'quote:
Dat is het wel natuurlijk. Ik ben afgrijselijk en ik kan hier alleen maar van dromen. Waarom! Waarom! *snik*quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dunno, reflectie op zijn eigen non-succes? Ik durf het niet te zeggen.
P.S.: Niet kut bedoeld overigens
Hahah, hij kan het niet hebben inderdaad, denk ik zo. Ach, zoiets hoef je mij één keer te flikken en dan is het einde oefening. Kan je gaan schreeuwen, janken en stampen wat je wilquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, wat een idioot inderdaad. Ook al klinkt het kinderlijk, toch fijn dat je soort van gewonnen hebt. Hij heeft jou laten zitten en je daarmee een onprettig gevoel gegeven. Jij reageert daar adequaat op door hem te blokken. Dit geeft hem weer een onprettig gevoel en dit uit hij op zeer kinderlijke wijze. So long, sucker.
Denk het ook inderdaad. Kan er niks anders van maken. 'Ik heb een hekel aan liegen'. Ja hey, wie zal zeggen dat ie d'r groot fan van is dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja plus dat hij gewoon liegt dus. Beter kwijt dan rijk
Klopt. Heb je niks aan en je kan er gif op in nemen dat het de volgende keer ook zo zou lopen, zou je nog eens afspreken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Een echte datingsitestalkerd dusKan waarschijnlijk niet met een afwijzing omgaan. Beter kwijt dan rijk
Denk inderdaad ook privé en zakelijk. Zie het genoeg, dus niet zo vreemdquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:41 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wat moet iemand met twee telefoons? Stereobellen?
Dat kun je toch gewoon invullen bij die vragenlijst in het begin?quote:Op zondag 23 september 2012 12:30 schreef DavetheNL het volgende:
Als man niet lang zijn is op paiq niet echt fijn merk ik geh. Heb je eindelijk een speeddate die wel lekker loopt (buiten al die ondervragingen...) Blijkt ze 5 cm langer te zijn dan ik..
Irritant dat je de lengte niet kan invullen op paiq. (Dat was mijn frustratie weer voor nu)
Speelt het niet meer een rol dat vrouwen liever geen kortere man willen hebben?quote:Op zondag 23 september 2012 12:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik blijf dat een raar iets vinden, wanneer mannen perse geen langere vriendin willen...
Omdat ze graag het mannetje in de relatie willen zijn.. en dat moeilijk wordt als de vrouw zelfs fysiek sterker is.quote:Op zondag 23 september 2012 12:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik blijf dat een raar iets vinden, wanneer mannen perse geen langere vriendin willen...
En dit gebeurt ook vaak genoeg inderdaad.quote:Op zondag 23 september 2012 12:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Speelt het niet meer een rol dat vrouwen geen kortere man willen hebben?
Je kan het wel invullen ja. Alleen bij speeddates zie je geen lengtevermelding. En dan ben ik zo slim om pas na de langere sessie de lengte van de dame te vragenquote:Op zondag 23 september 2012 12:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat kun je toch gewoon invullen bij die vragenlijst in het begin?
Het gold voor beiden. Was niet alleen vanuit mijn zijde.quote:Op zondag 23 september 2012 12:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Koop je toch gewoon een tazer...quote:Op zondag 23 september 2012 12:38 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Omdat ze graag het mannetje in de relatie willen zijn.. en dat moeilijk wordt als de vrouw zelfs fysiek sterker is.
[..]
Dat is altijd een goed idee. Of ze nou groter of kleiner is dan de man maakt in dat geval niet uit.quote:Op zondag 23 september 2012 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Koop je toch gewoon een tazer...
Het zal je verbazen hoeveel lange vrouwen er zijn. Ik ben 1 meter 90 en zie regelmatig vrouwen op straat lopen die langer dan ik zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 12:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Lengte maakt voor mij eigenlijk niet zo gek veel uit, maar ik heb het nog niet gehad dat ze boven mij uittorenden, ondanks hakken.
Ik bedoelde dan ook als in dat ik er mee gedate heb.quote:Op zondag 23 september 2012 12:50 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoeveel lange vrouwen er zijn. Ik ben 1 meter 90 en zie regelmatig vrouwen op straat lopen die langer dan ik zijn.
Jij smokkelt met je hakken.quote:Op zondag 23 september 2012 12:51 schreef Sekhmet het volgende:
Is de voornaamste reden waarom ik van Paiq afging. Trof daar bijna alleen maar kleinere mannen en vond het vervelend om iemand daarop af te wijzen na een leuk gesprek. Ik wil echt geen kleinere man.
Die draag ik bijna nooit meer om redelijk kleine mannen nog een kans te geven net iets langer te zijn.quote:
Hoe lang ben je dan?quote:Op zondag 23 september 2012 12:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Die draag ik bijna nooit meer om redelijk kleine mannen nog een kans te geven net iets langer te zijn.
Dat snap ik niet. Waarom zou je over je lengte moeten liegen? Als je elkaar echt ziet valt het dan alleen maar tegen.quote:Op zondag 23 september 2012 12:58 schreef eefje801 het volgende:
Liever langer maar geen afknapper voor mij. Vind het meer een afknapper dat er zoveel over wordt gelogen op datingsites. Mannen die zeggen dat ze 1.86cm zijn en net boven me uitkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |