Als je gewoon een apparaat zoekt om films/series op af te spelen en verder niets, zijn ze wel ok.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is de aanbieding van vandaag een beetje de moeite waard?
TV's met een ingebouwde mediaspeler? In het hoge segment misschien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Beetje overbodig meestal tegenwoordig aangezien iedere TV er standaard een ingebouwd heeft
Nou die lusten vaak niet zo veel codecs hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Beetje overbodig meestal tegenwoordig aangezien iedere TV er standaard een ingebouwd heeft
Ik zou nooit een volautomaat nemen, resultaat valt altijd tegen ten opzichte van een losse molen en losse machine. Je moet daar echter wel net zin in hebben en tijd voor hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:47 schreef tralalala het volgende:
Zit te twijfelen over de aanbieding van vandaag.
Meningen zijn verdeeld in reviews.
Ik moet zeggen dat ik ze niet uitgebreid gehoord heb. Het merk heeft wel een positieve reputatie bij mij. Nu zegt een merk niet zoveel als het om bruingoed gaat. Alleen aangezien het toch PC-gerelateerd is, kan het weer wat makkelijker. Anyway, zolang je de muziek niet te hard wil zetten en niet te veel belang hecht aan een dikke bass die goed weergegeven wordt (voor zover dat mogelijk is wanneer deze overdreven wordt), is het een leuke set. Voor de prijs is het sowieso top.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:01 schreef Saninl het volgende:
http://www.1dayfly.com/nl/nl/
leuk...denk ik?
Laat ik er maar weer eens 3 nemen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:31 schreef shiznuts het volgende:
Ze zijn er weer!
http://shirt.woot.com
Today's Woot
› Random Shirt
by Shirt.Woot
$6.66
Says it all, lijkt me.$6,66 p/stuk, max. 3 stuks, excl. $5,- intl. shipping p/order.
Ik haal er altijd drie, vind ik wel geinig. Vaak ben ik alweer vergeten dat ze onderweg zijn en komen ze opeens aan. Tot nu toe 2/3 shirts telkens vrij awesome, eentje dan gematigd enthousiast over. 't Is en blijft random, maar vrij unieke en toffe hipsterlike shirts voor omgerekend zo'n 20,- euro all-in (bedenk me net dat ik er eentje draag zelfs). Hier wat voorbeelden met wat je zo ongeveer voor shirts kunt verwachten.
Heb ik het vorige keer ook niet voor jou besteld? Ik kan je wel helpen, als jij het gelijk even overmaakt dan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:41 schreef Saninl het volgende:
Kan iemand ze voor mij bestellen? Opeens vraagt Paypal om een CC?! Dus ik kan ze zelf niet bestellen?!
Ja, stiekem hoopte ik al dat diegene zich weer zou laten zien. Alleen k wist niet meer dat jij het wasquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
Heb ik het vorige keer ook niet voor jou besteld? Ik kan je wel helpen, als jij het gelijk even overmaakt dan.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:06 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nasje, is dit wat?
Wil nog zo'n ding en twijfel de Synology 212J te kopen of misschien wachten op de 213J, die schijnt binnen afzienbare tijd te komen, maar ik kan nergens een releasedatum vinden.
Dit dus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:20 schreef shiznuts het volgende:
Volgens mij kun je nog altijd beter een Qnap, Synology ofzo halen voor het echte werk.
Zelf heb ik een IOmega iConnect omdat 'ie maar 39,99 was ofzo.
Dat dacht ik ook al, maar ik dacht ik vraag het ff voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:20 schreef shiznuts het volgende:
Volgens mij kun je nog altijd beter een Qnap, Synology ofzo halen voor het echte werk.
Zelf heb ik een IOmega iConnect omdat 'ie maar 39,99 was ofzo.
Jep. Ik haat winter dus lente mag snel weer komen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Toch heb ik stiekem wel hoop dat het ooit weer zonnig wordt in Nederland
En Ibood zal hem vast en keer aanbieden voor 149,99.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Jep. Ik haat winter dus lente mag snel weer komen.
Wat ook geinig is; folders doornemen en kijken wat je dan vindt:
keukenmachine op Groupon: http://www.groupon.nl/dea(...)www.mydealpage.nl%2F
("originele prijs": ¤224, Groupon prijs incl. verzending: ¤99.95)
[ afbeelding ]
Dezelfde keukenmachine bij Kijkshop'. ("originele prijs": ¤139, kijkshop prijs incl. verzending: ¤99.99)
[ afbeelding ]
Leuke vergelijking. Merk is verschillend maar iedereen ziet dat dit exact dezelfde (OEM) apparaten zijn. Tevens heb je die van Kijkshop morgen binnen (mits voor 21:00 uur besteld) en die van Groupon heeft een levertijd van 4 weken ingaande vanaf 29 oktober).![]()
EDIT: WTF! Dat ding staat ook op http://vanvoordeel.nl/aan(...)www.mydealpage.nl%2F voor ¤84.99 ("van" ¤139) incl. verzending
Wat is er aan de hand? Wil iedereen pepernoten bakken ofzo?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |