abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 september 2012 @ 13:06:56 #251
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117145379
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 13:04 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Dat snap ik niet. Waarom zou je over je lengte moeten liegen? Als je elkaar echt ziet valt het dan alleen maar tegen.

Ben maar 1.75, de kans op een langere vrouw op paiq is dus wel erg groot heb ik gemerkt.
Misschien omdat ze inderdaad bang zijn dat ze erop worden afgewezen? Of ze denken écht dat ze zo lang zijn maar dat zou ik wel een beetje raar vinden. Ben zelf 1.73, zo lang is dat nou ook weer niet.
pi_117145743
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 13:06 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Misschien omdat ze inderdaad bang zijn dat ze erop worden afgewezen? Of ze denken écht dat ze zo lang zijn maar dat zou ik wel een beetje raar vinden. Ben zelf 1.73, zo lang is dat nou ook weer niet.
Dat zou kunnen ja. Vrees dat ik gewoon te eerlijk ben in dat soort dingen. Als een meisje even lang is en door hakken een keer boven me uit komt maakt me dan weer niet zoveel uit. Raar eigenlijk gehe.
  zondag 23 september 2012 @ 13:20:16 #253
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117145999
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 13:06 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ja jij bent een ukkie ;) En geloof niet dat iemand echt gelooft dat hij zo lang is. Staat gewoon op je ID pasje ja
we dan
pi_117146451
Maar dan val je toch gelijk keihard door de mand op het moment dat je komt opdagen? Dan zou het voor mij direct einde verhaal zijn hoor. Niet omdat je korter bent, maar blijkbaar omdat je zo sneu bent daar over te liegen :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 23 september 2012 @ 13:40:02 #255
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_117146826
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 12:59 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

1.78
En dan heb je al veel matches met kleinere mannen? Ik ben zelf 1m94 en heb al een paar keer matches gehad van vrouwen tussen de 1m85 en 1m90. Mét hakken gaan die voor mij behoorlijk groot lijken. :P
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  zondag 23 september 2012 @ 13:42:04 #256
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_117146906
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 13:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dan val je toch gelijk keihard door de mand op het moment dat je komt opdagen? Dan zou het voor mij direct einde verhaal zijn hoor. Niet omdat je korter bent, maar blijkbaar omdat je zo sneu bent daar over te liegen :?
Ja, dat lijkt me ook niet direct een goede basis voor de start van een relatie/vriendschap. Mooie binnenkomer. :(
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  zondag 23 september 2012 @ 13:44:34 #257
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117146998
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 13:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja jij bent een ukkie ;) En geloof niet dat iemand echt gelooft dat hij zo lang is. Staat gewoon op je ID pasje ja
En jij een reus ;) Ik geloofde het ook niet inderdaad.
pi_117147022
Veel mannen op datingsites tussen de 1.70 en 1.83 die mij aanspreken. Geen idee hoe dat komt.

In mijn paspoort staat overigens 1.80...maar als ik mijzelf opmeet kom ik daar nooit op. Of ik ben met de jaren alweer wat gekrompen. :')

Ik heb toch wel een grote voorkeur voor mannen boven de 1.85. En als ze dan wat kleiner zijn, dan iig liever niet te iel. Heeft idd te maken met het mij beschermd voelen en lekker in iemand weg kunnen kruipen.
pi_117147025
Lengte.. Tja. Ik wil het liefst ook een langere vriend, maar voor mij is het nog nooit een probleem geweest om een langer iemand te vinden met mijn net 1.63 :') voor mij is het dan dus wel weer een afknapper als hij kleiner zou zijn.

Dat mensen over hun lengte liegen is inderdaad wat sneu.. :N
pi_117147325
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 13:45 schreef DolOpKoekjes het volgende:
Lengte.. Tja. Ik wil het liefst ook een langere vriend, maar voor mij is het nog nooit een probleem geweest om een langer iemand te vinden met mijn net 1.63 :') voor mij is het dan dus wel weer een afknapper als hij kleiner zou zijn.

Dat mensen over hun lengte liegen is inderdaad wat sneu.. :N
Daar wordt het wel een stuk makkelijker van ja hehe. Wordt je met je lengte niet door mensen soms als 'schattig meisje' weggezet? Een vriendin van mij heeft dat namelijk altijd, vind ze verschrikkelijk.

Liegen is altijd een no go voor mij. Snap uberhaupt niet waarom mensen dat doen..
pi_117147514
quote:
'Profielen op datingsites gevuld met leugens'

AMSTERDAM - Bijna de helft van de singles liegt in zijn of haar profiel op een datingsite. Vooral het gewicht kan vaak met een korreltje zout worden genomen.

Zo blijkt uit onderzoek van online magazine Singlessite.nl onder 750 vrijgezellen, waarvan 41 procent man en 59 procent vrouw, over het waarheidsgehalte van hun profiel op datingsites.

Er wordt het meest gelogen over gewicht, maar ook leeftijd, rookgedrag en opleidingsniveau worden vaak verfraaid. Reden hiervoor is voor het grootste gedeelte van de ondervraagden pure onzekerheid. Een minderheid vindt het leuk om zichzelf mooier te maken dan ze in de werkelijkheid zijn en nog eens een klein deel doet het omdat iedereen het doet.

Slechts 4 procent van de ondervraagde singles zegt bij de eerste date door de mand te vallen, 40 procent komt er gewoon mee weg. Een kleine 14 procent geeft aan na een aantal negatieve ervaringen te hebben besloten het profiel eerlijker in te vullen en meer dan de helft (60 procent) vindt dat het de taak is aan datingssites om de profielen op waarheidsgehalte te controleren.
Bron: NU.nl

Toch word er veel gelogen op datingsites. Ik heb het vooral met realtionele status, leeftijd en lengte meegemaakt :')
pi_117147577
:@

* DancingPhoebe steekt hand omhoog

"mwoah, alleen op feestjes"
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_117147624
Alhoewel, het leven is een feest *O*

:')
pi_117149501
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 13:51 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Daar wordt het wel een stuk makkelijker van ja hehe. Wordt je met je lengte niet door mensen soms als 'schattig meisje' weggezet? Een vriendin van mij heeft dat namelijk altijd, vind ze verschrikkelijk.

Liegen is altijd een no go voor mij. Snap uberhaupt niet waarom mensen dat doen..
Soms? Bijna altijd wel. Het is ook niet alleen aan mijn lengte, maar ook dat ik vrij smal ben en blijkbaar een schattig gezichtje heb ofzo.. :') Ik vind het niet zo'n ramp, als ik maar niet moet blijven aanhoren hoe schattig ik wel niet ben, en dat gebeurt mij wel wat te vaak moet ik zeggen. Er een keer een opmerking over maken, okay, maar er over door blijven gaan.. Wel kan het heel frustrerend zijn, omdat je mensen je dan 'onderschatten' op de één of andere manier. Ik weet niet of dat het juiste woord is, maar dat komt er wel bij in de buurt.

Ach, mensen moeten zichzelf/hun leven toch wat interessanter maken dus dan gooien ze er hier en daar maar een leugentje in. Vooral op datingsites kom je daar niet onderuit.

OT: Ik had meneer van donderdag, die in ene nog moest werken, nog maar eens kans gegeven, maar daar ben ik ook alweer klaar mee. Ik hoef niet meteen de eerste dag te gaan daten, maar het mag er weleens van komen. Hij lijkt te willen, maar als het puntje bij paaltje komt, begint hij heel de tijd de kutten over de afstand. Dat wist je voordat je mij aansprak en me voor de eerste keer op date vroeg. Merk ook dat hij al heel ver vooruit denkt en het al helemaal voor zich ziet dat wij een vaste relatie hebben en hoe wij dat dan moeten doen met de afstand. Werd er een beetje bang van :')
pi_117149701
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 14:39 schreef DolOpKoekjes het volgende:

[..]

Soms? Bijna altijd wel. Het is ook niet alleen aan mijn lengte, maar ook dat ik vrij smal ben en blijkbaar een schattig gezichtje heb ofzo.. :') Ik vind het niet zo'n ramp, als ik maar niet moet blijven aanhoren hoe schattig ik wel niet ben, en dat gebeurt mij wel wat te vaak moet ik zeggen. Er een keer een opmerking over maken, okay, maar er over door blijven gaan.. Wel kan het heel frustrerend zijn, omdat je mensen je dan 'onderschatten' op de één of andere manier. Ik weet niet of dat het juiste woord is, maar dat komt er wel bij in de buurt.

Ach, mensen moeten zichzelf/hun leven toch wat interessanter maken dus dan gooien ze er hier en daar maar een leugentje in. Vooral op datingsites kom je daar niet onderuit.

OT: Ik had meneer van donderdag, die in ene nog moest werken, nog maar eens kans gegeven, maar daar ben ik ook alweer klaar mee. Ik hoef niet meteen de eerste dag te gaan daten, maar het mag er weleens van komen. Hij lijkt te willen, maar als het puntje bij paaltje komt, begint hij heel de tijd de kutten over de afstand. Dat wist je voordat je mij aansprak en me voor de eerste keer op date vroeg. Merk ook dat hij al heel ver vooruit denkt en het al helemaal voor zich ziet dat wij een vaste relatie hebben en hoe wij dat dan moeten doen met de afstand. Werd er een beetje bang van :')
Waarom gaf je 'm toch nog een kans? Het was toch al duidelijk dat het een minkukel is? Ben je toch in die praatjes van 'm getrapt. :N
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 23 september 2012 @ 14:47:36 #266
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117149827
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 14:39 schreef DolOpKoekjes het volgende:

[..]

Daten?

Ik schijn best heel gezellig te zijn :D
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_117149988
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 14:44 schreef Fascination het volgende:

[..]

Waarom gaf je 'm toch nog een kans? Het was toch al duidelijk dat het een minkukel is? Ben je toch in die praatjes van 'm getrapt. :N
Dit is weer een ander, he. Twee jongens hebben mij afgelopen week laten zitten :') Die van dinsdag heb ik helemaal van de lijst geschrapt, natuurlijk :Y Ben er met deze nu ook alweer snel klaar mee :') Maar heb besloten even helemaal niet te daten via die sites. Wat een figuren sowieso, en vind het teveel gedoe.

quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 14:47 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Daten?

Ik schijn best heel gezellig te zijn :D
Gezelligheid kent geen tijd. Kom maar op.
pi_117150076
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 14:52 schreef DolOpKoekjes het volgende:

[..]

Dit is weer een ander, he. Twee jongens hebben mij afgelopen week laten zitten :') Die van dinsdag heb ik helemaal van de lijst geschrapt, natuurlijk :Y Ben er met deze nu ook alweer snel klaar mee :') Maar heb besloten even helemaal niet te daten via die sites. Wat een figuren sowieso, en vind het teveel gedoe.

Oh, sorry, dat heb ik niet meegekregen. :@
  zondag 23 september 2012 @ 15:04:14 #269
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117150409
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 14:54 schreef Fascination het volgende:

[..]

Oh, sorry, dat heb ik niet meegekregen. :@
Ik ook niet, dolopkoekjes gaat ook zo snel telkens :P
we dan
pi_117150872
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 13:55 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Bron: NU.nl

Toch word er veel gelogen op datingsites. Ik heb het vooral met realtionele status, leeftijd en lengte meegemaakt :')
Waarom zou iemand daar over gaan liegen :?
Of zijn dat lui die alleen maar op seks uit zijn ofzo?

Ik kom wel veel profielen van vrouwen tegen van vrouwen die zich volslank noemen (waar ik geen probleem mee heb overigens) maar die niet weten waar de grens met gewoon dik ligt. 1,65 en 110 kilo is niet meer volslank :N
A mind with a heart of it's own
  zondag 23 september 2012 @ 15:21:14 #271
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117151226
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:13 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Waarom zou iemand daar over gaan liegen :?
Of zijn dat lui die alleen maar op seks uit zijn ofzo?

Ik kom wel veel profielen van vrouwen tegen van vrouwen die zich volslank noemen (waar ik geen probleem mee heb overigens) maar die niet weten waar de grens met gewoon dik ligt. 1,65 en 110 kilo is niet meer volslank :N
of 100 kilo met als postuur: "normaal"

en dan zo'n angle shot van een ontzettende geile kop helemaal bewerkt... en dan op foto 2..... rillingen....
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 23 september 2012 @ 16:16:22 #272
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117154274
Echt... weer ééntje voor in de boeken...

quote:
haha
en jij? ben je vrijgezel en zo ja hoelang al?

nou 2 jaar geleden een wat langre relatie gehad
maar nu eigenlijk sinds een dag weer helemaal single haha

sinds een dag?
gelijk maar op paiq duiken? haha
goed bezig!

hahasja, hij is gister weggegaan.. we probeerden uit of een lange afstandsrelatie ook zou lukken, hij komt uit limburg, maar dat was dus niet het geval..
en daarna..... op het einde:

quote:
want wijs doen om je te versieren heeft geen zin, want je hebt liefdesverdriet

haha och ik ben toe aan rebound denk ik da's 't enige wat ik wil haha

daten?
HAHA

haha heeel subtiel

Tja ik ben niet zo van dat hele eromheendraaiende met meerdere betekenissen gedoe

haha to the point
is ook wel een pluspunt

en jij denkt nu misschien wel
"hoe zal ik hem na zo'n verhaal waar zoveel moeite inzit zo subtiel mogelijk kunnen laten weten dat het hem niet gaat worden"
HAHA

haha ben je serieus dan, met je 'daten'?
omdat je er keigroot HAHA onder typete

ja tuurlijk, ik heb scheit

nieuwe ervaringen altijd leuk, en misschien wel weer 1tje voor in de boeken

oh haha ja nee, dat wordt 'm idd niet nee

je was opzoek naar een rebound toch, heb je de kans om te daten... neem je hem niet aan haha

wel mooi verhaal voor je vrienden haha

nou ja blijkbaar niet
haha

haha nee je kan 't wel vertellen, maar dan moet je 't verzinnen

nou I guess my job here is done then

iig bedankt voor je adviezen!
had ik dr heel verhaal verteld enzo, hoe ze er een beetje mee om kon gaan, psychologisch en filosofisch benaderd... nog mooi buddha verhaaltje... krijg je dit...

|:( :') 8)7 :N :X -O- o|O :|W
YouTube
pi_117154733
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 16:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Echt... weer ééntje voor in de boeken...

[..]

en daarna..... op het einde:

[..]

had ik dr heel verhaal verteld enzo, hoe ze er een beetje mee om kon gaan, psychologisch en filosofisch benaderd... nog mooi buddha verhaaltje... krijg je dit...

|:( :') 8)7 :N :X -O- o|O :|W
:{ :{ :{.

"ja tuurlijk, ik heb scheit"

Please, kill me now.
  zondag 23 september 2012 @ 16:26:32 #274
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117154815
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 16:24 schreef Fascination het volgende:

[..]

:{ :{ :{.

"ja tuurlijk, ik heb scheit"

Please, kill me now.
ik wist... dat er iemand in dit topic... wel weer iets zou vinden... om over te melken.... in plaats van het geheel te zien.... en ook de context waarin dingen geplaatst zijn te zien..

YouTube
pi_117154858
Mensen die bij iedere zin ''haha'' toevoegen vertrouw ik van nature al niet. Wat een kutverhaal ook.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')