Je voldoet aan de verwachtingen.
Met nog 2 maand apk?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kopen?![]()
[TK] Fiat punto 55 SX
Enschede.quote:
Hoe kom je daarbij.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jullie doen/deden elkaar toch vaker?
Sja, ze worden altijd weer beantwoordquote:Op donderdag 20 september 2012 18:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou lekkere verwachtingen heb je dan van me
geweldige auto voor 300Equote:Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met nog 2 maand apk?
Daarbij ben ik nagenoeg blut, dus op 't moment sla ik even over
te ver weg, enschedequote:Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Enschede.
[..]
Hoe kom je daarbij.
[..]
Sja, ze worden altijd weer beantwoord.
De sloop.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
geweldige auto voor 300Ewaar vind je dat nou nog meer?
65km oftewel 3 kwartier rijden.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Enschede.
[..]
Hoe kom je daarbij.
[..]
Sja, ze worden altijd weer beantwoord.
Dan rij je niet hard vriendquote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
65km oftewel 3 kwartier rijden.
65 km, 20 minutenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan rij je niet hard vriend
Mijn ex haalde daar altijd auto's weg. Reed er een jaartje mee en bracht ze weer terug. Ideaal.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
niet, daar worden ze gesloopt
Aha.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat meen ik me te herinneren, dat ik dat ergens las of hoorde.
Waar kom jij weg danquote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
65km oftewel 3 kwartier rijden.
Jawel, want Maps zegt 65 minuten.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan rij je niet hard vriend
Apeldoornquote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ex haalde daar altijd auto's weg. Reed er een jaartje mee en bracht ze weer terug. Ideaal.
[..]
Aha.
[..]
Waar kom jij weg dan?
Oh, dat is wel in de buurt jaquote:
van apeldoorn naar enschede is echt een kippeneindjequote:
Nog een doodeenvoudige route ookquote:Op donderdag 20 september 2012 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
van apeldoorn naar enschede is echt een kippeneindje
1 wegquote:Op donderdag 20 september 2012 19:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog een doodeenvoudige route ook
Als je die weg blijft volgen kom je niet bij mijn huis uitquote:
Kloptquote:Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je die weg blijft volgen kom je niet bij mijn huis uit.
niet?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je die weg blijft volgen kom je niet bij mijn huis uit.
Wat ik zeg, 3 kwartierquote:Op donderdag 20 september 2012 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is wel in de buurt ja. Uurtje rijden met de auto denk ik.
Hoe hard rijd je dan wel niet?quote:
iets meer als 180 natuurlijkquote:Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat ik zeg, 3 kwartier
[..]
Hoe hard rijd je dan wel niet?
Harder dan 180 gaat mijn motor ook nietquote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
iets meer als 180 natuurlijk
Helaasquote:
Nee, uurtje.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat ik zeg, 3 kwartier
[..]
Hoe hard rijd je dan wel niet?
Met de auto op legale snelheden jaquote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helaas. Als je de A35 volgt dan kom je in Duitsland uit. Is ook leuk.
[..]
Nee, uurtje.
Wel 100 vanaf de brouwerij, anders is de kans op op de foto komen erg grootquote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helaas. Als je de A35 volgt dan kom je in Duitsland uit. Is ook leuk.
half uurtjequote:Op donderdag 20 september 2012 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met de auto op legale snelheden ja
Met de motor op legale snelheden ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met de auto op legale snelheden jaIk rijd standaard 20km te hard, behalve binnen bebouwde kom
Correct, maar ik rij standaard 20 te hard. Behalve bij flitsers en trajectcontrolequote:Op donderdag 20 september 2012 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met de motor op legale snelheden ook.
neequote:Op donderdag 20 september 2012 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rijd je altijd zo idioot hard ?
Wat loop je dan stoer te doenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee
mijn auto gaat niet harder als 140 dus dat heeft weinig zin
ik rij gewoon altijd de maximumsnelheid
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 september 2012 19:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dus, ik kom thuis en zie een brief van de baas.. Dus ik helemaal "Ohnoes shit just got real!"
Maak ik hem open zie ik het volgende staan:
"Beste John,
Met betrekking tot de met je afgesloten arbeidsovereenkomst bericht ik je als volgt:"
En toen dacht ik "Ohnoes, daar gaan we.."
Dus ik lees met een half oog verder en zie dit:
"Gaarne zijn wij bereid onze arbeidsovereenkomst na 1 december 2012 a.s. voor de tweede maal met een jaar te verlengen tot 1 december 2013."
Dus nu ben ik helemaal![]()
![]()
![]()
Nicequote:Op donderdag 20 september 2012 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Toetsenbord van laptop is losgekoppeld en nu kan ik weer met ext toetsenbord aan de gang
je geloofde toch niet dat ik echt 180 ga rijden?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat loop je dan stoer te doen
Dan nog is het een uurtje rijdenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Correct, maar ik rij standaard 20 te hard. Behalve bij flitsers en trajectcontrole
ohnoes daar gaan wequote:Op donderdag 20 september 2012 19:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dus, ik kom thuis en zie een brief van de baas.. Dus ik helemaal "Ohnoes shit just got real!"
"Beste John,
Met betrekking tot de met je afgesloten arbeidsovereenkomst bericht ik je als volgt:"
"Gaarne zijn wij bereid onze arbeidsovereenkomst na 1 december 2012 a.s. voor de tweede maal met een jaar te verlengen tot 1 december 2013."
![]()
![]()
Er zijn van die idioten die dat doen.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je geloofde toch niet dat ik echt 180 ga rijden?
Doen?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog is het een uurtje rijden.
BAM! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 september 2012 19:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
"Beste John,
![]()
![]()
Ik 10 (alleen op de snelweg)quote:Op donderdag 20 september 2012 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Correct, maar ik rij standaard 20 te hard. Behalve bij flitsers en trajectcontrole
10 te hard is gewoon je tellerafwijking meestalquote:Op donderdag 20 september 2012 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik 10 (alleen op de snelweg)
ik 0quote:Op donderdag 20 september 2012 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik 10 (alleen op de snelweg)
Wat goedquote:Op donderdag 20 september 2012 19:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
"Beste John,
![]()
![]()
ik rij gewoon graag doorquote:Op donderdag 20 september 2012 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
10 te hard is gewoon je tellerafwijking meestalOftewel net wel/net niet legaal
Dat is 5. Niet 10..quote:Op donderdag 20 september 2012 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
10 te hard is gewoon je tellerafwijking meestalOftewel net wel/net niet legaal
Sterktequote:Op donderdag 20 september 2012 19:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zondag moet ik rijden met oma en haar vriend naar m'n pa. Als ik ook maar 1 km/h te hard rij, krijg ik toch een boel gezeur aan de kop
Ik ookquote:
ik zou voor de grap structureel 5km te hard gaan rijdenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zondag moet ik rijden met oma en haar vriend naar m'n pa. Als ik ook maar 1 km/h te hard rij, krijg ik toch een boel gezeur aan de kop
Nee.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zijn van die idioten die dat doen.
[..]
Doen?
Mwoahquote:Op donderdag 20 september 2012 19:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zou voor de grap structureel 5km te hard gaan rijden
Nope, dat was vroeger zo, tegenwordig blijft het binnen de marge van 4 tot 6 km, dus 5quote:
Ja haha (toevallig zag ik het staan)quote:Op donderdag 20 september 2012 19:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stalk je mij hier nu ook al?
Tis toch een bepaald percentage?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nope, dat was vroeger zo, tegenwordig blijft het binnen de marge van 4 tot 6 km, dus 5
byequote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef Samzz het volgende:
En nu moet ik weg. Tot vanavond ergens of zo![]()
.
Ach, ik reken maar zo, er gaat na en laser meting of achtervolging met camera 10 km van je snelheid af..quote:Op donderdag 20 september 2012 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tis toch een bepaald percentage?
Maar zal wel met die elektronica anders zijn ja.
Ah vandaar dat ik niet hoef te komenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef Samzz het volgende:
.
Neukzequote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef Samzz het volgende:
.
Nooit 10km hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ik reken maar zo, er gaat na en laser meting of achtervolging met camera 10 km van je snelheid af..
Mjah, ik rekende altijd met 5%maar dat kwam later niet meer uit..quote:Op donderdag 20 september 2012 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tis toch een bepaald percentage?
Maar zal wel met die elektronica anders zijn ja.
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady zit weer op d'r vertrouwde plekkie![]()
Ik ben staande gehouden door een politiebusje toen ik 140 reed waar 100 mag, ik ging naar huis met 127 op de beschikking..quote:Op donderdag 20 september 2012 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nooit 10km hoor4km bij 110km/h waar je 80 mag.
Apart. Hoe lang is dat geleden?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben staande gehouden door een politiebusje toen ik 140 reed waar 100 mag, ik ging naar huis met 127 op de beschikking..
Een jaar ongeveer geloof ikquote:Op donderdag 20 september 2012 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Apart. Hoe lang is dat geleden?
Hmm is natuurlijk tellerafwijking + correctie...quote:Op donderdag 20 september 2012 19:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een jaar ongeveer geloof ik
8quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat heb je gehaald dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:18 schreef Fera het volgende:
Kon t niet laten om ook wat lekkers te halen.
Wat is het gewordenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:18 schreef Fera het volgende:
Kon t niet laten om ook wat lekkers te halen.
Heldquote:Op donderdag 20 september 2012 19:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat heb je gehaald dan?
roze koeken?
Die had ik vanmiddagquote:Op donderdag 20 september 2012 19:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat heb je gehaald dan?
roze koeken?
Roze koekenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat heb je gehaald dan?
roze koeken?
Heldquote:Op donderdag 20 september 2012 19:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Weet iemand of TaaiTaai al in de winkel ligt?
taaitaai
Jup, dat is er weerquote:Op donderdag 20 september 2012 19:20 schreef AldoTheApache het volgende:
taaitaai
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, dat is er weer
Vorige week nog gekocht![]()
Mjah, en het feit dat het half 5 's morgens was hielp nieteens mee..quote:Op donderdag 20 september 2012 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm is natuurlijk tellerafwijking + correctie...
Beetje jammerquote:Op donderdag 20 september 2012 19:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, en het feit dat het half 5 's morgens was hielp nieteens mee..![]()
Tevens, de gamenerd in mij wil deze zeepjes..
[ afbeelding ]
Ligt er, helaas, ook al ja..quote:Op donderdag 20 september 2012 19:20 schreef AldoTheApache het volgende:
taaitaai
Iew, nee. Toastjes met ananas roomkaas.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat heb je gehaald dan?
roze koeken?
helaas?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt er, helaas, ook al ja..
Yuhquote:Op donderdag 20 september 2012 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje jammer
BWehe zijn dat zeepjes?
wat een vreemde combinatiequote:Op donderdag 20 september 2012 19:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Iew, nee. Toastjes met ananas roomkaas.
Inderdaadquote:Op donderdag 20 september 2012 19:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat een vreemde combinatie
Ooja, die kwakkiekoekjesquote:Op donderdag 20 september 2012 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vorige week nog
chocolate chip koekjes
met extra gesmolten witte/melk chocola erop
ik koop altijd gewoon chocolate chipquote:Op donderdag 20 september 2012 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vorige week nog
chocolate chip koekjes
met extra gesmolten witte/melk chocola erop
zit je in de bushalte to FOK!ken?quote:
Heldquote:Op donderdag 20 september 2012 19:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooja, die kwakkiekoekjes
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooja, die kwakkiekoekjes
Hoezo?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat een vreemde combinatie
Doe ik ook gewoon in de bus, en ook als er iemand naast me zit. heb ik schijt aanquote:Op donderdag 20 september 2012 19:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik koop altijd gewoon chocolate chip
[..]
zit je in de bushalte to FOK!ken?
Ik fok overal. HIHIHIGIHOHIquote:Op donderdag 20 september 2012 19:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik koop altijd gewoon chocolate chip
[..]
zit je in de bushalte to FOK!ken?
Ik zou 'm slaan en schoppen en bijten Lola!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
toastjesquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
toastjes![]()
ananas![]()
roomkaas![]()
toastjes met roomkaas![]()
toastjes met ananas![]()
ananas met roomkaas![]()
toastjes met ananas roomkaas
Jij ken heul nie lezen ...quote:Op donderdag 20 september 2012 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je wilt komen in de bus ja?
Ik ben zo opgevoed ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
toastjes![]()
ananas![]()
roomkaas![]()
toastjes met roomkaas![]()
toastjes met ananas![]()
ananas met roomkaas![]()
toastjes met ananas roomkaas
Ow, ik zou het ook best proberen hoor, maar erg lekker lijkt het me simpelweg nietquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou 'm slaan en schoppen en bijten Lola!ik ben niet van het slaan en schoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vinniequote:
Bijten en krabben en harentrekken dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben niet van het slaan en schoppen
Is t echt wel. Melba toast is heel neutraal en ananas roomkaas is echt n bazen combinatie.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ow, ik zou het ook best proberen hoor, maar erg lekker lijkt het me simpelweg niet
Bussertquote:
Ik hou even wijs mijn mond denk ikquote:Op donderdag 20 september 2012 19:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bijten en krabben en harentrekken dan?
maar koop je dan een hele ananas, of een blikje met blokjes of wat?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Is t echt wel. Melba toast is heel neutraal en ananas roomkaas is echt n bazen combinatie.
Nouja zeg..quote:Op donderdag 20 september 2012 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou even wijs mijn mond denk ik
Nee, ananas roomkaas koop je kant en klaar.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar koop je dan een hele ananas, of een blikje met blokjes of wat?
En gelijktijdig ook nog FOK!enquote:Op donderdag 20 september 2012 19:29 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zie je trouwens al zitten in die bushalte
met een machete die ananas aan het choppen, en dan aan het kloten met roomkaas en toastjes
nou, dat wordt dus binnenkort ff een bakkie in huis halenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:28 schreef Fera het volgende:
Het kan ook op brood, je hebt van die philadelphia achtige bakjes.
oh? hmm dat zegt misschien nog wel meerquote:Op donderdag 20 september 2012 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou even wijs mijn mond denk ik
Lol, ik eet t thuis pas.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:29 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zie je trouwens al zitten in die bushalte
met een machete die ananas aan het choppen, en dan aan het kloten met roomkaas en toastjes
nou ik ben zo niet hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 19:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh? hmm dat zegt misschien nog wel meer
Elke super!quote:Op donderdag 20 september 2012 19:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en die koop je gewoon bij de ah?
gaat weer als een speerquote:Op donderdag 20 september 2012 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe was uw dag? Deed de truck het weer goed?
have funquote:Op donderdag 20 september 2012 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Mensen ik ga hockeyen
Fijne avond nog allemaal en tot morgen
Hockey ze!quote:Op donderdag 20 september 2012 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Mensen ik ga hockeyen
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gaat weer als een speer![]()
en dat heb ik dus vandaag ook wel nodig gehad ook
hockey zequote:Op donderdag 20 september 2012 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Mensen ik ga hockeyen
Waar de fuck ligt het eigenlijk?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iemand zin om morgen mee te gaan naar Haren?
denk het welquote:
Waar is dat?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk het wel![]()
heb zo hard gejakkert vandaag dat ze amper de kans hadden om iets te zeggen
Maps zegt onder Groningen. Mij te ver weg.quote:
beetje verquote:Op donderdag 20 september 2012 19:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik pas even. Als t dichterbij was geweest was ik wel mee gegaan.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vlak onder Groningen
Er gaan echt bussen vanuit sommige plaatsen die kant op
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit dusquote:Op donderdag 20 september 2012 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik pas even. Als t dichterbij was geweest was ik wel mee gegaan.
Oh man, not that shitquote:Op donderdag 20 september 2012 19:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
als het nou zaterdag wasquote:Op donderdag 20 september 2012 19:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dan ga ik al naar de rallyquote:Op donderdag 20 september 2012 19:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als het nou zaterdag was
Zaterdag nog niks op de planning. Bakkie doen?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als het nou zaterdag was
Wait wut waar?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan ga ik al naar de rally
ik kanquote:Op donderdag 20 september 2012 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zaterdag nog niks op de planning. Bakkie doen?
Ben er elk jaarquote:Op donderdag 20 september 2012 19:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar wil jjh ook al heen
Hoe laat?quote:
's avonds kan ik welquote:
FOK! meet daarquote:Op donderdag 20 september 2012 19:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar wil jjh ook al heen
Volgens mij is het zo'n beetje de hele dag door. Weet alleen nog niet exact de locatiesquote:Op donderdag 20 september 2012 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe laat?
[..]
's avonds kan ik wel
[..]
FOK! meet daar
Ik trouwens wel bedenk ik me net. Iig begin van de middag.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
dit weekend ook niks op de planning
Keep me updatedquote:Op donderdag 20 september 2012 19:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo'n beetje de hele dag door. Weet alleen nog niet exact de locaties
Ik ook hoor. Ik dacht alleen dat ik wat langer bezig was met printen, knippen en plakken. Maar ik was verder dan ik dachtquote:Op donderdag 20 september 2012 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zit gewoon nog thuis
Alleen maar mooi tochquote:Op donderdag 20 september 2012 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik dacht alleen dat ik wat langer bezig was met printen, knippen en plakken. Maar ik was verder dan ik dacht.
Eensquote:Op donderdag 20 september 2012 19:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
pfieuw nog 10 minuten.. damn ik ben dood ofzoklanten administratie is geestdodend
dat had ik ookquote:Op donderdag 20 september 2012 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
dit weekend ook niks op de planning
Jupquote:
Epileren?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Heb ik mooi tijd op m'n wenkbrauwen weer mooi te maken
.
Bijna naar huisquote:Op donderdag 20 september 2012 19:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
pfieuw nog 10 minuten.. damn ik ben dood ofzoklanten administratie is geestdodend
Harsen is fijner en sneller, maar dat kan ik nietquote:
huurder heeft even teveel stroom tegelijk gebruikt en nou is een kast doorgebrand en wat leidingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |