abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 september 2012 @ 17:50:25 #101
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117073881
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:46 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik ben zo vrij en dan ga ik richting poolcentrum
Niet eerst douchen en omkleden nee? -O-

Als ik uit me werk kom en moet ergens heen gaat ik toch echt eerst douchen en omkleden voor ik de deur uit gaat! Zelfs als dat inhoud dat ik te laat gaat komen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 21 september 2012 @ 17:58:28 #102
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117074335
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:50 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Of iig de topichistory van de ander lezen. Dit is tevens een tip, maar waarschijnlijk te laat...
Van users die ik interessant vind heb ik daar meestal in t begin wel eens op geklikt. Maar verder ga ik echt niet kijken/zoeken. Zou t ook vreemd vinden als een ander dat bij mij deed.
  vrijdag 21 september 2012 @ 17:59:50 #103
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117074433
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Niet eerst douchen en omkleden nee? -O-

Als ik uit me werk kom en moet ergens heen gaat ik toch echt eerst douchen en omkleden voor ik de deur uit gaat! Zelfs als dat inhoud dat ik te laat gaat komen.
Te laat komen vind ik not done. Of t moet een paar minuten zijn. Als iemand echt eerst wil douchen moet ie maar een half uur later afspreken of t tijdig doorgeven.

Douchen/omkleden is niet altijd perse nodig.
  vrijdag 21 september 2012 @ 18:01:01 #104
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_117074505
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Van users die ik interessant vind heb ik daar meestal in t begin wel eens op geklikt. Maar verder ga ik echt niet kijken/zoeken. Zou t ook vreemd vinden als een ander dat bij mij deed.
Ik kwam vandaag heel toevallig een opmerking van iemand tegen in een ander topic....

En trouwens het zegt mij echt wel iets als iemand veel in KPD/Brave New World/Weertopic zit om maar eens wat te noemen.
  vrijdag 21 september 2012 @ 18:02:38 #105
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_117074611
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Te laat komen vind ik not done. Of t moet een paar minuten zijn. Als iemand echt eerst wil douchen moet ie maar een half uur later afspreken of t tijdig doorgeven.

Heb dat zelf eens meegemaakt; dat te laat komen. Ik eerst een uur rijden. Perfect op tijd. Belt ze op dat ze 20 minuten later komt. Ok, kan nog, maar was eigenlijk al pissed. Na de date zegt ze: "oh heb je hier geparkeerd, das toevallig. Ik woon hier 50 meter vandaan...".

Hoe kan die trut nou 20 minuten te laat komen denk ik dan. Nooit meer gezien dus.
pi_117075076
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 18:01 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ik kwam vandaag heel toevallig een opmerking van iemand tegen in een ander topic....

En trouwens het zegt mij echt wel iets als iemand veel in KPD/Brave New World/Weertopic zit om maar eens wat te noemen.
Niet altijd...heb nu ook al wel wat fokkers "ontmoet/leren kennen" die niet helemaal overeen komen met hun posthistory. Internet is toch een bijzonder medium waar mensen hele andere kanten van zichzelf kunnen laten zien.

Of ik kan mensen gewoon moeilijk peilen :')
  vrijdag 21 september 2012 @ 18:14:29 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117075285
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 18:01 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan wat ze posten. En vaak komt dat dan ook wel boven in de gesprekken met die persoon lijkt me :)
  vrijdag 21 september 2012 @ 18:32:12 #108
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117076227
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tuurlijk laat ik tijdig weten dat ik uit loop. Maar na werk meteen door? No way! Vind ik ook een grote afknapper trouwens. Dat verwacht ik echt wel van haar! Zeer zeker na werk.

Kan me weinig momenten voorstellen wanneer je niet even onder de douche moet of omkleden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_117076510
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 18:32 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Tuurlijk laat ik tijdig weten dat ik uit loop. Maar na werk meteen door? No way! Vind ik ook een grote afknapper trouwens. Dat verwacht ik echt wel van haar! Zeer zeker na werk.

Kan me weinig momenten voorstellen wanneer je niet even onder de douche moet of omkleden.
:Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 21 september 2012 @ 18:37:53 #110
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117076526
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 18:32 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ligt net hoe of wat er is afgesproken.
Liest ga ik ook eerst douchen enzo. Voel ik mezelf ook beter :)
  vrijdag 21 september 2012 @ 19:00:01 #111
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117077718
Dat doe ik echt nooit, werk ook niet op de bouw ofzo. :')
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 21 september 2012 @ 19:01:19 #112
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117077805
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 september 2012 19:00 schreef Silenus het volgende:
Dat doe ik echt nooit, werk ook niet op de bouw ofzo. :')
Alleen al voor mn haar zou ik t willen :')
  vrijdag 21 september 2012 @ 19:03:31 #113
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117077930
Mijn haar zit toch altijd prima, ik voel me prima, en ik douche gewoon elke ochtend. Om dan ook nog om 18u te gaan douchen is wat overdreven, als je dan alweer een uur in de wind stinkt was je jezelf niet goed sochtends.
pi_117078036
Nee dan stink je niet om 6 uur, maar dan ruik je ook niet als een fris lentebriesje wanneer je bij je date aankomt. En ik hou van mannen die als een fris lentebriesje ruiken als ze bij me aankomen O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  vrijdag 21 september 2012 @ 19:11:24 #115
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117078383
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee dan stink je niet om 6 uur, maar dan ruik je ook niet als een fris lentebriesje wanneer je bij je date aankomt. En ik hou van mannen die als een fris lentebriesje ruiken als ze bij me aankomen O+
Mag ik hopen dat dat op het etiket van hun bodywash staat ;)
  vrijdag 21 september 2012 @ 19:14:17 #116
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117078530
Ik stink om 6 uur niet nee. Maar het is wel zo fris vind ik en dat verwacht ik ook van mijn date. Tevens spreek ik zo af dat ik tijd heb om te douche en om te kleden.ik vind dat zelfs van zelf sprekend.
pi_117078583
Ik heb een keer een date gehad die zo gespannen was...hij had gedoucht en alles, maar kreeg het nog voor elkaar om flink naar (angst)zweet te ruiken toen hij bij mij kwam :')

Of iemand die een geurtje droeg de ik echt niet lekker vond.

Volgens mij maakt het weinig uit, als je iemand echt leuk vindt kan je ook veel meer hebben van iemand zijn geur.
  vrijdag 21 september 2012 @ 19:15:58 #118
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117078617
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gewoon een lekker luchtje opdoen en er is niks aan de hand. Bovendien zit je toch vaak in de kroeg, na zo'n hele avond bier en gezelligheid ruik je toch allebei hetzelfde. :P
pi_117078774
Ik kan het ook niet zo goed uitleggen... Ik vind het ook leuk om me leuk te kleden voor mijn date en lekker fris voor de dag te komen. En ik stel het op prijs wanneer het wederzijds is. Sterker nog, ik zou het teleurstellend vinden wanneer dit niet wederzijds blijkt te zijn.

Dit klinkt heel melodramatisch, maar ies respekt! Van mij uit zegt het "ik vind jou leuk genoeg (/verwacht jou leuk genoeg te vinden) om deze moeite voor te doen" en ik vind het leuk dat terug te krijgen.
  vrijdag 21 september 2012 @ 19:21:34 #120
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117078908
Ik heb echt het tegenovergestelde. Hou ook niet van die totaal opgedirkte vrouwen die met 2 kilo make up op hun gezicht en moeilijk lopende hakken...in hun allerfavoriete jurkje helemaal aan komen dartelen alsof ze op het huwelijksfeest van hun zusje zijn.

Gewoon effe de kroeg in en een biertje drinken. Lekker belangrijk allemaal verder. :+
pi_117078954
Beetje afhankelijk van wat je gaat doen ook. Voor een etentje kom ik ook fris en leuk gekleed voor de dag. Maar wanneer je wat meer bekend met elkaar bent en gewoon bij elkaar over de vloer komt dan word ik daar wel wat makkelijker in. Goed excuus om samen even onder de douche te springen ;)
pi_117079104
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 september 2012 19:21 schreef Silenus het volgende:
Ik heb echt het tegenovergestelde. Hou ook niet van die totaal opgedirkte vrouwen die met 2 kilo make up op hun gezicht en moeilijk lopende hakken...in hun allerfavoriete jurkje helemaal aan komen dartelen alsof ze op het huwelijksfeest van hun zusje zijn.

Gewoon effe de kroeg in en een biertje drinken. Lekker belangrijk allemaal verder. :+
Daar zit natuurlijk een wereld aan mogelijkheden tussen.

Ik kom frisgewassen in mijn jeans met sneakertjes aanwaaien. *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 19:22 schreef Sekhmet het volgende:
Beetje afhankelijk van wat je gaat doen ook. Voor een etentje kom ik ook fris en leuk gekleed voor de dag. Maar wanneer je wat meer bekend met elkaar bent en gewoon bij elkaar over de vloer komt dan word ik daar wel wat makkelijker in. Goed excuus om samen even onder de douche te springen ;)
Waarheid als een koe. Wanneer iemand je vriendje of wat vastere scharrel is kun je daar prima uit je werk al naar toe rijden. Maar het mag toch ook allemaal wel een beetje leuk en spannend en bijzonder zijn in de datefase?
pi_117079303
Ok, misschien lieg ik. Zelfs mijn FB weet dat hij moet douchen en scheren voor hij langskomt :') Ik heb gewoon smetvrees, mgihgihg :')
pi_117079331
Tuurlijk, maar dat kan op verschillende manieren. Hoeft wat mij betreft niet te betekenen dat je altijd maar helemaal opgedoft zou moeten zijn. Soms gaat het "less is more" principe op.
pi_117079415
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 19:29 schreef Sekhmet het volgende:
Tuurlijk, maar dat kan op verschillende manieren. Hoeft wat mij betreft niet te betekenen dat je altijd maar helemaal opgedoft zou moeten zijn. Soms gaat het "less is more" principe op.
O, maar dat bedoel ik inderdaad ook helemaal niet nee! Maar gewoon even douchen, tandjes poetsen, schoon kleedje aan, vind ik een kleine moeite.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')