abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117026076
Wie heeft hier weleens mee te maken gehad?

Ik kreeg nog geld van de inkomstenbelasting terug. BD zou hiervoor een rekeningfomulier opsturen.
Die heb ik nooit ontvangen. Vandaag lbijkt dat ze het formulier retour hebben gehad en het bedrag is overgemaakt op het rekeningnummer van een ander persoon,
ook staat er een andere handtekening op het formulier dan de mijne..

Wat nu verder? Ik kom namelijk niet verder bij de BD dan dat ze een onderzoek gaan starten
  donderdag 20 september 2012 @ 15:36:26 #2
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_117026117
Onderzoek afwachten.
Je moeder is een hamster
pi_117026295
Dat kan maanden duren?
En ik heb het geld nu nodig helaas..
pi_117026330
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:40 schreef Hashjan het volgende:
Dat kan maanden duren?
En ik heb het geld nu nodig helaas..
Helaas doet de belastingdienst niet aan persoonlijke wensen.
censuur :O
pi_117026445
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:41 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

ja dat is erg vervelend aangezien het om een uithuiszetting gaat icl kind
pi_117026460
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:41 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Dat moet je dan ook afdwingen, TS is niet verantwoordelijk voor adminstratieve (en nogal grove) fouten.

Kantonrechter maybe? i dunno
pi_117026546
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dat moet je dan ook afdwingen, TS is niet verantwoordelijk voor adminstratieve (en nogal grove) fouten.

Kantonrechter maybe? i dunno
Ja maar hoe afdwingen.. want ze gaan eerst proberen het geld terug te halen bij diegene die het geld heeft :/
pi_117026664
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:46 schreef Hashjan het volgende:

[..]

Ja maar hoe afdwingen.. want ze gaan eerst proberen het geld terug te halen bij diegene die het geld heeft :/
Zeiden ze dat? Want daar heb jij natuurlijk niets mee te maken.
pi_117026785
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:49 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Zeiden ze dat? Want daar heb jij natuurlijk niets mee te maken.
Ja, ze gaan de persoon eerst aanschrijven (3x) die heeft dan steeds 2 weken de tijd om te reageren..
Wat ze daarna gingen doen als die persoon niet reageert konden ze niet vertellen..
pi_117027273
ff langs bij de rechtswinkel
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_117027335
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:52 schreef Hashjan het volgende:

[..]

Ja, ze gaan de persoon eerst aanschrijven (3x) die heeft dan steeds 2 weken de tijd om te reageren..
Wat ze daarna gingen doen als die persoon niet reageert konden ze niet vertellen..
dat is hun zaak met een ander persoon, dat is niet jouw probleem.
zou mooi zijn als ik dat ook met de bank kan doen , ja sorry bank je krijgt geen geld want ik heb het naar verkeerde gestuurd , en wacht nu nog even paar maanden tot ik het terug krijg.
pi_117027630
quote:
2s.gif Op donderdag 20 september 2012 16:06 schreef kovenant het volgende:

[..]

zou mooi zijn als ik dat ook met de bank kan doen , ja sorry bank je krijgt geen geld want ik heb het naar verkeerde gestuurd , en wacht nu nog even paar maanden tot ik het terug krijg.
Ja ze willen niet echt mee werken
ik gaf al aan dat ik rekenden op dit geld omdat het gewoon uitbetaald zou worden
en hun geven aan dat het niet hun probleem is blabla
pi_117028439
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 20 september 2012 @ 16:35:57 #14
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_117028477
quote:
2s.gif Op donderdag 20 september 2012 16:06 schreef kovenant het volgende:

[..]

Zo krom is het dus, wij kunnen dat niet doen, maar de overheidsinstanties doen het zelf wel :r
All she wants and needs is just a little taste..
pi_117029431
quote:
Ombudsman al gebeld
ze bellen morgen terug

BD net weer gebeld, afd fraude zou voor 1615 terugbellen
hadden ze niet gedaan. Morgen gaan ze weer bellen.
Ze gaan die persoon aanschrijven ... of ze het plzzzzzzzz terug kunnen storten
pi_117029645
quote:
13s.gif Op donderdag 20 september 2012 16:59 schreef Hashjan het volgende:

Ze gaan die persoon aanschrijven ... of ze het plzzzzzzzz terug kunnen storten
_O- _O- _O-

Let me know how that works out ;)
pi_117029781
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:06 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Na die plzzzzzzzzzz volgt natuurlijk een wat dringerder verzoek, en met de BD wil je volgens mij geen ruzie hebben op dit gebied ;) en dit is natuurlijk gewoon een onverschuldigde betaling en fraude, dus ik neem aan dat de BD alle middelen in zal zetten. (ondertussen is TS natuurlijk wel de sigaar, da's dan wel weer jammer)
pi_117029952
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:09 schreef anboni het volgende:

[..]

Na die plzzzzzzzzzz volgt natuurlijk een wat dringerder verzoek, en met de BD wil je volgens mij geen ruzie hebben op dit gebied ;) en dit is natuurlijk gewoon een onverschuldigde betaling en fraude, dus ik neem aan dat de BD alle middelen in zal zetten. (ondertussen is TS natuurlijk wel de sigaar, da's dan wel weer jammer)
Juist ja IK ben de dupe.. En mijn kind ook..
IK moet dan mn huis uit.. (hoe het zover heeft kunnen komen is een ander verhaal, ook dankzij mijn BD matties en gemeente vrienden)
pi_117029974
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:06 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

ze gaan 3x een brief sturen
bij elke brief heeft diegene 14 dagen om te reageren..
pi_117030021
Aangifte doen lijkt me ook geen overbodige actie.
pi_117030133
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:15 schreef Osiris024 het volgende:
Aangifte doen lijkt me ook geen overbodige actie.
Politie geeft aan dat het dan alleen kan gaan om postdiefstal.. BD hgeeft nl geen gegevens door van die persoon
pi_117030158
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:17 schreef Hashjan het volgende:

[..]

Politie geeft aan dat het dan alleen kan gaan om postdiefstal.. BD hgeeft nl geen gegevens door van die persoon
Dan nog, aangifte doen !
pi_117030240
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:18 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Dan nog, aangifte doen !
Wat zou dat voor mij opleveren?
Gaat het dan sneller werken?
Ik wil mn geld..
pi_117030826
Zit de belastingdienst krap bij kas of zo, dat ze eerst het geld terug willen hebben?
Of verwachten ze dat TS ermee te maken heeft, en willen ze zo dubbel uitkeren voorkomen? Want dat zou natuurlijk ook nog kunnen bij dergelijke fraude...

quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:09 schreef anboni het volgende:
Zoiets gebeurt toch meestal met een "muilezel"? Dom kind verkoopt d'r bankpas met pincode, crimineel laat geld storten, crimineel neemt geld op, dom kind krijgt de rekening.
pi_117031043
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:36 schreef RemcoDelft het volgende:
Zit de belastingdienst krap bij kas of zo, dat ze eerst het geld terug willen hebben?
Of verwachten ze dat TS ermee te maken heeft, en willen ze zo dubbel uitkeren voorkomen? Want dat zou natuurlijk ook nog kunnen bij dergelijke fraude...

[..]

Zoiets gebeurt toch meestal met een "muilezel"? Dom kind verkoopt d'r bankpas met pincode, crimineel laat geld storten, crimineel neemt geld op, dom kind krijgt de rekening.
Nou ik heb dus in juli contact met ze gehad waarin ik heb gevraagd om nog een rekeningnummers formulier omdat ik mijn eerste kwijt was, toen gaven ze aan dat ze er al 1 hadden verzonden. Dus ik gaf aan dat ik die niet had gehad (staat in hun systeem) en toen gaven ze aan dat ik zelf een bericht moest sturen.

In de tussentijd definitieve aanslag ontvangen en toen ik deze in mijn administratie map wilde doen, de eerste brief gevonden waarin werd gevraagd om mijn nummer. Deze heb ik vorige week vrijdag op het regiokantoor ingeleverd.

en toen ik dus vanochtend belde met de vraag of het al binnen was kreeg ik dus te horen dat het al was uitbetaald
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')