Snap ik. Daten blijft toch spannend hoor. Komt hij opdagen of vond jij het leuk en hij niet. Het kan allemaal. Ik heb zelf ook gedate via datingsites. Mijn huidige vriendin (even wennen weer) via iets anders leren kennen.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:49 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Ik geef ook niet op. Of ja, half wel een beetje. Had serieus gewoon heel veel zin in die van vanavond.
Komt eraan. Maar qua data loopt iedereen nog niet heel erg warm ervoor.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Oei, slotje en overnieuw dan
Trouwens kookmeet in september? Al geweest of?
Oke anders is er oktober ook nogquote:Op donderdag 20 september 2012 15:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Komt eraan. Maar qua data loopt iedereen nog niet heel erg warm ervoor.
Jij ook al?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke anders is er oktober ook nogik wil opzich wel mee denk ik, mits een beetje centrale ligging. Woon in Groningen dus ja dan is alles al snel ver weg
Ach ik vind Fok wel een goede/leuke invulling van mijn vrije tijdquote:Op donderdag 20 september 2012 15:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij ook al?
Volgens mij stikt het van de Groningers hier op fok!
(omdat we niets beters te doen hebben)
Same here. Als er op het moment van afzeggen nog een beetje wordt gesproken over een nieuwe datum, al is het van mijn part 'ergens volgende week', dan is het nog niet eens een enorm probleem, maar bij mij gaat het gewoon kriebelen als er wordt gezegd van 'we halen het wel in' of 'een andere keer'.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben overgevoelig voor het afzeggen van afsprakenwanneer iemand dat achteloos doet is dat echt een rode vlag wmb.
Maar als je haar heel leuk vindt dan is plannen voor een leuke extra ontmoeting toch niet zo erg?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:17 schreef ook_gek het volgende:
Voor dat de date afgelopen is al nieuwe datum prikken. Pfff no way
Ik zie altijd wel hoe het loopt en haat plannen brrr
Lijkt mij ook..quote:Op donderdag 20 september 2012 16:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Maar als je haar heel leuk vindt dan is plannen voor een leuke extra ontmoeting toch niet zo erg?
Ik heb dat liever dan dat ze eerst aangeeft dat ze nog een keer af wil spreken om vervolgens 2 dagen later een sms'je te sturen dat het toch niet wat gaat worden.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:54 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Lijkt mij ook..
Ik ben er ook niet heel erg van om meteen dr eerste keer alweer de weken erna vol te plannen, maar als ik iemand echt zie zitten is het echt geen probleem.
HOE KOM JIJ INEENS AAN EEN VRIENDIN?!quote:Op donderdag 20 september 2012 15:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Snap ik. Daten blijft toch spannend hoor. Komt hij opdagen of vond jij het leuk en hij niet. Het kan allemaal. Ik heb zelf ook gedate via datingsites. Mijn huidige vriendin (even wennen weer) via iets anders leren kennen.
Je weet nooit hoe het gaat lopen.
Is hij zo lelijk?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
HOE KOM JIJ INEENS AAN EEN VRIENDIN?!
Dat zei ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op donderdag 20 september 2012 17:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat zei ik niet
Wel. Ik hoor altijd wat jij probeert te zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had maandag ook veel zin in de date toch en in die van eergister die afzei ook wel een beetje.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:49 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Ik geef ook niet op. Of ja, half wel een beetje. Had serieus gewoon heel veel zin in die van vanavond.
Dat klopt ook wel, maar wel op een andere manier. Ofzo.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je had maandag ook veel zin in de date toch en in die van eergister die afzei ook wel een beetje.
Wie had er het initiatief voor de dates genomen? De mannen zelf of jij?
Horen dat het snel over gedaan moet worden is zeker leuk. Meteen datum en dag vast zetten? No way brrrquote:Op donderdag 20 september 2012 16:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Maar als je haar heel leuk vindt dan is plannen voor een leuke extra ontmoeting toch niet zo erg?
Dan is het extra lam van henquote:Op donderdag 20 september 2012 17:32 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, maar wel op een andere manier. Ofzo.
De mannen zelf.
Mooiquote:Op donderdag 20 september 2012 17:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ow nee zo wou ik het niet noemen. Bedoel sommige mensen vinden dat nou eenmaal prettiger dan plannen. Niet alles hier hoeft voort te komen uit angsten ofzo hehe
Oke ja ik denk ook wel wat zoals jij wat dat betreft, heb me ook niks om me echt druk over te maken, dat draagt daar ook wel aan bijquote:Op donderdag 20 september 2012 17:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mooiik heb altijd zo iets van zie het allemaal wel en probeer me om zo min mogelijk druk te maken.
Rare gasten dan, afspreken als het je niet uitkomt. Dan liever langer wachten met een afspraak, toch? Gewoon lekker verder kijken. En als deze graag nog een nieuwe afspraak wil maken zie je dat wel weer.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:32 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, maar wel op een andere manier. Ofzo.
De mannen zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |