abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:36:42 #226
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117120552
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 15:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

hoezo niet.
' O+ Ze nam mayonaise bij de McDonalds, net als ik'

Ik snap sarcasme, maar dit... :P
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:37:28 #227
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117120583
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dunno, reflectie op zijn eigen non-succes? Ik durf het niet te zeggen.

P.S.: Niet kut bedoeld overigens ;)
Dat is het wel natuurlijk. Ik ben afgrijselijk en ik kan hier alleen maar van dromen. Waarom! Waarom! *snik*
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_117120684
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:44 schreef Fascination het volgende:

[..]

Haha, wat een idioot inderdaad. Ook al klinkt het kinderlijk, toch fijn dat je soort van gewonnen hebt. Hij heeft jou laten zitten en je daarmee een onprettig gevoel gegeven. Jij reageert daar adequaat op door hem te blokken. Dit geeft hem weer een onprettig gevoel en dit uit hij op zeer kinderlijke wijze. So long, sucker. >:)
Hahah, hij kan het niet hebben inderdaad, denk ik zo. Ach, zoiets hoef je mij één keer te flikken en dan is het einde oefening. Kan je gaan schreeuwen, janken en stampen wat je wil :') Ben allang blij dat hij nu gewoon zijn mond weer houdt :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja plus dat hij gewoon liegt dus. Beter kwijt dan rijk
Denk het ook inderdaad. Kan er niks anders van maken. 'Ik heb een hekel aan liegen'. Ja hey, wie zal zeggen dat ie d'r groot fan van is dan? :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 13:26 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Een echte datingsitestalkerd dus ;) Kan waarschijnlijk niet met een afwijzing omgaan. Beter kwijt dan rijk :)
Klopt. Heb je niks aan en je kan er gif op in nemen dat het de volgende keer ook zo zou lopen, zou je nog eens afspreken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:41 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Wat moet iemand met twee telefoons? Stereobellen?
Denk inderdaad ook privé en zakelijk. Zie het genoeg, dus niet zo vreemd :)
pi_117133983
Lexa profiel staat op 100+ bezoeken en een paar flirt berichtjes, nu wil ik ze bekijken en moet ik betalen :( . Maar vindt het wel erg duur de maandelijkse kosten.
pi_117143964
Als man niet lang zijn is op paiq niet echt fijn merk ik geh. Heb je eindelijk een speeddate die wel lekker loopt (buiten al die ondervragingen...) Blijkt ze 5 cm langer te zijn dan ik..

Irritant dat je de lengte niet kan invullen op paiq. (Dat was mijn frustratie weer voor nu ;))
pi_117144031
Ik blijf dat een raar iets vinden, wanneer mannen perse geen langere vriendin willen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_117144113
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 12:30 schreef DavetheNL het volgende:
Als man niet lang zijn is op paiq niet echt fijn merk ik geh. Heb je eindelijk een speeddate die wel lekker loopt (buiten al die ondervragingen...) Blijkt ze 5 cm langer te zijn dan ik..

Irritant dat je de lengte niet kan invullen op paiq. (Dat was mijn frustratie weer voor nu ;))
Dat kun je toch gewoon invullen bij die vragenlijst in het begin?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_117144233
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 12:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik blijf dat een raar iets vinden, wanneer mannen perse geen langere vriendin willen...
Speelt het niet meer een rol dat vrouwen liever geen kortere man willen hebben?
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_117144252
quote:
Omdat ze graag het mannetje in de relatie willen zijn.. en dat moeilijk wordt als de vrouw zelfs fysiek sterker is.

quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 12:38 schreef McNulty het volgende:

[..]

Speelt het niet meer een rol dat vrouwen geen kortere man willen hebben?
En dit gebeurt ook vaak genoeg inderdaad.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_117144267
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 12:34 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat kun je toch gewoon invullen bij die vragenlijst in het begin?
Je kan het wel invullen ja. Alleen bij speeddates zie je geen lengtevermelding. En dan ben ik zo slim om pas na de langere sessie de lengte van de dame te vragen ;)

quote:
Het gold voor beiden. Was niet alleen vanuit mijn zijde.
pi_117144285
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 12:38 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Omdat ze graag het mannetje in de relatie willen zijn.. en dat moeilijk wordt als de vrouw zelfs fysiek sterker is.

[..]

Koop je toch gewoon een tazer...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_117144365
Zal wel weer met oer-gevoelens van doen hebben. Beschermend overkomen etc.
pi_117144408
Tja, als ik mag kiezen zou ik ook voor langer kiezer, maar een paar cm korter zou zeker geen dealbreaker zijn.
pi_117144423
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Koop je toch gewoon een tazer...
Dat is altijd een goed idee. Of ze nou groter of kleiner is dan de man maakt in dat geval niet uit.
pi_117144491
Het kan ook soms goed gaan. Ken eenvriend die 4 (5?) jaar een relatie heeft gehad met een vrouw die een stukje groter was. Dat is echter meer de uitzondering op de regel geloof ik.
pi_117144587
Lengte maakt voor mij eigenlijk niet zo gek veel uit, maar ik heb het nog niet gehad dat ze boven mij uittorenden, ondanks hakken.
pi_117144683
quote:
17s.gif Op zondag 23 september 2012 12:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Lengte maakt voor mij eigenlijk niet zo gek veel uit, maar ik heb het nog niet gehad dat ze boven mij uittorenden, ondanks hakken.
Het zal je verbazen hoeveel lange vrouwen er zijn. Ik ben 1 meter 90 en zie regelmatig vrouwen op straat lopen die langer dan ik zijn.
pi_117144759
Is de voornaamste reden waarom ik van Paiq afging. Trof daar bijna alleen maar kleinere mannen en vond het vervelend om iemand daarop af te wijzen na een leuk gesprek. Ik wil echt geen kleinere man.
pi_117144785
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 12:50 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Het zal je verbazen hoeveel lange vrouwen er zijn. Ik ben 1 meter 90 en zie regelmatig vrouwen op straat lopen die langer dan ik zijn.
Ik bedoelde dan ook als in dat ik er mee gedate heb.
pi_117144812
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 12:51 schreef Sekhmet het volgende:
Is de voornaamste reden waarom ik van Paiq afging. Trof daar bijna alleen maar kleinere mannen en vond het vervelend om iemand daarop af te wijzen na een leuk gesprek. Ik wil echt geen kleinere man.
Jij smokkelt met je hakken.
pi_117144903
quote:
16s.gif Op zondag 23 september 2012 12:53 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Jij smokkelt met je hakken.
Die draag ik bijna nooit meer om redelijk kleine mannen nog een kans te geven net iets langer te zijn. :*
pi_117144987
quote:
16s.gif Op zondag 23 september 2012 12:55 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Die draag ik bijna nooit meer om redelijk kleine mannen nog een kans te geven net iets langer te zijn. :*
Hoe lang ben je dan?
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  zondag 23 september 2012 @ 12:58:37 #248
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117145029
Liever langer maar geen afknapper voor mij. Vind het meer een afknapper dat er zoveel over wordt gelogen op datingsites. Mannen die zeggen dat ze 1.86cm zijn en net boven me uitkomen.
pi_117145075
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 12:57 schreef McNulty het volgende:

[..]

Hoe lang ben je dan?
1.78
pi_117145251
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 12:58 schreef eefje801 het volgende:
Liever langer maar geen afknapper voor mij. Vind het meer een afknapper dat er zoveel over wordt gelogen op datingsites. Mannen die zeggen dat ze 1.86cm zijn en net boven me uitkomen.
Dat snap ik niet. Waarom zou je over je lengte moeten liegen? Als je elkaar echt ziet valt het dan alleen maar tegen.

Ben maar 1.75, de kans op een langere vrouw op paiq is dus wel erg groot heb ik gemerkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')