Dat dacht ik ook al, maar ik dacht ik vraag het ff voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:20 schreef shiznuts het volgende:
Volgens mij kun je nog altijd beter een Qnap, Synology ofzo halen voor het echte werk.
Zelf heb ik een IOmega iConnect omdat 'ie maar 39,99 was ofzo.
Jep. Ik haat winter dus lente mag snel weer komen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Toch heb ik stiekem wel hoop dat het ooit weer zonnig wordt in Nederland
En Ibood zal hem vast en keer aanbieden voor 149,99.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Jep. Ik haat winter dus lente mag snel weer komen.
Wat ook geinig is; folders doornemen en kijken wat je dan vindt:
keukenmachine op Groupon: http://www.groupon.nl/dea(...)www.mydealpage.nl%2F
("originele prijs": ¤224, Groupon prijs incl. verzending: ¤99.95)
[ afbeelding ]
Dezelfde keukenmachine bij Kijkshop'. ("originele prijs": ¤139, kijkshop prijs incl. verzending: ¤99.99)
[ afbeelding ]
Leuke vergelijking. Merk is verschillend maar iedereen ziet dat dit exact dezelfde (OEM) apparaten zijn. Tevens heb je die van Kijkshop morgen binnen (mits voor 21:00 uur besteld) en die van Groupon heeft een levertijd van 4 weken ingaande vanaf 29 oktober).![]()
EDIT: WTF! Dat ding staat ook op http://vanvoordeel.nl/aan(...)www.mydealpage.nl%2F voor ¤84.99 ("van" ¤139) incl. verzending
Wat is er aan de hand? Wil iedereen pepernoten bakken ofzo?![]()
Waarom, die zijn altijd de goedkoopste op dat moment voor dat specifieke product toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En Ibood zal hem vast en keer aanbieden voor 149,99.![]()
Ja hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:06 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Waarom, die zijn altijd de goedkoopste op dat moment voor dat specifieke product toch?
quote:Kom je Zondag naar Alphen tussen 10 - 17?
Beste Xxx,
Morgen is het zo ver! Zondag om exact 10:00 gaat de deur van ons tijdelijk ingerichte magazijn open voor de verkoop van het restant mediaplayers die wij onlangs overnamen van A.C Ryan Europe. Wij verkopen morgen mediaplayers die 2 maanden geleden bij de Mediamarkt nog 189.- euro waren voor slechts 25 euro!
Graag willen wij jou ook uitnodigen om langs te komen. Het is leuk om elkaar eens te zien en het is een leuke invulling van je zondag toch? Uiteraard hebben wij nog meer artikelen die je kunt kopen tegen een mooi prijsje! Het is in ieder geval de moeite waard om langs te komen.
Dus stap zondag gezellig in xxx met de familie in de auto en stel je navigatie in op Koperweg 11-j te Alphen aan den Rijn!
AC Ryan Playon HD Essential – 20 euro
AC Ryan Playon HD – 35 euro
AC Ryan Playon HD mini – 30 euro
AC Ryan VEOLO – 50 euro
Event: Verkoop Refurbished en DEMO players A.C Ryan
Datum: Zondag 28 oktober 2012
Tijd: 10:00 – 17:00 (of tot uitverkocht)
Locatie: Koperweg 11-j Alphen a/d Rijn (magazijn ClickToBuy)
Ik hoop jou zondag ook te zien!
Groetjes,
Jessica Rietvoorden - ClickToBuy Special Events
Wat is er beter aan een Logitech? Alleen de bouwkwaliteit of ook het gebruiksgemak en de batterijduur?quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:15 schreef ArnosL het volgende:
http://www.1dayfly.com/nl/nl/?zanpid=1698693287927833600
Is deze muis wat? Hij lijkt me nogal goedkoop in vergelijking met andere touch muizen namelijk.
Toch ga ik hem kopenquote:
Heeft niets met Windows 8 te maken. Het is een goedkoop alternatief voor die touch muis van Apple.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Toch ga ik hem kopen! Chill icm Windows 8
Logitech is een prima merk, maar zeker niet het enige degelijke muizen merk. Sterker nog, de laatste jaren vind ik het wat minder kwa materiaalkeuze, bouwkwaliteit en degelijkheid in vergelijking met daarvoor. MS, Razer, Steelseries en Cyborg doen het echt niet minder. En bij de goedkopere muizen komen daar tal van merken bij.quote:
EUh, multi gesture is in windows 8 redelijk veel aanwezig. Best handig om een muis te hebben die het ondersteund, met een muis alleen vind ik het nog tegen vallen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:35 schreef Kenju het volgende:
[..]
Heeft niets met Windows 8 te maken. Het is een goedkoop alternatief voor die touch muis van Apple.
Het enige bazen apparaat van Trust heb ik hier in huis denk ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:57 schreef shiznuts het volgende:
Sweex, Trust, Speedlink...
But to each their own.
Logitech heeft voor mij persoonlijk de beste bang-for-buck.
Met Windows 8 ben je alleen gebaat bij een groot touchpad. Daar is het oppervlak van deze muis te klein voor. En dan heb ik het niet eens over de gestures die van buiten komen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
EUh, multi gesture is in windows 8 redelijk veel aanwezig. Best handig om een muis te hebben die het ondersteund, met een muis alleen vind ik het nog tegen vallen.
Maar ik kan niet inschatten hoe jij dat zietVoor mij heeft het dus alles met WIndows 8 te maken.
[..]
Het enige bazen apparaat van Trust heb ik hier in huis denk ik! Een muis die (helaas) niet stuk wil
. Heb dat ding ondertussen al 5/6 jaar denk ik (de test van de items van Trust die ik ooit heb gehad waren wel snel vervangen
!)
Dit is net zo'n vreemde opmerking wanneer je een BMW-fan bent, en vervolgens het alleen hebt over merken als Suzuki, Hyundai en Chevrolet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:57 schreef shiznuts het volgende:
Sweex, Trust, Speedlink...
But to each their own.
Logitech heeft voor mij persoonlijk de beste bang-for-buck.
Als ze nou ook eens een keer een échte mooie/goede aanbieding hadden. (Maar goed; dat 'mooie' is voor iedereen persoonlijk natuurlijk, het 'goede' niet).quote:Op donderdag 1 november 2012 15:59 schreef Maraca het volgende:
Jeej, feestdagenkorting van 5 euro gekregen
Alle linkjes weer verwijderenquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:15 schreef RobertNL het volgende:
De mods gaan het druk krijgen vandaag op ibood(m.a.w top aanbieding weer
!)
Bij de action en big bazaar onder de euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |