Ja, maar ik ben wel bijna 21. Ik heb hiervoor MBO gedaan, dus het zou eigenlijk meteen erop moeten staan. Foutje van DUO zogezegd.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe dat dan?Ben je 1e jaars ofzo?
op zich prima maar ik kan niet neequote:Op donderdag 20 september 2012 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Wel jammer dat de meet op zaterdag is
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben wel bijna 21. Ik heb hiervoor MBO gedaan, dus het zou eigenlijk meteen erop moeten staan. Foutje van DUO zogezegd.
Ja, terwijl ik een brief had gekregen dat het studentenreisproduct op de automaat stond enz.quote:
maar naar het geld kun je fluiten zeker?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, terwijl ik een brief had gekregen dat het studentenreisproduct op de automaat stond enz.
Naja, gelukkig hadden ze het weer snel aangepast.
Je weet dat je een overbruggingsding aan kon vragen ?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben wel bijna 21. Ik heb hiervoor MBO gedaan, dus het zou eigenlijk meteen erop moeten staan. Foutje van DUO zogezegd.
Jup.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar naar het geld kun je fluiten zeker?
Dat kon niet, want ik heb een jaar niet gestudeerd.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je weet dat je een overbruggingsding aan kon vragen ?
Dat veranderd de zaak.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kon niet, want ik heb een jaar niet gestudeerd.
Uuuh, gefeliciteerd?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:57 schreef Mistress_X het volgende:
Net een telefoontje gehad van mijn vriend![]()
Wij heeft vandaag bij de Luftlande Brigade zijn Duitse para-wing gehaald
Man, ik ben trots op hem
balen, ik weet nog wel dat ik in mijn 1e jaar pas eind october stufi kreeg, want jarig in septemberquote:
Ja, dat had ik ook bij m'n eerste HBO (voor die MBO nog paar maanden HBO gedaanquote:Op donderdag 20 september 2012 16:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
balen, ik weet nog wel dat ik in mijn 1e jaar pas eind october stufi kreeg, want jarig in september
hele maand heel arm geweest
Oeh we hebben iets gemeenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had ik ook vandaag![]()
Goedenmiddag
Hoiquote:
jaloersquote:Op donderdag 20 september 2012 16:59 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hoi
Ik eet vandaag gebakken tongfilets, met gebakken aardappels en wortels en als nagerecht meloen met parmaham bij een vriendin van me.
Meloen met parmaham.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:59 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hoi
Ik eet vandaag gebakken tongfilets, met gebakken aardappels en wortels en als nagerecht meloen met parmaham bij een vriendin van me.
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oeh we hebben iets gemeen
netjesquote:Op donderdag 20 september 2012 16:57 schreef Mistress_X het volgende:
Net een telefoontje gehad van mijn vriend![]()
Wij heeft vandaag bij de Luftlande Brigade zijn Duitse para-wing gehaald
Man, ik ben trots op hem
Hij heeft geen fok? En daarnaast is ie nu op oefening. Dus doe jij het maar voor mequote:Op donderdag 20 september 2012 16:59 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Moet je hem feliciteren hoor
Balenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Pff, dikke files overal.. ik ben niet blij.
ook A20 bij Rotterdam zeker?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
zwaaien en tong uitsteken naar andere mensenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hij zit niet op Fok inderdaad, heeft geen twitter, geen facebook, niks van sociale media. Hij wil er ook niet aan en dat is gezien zijn functie eigenlijk maar beter ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij heeft geen fok? En daarnaast is ie nu op oefening. Dus doe jij het maar voor me
Moet jij nog de weg op?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
wat doet hij dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:01 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hij zit niet op Fok inderdaad, heeft geen twitter, geen facebook, niks van sociale media. Hij wil er ook niet aan en dat is gezien zijn functie eigenlijk maar beter ook.
Dat lijkt me wel jaquote:Op donderdag 20 september 2012 17:01 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hij zit niet op Fok inderdaad, heeft geen twitter, geen facebook, niks van sociale media. Hij wil er ook niet aan en dat is gezien zijn functie eigenlijk maar beter ook.
ik ben ook de 28e niet vrij, heb idd 29e ingevuld, maar zometeen wel erbij vragen, goed dat je het zegtquote:Op donderdag 20 september 2012 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Balen
28 okt. kan ik niet mee, FOK motorritje
captain Jackquote:Op donderdag 20 september 2012 17:03 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hij is officier bij de landmacht.
coolquote:Op donderdag 20 september 2012 17:03 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hij is officier bij de landmacht.
Jup, de bus moet nog terug naar de zaak en dan moet ik zelf nog naar huis..quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 17:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jup, de bus moet nog terug naar de zaak en dan moet ik zelf nog naar huis..
dat gaat het denk ik niet worden dan voor jouquote:Op donderdag 20 september 2012 17:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
cool
Ik zou ook heel graag later bij Defensie willen werken, maar ik heb astma (heel licht maar nog steeds)
Nee dat weet ikquote:Op donderdag 20 september 2012 17:04 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
dat gaat het denk ik niet worden dan voor jou
A16 richting Dordrecht vanaf Capelsebrug.. ik hoef alleen die ellendige brug over en richting barendrecht, heel die paralelbaan staat vol..quote:Op donderdag 20 september 2012 17:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ook A20 bij Rotterdam zeker?
Daar mag ik straks overheen
Rotterdam-Ring is altijd een rampquote:Op donderdag 20 september 2012 17:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
A16 richting Dordrecht vanaf Capelsebrug.. ik hoef alleen die ellendige brug over en richting barendrecht, heel die paralelbaan staat vol..
Als jij mee komt doenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zwaaien en tong uitsteken naar andere mensen
Goulashquote:Op donderdag 20 september 2012 17:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wij eten lekker goulash! Gemaakt door mn moeder! Lekker!!!
ik beloof je dat ik het vanaf hier doe.. ik doe meequote:
bah, dat vind ik dus echt niet te etenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:08 schreef AldoTheApache het volgende:
ik eet opgewarmde chickentonight met rijst
ik ook nietquote:Op donderdag 20 september 2012 17:09 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
bah, dat vind ik dus echt niet te eten
Ik hoop hetquote:Op donderdag 20 september 2012 17:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oeh succeskusje! Nu komt het vadt helemaal goed
Als jij het zelf niet lekker vind, waarom eet je het dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ook niet
maarja morgen uit eten, en dan t weekend naar huisDus nu ff de restjes opeten
niets anders in huisquote:Op donderdag 20 september 2012 17:11 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Als jij het zelf niet lekker vind, waarom eet je het dan?
quote:Op donderdag 20 september 2012 17:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik beloof je dat ik het vanaf hier doe.. ik doe mee
Ik voel met je mee.quote:
Pauperquote:
ach, ik kook zeg maar vaak eten voor 2 dagen, drukt de kosten aanzienlijkquote:Op donderdag 20 september 2012 17:12 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Pauper
Nee, ik snap het.
Toen ik MER studeerde in Eindhoven woonde ik nog gewoon bij mijn ouders, dus altijd goed te eten gehad
Makreel met rijst.quote:
kan je wel foto sturen van mijn nieuwe rokje waar al meerdere mensen complimentjes over gavenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je t niet druk vandaag? E
anders wil ik file entertainment in mn wa
quote:Op donderdag 20 september 2012 17:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Makreel met rijst.
Ik woon nog thuis, maar ik dacht ik doe even sociaal.
Ik nodigde sommige van mijn studiegenoten uit bij mijn ouders. Die deden daar niet moeilijk over, die mochten gewoon mee etenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ach, ik kook zeg maar vaak eten voor 2 dagen, drukt de kosten aanzienlijk
maarja dan zit je soms met rare restjes
ja ook chillquote:Op donderdag 20 september 2012 17:15 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik nodigde sommige van mijn studiegenoten uit bij mijn ouders. Die deden daar niet moeilijk over, die mochten gewoon mee eten
Nee want dat is weer teveel van het goedequote:Op donderdag 20 september 2012 17:13 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Heerlijk
Met roggebrood en katenspek toch wel?
ja, dan moet je als student zijnde low budget koken, maar zelfs dan valt er nog wel wat goeds van te maken hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 17:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja ook chillMaarja ik moet gewoon zelf koken enzo he
je bedoeld té vet? Of dat het duur is?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want dat is weer teveel van het goede![]()
Dus gewoon een vers bruin bolletje
kloptquote:Op donderdag 20 september 2012 17:16 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
ja, dan moet je als student zijnde low budget koken, maar zelfs dan valt er nog wel wat goeds van te maken hoor
doe doe doequote:Op donderdag 20 september 2012 17:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan je wel foto sturen van mijn nieuwe rokje waar al meerdere mensen complimentjes over gaven![]()
![]()
Je kunt natuurlijk ook het tweede deel invriezen, en dat later opeten, dan heb je nog een beetje dagelijkse variatiequote:Op donderdag 20 september 2012 17:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kloptMaarja wel alles 2x eten
Wij willen meekijkenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan je wel foto sturen van mijn nieuwe rokje waar al meerdere mensen complimentjes over gaven![]()
![]()
doe ik natuurlijk vaak ook welquote:Op donderdag 20 september 2012 17:18 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook het tweede deel invriezen, en dat later opeten, dan heb je nog een beetje dagelijkse variatie
Kapucijners + spekjes + stroopquote:Op donderdag 20 september 2012 17:16 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
ja, dan moet je als student zijnde low budget koken, maar zelfs dan valt er nog wel wat goeds van te maken hoor
quote:Op donderdag 20 september 2012 17:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
doe ik natuurlijk vaak ook wel
je saisquote:Op donderdag 20 september 2012 17:21 schreef Mistress_X het volgende:
[..]![]()
Goed opletten gewoon met aanbiedingen scheelt al heel wat euro's. Stufi is echt geen vetpot.
Alles lekker, behalve die stroop, hoe verzin je hetquote:Op donderdag 20 september 2012 17:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Kapucijners + spekjes + stroop
Goed eten, voedzaam dus ook, dat is erg belangrijk. En van simpele dingen kun je de lekkerste gerechten van makenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:20 schreef Fera het volgende:
Ik kook altijd goed voor mezelf ... Niet hoogstaand, maar gewoon lekker eten.Als het eten niet lekker is, dan eet ik het namelijk niet.
Nog niet gehad = geen recht om te zeuren.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:21 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Alles lekker, behalve die stroop, hoe verzin je het
True.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:22 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Goed eten, voedzaam dus ook, dat is erg belangrijk. En van simpele dingen kun je de lekkerste gerechten van maken
kan niet uploaden op mn werkquote:
Mijn vriend vind kapucijners met speklapjes in knoflook heerlijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:22 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nog niet gehad = geen recht om te zeuren.
Hoe roggel je iemands nummerquote:Op donderdag 20 september 2012 17:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan niet uploaden op mn werkdan moet je me al je nr dm-en zodat ik je kan whatsappen
quote:Op donderdag 20 september 2012 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe roggel je iemands nummer
Nou zo
quote:Op donderdag 20 september 2012 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe roggel je iemands nummer
Nou zo
Ik heb geen whatsappquote:Op donderdag 20 september 2012 17:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan niet uploaden op mn werkdan moet je me al je nr dm-en zodat ik je kan whatsappen
Vis moet je bij de lidl kopenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:23 schreef Fera het volgende:
[..]
True.Ik eet sowieso veel kip en minstens twee keer per week vis. En veel groenten, dat is echt heel belangrijk.
Ik heb nog nooit kapucijners gegeten trouwens.
te vet. En ik.hou niet zo van katenspekquote:Op donderdag 20 september 2012 17:17 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
je bedoeld té vet? Of dat het duur is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |