SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Dat is toch voor de zekerheid.. lijkt me niet heel raar aangezien je het op die accounts dan ook weer kan gaan herhalenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:49 schreef Roypsv het volgende:
Vind het wel gaar dat ze ook de accounts bannen waar je niks mee hebt gedaan.
Dit. Want IP zou gay zijn. Wat nou als dat mn broertje is?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:49 schreef Roypsv het volgende:
Vind het wel gaar dat ze ook de accounts bannen waar je niks mee hebt gedaan.
Dat lijkt me niet. Voor de zekerheid zou gewoon die cheat "dicht" gezet moeten worden, daar hoef je geen andere accounts voor te bannen.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:50 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Dat is toch voor de zekerheid.. lijkt me niet heel raar aangezien je het op die accounts dan ook weer kan gaan herhalen
nou ja mijn huisgenoot is nu ook gebanned dus.. terwijl die gewoon heeft zitten futten zonder hacksquote:Op donderdag 20 september 2012 13:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dit. Want IP zou gay zijn. Wat nou als dat mn broertje is?
Ze doen IP hoor. PSN-account waarmee ik nooit wat gedaan heb bij EA kan ook niet op EA online.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dit. Want IP zou gay zijn. Wat nou als dat mn broertje is?
Lach hem uitquote:Op donderdag 20 september 2012 13:51 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nou ja mijn huisgenoot is nu ook gebanned dus.. terwijl die gewoon heeft zitten futten zonder hacks
nja is best wel lelijk.. vind dat ze daar wel beter over hadden mogen denken aangezien het hun eigen leak in het systeem isquote:
Ja maar is wel te begrijpen toch? EA probeert er dan natuurlijk alles aan te doen om het niet nog eens te laten gebeuren.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Voor de zekerheid zou gewoon die cheat "dicht" gezet moeten worden, daar hoef je geen andere accounts voor te bannen.
Heb je hem?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik had een bod van 30k op Xavi staan
Dus moeten de mensen die het misbruiken niet gebanned worden?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:52 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nja is best wel lelijk.. vind dat ze daar wel beter over hadden mogen denken aangezien het hun eigen leak in het systeem is
Vind het ook geen ramp dat ik gebanned ben. Maar vind het raar dat ze die andere accounts bannen die er niks mee te maken hebben. (zoals mijn huisgenoot)quote:Op donderdag 20 september 2012 13:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus moeten de mensen die het misbruiken niet gebanned worden?
Kom op je wist dat toen je dit ging doen je gebanned kon worden.
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:53 schreef Perdebal het volgende:
WTF nu bestaat mijn account niet meer en ik heb niet eens gecheat?
Heeft EA serieus die shit niet op pauze gezet?quote:
Ik had dat bod voordat de webapp offline ging staanquote:
echt?quote:
je wordt op alles gebanned dus weinig kansquote:Op donderdag 20 september 2012 13:57 schreef Johnbon het volgende:
Oke nu 1 persoon die het doet die het verspreid naar anderen? Beter organiseren?
Is een IP ban, dus dat zou het probleem niet moeten zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:57 schreef Roypsv het volgende:
[..]
je wordt op alles gebanned dus weinig kans
baas.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Beckford verkocht voor 7.2k, meer dan 4k winst. Nu heb ik in ieder geval meer dan 10k op 1 account.
banquote:Op donderdag 20 september 2012 13:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Beckford verkocht voor 7.2k, meer dan 4k winst. Nu heb ik in ieder geval meer dan 10k op 1 account.
EA unblock me! Mijn vader werkt bij MC Donalds!!quote:Op donderdag 20 september 2012 14:00 schreef KrAlex het volgende:
Ik wil GJE horen als die gebanned is
Zitten nog geen coins in het spel, tuurlijk gaan ze stijgen.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:02 schreef Maver24 het volgende:
Spelers prijzen zijn wel echt uber laag, mag toch hopen dat ze gaan stijgen later
Stream het, ik heb nog nooit iemand een bedrijf kapot zien bellen.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:04 schreef Roypsv het volgende:
Ik ga EA dadelijk gewoon kapot bellen
Ik kan gewoon spelen op fifa 12, maar niet met me oude accountquote:
Is je main account nu ook gebannen?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:04 schreef Roypsv het volgende:
je weet wat ik bedoel of niet? thnxquote:Op donderdag 20 september 2012 14:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stream het, ik heb nog nooit iemand een bedrijf kapot zien bellen.
Jij ook een ban neem ik aan ?:P Geen zin in uni vandaag btw?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stream het, ik heb nog nooit iemand een bedrijf kapot zien bellen.
ja man, daar heb k niet mee gehackeddddddquote:Op donderdag 20 september 2012 14:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is je main account nu ook gebannen?
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:04 schreef Roypsv het volgende:
Heb je Silva nog wel?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:05 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja man, daar heb k niet mee gehackedddddd
Oh reallyquote:Op donderdag 20 september 2012 14:06 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ze zitten ook in Nederland heurr
Nog weekje curacao erbij en dan is het goed.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:06 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja doen we, plakken we er een week Australie er aan vast en twee weken Thailand ?
Ik als ik thuis ben weet een manier.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:06 schreef KrAlex het volgende:
Iemand met ballen die gaat tamperen???
Ja ook gebannedquote:Op donderdag 20 september 2012 14:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij ook een ban neem ik aan ?:P Geen zin in uni vandaag btw?
maak je een nieuw acc dan ?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ook gebanned. Even paar dagen wachten en als fifa 13 op de deurmat ligt kan ik er weer tegenaan
.
Ja accountancy was gecannceled en die andere 2 vakken vind ik maar saai
Lees de slides op internet wel.
Deja vu.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ook gebanned. Even paar dagen wachten en als fifa 13 op de deurmat ligt kan ik er weer tegenaan
.
ik had 3 accounts en ben ze alle 3 kwijtquote:Op donderdag 20 september 2012 14:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan alweer fifa 12 doen op een ander account, dus daarmee ook gewoon fifa 13 doen.
auto buyersquote:Op donderdag 20 september 2012 14:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dus ze hebben bij EA geen reset gedaan. Dus zullen er vast mensen zijn die een Messi of Ronaldo voor onder de 1k hebben.
zal wel moeten ja ;pquote:Op donderdag 20 september 2012 14:09 schreef KrAlex het volgende:
Als ik thuis ben maak ik een nieuw email aan en een nieuwe PSN account.
Geen bewijs. Misschien zjin het wel klikchinezen.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:09 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
auto buyers, gaan ze die ook bannen?
juppp...quote:Op donderdag 20 september 2012 14:11 schreef Johnbon het volgende:
Maar je moet toch aanmelden bij EA met een speciale code ofzo die altijd alleen op een hoesje staat ofzo?
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 20-09-2012 om 14:11:09Yesterday, a very small number of users attempted to gain an unfair advantage on the FUT Web App [MORE] #FUT13 reageer retweet
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
.
"Very small number"quote:Op donderdag 20 september 2012 14:11 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 20-09-2012 om 14:11:09Yesterday, a very small number of users attempted to gain an unfair advantage on the FUT Web App [MORE] #FUT13 reageer retweet
lololquote:Op donderdag 20 september 2012 14:11 schreef Gramulanion het volgende:
Kut dat ik gisteren niet meer heb kunnen handelenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:14 schreef vandermar het volgende:
De prijzen van Benzema, Sanchez, Falcao, Sneijder, Hulk are going UP UP UP!!!!!!
Nu al meer dan het dubbele van gisteren!
300 coins?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:14 schreef vandermar het volgende:
De prijzen van Benzema, Sanchez, Falcao, Sneijder, Hulk are going UP UP UP!!!!!!
Gisteren een op xbox gehaald voor 4.5kquote:Op donderdag 20 september 2012 14:15 schreef zerokil het volgende:
PS3 Balotelli staat er voor 9k op..
Bewaar je die gewoon allemaal tot de release?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:14 schreef vandermar het volgende:
XDquote:
Jup, de prijzen gaan nog veel meer stijgen!quote:Op donderdag 20 september 2012 14:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bewaar je die gewoon allemaal tot de release?
nee, ik ga ze zo bellenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:16 schreef Nickskuh het volgende:
Iemand al een reactie gekregen van EA?
ben benieuwdquote:Op donderdag 20 september 2012 14:16 schreef Roypsv het volgende:
krijg dadelijk een kkbal van ea aan de telefoon
Dan hou ik mijn Thiago Silva ook maar denk ik.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup, de prijzen gaan nog veel meer stijgen!
maar dat is dus niet rechtvaardig op dat accountquote:Op donderdag 20 september 2012 14:17 schreef OmniRocket het volgende:
ze zullen je hier alleen vertellen dat je account geband is vanwege niet toelaatbaar gedrag.
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft EA kapot gebelt zojuist
Gefeliciteerd met je 100k!quote:Op donderdag 20 september 2012 14:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan hou ik mijn Thiago Silva ook maar denk ik.
een ban is om een persoon te weren, niet om een account te weren.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:18 schreef Roypsv het volgende:
[..]
maar dat is dus niet rechtvaardig op dat account
jaja moraalriddertquote:Op donderdag 20 september 2012 14:20 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
een ban is om een persoon te weren, niet om een account te weren.
Je hebt op een ander account er voordeel uit willen halen, dus dan ben je terecht geband.
Ik ben ook geband, ook al heb ik hier geen voordeel uit willen halen.
Doe es ff niet zo kinderachtig man, je hebt een ban omdat je zo handig was om van alles te doen wat niet als toelaatbaar wordt geacht. Ga dan niet de calimero uithangenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:16 schreef Roypsv het volgende:
krijg dadelijk een kkbal van ea aan de telefoon
Kan je als je een nieuw account maakt en daar season pass op kooptquote:Op donderdag 20 september 2012 14:20 schreef Roypsv het volgende:
zolang ik zaterdag die shit kan spelen is het goed
will doquote:Op donderdag 20 september 2012 14:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan je als je een nieuw account maakt en daar season pass op koopt
ik ga er gewoon alles aan doen om unbanned te worden. logisch tochquote:Op donderdag 20 september 2012 14:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe es ff niet zo kinderachtig man, je hebt een ban omdat je zo handig was om van alles te doen wat niet als toelaatbaar wordt geacht. Ga dan niet de calimero uithangen
Had nog 2 weken gold ofzo.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Had je nog lang gold ofniet?
Ja same hier
Prima, maar ga niet doen alsof je zwaar onrecht is aangedaan. Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:21 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik ga er gewoon alles aan doen om unbanned te worden. logisch toch
Ja ik had nog 2 dagenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Had nog 2 weken gold ofzo.
En op dit account kan ik nu voor 1 dollar 1 maand kopen, dus maak niet heel veel verlies.
o nee onrecht sowieso niet. maar vind het raar dat ze acounts bannen die niks hebben gedaan zoals die van mijn huisgenoot en Perdebal.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima, maar ga niet doen alsof je zwaar onrecht is aangedaan. Hoe oud ben je?
Ja ik moet het nog wel kopen, koop misschien wel gewoon 1 jaar gebruik dit account toch ook voor fifa 13 dus...quote:Op donderdag 20 september 2012 14:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik had nog 2 dagenZag die actie ook maar ik heb geen paypal en wilde nu ff spelen
En het gewoon niet kunnen accepterenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:23 schreef Roypsv het volgende:
[..]
o nee onrecht sowieso niet. maar vind het raar dat ze acounts bannen die niks hebben gedaan zoals die van mijn huisgenoot en Perdebal.
Mja, huisgenoten etc die ook gebanned worden is dan wel weer gaar.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:24 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
En het gewoon niet kunnen accepterenwie zich brandt moet op de blaren zitten
Ik heb ff 3 maanden gekocht, gewoon om te kijken of ze nog gaan bannen ofzo, daarna koop ik ook een jaar.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik moet het nog wel kopen, koop misschien wel gewoon 1 jaar gebruik dit account toch ook voor fifa 13 dus...
mocht het niet werken maak ik wel een nieuw accquote:Op donderdag 20 september 2012 14:24 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
En het gewoon niet kunnen accepterenwie zich brandt moet op de blaren zitten
ja dat bedoel ik::p die maar van mij zat gewoon te handelenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mja, huisgenoten etc die ook gebanned worden is dan wel weer gaar.
Bel ze kapot jongen!quote:Op donderdag 20 september 2012 14:25 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik::p die maar van mij zat gewoon te handelen
Wie de fuck ben jij uberhauptquote:Op donderdag 20 september 2012 14:25 schreef Perdebal het volgende:
Ik heb zojuist EA gebeld en die kunnen niks voor me doen.
Ik heb dus echt helemaal niks te maken gehad met die hack en ook geen geld ontvangen van iemand die het wel heeft. De enige directe link die er gelegd kan worden is dat ik mensen ken die het wel gedaan hebben, maar dat was het dan ook.
Ik ben dus echt gewoon voor helemaal niks gebanned.
KLOTE KUT EA!!!
Naar Juridisch Loket en een advocaat nemenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:25 schreef Perdebal het volgende:
Ik heb zojuist EA gebeld en die kunnen niks voor me doen.
Ik heb dus echt helemaal niks te maken gehad met die hack en ook geen geld ontvangen van iemand die het wel heeft. De enige directe link die er gelegd kan worden is dat ik mensen ken die het wel gedaan hebben, maar dat was het dan ook.
Ik ben dus echt gewoon voor helemaal niks gebanned.
KLOTE KUT EA!!!
huisgenoot van Roypsv volgens mijquote:Op donderdag 20 september 2012 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij uberhaupt
doe niet zo stoer en laat hem hier lekker zitten timmy_gayass_turnerquote:Op donderdag 20 september 2012 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij uberhaupt
haha neequote:Op donderdag 20 september 2012 14:26 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
huisgenoot van Roypsv volgens mij
Met z'n Lavezziquote:Op donderdag 20 september 2012 14:26 schreef Fuszy het volgende:
Het enige wat ik nu grappig vind aan die bans is dat roy is gebanned.
LAVEZZI NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 20 september 2012 14:26 schreef Fuszy het volgende:
Het enige wat ik nu grappig vind aan die bans is dat roy is gebanned.
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:26 schreef Roypsv het volgende:
[..]
LAVEZZI NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
[..]
LAVEZZI NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
[..]
doe niet zo stoer en laat hem hier lekker zitten timmy_gayass_turner
LOLquote:Op donderdag 20 september 2012 14:26 schreef Roypsv het volgende:
[..]
doe niet zo stoer en laat hem hier lekker zitten timmy_gayass_turner
dat heeft die niet dus bakkezzzzzzquote:Op donderdag 20 september 2012 14:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
LOLHij heeft hier gisteren sowieso lekker gelurkt en ff een paar pakjes graties geopend
En nu janken
Daar krijg je geen advocaat, alleen adviesquote:Op donderdag 20 september 2012 14:26 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Naar Juridisch Loket en een advocaat nemen
zijn jullie homovriendjes of wat?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:27 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dat heeft die niet dus bakkezzzzzz
Haha kindjes hier op dit forumquote:Op donderdag 20 september 2012 14:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
zijn jullie homovriendjes of wat?
Doe mij ook maar. GT: DC Vogelaarquote:Op donderdag 20 september 2012 14:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ken de TS ff mij in de OP zetten?
GT : Le BananaKing
Ja maar als een brief opsturen niet werkt, dan zoeken ze wel een advocaat voor jequote:Op donderdag 20 september 2012 14:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar krijg je geen advocaat, alleen advies
Wordt hij niet veel duurderquote:Op donderdag 20 september 2012 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Marcelo LB opgepikt voor 8.2k in 4 atb
Dat is veel te veelquote:Op donderdag 20 september 2012 14:29 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Ja maar als een brief opsturen niet werkt, dan zoeken ze wel een advocaat voor jeAls je student bent is je eigen bijdrage nihil 150 euro ofzo
Goedkoopste bin hierna is 10kquote:Op donderdag 20 september 2012 14:29 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Wordt hij niet veel duurder
Nee, dat kan niet meer.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:30 schreef Perdebal het volgende:
Kun je nu nog op FIFA 12 een UT account aanmaken waarna je dan weer op UT 13 kan?
Daarom wil ik ook advocaat worden alleen niet pro deo omdat dat nog niets opschietquote:Op donderdag 20 september 2012 14:30 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
In totaal voor het hele process van een advocaatPer uur ben je meestal zoveel kwijt
advocaat worden met hbo .... dat kan toch helemaal niet papa?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook advocaat worden alleen niet pro deo omdat dat nog niets opschiet
Beetje advocaat krijgt al snel richting de 200 per uur
Ja of je bent ook keer ingelogd bij iemand die er wel wat mee te maken hebt.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:33 schreef Perdebal het volgende:
De enige logische verklaring voor mijn ban is dat er echt een EA medewerker zit te lurken hier, want ik heb gewoon echt niks te maken met die %&$%^& hack![]()
![]()
Gewoon door blijven gaan met mails en bellen, doe ik ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:33 schreef Perdebal het volgende:
De enige logische verklaring voor mijn ban is dat er echt een EA medewerker zit te lurken hier, want ik heb gewoon echt niks te maken met die %&$%^& hack![]()
![]()
Hackert!quote:Op donderdag 20 september 2012 14:33 schreef Perdebal het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:31 schreef Kamikazie het volgende:
Mijn nieuwe club is een feit, FC Zaadlozing
Oké.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:33 schreef Perdebal het volgende:
![]()
Ja, dat zou inderdaad nog kunnen. Fucked up dan zegquote:Op donderdag 20 september 2012 14:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja of je bent ook keer ingelogd bij iemand die er wel wat mee te maken hebt.
Dan moet je alles nog maar even doorlezenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
advocaat worden met hbo .... dat kan toch helemaal niet papa?
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:34 schreef Roypsv het volgende:
Ja tim misschien heb je ooit een keer op mijn ip ingelogd. maar dan gaan ze wel heel ver terug kijken
En dan word je rijk!! $$$quote:Op donderdag 20 september 2012 14:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moet je alles nog maar even doorlezen
Maar ik ga uni doen volgend jaar.
Onzin, je hebt gewoon zitten kuttenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:34 schreef Perdebal het volgende:
[..]
Ja, dat zou inderdaad nog kunnen. Fucked up dan zeg
troll ?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Onzin, je hebt gewoon zitten kutten
Spijker op zn kop dusquote:Op donderdag 20 september 2012 14:28 schreef Perdebal het volgende:
[..]
Haha kindjes hier op dit forum
Weet ik veel.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:35 schreef Timez het volgende:
Ik heb Kagawa. Wat zou die waard zijn (worden)?
10Kquote:Op donderdag 20 september 2012 14:35 schreef Timez het volgende:
Ja tog, rijke tataquote:
Niet veel heb hem gister een paar keer gediscard.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:35 schreef Timez het volgende:
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:38 schreef Johnbon het volgende:
[ afbeelding ]
Tamper Tamper Tamper
Ja, dat is ook niet iets waar we echt over hebben nagedacht eigenlijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:39 schreef byah het volgende:
Het zou me niks verbazen als hier gisteren een medewerker van EA NL heeft meegelezen trouwens
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zei er iemand ban?
[ afbeelding ]
Ik had gisteren een N'Gog voor 600 coins gekocht en voor 4000 verkochtquote:Op donderdag 20 september 2012 14:39 schreef DutchSL het volgende:
Franse silver Delaplace voor 650 coins winst verkocht, mijn beste deal in FUT 13 tot dusver.
De gezelligheid is terugquote:Op donderdag 20 september 2012 14:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zei er iemand ban?
[ afbeelding ]
quote:
Krijg die van mij nu niet verkocht. Maar ik denk dat wanneer het spel uitkomt dat ze dan wel hard gaan lopenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had gisteren een N'Gog voor 600 coins gekocht en voor 4000 verkocht
Die ben je kwijt toch?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:42 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nu krijg je robben niet meer GJE ;p
Had je wel de hack gebruikt?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:42 schreef zerokil het volgende:
Wat mag ik blij zijn dat ik nie gebanned ben..
Ach, vind dit wel terecht gewoon hoe het gelopen isquote:
is dat via chat of zo?quote:
Waar doe je dat? Ik wil ook chatten met zo'n indiër.quote:
Ik heb een RvP voor 30k en een Xavi voor 30kquote:Op donderdag 20 september 2012 14:44 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Deze RvP werd net verkocht (niet van mij) , gisteren 1tje gekocht voor 39K. En hij wordt alleen maar duurder en duurder
Moet je alleen niet in de zeik nemen, staat gelinkt met je EA accountquote:Op donderdag 20 september 2012 14:44 schreef TJV het volgende:
[..]
Waar doe je dat? Ik wil ook chatten met zo'n indiër.
Waar kan je dat doen?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je alleen niet in de zeik nemen, staat gelinkt met je EA account
www.help.ea.com volgens mij, moet je even googlen.quote:
https://help.ea.com/contact-usquote:Op donderdag 20 september 2012 14:44 schreef TJV het volgende:
[..]
Waar doe je dat? Ik wil ook chatten met zo'n indiër.
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik heb een RvP voor 30k en een Xavi voor 30k![]()
![]()
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:45 schreef TheFastOne het volgende:
Mensen hebben echt geen idee wat ze te koop aanbieden
Iedereen die gecheat hebben + sommige subaccountsquote:Op donderdag 20 september 2012 14:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wie van dit topic hebben allemaal een ban ontvangen?.
Wat heb je ingevuld dan want ik krijg dan alleen een mail sturenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
www.help.ea.com volgens mij, moet je even googlen.
Kan je fifa 12 intikken en live chat session
Doe ik maar dan kan je nog alleen emailenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:46 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Je moet je platform nog invullen
Passie,Poker,Reemi allemaalquote:Op donderdag 20 september 2012 14:46 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Iedereen die gecheat hebben + sommige subaccounts
Battlefield 3, want daar gaat het me om dat ik die terug krijg.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat heb je ingevuld dan want ik krijg dan alleen een mail sturen
Snelle keeperquote:Op donderdag 20 september 2012 14:48 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hij in FUT zit, heeft nog nooit gespeeld
vorig seizoen alleen Lamprou in FUT, nu zelfs een keeper die nooit speeltis nog keeper van de A1 lol
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:46 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Je moet je platform nog invullen
Fifa 2013 ultimate team---- Techincal support--- xbox 360/PS3quote:Op donderdag 20 september 2012 14:47 schreef Perdebal het volgende:
[..]
Doe ik maar dan kan je nog alleen emailen
Dit vindt jij vast leuk om te horen: ook ik ben gebanned.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Passie,Poker,Reemi allemaal![]()
.
Gaat alleen nog maar stijgen joh, verwacht dat als het een tijdje op gang is RVP wel 100k is of zo.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ons kostje is gekocht. Alleen die Benzema moet wat meer waard gaan worden. Was er 1 met SP 30K, waar niet op geboden werd. Maar dat zal ook een kwestie van tijd zijn.
Anderssen zit ook in FUT die zet pas een paar dagen bij Ajaxquote:Op donderdag 20 september 2012 14:48 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hij in FUT zit, heeft nog nooit gespeeld
vorig seizoen alleen Lamprou in FUT, nu zelfs een keeper die nooit speeltis nog keeper van de A1 lol
Iets voor GJEquote:
Echt?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit vindt jij vast leuk om te horen: ook ik ben gebanned.
Heb het 1x geprobeerd te doenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Echt?
Was je niet aan het trollen toen je zei dat je nog een paar 100K weg moest geven?.
Ik weet het ook niet, maar ik heb ook maar 5k. Ik koop wel wat leuke spelers en dan trade ik denk ik later welquote:Op donderdag 20 september 2012 14:50 schreef Rijst het volgende:
Ik weet echt niet waar ik in moet handelen. Alle prijzen zijn zo laag. Een Tevez kost bijvoorbeeld >25k
Ik heb nog een oude versie van Firefox geloof ik.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb het 1x geprobeerd te doen
Daarvoor zit ik nu op de blaren
onderinquote:Op donderdag 20 september 2012 14:52 schreef over_hedge het volgende:
Hoe doe je die site naar engels?
Scarfacequote:Op donderdag 20 september 2012 14:50 schreef Johnbon het volgende:
* Johnbon Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed! Elvira Hancock: Lesson number two: Don't get high on your own supply
Wel een beetje van toepassing op onze actie.
.
Snap ik.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb nog een oude versie van Firefox geloof ik.
Bij mij stond er in ieder geval niet die tamperfunctie.
Anders had ik er wel minimaal 5 packs mee geopend denk ik.
Ben blij dat ik niet de moeite heb genomen om een andere versie te downloaden enzo.
LEZEN TECHINCAL SUPPORT>ENGELSquote:Op donderdag 20 september 2012 14:53 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kunnen jullie wel chatten?
Jaquote:Op donderdag 20 september 2012 14:53 schreef Vijf_voor het volgende:
Gaat iedereen nu contact opnemen
zit nog in de presentaties maar heb hem al op sneltoets zitten ;]quote:Op donderdag 20 september 2012 14:53 schreef Kamikazie het volgende:
Roy ben je ze al kapot aan het bellen?
'Goedenavond Dhr. Kankerbal, hoe kan ik u vandaag van dienst zijn?'quote:Op donderdag 20 september 2012 14:53 schreef Kamikazie het volgende:
Roy ben je ze al kapot aan het bellen?
Zag niet dat die reactie ook op mij gericht wasquote:Op donderdag 20 september 2012 14:53 schreef Longcat. het volgende:
[..]
LEZEN TECHINCAL SUPPORT>ENGELS
Zwart geld, ik ga je aangeven.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Harharhar
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
'Goedenavond Dhr. Kankerbal, hoe kan ik u vandaag van dienst zijn?'
-'bakkus ezol'![]()
Heling.quote:
ahahahahahahahahaquote:Op donderdag 20 september 2012 14:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
'Goedenavond Dhr. Kankerbal, hoe kan ik u vandaag van dienst zijn?'
-'bakkus ezol'![]()
Ja het gaat echt prima zoquote:Op donderdag 20 september 2012 14:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Snap ik.
Zijn we nu weer matties? 2x elkaar gequote zonder een belediging, moet toch een record zijn tussen ons?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |