heb je een trui aangedaan?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb het al stukken warmer dan net
Je krijgt het warm van hier?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb het al stukken warmer dan net
Ik heb een hemdje, een trui, een vest aan en een sjaal omquote:Op donderdag 20 september 2012 18:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb je een trui aangedaan?
ik ben 1/32 spaansquote:Op donderdag 20 september 2012 18:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat grappig Fera ik ben ook 1/16 italiaans!
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik weet het, maar ik heb nog geen goede recente.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik mocht nog ooit een foto van jou ziennog niet gezien
en jij bent ook mooi..quote:Op donderdag 20 september 2012 18:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
post dan een oudequote:Op donderdag 20 september 2012 18:28 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het, maar ik heb nog geen goede recente.
Nou dan doe je een minder goeie recentequote:Op donderdag 20 september 2012 18:28 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het, maar ik heb nog geen goede recente.
Nee, daar ben ik veel jonger/dunner. Is niet eerlijk.quote:
pluk er dan 1 van je FBquote:Op donderdag 20 september 2012 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik veel jonger/dunner. Is niet eerlijk.
Neeeee, ik wil wel een beetje leuk overkomen.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nou dan doe je een minder goeie recente
tc met webcam?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Neeeee, ik wil wel een beetje leuk overkomen.
Ja, dat zijn oudere of waar ik met andere mensen op sta. En die laatsten doe ik niet posten. Ik heb namelijk niet veel foto's van alleen mezelf, ik hou daar niet zo van.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pluk er dan 1 van je FBDoe ik dat ook
dat ben je zowieso wel geloof ikquote:Op donderdag 20 september 2012 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Pic gezien en daar was je al leuk hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Straks, maar alleen als ik niet de enige ben met cam aan. Dat is zo awkward.quote:
Oké, laat maar.quote:
de rest doet die ook wel aanquote:Op donderdag 20 september 2012 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Straks, maar alleen als ik niet de enige ben met cam aan. Dat is zo awkward.
Waar en wanneer dan? Op tc?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Als mijn laptop nog wil vanavondquote:Op donderdag 20 september 2012 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
succesquote:Op donderdag 20 september 2012 18:32 schreef Fera het volgende:
Maar ik ga m'n pakketje halen.
Lol, de hond eet z'n halsband op.!
Jij mag altijd gluren.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als mijn laptop nog wil vanavondkom ik ook wel ff gluren
Goede avond Gitaartje!quote:Op donderdag 20 september 2012 18:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Word net wakker, kijk op de klok, zie dat het half 7 is en voel me kut doordat ik dacht dat ik me verslapen had voor werk
Wel lekker geslapen?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Word net wakker, kijk op de klok, zie dat het half 7 is en voel me kut doordat ik dacht dat ik me verslapen had voor werk
Jij hebt een AM / PM wekker?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:
TC, altijd lachequote:Op donderdag 20 september 2012 18:33 schreef Samzz het volgende:
TC. Nog steeds de stomste uitvinding ooit.
Nee, ik schrok gewoon ineens wakkerquote:
Hahaquote:Op donderdag 20 september 2012 18:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik schrok gewoon ineens wakkerHad geen wekker gezet en keek op een analoge klok
Toen bedacht ik me dat het wel verdomd licht was voor half 7 's morgens
Wat zou er mis mee moeten zijn?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:24 schreef Fera het volgende: [..] Ik denk dat ze een mooier iemand moeten inhuren. Niet iedereen wil een maat 42.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |