quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
hopen dat je verliest doen ze alleen in rotterdamquote:Op donderdag 20 september 2012 12:11 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik hoop dat we gewoon traditioneel verliezen as. zondag na Europa. Om uiteindelijk iedereen het hele jaar lekker Ajax uit te laten lachen, maar vervolgens wel weer de schaal hebben in mei. Heerlijk.
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:11 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik hoop dat we gewoon traditioneel verliezen as. zondag na Europa. Om uiteindelijk iedereen het hele jaar lekker Ajax uit te laten lachen, maar vervolgens wel weer de schaal hebben in mei. Heerlijk.
Liever sta ik gewoon 34 speelronden op één.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:11 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik weet niet of ik het weer trek zo'n jaar hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 12:11 schreef PeeJie_ het volgende:
dat wordt em al niet meer.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:26 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Liever sta ik gewoon 34 speelronden op één.
Kyocera Stadion, altijd een warm bad.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:42 schreef Wessiej het volgende:
Oh god ik zit in het stadion zondag. Wordt weer wat
Matig? Vind ze dit jaar best sterk eigenlijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ado is dit jaar ook matig dus die moeten te pakken zijn zelfs met een wedstrijd in de benen.
Was er 2 jaar geleden ook, toen had ik net een operatie gehad, liep met krukken. Wou muntjes kopen, flikkerde mijn Ajax life card eruit. Uhh tja...quote:Op donderdag 20 september 2012 15:44 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Kyocera Stadion, altijd een warm bad.
Inderdaad, wedstrijd was dinsdag, busreisje van 2 uur is ook wat anders dan een vliegreis van 2 uur met wachten, inchecken etc. Geen excuses dus.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ado is dit jaar ook matig dus die moeten te pakken zijn zelfs met een wedstrijd in de benen.
Dat team is echt matig joh.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Matig? Vind ze dit jaar best sterk eigenlijk.
De spelers zijn matig, als team vind ik ze vrij sterk, zeker voor ADO begrippen. Hebben ook de beste competitiestart in 32 jaar geloof ik, zegt wat mij betreft genoeg.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat team is echt matig joh.
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Was er 2 jaar geleden ook, toen had ik net een operatie gehad, liep met krukken. Wou muntjes kopen, flikkerde mijn Ajax life card eruit. Uhh tja...
Verloren van FC Groningen en voor de rest wat gelijkspelletjes. Zeg niet dat het 2 vingers in de neus wordt maar hier moet je gewoon van winnenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De spelers zijn matig, als team vind ik ze vrij sterk, zeker voor ADO begrippen. Hebben ook de beste competitiestart in 32 jaar geloof ik, zegt wat mij betreft genoeg.
?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verloren van FC Groningen en voor de rest wat gelijkspelletjes. Zeg niet dat het 2 vingers in de neus wordt maar hier moet je gewoon van winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |