SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
[ Bericht 0% gewijzigd door DutchSL op 20-09-2012 13:44:39 ]
serieus?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:53 schreef wieisboos het volgende:
Kut mijn mainaccount is gebandhad daar niet op getamperd
wel geld naar over gezet?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:53 schreef wieisboos het volgende:
Samequote:Op donderdag 20 september 2012 12:53 schreef wieisboos het volgende:
Een vriend van mijn is ook gebannend en die heeft ook helemaal niks gedaan. Op geen 1 account. Echt raar/quote:Op donderdag 20 september 2012 12:53 schreef wieisboos het volgende:
nieuwe gamertag aanmaken en fifa opstartenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:55 schreef Kamikazie het volgende:
Hoe maak ik een nieuw account en activeer ik die via xbox voor fifa 12?
lol niet, of fifa 12 opnieuw kopen + xbox live goldquote:Op donderdag 20 september 2012 12:55 schreef Kamikazie het volgende:
Hoe maak ik een nieuw account en activeer ik die via xbox voor fifa 12?
Nee ik kon een half uur geleden nog inloggen. Ik ben net gebandquote:Op donderdag 20 september 2012 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dus als je in kan signen en naar het creation centre kan zit je goed en ben je niet gebanned?
Misschien is dat systeem nu ook fucked up ofzo?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Een vriend van mijn is ook gebannend en die heeft ook helemaal niks gedaan. Op geen 1 account. Echt raar/
Jup ik, maar alleen wat coins ontvangenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:55 schreef Kamikazie het volgende:
Heeft iemand het eigenlijk overleefdt?
ma had je er veel coins naar gzet?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee ik kon een half uur geleden nog inloggen. Ik ben net geband
Ik had jou 28K ontvangen op mijn tamper account, die is nu geband. Main account is nog steeds in leven.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:55 schreef Ajacied7 het volgende:
DTM en X1N2ition, leven jullie accounts nog?
Ik ben nu ook bang dat ik dalijk ineens geband benquote:Op donderdag 20 september 2012 12:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Een vriend van mijn is ook gebannend en die heeft ook helemaal niks gedaan. Op geen 1 account. Echt raar/
Niet voor lang meer mijn vriend!quote:Op donderdag 20 september 2012 12:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik had jou 28K ontvangen op mijn tamper account, die is nu geband. Main account is nog steeds in leven.
Hoezo?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet voor lang meer mijn vriend!
Als jeje aan kan meldne op de xbox dan zit je ook goedquote:Op donderdag 20 september 2012 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dus als je in kan signen en naar het creation centre kan zit je goed en ben je niet gebanned?
Haal mij er dan ook maar uit, want ik heb voor zover ik weet geen ban.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Even mezelf er uit halen dan
gr gr
WTF sinds wanneer heeft EA het recht om consoles van Microsoft te bannenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:00 schreef Luukiee09 het volgende:
Nope. You're SOL with that XBL account. Time for you to make a new gamertag and buy XBL all over again for that one if you ever want to play any EA game again. Oh and be cautious, your Xbox may get banned soon to if EA decide to send their banned list to Microsoft to hand out console ban's. That's what happened last year and EA is only getting more strict.
Van Se7ensins.com
En mij, maar weet niet of je daar blij mee bentquote:Op donderdag 20 september 2012 13:00 schreef DutchSL het volgende:
Hele jaar FUT met alleen Fuszy en ik
Hier ben ikquote:
Account is gekoppeld aan een gamertag en die zit aan je xbox gekoppeld. Ze kunnen vast je xbox bannen van de EA servers. Waarom zouden ze dat niet mogen doen?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:02 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
WTF sinds wanneer heeft EA het recht om consoles van Microsoft te bannenHet hacken is toch niet via daar verlopen ...
twitter:eurogamer twitterde op donderdag 20-09-2012 om 12:50:24EA responds to Eurogamer about FIFA Ultimate Team 13 exploit, web app to remain offline for foreseeable future - http://t.co/71htA7G0 reageer retweet
Doen ze niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Account is gekoppeld aan een gamertag en die zit aan je xbox gekoppeld. Ze kunnen vast je xbox bannen van de EA servers. Waarom zouden ze dat niet mogen doen?
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:03 schreef wieisboos het volgende:
twitter:eurogamer twitterde op donderdag 20-09-2012 om 12:50:24EA responds to Eurogamer about FIFA Ultimate Team 13 exploit, web app to remain offline for foreseeable future - http://t.co/71htA7G0 reageer retweet
De kust is veilig hierquote:Op donderdag 20 september 2012 13:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als jeje aan kan meldne op de xbox dan zit je ook goed
Neequote:Op donderdag 20 september 2012 13:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
En mij, maar weet niet of je daar blij mee bent
[..]
Hier ben ik
Komt goed. Ik merk nu pas hoe kut het is, als je 3 uurtjes weg bent en er 4+ topics door heen zijn gespamdquote:Op donderdag 20 september 2012 13:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, maar misschien kan je je dan wel gedragen.
Hahahahahahhahaha omg zelden zo gelachenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat lach je nou?kom niet leuk doen nu
Tik em aan, ik ookquote:Op donderdag 20 september 2012 13:05 schreef KrAlex het volgende:
Geweldig ditik lach me de pletter hier.
Uhmm misschien omdat jij via jouw Gamertag geen schade hebt aangerichtquote:Op donderdag 20 september 2012 13:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Account is gekoppeld aan een gamertag en die zit aan je xbox gekoppeld. Ze kunnen vast je xbox bannen van de EA servers. Waarom zouden ze dat niet mogen doen?
Misgunnerquote:Op donderdag 20 september 2012 13:03 schreef KrAlex het volgende:
Hopen dat Roy en GJE ook een dikke ban krijgenmet hun "eerlijke" spelers.
En het mooie is dat ik zelf ook een dikke ban heb, maar volgende week met een nieuw PSN weer kan spelen.quote:
Ik vind het mooi omdat ik geen ban hebquote:Op donderdag 20 september 2012 13:06 schreef KrAlex het volgende:
[..]
En het mooie is dat ik zelf ook een dikke ban heb, maar volgende week met een nieuw PSN weer kan spelen.
Hele account wordt gebanned van xbox live? Ik denk dat EA de gegevens gewoon heeft doorgegeven aan microsoft dan. Die willen natuurlijk ook geen cheaters hebben.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:06 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Uhmm misschien omdat jij via jouw Gamertag geen schade hebt aangerichtDus omdat iets gekoppeld is bij EA, mogen ze je console bannen waar helemaal niks zich heeft afgespeeld. Bovendien kan je niet alleen FIFA spelen op je console maar ook andere spellen:')
Sony heeft ook console bans hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 13:06 schreef KrAlex het volgende:
[..]
En het mooie is dat ik zelf ook een dikke ban heb, maar volgende week met een nieuw PSN weer kan spelen.
fa2quote:Op donderdag 20 september 2012 13:05 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hahahahahahhahaha omg zelden zo gelachen
Legendequote:Op donderdag 20 september 2012 13:07 schreef vandermar het volgende:
Als ik nog wel geband wordt (verwacht ik niet) verkoop ik mijn xbox en spellen en koop ik een playstation
Boeie ik verkoop mijn PS3 dan voor 150¤ en koop er een andere voor terug.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sony heeft ook console bans hoor
Maar in elk geval geen geld weggegooid voor PSN
twitter:Unique_Riggers twitterde op donderdag 20-09-2012 om 13:06:55If you go on the EA Live chat and ask them when will the web app be back they have been saying 24 to 36 hours to some people. reageer retweet
En dan wil diegene Fifa spelen en dan lukt het nietquote:Op donderdag 20 september 2012 13:08 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Boeie ik verkoop mijn PS3 dan voor 150¤ en koop er een andere voor terug.
Wat Confetti allemaal heeft gedaanquote:Op donderdag 20 september 2012 13:08 schreef Fuszy het volgende:
twitter:Unique_Riggers twitterde op donderdag 20-09-2012 om 13:06:55If you go on the EA Live chat and ask them when will the web app be back they have been saying 24 to 36 hours to some people. reageer retweet
Moet je maar geen PS3 op marktplaats kopenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En dan wil diegene Fifa spelen en dan lukt het niet
Als jij de code of conduct van Microsoft niet hebt verbroken, hebben ze het recht niet om je te bannen.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hele account wordt gebanned van xbox live? Ik denk dat EA de gegevens gewoon heeft doorgegeven aan microsoft dan. Die willen natuurlijk ook geen cheaters hebben.
Valt cheaten onder je gamertag niet onder het verbreken van de CoC?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:09 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Als jij de code of conduct van Microsoft niet hebt verbroken, hebben ze het recht niet om je te bannen.
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:03 schreef wieisboos het volgende:
Die zien we noooooit meer te-rugquote:Eurogamer has contacted EA to find out what it is being done to combat the issue. We'll update you when we hear back.
Echt wel. Je hebt illegaal coins gekregen.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:09 schreef vandermar het volgende:
Hmz, nog steeds niet gebandMaar ik heb dan ook niets fout gedaan
Ik wist er helemaal niets vanafquote:Op donderdag 20 september 2012 13:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Echt wel. Je hebt illegaal coins gekregen.
Waarschijnlijk ditquote:Op donderdag 20 september 2012 13:07 schreef vandermar het volgende:
Als ik nog wel geband wordt (verwacht ik niet) verkoop ik mijn xbox en spellen en koop ik een playstation
Je cheat toch niet onder je gametag ? Je cheat niet via je console. Je cheat via een webapp van EA , zij eisen dat je bij een nieuw account je GT hebt gekoppeld, net als je prive gegevens. Als je die niet geeft heb je het recht niet om een account aan te makenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Valt cheaten onder je gamertag niet onder het verbreken van de CoC?
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:11 schreef vandermar het volgende:
Een vriend van mij kreeg een boete van politie, 1 minuut nadat hij een fiets op straat had gekocht. De politie zei heling, 85 euro dokken en hij mocht de fiets houden
Ja, maar die koppeling is er. Dus in feite cheat je wel onder je GT. Wel met een omweg, maar goed. Een consoleban vind ik te ver gaan tbh. Ban voor dat account en voor fifa vind ik nog redelijk, meer niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:12 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Je cheat toch niet onder je gametag ? Je cheat niet via je console. Je cheat via een webapp van EA , zij eisen dat je bij een nieuw account je GT hebt gekoppeld, net als je prive gegevens. Als je die niet geeft heb je het recht niet om een account aan te makenDus wat moet je in dat geval doen...
Ze mogen gewoon je gamertag bannen hoor.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:12 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Je cheat toch niet onder je gametag ? Je cheat niet via je console. Je cheat via een webapp van EA , zij eisen dat je bij een nieuw account je GT hebt gekoppeld, net als je prive gegevens. Als je die niet geeft heb je het recht niet om een account aan te makenDus wat moet je in dat geval doen...
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:13 schreef Roypsv het volgende:
Ik heb ook ban op main account. lavezzi GONE
Had je daarop die pakjes geopend?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:13 schreef Roypsv het volgende:
nee geen een. ben niet eens ingelogd geweest daarmeequote:Op donderdag 20 september 2012 13:14 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Had je daarop die pakjes geopend?
had je er coins zitten?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:13 schreef Roypsv het volgende:
hahahahahahahahahahaaquote:Op donderdag 20 september 2012 13:13 schreef Roypsv het volgende:
Dus gewoon omdat je een dure speler in je club had?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:14 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nee geen een. ben niet eens ingelogd geweest daarmee
HAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 20 september 2012 13:13 schreef Roypsv het volgende:
GJE is verdacht stil..quote:Op donderdag 20 september 2012 13:15 schreef fetss het volgende:
iemand van EA zit hier gewoon mee te lezen![]()
![]()
![]()
Laat je bewijs maar zien voordat je weer begint te filosoferen. De terms of service van Ea en Microsoft hebben helemaal niks met elkaar te maken. Als ik gebanned wordt omdat ik gehackte accounts gebruik op mijn xbox, dan stuurt microsoft toch ook geen bericht naar EA ban hem daar ookquote:Op donderdag 20 september 2012 13:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ze mogen gewoon je gamertag bannen hoor.
Onzin dat ze dat niet zouden mogen, staat genoeg in die terms of service wat ze daarvoor kunnen gebruiken.
Confetti natuurlijkquote:Op donderdag 20 september 2012 13:15 schreef fetss het volgende:
iemand van EA zit hier gewoon mee te lezen![]()
![]()
![]()
ip banquote:Op donderdag 20 september 2012 13:16 schreef Roypsv het volgende:
Nee ik ben serieus gebanned maar ik vind het raar omdat ik met dat account niks met tamper heb gedaan geen gekke coins heb geaccepteerd o.i.d.
IP ban!quote:Op donderdag 20 september 2012 13:16 schreef Roypsv het volgende:
Nee ik ben serieus gebanned maar ik vind het raar omdat ik met dat account niks met tamper heb gedaan geen gekke coins heb geaccepteerd o.i.d.
hahaha moet je maar niet hacken sukkelquote:Op donderdag 20 september 2012 13:16 schreef Roypsv het volgende:
Je hebt daarvoor er wel op ingelogd vanaf hetzelfde IP waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:16 schreef Roypsv het volgende:
Zorg ook even dat je een nieuwe IP krijgt danquote:Op donderdag 20 september 2012 13:17 schreef Roypsv het volgende:
Ja dat wel ja. ach ja dan maak i kwel weer een nieuw account ;p
Godver... ze komen dichterbijquote:Op donderdag 20 september 2012 13:17 schreef DannyDeko het volgende:
Ook gebanned met mn main accountl.. En daar heb ik niets op gedaan
Stel je toch een nieuw ip in.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:17 schreef over_hedge het volgende:
ip ban.. dan worden veel broertjes en huisgenoten gepwnd
Gewoon in een internetcafe/buurthuis/school even een account aanmaken, et voilaquote:Op donderdag 20 september 2012 13:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zorg ook even dat je een nieuwe IP krijgt dan
en ikquote:Op donderdag 20 september 2012 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, alleen VDM en ik blijven over op de Xbox
Ze zien je wel als ze met mij bezig gaan.quote:
VDM heeft ook coins gekregenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben er ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
En dan kom je thuis en dan log je er weer van dat IP op in en is je nieuwe account ook gebandquote:Op donderdag 20 september 2012 13:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Gewoon in een internetcafe/buurthuis/school even een account aanmaken, et voila
Ik hoop het scheelt veel tijd en moeite. Anders moet je bij een consoleban gedoe regelen via marktplaats enz.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
je kan vast een nieuw account aanmaken
Er waren veel meer die het deden, niet alleen hier. De vraag is wie er mee is begonnen.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:19 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
VDM heeft ook coins gekregenIs nog maar de vraag
Wel mooi dat 30 guys op een fok forum het spel weten stil te leggen voor miljoenen mensen
Ik zette er spelers voor veel te veel op en ineens werden die gekochtquote:Op donderdag 20 september 2012 13:19 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
VDM heeft ook coins gekregenIs nog maar de vraag
Wel mooi dat 30 guys op een fok forum het spel weten stil te leggen voor miljoenen mensen
Ik lach me serieus helemaal kapot hier op stagequote:Op donderdag 20 september 2012 13:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Liggen op schema voor 2000 topics, maar misschien eindigt het wel bij 100
Oh jaquote:Op donderdag 20 september 2012 13:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En dan kom je thuis en dan log je er weer van dat IP op in en is je nieuwe account ook geband
Gewoon even modem uitpluggen wat iemand al zei, dan krijg je nieuw IP van je provider.
Log maar eens in op je consolequote:Op donderdag 20 september 2012 13:19 schreef Maks0s het volgende:
Mijn tweede account is wel gebanned maar mijn main account is nog kalm en steady online.
Dat doe ik nu dusquote:Op donderdag 20 september 2012 13:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh ja
Of op de WIFI van je buren
Wat ga je nu met je leven doen?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:21 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Log maar eens in op je console
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:21 schreef Roypsv het volgende:
Ik kan met mijn main account nu wel inloggen en op creation centre komen.
WTFquote:Op donderdag 20 september 2012 13:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En dan kom je thuis en dan log je er weer van dat IP op in en is je nieuwe account ook geband
Gewoon even modem uitpluggen wat iemand al zei, dan krijg je nieuw IP van je provider.
Werkt nog prima, maar had ook maar 1 pakje geopend.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:21 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Log maar eens in op je console
Sinds heel langquote:Op donderdag 20 september 2012 13:21 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
WTFSinds wanneer krijg je een nieuwe IP als je modem reset
Je krijgt een nieuwe IP op je Xbox, maar je IP wat van buitenaf te zien is blijft hetzelfde.quote:
Sinds de jaren '90 ofzoquote:Op donderdag 20 september 2012 13:21 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
WTFSinds wanneer krijg je een nieuwe IP als je modem reset
Desnood stel je handmatig een andere IP adres in.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sinds de jaren '90 ofzo
Beetje ISP gebruikt wel dynamische IP's
Als de web app het weer doet kom ik een keer langs want ik kom op weg naar het bedrijf waar ik een opdracht doe langs Stiensquote:Op donderdag 20 september 2012 13:19 schreef vandermar het volgende:
[..]ik heb al flink wat uit mijn friendlist gedelete
Jawel hoor.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:23 schreef Johnbon het volgende:
IP ban, wat houdt dat verder in dan? Heeft een nieuw gamerprofiel maken dan ook geen zin?
Die gaat er ook aan dan, op mijn 2e account werkt BF niet meer.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:24 schreef GuRBuH het volgende:
Het enige waar ik mij druk om maak een beetje is mn Battlefield 3 die ook op die email zit bij EA.
Daar kan je volgens mij ook niet meer opquote:Op donderdag 20 september 2012 13:24 schreef GuRBuH het volgende:
Het enige waar ik mij druk om maak een beetje is mn Battlefield 3 die ook op die email zit bij EA.
Laat je bewijs zien en filosoferenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:16 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Laat je bewijs maar zien voordat je weer begint te filosoferen. De terms of service van Ea en Microsoft hebben helemaal niks met elkaar te maken. Als ik gebanned wordt omdat ik gehackte accounts gebruik op mijn xbox, dan stuurt microsoft toch ook geen bericht naar EA ban hem daar ookMijn vorige GT was gebanned, maar op mijn EA account kan ik nog inloggen.
Ban of servers eraf?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:24 schreef Toefjes het volgende:
Ik kom met geen mogelijkheid meer in FUT12
Ik nog niet eens 1 pakje maar kom niet meer op de console..quote:Op donderdag 20 september 2012 13:22 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Werkt nog prima, maar had ook maar 1 pakje geopend.
Yeah!quote:Op donderdag 20 september 2012 13:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hij doet het, 2.5k daily gift op mijn 2e account
wat doet het ?, de webapp ??quote:Op donderdag 20 september 2012 13:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hij doet het, 2.5k daily gift op mijn 2e account
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als de web app het weer doet kom ik een keer langs want ik kom op weg naar het bedrijf waar ik een opdracht doe langs Stiens
Mn Origin enzo werkt nog wel. Battlelog lijkt ook niks te zien...quote:Op donderdag 20 september 2012 13:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Daar kan je volgens mij ook niet meer op
Waar werk jij?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:25 schreef byah het volgende:
ik ben in ieder geval niet op IP geband, heb hier op mn werk zitten tamperen, we hebben ook xbox staan daar ff xbl profiel op gedownload, kom er nog gewoon in
Kom je nog wel in battlelog?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mn Origin enzo werkt nog wel. Battlelog lijkt ook niks te zien...
Ey ik ben er ook nog steedsquote:Op donderdag 20 september 2012 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:27 schreef Maver24 het volgende:
wow, ik heb een nieuwe pack !!!
season ticket pack
Als ze daar voor gaan bannen dan lach ik me kapotquote:Op donderdag 20 september 2012 13:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zette er spelers voor veel te veel op en ineens werden die gekocht
Maikon Leite is smiling @ you.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:28 schreef GuRBuH het volgende:
Ik heb btw nog wel een account waarmee ik (onterecht) niet in de webapp kon komen. Die kan onmogelijk geband worden lijkt me.
Je zegt het zelf gehackte pro, dat verloopt via je xboxquote:Op donderdag 20 september 2012 13:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Laat je bewijs zien en filosoferenZelden zo gelachen.
Probeer geen gamecontent te wijzigen of erin in te breken om cheats te maken.
Staat gewoon bij de gedragscode voor xbox live.
Als ze willen kunnen ze je GT/Console dus bannen voor je gehackte pro.
Zo zijn er vast nog wel meer dingen te vinden dit is gewoon het eerste wat ik zag ....
Dat ze dit doen is onwaarschijnlijk maar als ze willen kunnen ze je altijd wel ergens op pakken hoor.
Wat had jij allemaal dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:29 schreef Toefjes het volgende:
Hoera, 250 coins, en de tradepile nog in tact
ja ik heb de season ticketquote:Op donderdag 20 september 2012 13:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En je hebt wel of geen season ticket?
jij hebt banquote:Op donderdag 20 september 2012 13:29 schreef Perdebal het volgende:
Hoe komen jullie erin????????????
Hoe de fack ben jij erin gekomen? Down for maintenance kan ik onderhand dromen nuquote:Op donderdag 20 september 2012 13:31 schreef Maver24 het volgende:
Zal ik het pakje openen, hahahahah,
weet niet wat ik kan verwachten
Dit had ik in mijn starter packs gekregen op mijn oude accountquote:Op donderdag 20 september 2012 13:31 schreef marcie216 het volgende:
Dus er is niks van je account af
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 20-09-2012 om 13:30:39We're continuing to work on providing a stable experience for the #FUT13 Web App. Thanks for your patience. More details when we have them. reageer retweet
Niet op F5 drukken maar gewoon de link opnieuw aanklikken. Want anders refresh je alleen de URL.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:32 schreef Perdebal het volgende:
[..]
Hoe de fack ben jij erin gekomen? Down for maintenance kan ik onderhand dromen nu
Ooh, oke, dan is het goed!quote:Op donderdag 20 september 2012 13:32 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Dit had ik in mijn starter packs gekregen op mijn oude account
Die van mij ook. Fuck. Daar gaat mn BF3 + Premium.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:33 schreef wieisboos het volgende:
Nu ook mijn PC account geband [ afbeelding ]
Ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:37 schreef byah het volgende:
Zijn ze accounts op ip aan het checken ofzo, ziek?
ach ja... ik heb 1 pakje geopend om te kijken of het inderdaad werkte en ik ben ook alles kwijt...quote:Op donderdag 20 september 2012 13:37 schreef DutchSL het volgende:
Gvd zo word ik beloond voor mijn eerlijkheid: 2x een mini bronze pack en 500 coins als daily gifts
weet je zeker dat je zo 1,2,3 een nieuw acc kunt aanmaken ?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:37 schreef over_hedge het volgende:
Zo nieuw account gemaakt. En kan weer EA games spelen.
Ja. zit nu in fifa 12 futquote:Op donderdag 20 september 2012 13:38 schreef Roypsv het volgende:
[..]
weet je zeker dat je zo 1,2,3 een nieuw acc kunt aanmaken ?
Jaquote:Op donderdag 20 september 2012 13:38 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja maar niet met je oude acc dus alles kwijt ??
Jawel.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:39 schreef Nickskuh het volgende:
Ik kan toch nog wel inloggen op PSN hoop ik he?
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ach ja... ik heb 1 pakje geopend om te kijken of het inderdaad werkte en ik ben ook alles kwijt...
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:40 schreef byah het volgende:
[..]
Jezus heb nog een stuk of 10 games + premium in mn origin account staan
banquote:Op donderdag 20 september 2012 13:41 schreef Perdebal het volgende:
Fuck man, hoe kan iedereen erin komen en ik niet?
quote:
75% van de users heeft een ban.quote:
Boter op je hoofdquote:Op donderdag 20 september 2012 13:46 schreef Nickskuh het volgende:
Downies bij EA
Hun maken de fout, en wij woorden er voor beboet.
Ik heb niet gecheat of iets, maar kom er (nog) niet inquote:Op donderdag 20 september 2012 13:46 schreef detennismaster het volgende:
Je zou nu gewoon op de webapp moeten kunnen? Zo maar ff proberen.
Precies, we zouden packs moeten krijgen omdat we hebben laten zien hoe hard ze hebben gefaald met coden..!quote:Op donderdag 20 september 2012 13:46 schreef Nickskuh het volgende:
Downies bij EA
Hun maken de fout, en wij woorden er voor beboet.
naar welke mail?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:47 schreef OmniRocket het volgende:
ik ga nog wel ff een mailtje sturen naar EA hierover... bij geen unban geen nieuwe EA spellen voor mij
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:47 schreef OmniRocket het volgende:
ik ga nog wel ff een mailtje sturen naar EA hierover... bij geen unban geen nieuwe EA spellen voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |