Niet eerst douchen en omkleden nee?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik ben zo vrij en dan ga ik richting poolcentrum
Van users die ik interessant vind heb ik daar meestal in t begin wel eens op geklikt. Maar verder ga ik echt niet kijken/zoeken. Zou t ook vreemd vinden als een ander dat bij mij deed.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:50 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Of iig de topichistory van de ander lezen. Dit is tevens een tip, maar waarschijnlijk te laat...
Te laat komen vind ik not done. Of t moet een paar minuten zijn. Als iemand echt eerst wil douchen moet ie maar een half uur later afspreken of t tijdig doorgeven.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet eerst douchen en omkleden nee?
Als ik uit me werk kom en moet ergens heen gaat ik toch echt eerst douchen en omkleden voor ik de deur uit gaat! Zelfs als dat inhoud dat ik te laat gaat komen.
Ik kwam vandaag heel toevallig een opmerking van iemand tegen in een ander topic....quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van users die ik interessant vind heb ik daar meestal in t begin wel eens op geklikt. Maar verder ga ik echt niet kijken/zoeken. Zou t ook vreemd vinden als een ander dat bij mij deed.
Heb dat zelf eens meegemaakt; dat te laat komen. Ik eerst een uur rijden. Perfect op tijd. Belt ze op dat ze 20 minuten later komt. Ok, kan nog, maar was eigenlijk al pissed. Na de date zegt ze: "oh heb je hier geparkeerd, das toevallig. Ik woon hier 50 meter vandaan...".quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Te laat komen vind ik not done. Of t moet een paar minuten zijn. Als iemand echt eerst wil douchen moet ie maar een half uur later afspreken of t tijdig doorgeven.
Douchen/omkleden is niet altijd perse nodig.
Niet altijd...heb nu ook al wel wat fokkers "ontmoet/leren kennen" die niet helemaal overeen komen met hun posthistory. Internet is toch een bijzonder medium waar mensen hele andere kanten van zichzelf kunnen laten zien.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag heel toevallig een opmerking van iemand tegen in een ander topic....
En trouwens het zegt mij echt wel iets als iemand veel in KPD/Brave New World/Weertopic zit om maar eens wat te noemen.
Ligt er maar net aan wat ze posten. En vaak komt dat dan ook wel boven in de gesprekken met die persoon lijkt mequote:Op vrijdag 21 september 2012 18:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag heel toevallig een opmerking van iemand tegen in een ander topic....
En trouwens het zegt mij echt wel iets als iemand veel in KPD/Brave New World/Weertopic zit om maar eens wat te noemen.
Tuurlijk laat ik tijdig weten dat ik uit loop. Maar na werk meteen door? No way! Vind ik ook een grote afknapper trouwens. Dat verwacht ik echt wel van haar! Zeer zeker na werk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Te laat komen vind ik not done. Of t moet een paar minuten zijn. Als iemand echt eerst wil douchen moet ie maar een half uur later afspreken of t tijdig doorgeven.
Douchen/omkleden is niet altijd perse nodig.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tuurlijk laat ik tijdig weten dat ik uit loop. Maar na werk meteen door? No way! Vind ik ook een grote afknapper trouwens. Dat verwacht ik echt wel van haar! Zeer zeker na werk.
Kan me weinig momenten voorstellen wanneer je niet even onder de douche moet of omkleden.
ligt net hoe of wat er is afgesproken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tuurlijk laat ik tijdig weten dat ik uit loop. Maar na werk meteen door? No way! Vind ik ook een grote afknapper trouwens. Dat verwacht ik echt wel van haar! Zeer zeker na werk.
Kan me weinig momenten voorstellen wanneer je niet even onder de douche moet of omkleden.
Alleen al voor mn haar zou ik t willenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:00 schreef Silenus het volgende:
Dat doe ik echt nooit, werk ook niet op de bouw ofzo.
Mag ik hopen dat dat op het etiket van hun bodywash staatquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee dan stink je niet om 6 uur, maar dan ruik je ook niet als een fris lentebriesje wanneer je bij je date aankomt. En ik hou van mannen die als een fris lentebriesje ruiken als ze bij me aankomen
Gewoon een lekker luchtje opdoen en er is niks aan de hand. Bovendien zit je toch vaak in de kroeg, na zo'n hele avond bier en gezelligheid ruik je toch allebei hetzelfde.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee dan stink je niet om 6 uur, maar dan ruik je ook niet als een fris lentebriesje wanneer je bij je date aankomt. En ik hou van mannen die als een fris lentebriesje ruiken als ze bij me aankomen
Daar zit natuurlijk een wereld aan mogelijkheden tussen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:21 schreef Silenus het volgende:
Ik heb echt het tegenovergestelde. Hou ook niet van die totaal opgedirkte vrouwen die met 2 kilo make up op hun gezicht en moeilijk lopende hakken...in hun allerfavoriete jurkje helemaal aan komen dartelen alsof ze op het huwelijksfeest van hun zusje zijn.
Gewoon effe de kroeg in en een biertje drinken. Lekker belangrijk allemaal verder.
Waarheid als een koe. Wanneer iemand je vriendje of wat vastere scharrel is kun je daar prima uit je werk al naar toe rijden. Maar het mag toch ook allemaal wel een beetje leuk en spannend en bijzonder zijn in de datefase?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:22 schreef Sekhmet het volgende:
Beetje afhankelijk van wat je gaat doen ook. Voor een etentje kom ik ook fris en leuk gekleed voor de dag. Maar wanneer je wat meer bekend met elkaar bent en gewoon bij elkaar over de vloer komt dan word ik daar wel wat makkelijker in. Goed excuus om samen even onder de douche te springen
O, maar dat bedoel ik inderdaad ook helemaal niet nee! Maar gewoon even douchen, tandjes poetsen, schoon kleedje aan, vind ik een kleine moeite.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:29 schreef Sekhmet het volgende:
Tuurlijk, maar dat kan op verschillende manieren. Hoeft wat mij betreft niet te betekenen dat je altijd maar helemaal opgedoft zou moeten zijn. Soms gaat het "less is more" principe op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |