Misschien omdat ze inderdaad bang zijn dat ze erop worden afgewezen? Of ze denken écht dat ze zo lang zijn maar dat zou ik wel een beetje raar vinden. Ben zelf 1.73, zo lang is dat nou ook weer niet.quote:Op zondag 23 september 2012 13:04 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Waarom zou je over je lengte moeten liegen? Als je elkaar echt ziet valt het dan alleen maar tegen.
Ben maar 1.75, de kans op een langere vrouw op paiq is dus wel erg groot heb ik gemerkt.
Dat zou kunnen ja. Vrees dat ik gewoon te eerlijk ben in dat soort dingen. Als een meisje even lang is en door hakken een keer boven me uit komt maakt me dan weer niet zoveel uit. Raar eigenlijk gehe.quote:Op zondag 23 september 2012 13:06 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Misschien omdat ze inderdaad bang zijn dat ze erop worden afgewezen? Of ze denken écht dat ze zo lang zijn maar dat zou ik wel een beetje raar vinden. Ben zelf 1.73, zo lang is dat nou ook weer niet.
Ja jij bent een ukkiequote:Op zondag 23 september 2012 13:06 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Misschien omdat ze inderdaad bang zijn dat ze erop worden afgewezen? Of ze denken écht dat ze zo lang zijn maar dat zou ik wel een beetje raar vinden. Ben zelf 1.73, zo lang is dat nou ook weer niet.
En dan heb je al veel matches met kleinere mannen? Ik ben zelf 1m94 en heb al een paar keer matches gehad van vrouwen tussen de 1m85 en 1m90. Mét hakken gaan die voor mij behoorlijk groot lijken.quote:
Ja, dat lijkt me ook niet direct een goede basis voor de start van een relatie/vriendschap. Mooie binnenkomer.quote:Op zondag 23 september 2012 13:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dan val je toch gelijk keihard door de mand op het moment dat je komt opdagen? Dan zou het voor mij direct einde verhaal zijn hoor. Niet omdat je korter bent, maar blijkbaar omdat je zo sneu bent daar over te liegen
En jij een reusquote:Op zondag 23 september 2012 13:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja jij bent een ukkieEn geloof niet dat iemand echt gelooft dat hij zo lang is. Staat gewoon op je ID pasje ja
Daar wordt het wel een stuk makkelijker van ja hehe. Wordt je met je lengte niet door mensen soms als 'schattig meisje' weggezet? Een vriendin van mij heeft dat namelijk altijd, vind ze verschrikkelijk.quote:Op zondag 23 september 2012 13:45 schreef DolOpKoekjes het volgende:
Lengte.. Tja. Ik wil het liefst ook een langere vriend, maar voor mij is het nog nooit een probleem geweest om een langer iemand te vinden met mijn net 1.63voor mij is het dan dus wel weer een afknapper als hij kleiner zou zijn.
Dat mensen over hun lengte liegen is inderdaad wat sneu..
Bron: NU.nlquote:'Profielen op datingsites gevuld met leugens'
AMSTERDAM - Bijna de helft van de singles liegt in zijn of haar profiel op een datingsite. Vooral het gewicht kan vaak met een korreltje zout worden genomen.
Zo blijkt uit onderzoek van online magazine Singlessite.nl onder 750 vrijgezellen, waarvan 41 procent man en 59 procent vrouw, over het waarheidsgehalte van hun profiel op datingsites.
Er wordt het meest gelogen over gewicht, maar ook leeftijd, rookgedrag en opleidingsniveau worden vaak verfraaid. Reden hiervoor is voor het grootste gedeelte van de ondervraagden pure onzekerheid. Een minderheid vindt het leuk om zichzelf mooier te maken dan ze in de werkelijkheid zijn en nog eens een klein deel doet het omdat iedereen het doet.
Slechts 4 procent van de ondervraagde singles zegt bij de eerste date door de mand te vallen, 40 procent komt er gewoon mee weg. Een kleine 14 procent geeft aan na een aantal negatieve ervaringen te hebben besloten het profiel eerlijker in te vullen en meer dan de helft (60 procent) vindt dat het de taak is aan datingssites om de profielen op waarheidsgehalte te controleren.
Soms? Bijna altijd wel. Het is ook niet alleen aan mijn lengte, maar ook dat ik vrij smal ben en blijkbaar een schattig gezichtje heb ofzo..quote:Op zondag 23 september 2012 13:51 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Daar wordt het wel een stuk makkelijker van ja hehe. Wordt je met je lengte niet door mensen soms als 'schattig meisje' weggezet? Een vriendin van mij heeft dat namelijk altijd, vind ze verschrikkelijk.
Liegen is altijd een no go voor mij. Snap uberhaupt niet waarom mensen dat doen..
Waarom gaf je 'm toch nog een kans? Het was toch al duidelijk dat het een minkukel is? Ben je toch in die praatjes van 'm getrapt.quote:Op zondag 23 september 2012 14:39 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Soms? Bijna altijd wel. Het is ook niet alleen aan mijn lengte, maar ook dat ik vrij smal ben en blijkbaar een schattig gezichtje heb ofzo..Ik vind het niet zo'n ramp, als ik maar niet moet blijven aanhoren hoe schattig ik wel niet ben, en dat gebeurt mij wel wat te vaak moet ik zeggen. Er een keer een opmerking over maken, okay, maar er over door blijven gaan.. Wel kan het heel frustrerend zijn, omdat je mensen je dan 'onderschatten' op de één of andere manier. Ik weet niet of dat het juiste woord is, maar dat komt er wel bij in de buurt.
Ach, mensen moeten zichzelf/hun leven toch wat interessanter maken dus dan gooien ze er hier en daar maar een leugentje in. Vooral op datingsites kom je daar niet onderuit.
OT: Ik had meneer van donderdag, die in ene nog moest werken, nog maar eens kans gegeven, maar daar ben ik ook alweer klaar mee. Ik hoef niet meteen de eerste dag te gaan daten, maar het mag er weleens van komen. Hij lijkt te willen, maar als het puntje bij paaltje komt, begint hij heel de tijd de kutten over de afstand. Dat wist je voordat je mij aansprak en me voor de eerste keer op date vroeg. Merk ook dat hij al heel ver vooruit denkt en het al helemaal voor zich ziet dat wij een vaste relatie hebben en hoe wij dat dan moeten doen met de afstand. Werd er een beetje bang van
Daten?quote:Op zondag 23 september 2012 14:39 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Soms? Bijna altijd wel. Het is ook niet alleen aan mijn lengte, maar ook dat ik vrij smal ben en blijkbaar een schattig gezichtje heb ofzo..Ik vind het niet zo'n ramp, als ik maar niet moet blijven aanhoren hoe schattig ik wel niet ben, en dat gebeurt mij wel wat te vaak moet ik zeggen. Er een keer een opmerking over maken, okay, maar er over door blijven gaan.. Wel kan het heel frustrerend zijn, omdat je mensen je dan 'onderschatten' op de één of andere manier. Ik weet niet of dat het juiste woord is, maar dat komt er wel bij in de buurt.
Ach, mensen moeten zichzelf/hun leven toch wat interessanter maken dus dan gooien ze er hier en daar maar een leugentje in. Vooral op datingsites kom je daar niet onderuit.
OT: Ik had meneer van donderdag, die in ene nog moest werken, nog maar eens kans gegeven, maar daar ben ik ook alweer klaar mee. Ik hoef niet meteen de eerste dag te gaan daten, maar het mag er weleens van komen. Hij lijkt te willen, maar als het puntje bij paaltje komt, begint hij heel de tijd de kutten over de afstand. Dat wist je voordat je mij aansprak en me voor de eerste keer op date vroeg. Merk ook dat hij al heel ver vooruit denkt en het al helemaal voor zich ziet dat wij een vaste relatie hebben en hoe wij dat dan moeten doen met de afstand. Werd er een beetje bang van
Dit is weer een ander, he. Twee jongens hebben mij afgelopen week laten zittenquote:Op zondag 23 september 2012 14:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom gaf je 'm toch nog een kans? Het was toch al duidelijk dat het een minkukel is? Ben je toch in die praatjes van 'm getrapt.
Gezelligheid kent geen tijd. Kom maar op.quote:Op zondag 23 september 2012 14:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Daten?
Ik schijn best heel gezellig te zijn
Oh, sorry, dat heb ik niet meegekregen.quote:Op zondag 23 september 2012 14:52 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Dit is weer een ander, he. Twee jongens hebben mij afgelopen week laten zittenDie van dinsdag heb ik helemaal van de lijst geschrapt, natuurlijk
Ben er met deze nu ook alweer snel klaar mee
Maar heb besloten even helemaal niet te daten via die sites. Wat een figuren sowieso, en vind het teveel gedoe.
Ik ook niet, dolopkoekjes gaat ook zo snel telkensquote:Op zondag 23 september 2012 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, sorry, dat heb ik niet meegekregen.
Waarom zou iemand daar over gaan liegenquote:Op zondag 23 september 2012 13:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Bron: NU.nl
Toch word er veel gelogen op datingsites. Ik heb het vooral met realtionele status, leeftijd en lengte meegemaakt
of 100 kilo met als postuur: "normaal"quote:Op zondag 23 september 2012 15:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Waarom zou iemand daar over gaan liegen
Of zijn dat lui die alleen maar op seks uit zijn ofzo?
Ik kom wel veel profielen van vrouwen tegen van vrouwen die zich volslank noemen (waar ik geen probleem mee heb overigens) maar die niet weten waar de grens met gewoon dik ligt. 1,65 en 110 kilo is niet meer volslank
en daarna..... op het einde:quote:haha
en jij? ben je vrijgezel en zo ja hoelang al?
nou 2 jaar geleden een wat langre relatie gehad
maar nu eigenlijk sinds een dag weer helemaal single haha
sinds een dag?
gelijk maar op paiq duiken? haha
goed bezig!
hahasja, hij is gister weggegaan.. we probeerden uit of een lange afstandsrelatie ook zou lukken, hij komt uit limburg, maar dat was dus niet het geval..
had ik dr heel verhaal verteld enzo, hoe ze er een beetje mee om kon gaan, psychologisch en filosofisch benaderd... nog mooi buddha verhaaltje... krijg je dit...quote:want wijs doen om je te versieren heeft geen zin, want je hebt liefdesverdriet
haha och ik ben toe aan rebound denk ik da's 't enige wat ik wil haha
daten?
HAHA
haha heeel subtiel
Tja ik ben niet zo van dat hele eromheendraaiende met meerdere betekenissen gedoe
haha to the point
is ook wel een pluspunt
en jij denkt nu misschien wel
"hoe zal ik hem na zo'n verhaal waar zoveel moeite inzit zo subtiel mogelijk kunnen laten weten dat het hem niet gaat worden"
HAHA
haha ben je serieus dan, met je 'daten'?
omdat je er keigroot HAHA onder typete
ja tuurlijk, ik heb scheit
nieuwe ervaringen altijd leuk, en misschien wel weer 1tje voor in de boeken
oh haha ja nee, dat wordt 'm idd niet nee
je was opzoek naar een rebound toch, heb je de kans om te daten... neem je hem niet aan haha
wel mooi verhaal voor je vrienden haha
nou ja blijkbaar niet
haha
haha nee je kan 't wel vertellen, maar dan moet je 't verzinnen
nou I guess my job here is done then
iig bedankt voor je adviezen!
quote:Op zondag 23 september 2012 16:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Echt... weer ééntje voor in de boeken...
[..]
en daarna..... op het einde:
[..]
had ik dr heel verhaal verteld enzo, hoe ze er een beetje mee om kon gaan, psychologisch en filosofisch benaderd... nog mooi buddha verhaaltje... krijg je dit...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wist... dat er iemand in dit topic... wel weer iets zou vinden... om over te melken.... in plaats van het geheel te zien.... en ook de context waarin dingen geplaatst zijn te zien..quote:Op zondag 23 september 2012 16:24 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
![]()
.
"ja tuurlijk, ik heb scheit"
Please, kill me now.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |