quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
hopen dat je verliest doen ze alleen in rotterdamquote:Op donderdag 20 september 2012 12:11 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik hoop dat we gewoon traditioneel verliezen as. zondag na Europa. Om uiteindelijk iedereen het hele jaar lekker Ajax uit te laten lachen, maar vervolgens wel weer de schaal hebben in mei. Heerlijk.
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:11 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik hoop dat we gewoon traditioneel verliezen as. zondag na Europa. Om uiteindelijk iedereen het hele jaar lekker Ajax uit te laten lachen, maar vervolgens wel weer de schaal hebben in mei. Heerlijk.
Liever sta ik gewoon 34 speelronden op één.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:11 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik weet niet of ik het weer trek zo'n jaar hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 12:11 schreef PeeJie_ het volgende:
dat wordt em al niet meer.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:26 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Liever sta ik gewoon 34 speelronden op één.
Kyocera Stadion, altijd een warm bad.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:42 schreef Wessiej het volgende:
Oh god ik zit in het stadion zondag. Wordt weer wat
Matig? Vind ze dit jaar best sterk eigenlijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ado is dit jaar ook matig dus die moeten te pakken zijn zelfs met een wedstrijd in de benen.
Was er 2 jaar geleden ook, toen had ik net een operatie gehad, liep met krukken. Wou muntjes kopen, flikkerde mijn Ajax life card eruit. Uhh tja...quote:Op donderdag 20 september 2012 15:44 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Kyocera Stadion, altijd een warm bad.
Inderdaad, wedstrijd was dinsdag, busreisje van 2 uur is ook wat anders dan een vliegreis van 2 uur met wachten, inchecken etc. Geen excuses dus.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ado is dit jaar ook matig dus die moeten te pakken zijn zelfs met een wedstrijd in de benen.
Dat team is echt matig joh.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Matig? Vind ze dit jaar best sterk eigenlijk.
De spelers zijn matig, als team vind ik ze vrij sterk, zeker voor ADO begrippen. Hebben ook de beste competitiestart in 32 jaar geloof ik, zegt wat mij betreft genoeg.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat team is echt matig joh.
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Was er 2 jaar geleden ook, toen had ik net een operatie gehad, liep met krukken. Wou muntjes kopen, flikkerde mijn Ajax life card eruit. Uhh tja...
Verloren van FC Groningen en voor de rest wat gelijkspelletjes. Zeg niet dat het 2 vingers in de neus wordt maar hier moet je gewoon van winnenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De spelers zijn matig, als team vind ik ze vrij sterk, zeker voor ADO begrippen. Hebben ook de beste competitiestart in 32 jaar geloof ik, zegt wat mij betreft genoeg.
?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verloren van FC Groningen en voor de rest wat gelijkspelletjes. Zeg niet dat het 2 vingers in de neus wordt maar hier moet je gewoon van winnen
Nee Ado is niet matig maar een subtopper die strijdt om europees voetbal.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
?
Ze staan 6e, met 2 uitoverwinningen en ze hebben uit gelijkgespeeld tegen Vitesse. Ik zie Ajax ook winnen, maar dat ADO matig is, is onzin.
5:00 die redding van Vermeerquote:Op donderdag 20 september 2012 16:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Omdat ie zo lekker is nog een keer
Heerlijk, dat netje wat er aan gingquote:Op donderdag 20 september 2012 16:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Dat was ook echt een mooi momentquote:Op donderdag 20 september 2012 17:28 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Heerlijk, dat netje wat er aan ging
Mooier waren al die oranje hesjes die er opeens aangestormd kwamen aan de zijkantenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was ook echt een mooi moment
Jij overdrijft de kracht van ADO ook wel weer heel ergquote:Op donderdag 20 september 2012 15:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
?
Ze staan 6e, met 2 uitoverwinningen en ze hebben uit gelijkgespeeld tegen Vitesse. Ik zie Ajax ook winnen, maar dat ADO matig is, is onzin.
In het stadion zelf heb ik mij ook 1000x meer vermaakt dan in de stad zelfquote:Op donderdag 20 september 2012 17:30 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Mooier waren al die oranje hesjes die er opeens aangestormd kwamen aan de zijkanten
Yep, dankzij de heren in het groen was een saaie stad nog saaier! Wij zaten op een gegeven moment bij het gemeentehuis op een rustig terras wat te drinken. Maar toen ook snel politie om de hoek. Al bleven die wel in het busje zitten. Misschien omdat er een Borussia kroeg verderop zatquote:Op donderdag 20 september 2012 17:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In het stadion zelf heb ik mij ook 1000x meer vermaakt dan in de stad zelf
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Onzin, ADO eindigt als alles goed gaat gewoon in het linkerrijtje. Verdedigend is het nog steeds niet fantastische maar met Holla, Chery, Toornstra en PoepON gewoon een voor eredivisie begrippen sterke voorhoeden.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij overdrijft de kracht van ADO ook wel weer heel erg
Zoals verwacht heeft Ajax gewoon een prima selectie.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:56 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Met dit team kunnen wij echt wel kampioen worden.
Nou wat ik hoorde over Poulsen was niet goed. Babel leek ook niet zo. Maar op het oog zijn Poulsen en Babel beter dan Anita en Siggy dus we zijn er gewoon op vooruit gegaan op deze posities.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zoals verwacht heeft Ajax gewoon een prima selectie.
Babel en Poulsen blijven basis staan anders maakt de Boer zich ongeloofwaardig. Ik zie graag Hoesen of van Kessel aansluiten bij de wedstrijdselectie.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Nou wat ik hoorde over Poulsen was niet goed. Babel leek ook niet zo. Maar op het oog zijn Poulsen en Babel beter dan Anita en Siggy dus we zijn er gewoon op vooruit gegaan op deze posities.
En Moisander speelt ook alsof hij al jaren bij ons speelt.
Poulsen en Anita zijn wel verschillend, Anita is een veel snellere speler die snel kan aansluiten bij de aanval, terwijl Poulsen rustiger is en met een pass de aanval kan ondersteunen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:16 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Babel en Poulsen blijven basis staan anders maakt de Boer zich ongeloofwaardig. Ik zie graag Hoesen of van Kessel aansluiten bij de wedstrijdselectie.
Doordat Poulsen juist een soort extra verdediger met een fantastische pass is kunnen Moisander en Alderweireld nog veel meer inschuiven.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Poulsen en Anita zijn wel verschillend, Anita is een veel snellere speler die snel kan aansluiten bij de aanval, terwijl Poulsen rustiger is en met een pass de aanval kan ondersteunen.
Babel is wel beter dan Siggy ja.
Poulsen zou met Vertonghen wel een ziek koppel zijn geweestquote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Doordat Poulsen juist een soort extra verdediger met een fantastische pass is kunnen Moisander en Alderweireld nog veel meer inschuiven.
Prima want Poulsen is een echte kuitenbijter die ook als het nodig is 'vies' kan voetballen. Alles voor de winst, prima speler om in de selectie te hebben bij al die puppies.
Overmars en het TH hebben gewoon fantastisch werk afgeleverd. Ik vind het een genot om steeds allemaal nieuwe jonkies de kans te zien krijgen zonder dat ik m'n hart hoef vast te houden van al het kinderlijk rondgedraaf wat het soms was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |