Helaas doet de belastingdienst niet aan persoonlijke wensen.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:40 schreef Hashjan het volgende:
Dat kan maanden duren?
En ik heb het geld nu nodig helaas..
ja dat is erg vervelend aangezien het om een uithuiszetting gaat icl kindquote:Op donderdag 20 september 2012 15:41 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Helaas doet de belastingdienst niet aan persoonlijke wensen.
Dat moet je dan ook afdwingen, TS is niet verantwoordelijk voor adminstratieve (en nogal grove) fouten.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:41 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Helaas doet de belastingdienst niet aan persoonlijke wensen.
Ja maar hoe afdwingen.. want ze gaan eerst proberen het geld terug te halen bij diegene die het geld heeft :/quote:Op donderdag 20 september 2012 15:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook afdwingen, TS is niet verantwoordelijk voor adminstratieve (en nogal grove) fouten.
Kantonrechter maybe? i dunno
Zeiden ze dat? Want daar heb jij natuurlijk niets mee te maken.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:46 schreef Hashjan het volgende:
[..]
Ja maar hoe afdwingen.. want ze gaan eerst proberen het geld terug te halen bij diegene die het geld heeft :/
Ja, ze gaan de persoon eerst aanschrijven (3x) die heeft dan steeds 2 weken de tijd om te reageren..quote:Op donderdag 20 september 2012 15:49 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Zeiden ze dat? Want daar heb jij natuurlijk niets mee te maken.
dat is hun zaak met een ander persoon, dat is niet jouw probleem.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:52 schreef Hashjan het volgende:
[..]
Ja, ze gaan de persoon eerst aanschrijven (3x) die heeft dan steeds 2 weken de tijd om te reageren..
Wat ze daarna gingen doen als die persoon niet reageert konden ze niet vertellen..
Ja ze willen niet echt mee werkenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:06 schreef kovenant het volgende:
[..]
dat is hun zaak met een ander persoon, dat is niet jouw probleem.
zou mooi zijn als ik dat ook met de bank kan doen , ja sorry bank je krijgt geen geld want ik heb het naar verkeerde gestuurd , en wacht nu nog even paar maanden tot ik het terug krijg.
Zo krom is het dus, wij kunnen dat niet doen, maar de overheidsinstanties doen het zelf welquote:Op donderdag 20 september 2012 16:06 schreef kovenant het volgende:
[..]
dat is hun zaak met een ander persoon, dat is niet jouw probleem.
zou mooi zijn als ik dat ook met de bank kan doen , ja sorry bank je krijgt geen geld want ik heb het naar verkeerde gestuurd , en wacht nu nog even paar maanden tot ik het terug krijg.
Ombudsman al gebeldquote:Op donderdag 20 september 2012 16:34 schreef The_stranger het volgende:
http://www.nationaleombudsman.nl
Of juridisch loket.
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:59 schreef Hashjan het volgende:
Ze gaan die persoon aanschrijven ... of ze het plzzzzzzzz terug kunnen storten
Na die plzzzzzzzzzz volgt natuurlijk een wat dringerder verzoek, en met de BD wil je volgens mij geen ruzie hebben op dit gebiedquote:Op donderdag 20 september 2012 17:06 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Let me know how that works out
Juist ja IK ben de dupe.. En mijn kind ook..quote:Op donderdag 20 september 2012 17:09 schreef anboni het volgende:
[..]
Na die plzzzzzzzzzz volgt natuurlijk een wat dringerder verzoek, en met de BD wil je volgens mij geen ruzie hebben op dit gebieden dit is natuurlijk gewoon een onverschuldigde betaling en fraude, dus ik neem aan dat de BD alle middelen in zal zetten. (ondertussen is TS natuurlijk wel de sigaar, da's dan wel weer jammer)
ze gaan 3x een brief sturenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:06 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Let me know how that works out
Politie geeft aan dat het dan alleen kan gaan om postdiefstal.. BD hgeeft nl geen gegevens door van die persoonquote:Op donderdag 20 september 2012 17:15 schreef Osiris024 het volgende:
Aangifte doen lijkt me ook geen overbodige actie.
Dan nog, aangifte doen !quote:Op donderdag 20 september 2012 17:17 schreef Hashjan het volgende:
[..]
Politie geeft aan dat het dan alleen kan gaan om postdiefstal.. BD hgeeft nl geen gegevens door van die persoon
Zoiets gebeurt toch meestal met een "muilezel"? Dom kind verkoopt d'r bankpas met pincode, crimineel laat geld storten, crimineel neemt geld op, dom kind krijgt de rekening.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:09 schreef anboni het volgende:
Na die plzzzzzzzzzz volgt natuurlijk een wat dringerder verzoek, en met de BD wil je volgens mij geen ruzie hebben op dit gebieden dit is natuurlijk gewoon een onverschuldigde betaling en fraude, dus ik neem aan dat de BD alle middelen in zal zetten. (ondertussen is TS natuurlijk wel de sigaar, da's dan wel weer jammer)
Nou ik heb dus in juli contact met ze gehad waarin ik heb gevraagd om nog een rekeningnummers formulier omdat ik mijn eerste kwijt was, toen gaven ze aan dat ze er al 1 hadden verzonden. Dus ik gaf aan dat ik die niet had gehad (staat in hun systeem) en toen gaven ze aan dat ik zelf een bericht moest sturen.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:36 schreef RemcoDelft het volgende:
Zit de belastingdienst krap bij kas of zo, dat ze eerst het geld terug willen hebben?
Of verwachten ze dat TS ermee te maken heeft, en willen ze zo dubbel uitkeren voorkomen? Want dat zou natuurlijk ook nog kunnen bij dergelijke fraude...
[..]
Zoiets gebeurt toch meestal met een "muilezel"? Dom kind verkoopt d'r bankpas met pincode, crimineel laat geld storten, crimineel neemt geld op, dom kind krijgt de rekening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |