Ja, maar ik ben wel bijna 21. Ik heb hiervoor MBO gedaan, dus het zou eigenlijk meteen erop moeten staan. Foutje van DUO zogezegd.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe dat dan?Ben je 1e jaars ofzo?
op zich prima maar ik kan niet neequote:Op donderdag 20 september 2012 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Wel jammer dat de meet op zaterdag is
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben wel bijna 21. Ik heb hiervoor MBO gedaan, dus het zou eigenlijk meteen erop moeten staan. Foutje van DUO zogezegd.
Ja, terwijl ik een brief had gekregen dat het studentenreisproduct op de automaat stond enz.quote:
maar naar het geld kun je fluiten zeker?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, terwijl ik een brief had gekregen dat het studentenreisproduct op de automaat stond enz.
Naja, gelukkig hadden ze het weer snel aangepast.
Je weet dat je een overbruggingsding aan kon vragen ?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben wel bijna 21. Ik heb hiervoor MBO gedaan, dus het zou eigenlijk meteen erop moeten staan. Foutje van DUO zogezegd.
Jup.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar naar het geld kun je fluiten zeker?
Dat kon niet, want ik heb een jaar niet gestudeerd.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je weet dat je een overbruggingsding aan kon vragen ?
Dat veranderd de zaak.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kon niet, want ik heb een jaar niet gestudeerd.
Uuuh, gefeliciteerd?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:57 schreef Mistress_X het volgende:
Net een telefoontje gehad van mijn vriend![]()
Wij heeft vandaag bij de Luftlande Brigade zijn Duitse para-wing gehaald
Man, ik ben trots op hem
balen, ik weet nog wel dat ik in mijn 1e jaar pas eind october stufi kreeg, want jarig in septemberquote:
Ja, dat had ik ook bij m'n eerste HBO (voor die MBO nog paar maanden HBO gedaanquote:Op donderdag 20 september 2012 16:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
balen, ik weet nog wel dat ik in mijn 1e jaar pas eind october stufi kreeg, want jarig in september
hele maand heel arm geweest
Oeh we hebben iets gemeenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had ik ook vandaag![]()
Goedenmiddag
Hoiquote:
jaloersquote:Op donderdag 20 september 2012 16:59 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hoi
Ik eet vandaag gebakken tongfilets, met gebakken aardappels en wortels en als nagerecht meloen met parmaham bij een vriendin van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |