Erg efficiënt jaquote:Dus wij met 5 man Hop, in de auto naar de macdonalds!
na het bestellen en krijgen van het voedsel terug naar de zaak om daar heerlijk te beginnen aan een verse burger.
Ik hoorde dat je op dieet was,quote:Op donderdag 20 september 2012 14:47 schreef He-man- het volgende:
Verdomme mijn eetlust is verpest door dit topic.
Dan kun je lang wachten want die komt er toch niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
De eerste hamburger die ik van een keten als MacDonalds met smaak op eet moet nog gemaakt worden.
Niet om nou een McDonalds vs Burger King vete te starten, maar de BK is echt 100x smeriger dan MacD. Vieze smerige droge broodjes.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:48 schreef Yi-Long het volgende:
TS: ga naar de Burgerking en bestel een Steakhouse Burger. You can thank me later.
De enige "burger" die mij momenteel nog redelijk smaakt is de Mackroketquote:Op donderdag 20 september 2012 14:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
De eerste hamburger die ik van een keten als MacDonalds met smaak op eet moet nog gemaakt worden.
Ik neem je tip mee voor de volgende keer als ik naar de BK ga :-)quote:Op donderdag 20 september 2012 14:48 schreef Yi-Long het volgende:
TS: ga naar de Burgerking en bestel een Steakhouse Burger. You can thank me later.
http://www.mos.co.jp/english/corporateinfo/profile/quote:Op donderdag 20 september 2012 14:52 schreef mymoodfentje het volgende:
McDonalds
MOS BURGERde teriyaki burger daar is
![]()
[ afbeelding ]
Dus? jij hebt zeker geen geld?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
http://www.mos.co.jp/english/corporateinfo/profile/
Ja, maar dan moet je wel naar Japan hè. Faalhaas.
Sterke conclusie. Relevant ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:55 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Dus? jij hebt zeker geen geld?Beunhaas.
Ho ho, Hong Kong heeft ook prima Mos Burger vestigingen! Zoals ik al aantoonde met de video-review die ik hierboven plaatste en nu nogmaals zal herhalen:quote:Op donderdag 20 september 2012 14:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
http://www.mos.co.jp/english/corporateinfo/profile/
Ja, maar dan moet je wel naar Japan hè. Echt fast is je food dan niet meer, faalhaas.
De lekkerste hamburger die ik ooit heb gegeten was in Las Vegas. Heb er nog een foto van gemaakt. zo lekker. Had 3 uur later wel een voedselvergiftiging. Dat was minder.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:00 schreef Yi-Long het volgende:
Freshness Burger is trouwens ook geweldig. Ik vond die zelfs lekkerder dan Mos Burger toen ik in Hong Kong was, al zal dat ook verschillen per burger.
Kunnen we het dan ook meteen verplaatsen naar CUL aub. Pretentieus gedoe.quote:Ik eet zelden een hamburger, maar mocht ik er toch zin in hebben gaat het meestal zo in zijn werk:
Als ik hamburgers eet is het meestal zelfgemaakt, alhoewel dit recept veel smaakt naar een BigMac. Het vlees is van Kobe koeien die geslacht zijn door samoerais bij de derde volle maan van het jaar, anders kan het echt niet. De sla komt van een stukje grond in tibet af, speciaal laten importeren via expres-lucht-post door de monniken daar, evenals de tomaten.
Voor brood gebruik ik natuurlijk tarwe dat van mijn eigen grond afkomt, zodat ik kan reguleren welke stoffen in het meel terecht komen. Ik heb een eigen gistcultuur gekweekt die bestaat uit een kruising van maar liefst 5 exotische gist-families. Daarnaast blief ik geen kaas op mijn hamburger. Het grillen van deze eetbare stukjes kunst laat ik doen door Ferran Adria, de enige andere man die ook in mijn keuken mag komen.
Om het af te maken gebruik ik mijn unieke titanium garde in een aluminium kom om van kwarteleieren, wat citroensap, een scheutje Dalmore 62 single malt en extra virgine olijfolie (afkomstig van olijven die hand geplukt zijn door 12 maagden in Toscane) een whiskeymayonaise te maken. Hier schaaf ik dan wat vers geïmporteerde witte truffel (mits in het seizoen) doorheen om het af te maken.
Lekker als midnight snack, met een stevige kwak Heinz. Toppertje.
Nice....quote:Op donderdag 20 september 2012 15:07 schreef HostiMeister het volgende:
Ja die fastfood meuk, snap ik echt niet. Ik eet exclusief mijn eigen hamburgers, voor minder dan at doe ik het niet:
[..]
Kunnen we het dan ook meteen verplaatsen naar CUL aub. Pretentieus gedoe.
Die hebben we in Nederland niet. Interessant gedoe hier, 'Kijk eens waar ik ooit een burger heb gegeten'quote:
Doen alsof dat lekker is alleen maar om te kunnen laten zien dat je ook eens een voet over de grens hebt gezetquote:
In Oezbekistan was het ook goed te doen, qua hamburgers.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doen alsof dat lekker is alleen maar om te kunnen laten zien dat je ook eens een voet over de grens hebt gezet
Ja, ik was laatst in de jungle van Nicaragua iets ten zuidwesten van Masaya daar zit een burger tent (El Mantequilla Gordo) op ongeveer 2000m boven zeeniveau. Prachtig uitzicht. Beste hamburger ooit. Echt.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
In Oezbekistan was het ook goed te doen, qua hamburgers.
Deze heb ik laatst gemaakt. Erg goed gelukt.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:18 schreef makkie88 het volgende:
deze hamburger was toch wel 1 van mijn toppertjes van afgelopen jaar:
[ afbeelding ]
Als je de hamburger op de grill gooit wel. In de koekepan is het meestal vrij matig.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:22 schreef GobSmacked- het volgende:
En toch is zelf een hamburger maken nog het lekkerste
Daar kom ik drie keer per jaar. Niet zo bijzonder als toen ik 7 dagen door de afrikaanse savanne had gekropen en daar een stam tegenkwam die hamburgers maakten van uitgestorven diersoorten.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, ik was laatst in de jungle van Nicaragua iets ten zuidwesten van Masaya daar zit een burger tent (El Mantequilla Gordo) op ongeveer 2000m boven zeeniveau. Prachtig uitzicht. Beste hamburger ooit. Echt.
Daar heb je een hele handige grillpan voor!quote:Op donderdag 20 september 2012 15:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als je de hamburger op de grill gooit wel. In de koekepan is het meestal vrij matig.
Je kunt ze beste bakken op een keramische plaat boven indisch hardhout, aangestoken door Bear Grills met 2 stokjes. Dan zijn ze veel malser.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:25 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Daar heb je een hele handige grillpan voor!
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:18 schreef makkie88 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je kunt ze beste bakken op een keramische plaat boven indisch hardhout, aangestoken door Bear Grills met 2 stokjes. Dan zijn ze veel malser.
Vriendelijk volk he? Als je er nog een keer komt moet je Gobinakwa (die grote met dat halve oor) de groeten doen van 'Bibiniwalka Blanco', hij weet wel wat je dan bedoelt.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar kom ik drie keer per jaar. Niet zo bijzonder als toen ik 7 dagen door de afrikaanse savanne had gekropen en daar een stam tegenkwam die hamburgers maakten van uitgestorven diersoorten.
Hoewel meestal ook zo zompig als de pest vind ik die ook nog wel enigszins gaan ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:50 schreef makkie88 het volgende:
[..]
De enige "burger" die mij momenteel nog redelijk smaakt is de Mackroket
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vriendelijk volk he? Als je er nog een keer komt moet je Gobinakwa (die grote met dat halve oor) de groeten doen van 'Bibiniwalka Blanco', hij weet wel wat je dan bedoelt.
Maarre als je denkt dat dat goede burgers zijn moet je eens naar Geelong tegenover Melbourne gaan, daar gaat eens per 3 maanden (als de oceaanstroming correct is) een onderzeeer naar een verlaten eiland waar Bertus de burgerflipper woont. Die gast zegt geen woord, en weigert te praten.
Legende is dat het komt omdat zijn filosofie voorschrijft elke seconde van elke dag bezig te zijn met zijn beroep, namelijk de beste burgers ter wereld maken. Verbreek je protocol kun je meteen oprotten.
Beste. Burger. Ooit.
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die hebben we in Nederland niet. Interessant gedoe hier, 'Kijk eens waar ik ooit een burger heb gegeten'
Lijkt hier godverdomme facebook wel
Je moet me het recept eens geven.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:18 schreef makkie88 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo was ik laatst hier:quote:Op donderdag 20 september 2012 15:40 schreef Kreator het volgende:
Zo was ik laatst hier:
[ afbeelding ]
Dan schrapen ze eens per jaar 0,3 micronlaagjes van zo'n beeld af. Daar maken ze dan de pan mee schoon waar ze de uien voor de hamburgers in bakken. Je proeft het verschil direct. Beste. Burger.... ooit!
Touchéquote:Op donderdag 20 september 2012 15:58 schreef Kreator het volgende:
Toevallig kwam ik nog langs:
[ afbeelding ]
Best warm daar en je moet er geweest zijn. Anders heb je niet geleefd. Anyway. Daar stond zo'n grijze opa hamburgers te bakken. Verstond er geen flikker van, want hij sprak tong, maar hij maakte hamburgers met een soort gouden ring ipv augurk. Beste. Hamburger..... ooit.
Ik denk dat de burger van Kapitein Ortega, best weleens gaar kan zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:45 schreef 100% Tukker het volgende:
Bij een tentje genaamd Captain Ortega's in Atlantis maken ze planktonburgers. Beste. Burger. OOIT!
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik denk dat de burger van Kapitein Ortega, best weleens gaar kan zijn.
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik denk dat de burger van Kapitein Ortega, best weleens gaar kan zijn.
Gewoon twee dagen niet eten. Dan smaakt je hamburger vast wel.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat die dingen hamburgers heten is voor mij een raadsel. Doet niets aan een echte hamburger gemaakt van gehakt.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:49 schreef He-man- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel lekkerder dan z'n mac donalds ding, rundvleeshamburgers van de AH zijn ook nog wel te doen die zijn dus wel van gehakt.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:55 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Dat die dingen hamburgers heten is voor mij een raadsel. Doet niets aan een echte hamburger gemaakt van gehakt.
Zijn gewoon platte frikandellen.
Is die er weer? Ga ik binnenkort ff langsquote:Op donderdag 20 september 2012 14:48 schreef Yi-Long het volgende:
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:47 schreef TheClown1 het volgende:
dat spul is niet vreten. het is gemaakt om meteen opgegeten te worden. zodra je het 5min laat staan is het drama..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |