SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Blijkbaar follow ik dit account.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee, maar hoe heb je die gevonden?
Hoezo volg je dat account dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Blijkbaar follow ik dit account.
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, hack. Hacken. Haha, dat hebben we gisteren gedaan. Of velen van ons. Hilarisch toch?
37e. Best wel triestquote:Op donderdag 20 september 2012 11:38 schreef Fuszy het volgende:
Dagcijfers #225 Geen SC
heel het FUT topic staat onderhand in die lijst
Je faalt anders toch welquote:Op donderdag 20 september 2012 11:37 schreef Roypsv het volgende:
Toch is het allemaal wel beter dat ik niet meteen rooney en robben heb
Geen idee, ooit eens interessant gevonden denk ik. Unfollowquote:Op donderdag 20 september 2012 11:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo volg je dat account dan?
Het valt mij op dat ik zo hoog sta. Heb voor mn gevoel gister niet eens zoveel gepost. Was veel te druk met packs jatten en nieuw internet installeren.quote:
En nu de onschuld zelfde zijnquote:Op donderdag 20 september 2012 11:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Het valt mij op dat ik zo hoog sta. Heb voor mn gevoel gister niet eens zoveel gepost. Was veel te druk met packs jatten en nieuw internet installeren.
Huh?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En nu de onschuld zelfde zijn
Het boeit me niet hoor, al zou ik op 1 staan. Maar had van mezelf niet verwacht dat ik zoveel gepost had. Maar het helpt natuurlijk wel dat ik slechts 2/24 uren geslapen heb gisteren.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Net doen alsof je die hoge notering niet verdiend hebt
Had je die niet eerder vanochtend ook al gechecked? Met andere woorden, EA is nog steeds bans aan het uitdelen momenteel?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:46 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb een ban!Alleen niet met mijn main account
Nee, ik kom net mijn bed uit.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Had je die niet eerder vanochtend ook al gechecked? Met andere woorden, EA is nog steeds bans aan het uitdelen momenteel?
2 op 24?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Het boeit me niet hoor, al zou ik op 1 staan. Maar had van mezelf niet verwacht dat ik zoveel gepost had. Maar het helpt natuurlijk wel dat ik slechts 2/24 uren geslapen heb gisteren.
twitter:Bainesy twitterde op donderdag 20-09-2012 om 10:54:29Job opportunity: Development Director - EA SPORTS FIFA (10025) at Electronic Arts - Canada #jobs http://t.co/1aIA8P11 reageer retweet
Ik heb jaren gelurkt op Xboxworldquote:Op donderdag 20 september 2012 11:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is bijna de enige topic waar ik ooit gepost heb maar ik heb toch best wel veel posts. Veel meer dan op andere forums waar ik heb gepost. Op Xboxworld was ik ook even actief maar daar ben ik niet zo bekend als hier, ook zijn de users hier beter.
Ja ik ging 's nachts op de webapp bargains hunten die nu minder waard zijnquote:
Xboxworld ben ik ook actief, Maver21 daaroquote:Op donderdag 20 september 2012 11:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is bijna de enige topic waar ik ooit gepost heb maar ik heb toch best wel veel posts. Veel meer dan op andere forums waar ik heb gepost. Op Xboxworld was ik ook even actief maar daar ben ik niet zo bekend als hier, ook zijn de users hier beter.
Haha, jij bent echt verslaafdquote:Op donderdag 20 september 2012 11:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja ik ging 's nachts op de webapp bargains hunten die nu minder waard zijnToen om half 6 slapen tot half 8 en vannacht om 00:30 slapen.
Had je nog bijzondere bargains die je hier niet hebt gepost?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja ik ging 's nachts op de webapp bargains hunten die nu minder waard zijnToen om half 6 slapen tot half 8 en vannacht om 00:30 slapen.
Wat een entreequote:Op donderdag 20 september 2012 11:50 schreef Perdebal het volgende:
[..]
Slechts de grootste vedette die de wereld van UT ooit heeft mogen aanschouwen
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:48 schreef lordteddybeer het volgende:
HAHA wat een timing:twitter:Bainesy twitterde op donderdag 20-09-2012 om 10:54:29Job opportunity: Development Director - EA SPORTS FIFA (10025) at Electronic Arts - Canada #jobs http://t.co/1aIA8P11 reageer retweet
Toen ik daar postte kwam ik jouw posts ook tegen ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Xboxworld ben ik ook actief, Maver21 daaro
Maar hier heb ik nu meer posts denk ik
longcatquote:Op donderdag 20 september 2012 11:51 schreef over_hedge het volgende:
Is er nog iemand zo slim geweest om het op zijn hoofd account te doen?
Neuh had gisteren vrij en vond dat gewoon leuk om te doen. Als ik iets beters te doen had (lees: vriendin) dan kon die hele webapp me gestolen wordenquote:
Haha, dan wordt FUT vervangen door KUTquote:Op donderdag 20 september 2012 11:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Neuh had gisteren vrij en vond dat gewoon leuk om te doen. Als ik iets beters te doen had (lees: vriendin) dan kon die hele webapp me gestolen worden
Je kan het proberen. Lukt het niet heb je een ban.quote:
Als de game uit zou zijn, had ik je gelijk uitgedaagd om je direct de mond te kunnen snoerenquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dan wordt FUT vervangen door KUT
217 posts op Xbw, hier 7196quote:Op donderdag 20 september 2012 11:51 schreef Maver24 het volgende:
Duidelijk
Hier 7027 posts en Xboxw net bij de 2300 ofzo
Ik heb al een ban op mijn enige account.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je kan het proberen. Lukt het niet heb je een ban.
Een weekje wachten is niet langquote:Op donderdag 20 september 2012 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als de game uit zou zijn, had ik je gelijk uitgedaagd om je direct de mond te kunnen snoeren
Dan ben je gebanned. Jammer.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:54 schreef baswijchen het volgende:
ik heb niet geprobeerd te "hacken" maar er staat bij mij dat ze nog bezig zijn hmm
NOU BEN JE DE LUL OMFG HACKERT!!!!!!!quote:Op donderdag 20 september 2012 11:54 schreef baswijchen het volgende:
ik heb niet geprobeerd te "hacken" maar er staat bij mij dat ze nog bezig zijn hmm
IP -banquote:Op donderdag 20 september 2012 11:55 schreef baswijchen het volgende:
maar zelfs als ik niet ingelogt ben krijg ik die melding.... The FUT13 Web App is currently down for maintenance
Koevermans kopen voor 100k van je andere account?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:54 schreef laucas het volgende:
Een trade offer sturen werkte nog niet (bij mij) dus jullie hebben er allemaal geen reet aan tenzij het offeren wel werkte?
hahahahquote:Op donderdag 20 september 2012 11:58 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een forgot password aangevraagd. Als ik op het links klik in de mail kom ik hier terecht.![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik krijg die melding ook en ik ben zeker niet geband
Jupquote:Op donderdag 20 september 2012 12:01 schreef StijnDa het volgende:
Iedereen die de hack heeft gebruikt is geband?
jaquote:Op donderdag 20 september 2012 12:01 schreef StijnDa het volgende:
Jij bent ook geband?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:01 schreef StijnDa het volgende:
ja, kun je niet meer inloggen bij EAquote:Op donderdag 20 september 2012 12:03 schreef vandermar het volgende:
Kan je via de xbox zien of je geband bent?
nee, volgende week pasquote:Op donderdag 20 september 2012 12:03 schreef KrAlex het volgende:
Kan ik met een nieuwe PS3 account op de Webapp komen? Of moet ik eerst op de PS3 hebben gespeeld?
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:03 schreef KrAlex het volgende:
Kan ik met een nieuwe PS3 account op de Webapp komen? Of moet ik eerst op de PS3 hebben gespeeld?
je moet sowieso FUT gespeeld hebben anders heb je geen vervroegde toegangquote:Op donderdag 20 september 2012 12:03 schreef KrAlex het volgende:
Waar krijg je die melding?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:04 schreef over_hedge het volgende:
The account your attempting to access has been banned for inappropriate behavior, please contact customer support for more information.
Inloggen bij http://www.ea.com/soccer/quote:
heeft geen zin... is omonkeerbaar.....Had al gebeldquote:Op donderdag 20 september 2012 12:02 schreef Vijf_voor het volgende:
Misschien ff contact opnemen met de klantenondersteuning. EA doet toch niet aan communiceren
Ik was gister ook echt aan het denken van zal ik het doen maar had geen zin om het terug te lezen hoe het et allemaal moest en dus niet gedaan en wilde het ook eigenlijk niet al was het verleiding heel erg groot en met verleidingen heb ik een zwak, kan ze moeilijk weerstaanquote:Op donderdag 20 september 2012 12:05 schreef vandermar het volgende:
Ah, ik kan nog inloggen maar dat had ik ook wel verwacht
Hola!quote:Op donderdag 20 september 2012 12:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Inloggen bij http://www.ea.com/soccer/
Ja, ik kan vervolgens weer wél inloggenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Had ik ook.Maar ik kon wel inloggen.
Ik krijg die melding als ik op Sign In klik, maar vervolgens kan ik wel gewoon inloggen...quote:Op donderdag 20 september 2012 12:04 schreef over_hedge het volgende:
The account your attempting to access has been banned for inappropriate behavior, please contact customer support for more information.
Ik was ook nogal sceptisch en heb tevens maar een account dus dat risico zou ik sowieso nooit nemen.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik was gister ook echt aan het denken van zal ik het doen maar had geen zin om het terug te lezen hoe het et allemaal moest en dus niet gedaan, godzijdank
Idd. Rothackersquote:Op donderdag 20 september 2012 12:06 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga EA echt een boze mail sturen, en extra packs eisen voor het feit dat ik al 18 uur niet heb kunnen traden
Dit zeg ik al sinds gister, gewoon heel dom om dure spelers 200BN te zeten. En overal screens verspreiden.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:08 schreef zerokil het volgende:
We hebben het eigenlijk echt dom aan gepakt...
Heel de markt is daar door ook verkloot..quote:Op donderdag 20 september 2012 12:09 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dit zeg ik al sinds gister, gewoon heel dom om dure spelers 200BN te zeten. En overal screens verspreiden.
Bij mij staat er gewoon dat de combinatie van wachtwoord en email adres niet kloptquote:
Neuh als ik had geweten wat ik nu weet had ik al die meuk naar andere accounts getransferd,quote:Op donderdag 20 september 2012 12:09 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dit zeg ik al sinds gister, gewoon heel dom om dure spelers 200BN te zeten. En overal screens verspreiden.
Das ook ban.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bij mij staat er gewoon dat de combinatie van wachtwoord en email adres niet klopt
Dit dus,quote:Op donderdag 20 september 2012 12:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Neuh als ik had geweten wat ik nu weet had ik al die meuk naar andere accounts getransferd,
Je kan het ook overdrijven...quote:Op donderdag 20 september 2012 12:10 schreef zerokil het volgende:
[..]
Heel de markt is daar door ook verkloot..
Hoe log jij in dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:08 schreef Timez het volgende:
[..]
Ik krijg die melding als ik op Sign In klik, maar vervolgens kan ik wel gewoon inloggen...
David silva werd voor 2k per stuk verkocht..quote:Op donderdag 20 september 2012 12:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven...
De markt is niet verkloot. Dat denk je maar dat is niet zo.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:10 schreef zerokil het volgende:
[..]
Heel de markt is daar door ook verkloot..
Het is wel weer Fok! ten top. Als een stel losgeslagen Gremlins gingen we tekeerquote:Op donderdag 20 september 2012 12:09 schreef KrAlex het volgende:
[..]
De markt is zo ver verkloot, dat we er niet meer op kunnenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
De markt is niet verkloot. Dat denk je maar dat is niet zo.
Ja ik had gehoopt dat het wat discreter kon, maar zat er natuurlijk niet inquote:Op donderdag 20 september 2012 12:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is wel weer Fok! ten top. Als een stel losgeslagen Gremlins gingen we tekeer
Ja haha, Niet na denken maar tamperen tot we gebanned worden.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is wel weer Fok! ten top. Als een stel losgeslagen Gremlins gingen we tekeer
En die hem verkocht hebben die verkopen hem voor veel meer. Vorige jaar werden spelers ook wel eens voor veel te weinig verkocht. Shit happensquote:Op donderdag 20 september 2012 12:12 schreef zerokil het volgende:
[..]
David silva werd voor 2k per stuk verkocht..
Dat dat een paar keer gebeurt, wil nog niet zeggen dat vervolgens de hele markt op zijn gat ligt. De markt kan dat soort dingen ook zelf corrigeren.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:12 schreef zerokil het volgende:
[..]
David silva werd voor 2k per stuk verkocht..
Zelfde hier.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee heb er 2![]()
Andere kan ik wel inloggen.
Waar hebben ze je op gepakt dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Op gebande account heb ik welgeteld 0 keer een pack geopend omdat ik een te nieuwe flash player had en daardoor crashte het de hele tijd. En precies toen die t wel leek te doen ging de webapp down en heb ik toch een ban te pakken
Technisch verhaal, maar volgens mij heb je dan toch tamper-requests gedaan. Dat die niet goed uitgevoerd zijn...tsja...quote:Op donderdag 20 september 2012 12:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Op gebande account heb ik welgeteld 0 keer een pack geopend omdat ik een te nieuwe flash player had en daardoor crashte het de hele tijd. En precies toen die t wel leek te doen ging de webapp down en heb ik toch een ban te pakken
Inderdaadquote:Op donderdag 20 september 2012 12:14 schreef Toefjes het volgende:
Straks komen miljoenen spelers op FUT erbij. Lekker boeien of er dan 500 of 1000 David Silva's op een woensdag middag op de markt gekomen zijn. Dat is dan echt een druppel op een gloeiende plaat. De markt herstelt zich weer naar 100%.
Dit ja, ik had het meeste medeleiden met GJE. Leek net zn ontmaagding welquote:Op donderdag 20 september 2012 12:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat ik wel dat tamper gedoe deed, maar omdat vervolgens mn browser vast liep heb ik niet opnieuw kunnen inloggen om het pakje uiteindelijk ook te bewonderen, want toen was de hele webapp al downquote:Op donderdag 20 september 2012 12:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waar hebben ze je op gepakt dan?
Een hoop? Stel dat het er 100 zijn? Op de miljoenen die straks gaan spelen?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Maar er zijn wel een hoop rijke spelers nuDie er anders niet waren.
Hahaa Perdebal met agbonlawhoequote:Op donderdag 20 september 2012 12:15 schreef Perdebal het volgende:
[..]
Leuk, maar dat weegt niet op tegen ware pure klasse
Ach, geen medelijden met iemand die een iPad krijgt als hij met hakken over de sloot overgaat.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:15 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dit ja, ik had het meeste medeleiden met GJE. Leek net zn ontmaagding welBenzema eerlijk bij elkaar ruilen en dan word die links en rechts aangeboden of gediscard
Leuk en aardig dat hij zich kan herstellen, maar daar geloof ik niet in. Er zouden dan veel meer mensen gaan tamperen, omdat het toch al wel bekend is geworden. Jullie stoppen ook niet 1,2,3 en al die andere 'hackers'/'cheaters' zullen ook doorgaan tot ze genoeg geld verdient hebben of genoeg coins hebben.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:14 schreef Toefjes het volgende:
Straks komen miljoenen spelers op FUT erbij. Lekker boeien of er dan 500 of 1000 David Silva's op een woensdag middag op de markt gekomen zijn. Dat is dan echt een druppel op een gloeiende plaat. De markt herstelt zich weer naar 100%.
Ik heb er 250quote:Op donderdag 20 september 2012 12:14 schreef zerokil het volgende:
Maar uit eindelijk heb ik nog steeds 200 coins op mijn main account.
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, geen medelijden met iemand die een iPad krijgt als hij met hakken over de sloot overgaat.
Het zijn er wel meerquote:Op donderdag 20 september 2012 12:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een hoop? Stel dat het er 100 zijn? Op de miljoenen die straks gaan spelen?
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, geen medelijden met iemand die een iPad krijgt als hij met hakken over de sloot overgaat.
Dan had ik het nog niet vertrouwd tot FUT echt uit wasquote:Op donderdag 20 september 2012 12:17 schreef KrAlex het volgende:
[..]Als we er mee weg gekomen waren. Was het nu 1 groot feest op FOK!
Ik vind het nog steeds bestquote:Op donderdag 20 september 2012 12:17 schreef KrAlex het volgende:
[..]Als we er mee weg gekomen waren. Was het nu 1 groot feest op FOK!
Met 30K zou je op dit moment makkelijk 200K kunnen maken.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds best30 K en heb al een leuk begin teampje
hoe dan..quote:Op donderdag 20 september 2012 12:18 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Met 30K zou je op dit moment makkelijk 200K kunnen maken.
Ze zullen het vast niet fixen nee.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:18 schreef Roypsv het volgende:
Misschien kan ik straks nog steeds tamperen en hebben ze het niet weggehaald :]
Typisch voor EA, waarschijnlijk nog weekje de webapp offline omdat je dan nog steeds kan tamperen..quote:Op donderdag 20 september 2012 12:18 schreef Roypsv het volgende:
Misschien kan ik straks nog steeds tamperen en hebben ze het niet weggehaald :]
Dat tamperen zal straks natuurlijk niet meer kunnen. Maar wat maakt het uit voor jou? Spelers worden dan , mocht dat toch gebeuren, goedkoper, waardoor je sneller betere spelers kunt halen. Het gebeurde vorig jaar ook, alleen niet hier. (behalve confetti)quote:Op donderdag 20 september 2012 12:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Leuk en aardig dat hij zich kan herstellen, maar daar geloof ik niet in. Er zouden dan veel meer mensen gaan tamperen, omdat het toch al wel bekend is geworden. Jullie stoppen ook niet 1,2,3 en al die andere 'hackers'/'cheaters' zullen ook doorgaan tot ze genoeg geld verdient hebben of genoeg coins hebben.
De vraag is... waar houdt het op? Nu hopelijk dus
Reken er maar op dat het straks niet meer kan (hopelijk) Maar de markt herstelt denk ik wel als de web app weer online is (maar dat duurt toch nog wel even)quote:Op donderdag 20 september 2012 12:20 schreef KrAlex het volgende:
Ik hoop zo erg dat je gewoon door kan tamperen straks. Dan ga ik in alles rust verder.heb toch niks te verliezen.
Gewoon tamperenquote:
Misschien niet 100%, maar als FUT echt online gaat welquote:Op donderdag 20 september 2012 12:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Reken er maar op dat het straks niet meer kan (hopelijk) Maar de markt herstelt denk ik wel als de web app weer online is (maar dat duurt toch nog wel even)
Ik kan me niet voorstellen dat het vorig jaar op dezelfde schaal gebeurd. Daarnaast vind ik FUT leuk omdat ik er iets voor moet doen en niet omdat ik alles in mijn schoot geworpen krijg. Ik ben fucking GJE niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat tamperen zal straks natuurlijk niet meer kunnen. Maar wat maakt het uit voor jou? Spelers worden dan , mocht dat toch gebeuren, goedkoper, waardoor je sneller betere spelers kunt halen. Het gebeurde vorig jaar ook, alleen niet hier. (behalve confetti)
Ik denk dat het ook niet meer kan, maar er zal vast nog wel een mogelijkheid zijn. Want die packs zijn dus te benaderen. Dat kunnen ze denk ik niet beveiligen omdat het anders niet te leveren is.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Reken er maar op dat het straks niet meer kan (hopelijk) Maar de markt herstelt denk ik wel als de web app weer online is (maar dat duurt toch nog wel even)
Het gebeurde vorig jaar al toen het spel uit was en het duurde een week minimaal en op grotere schaal!quote:Op donderdag 20 september 2012 12:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het vorig jaar op dezelfde schaal gebeurd. Daarnaast vind ik FUT leuk omdat ik er iets voor moet doen en niet omdat ik alles in mijn schoot geworpen krijg. Ik ben fucking GJE niet.
Je kan het net zo zeggen over wallhacks. Wat maakt het uit dat iemand in je team dat gebruikt? Je hebt er toch voordeel bij? Tot dat het tegen je gebruikt wordt en je genaaid wordt. Overigens is het hartstikke leuk om op dag 1 al tegen teams met messi, CR 7 etc te staan.
Ik ook, dat lek kunnen ze nooit repareren. Het is alleen verdomd moeilijk om er achter te komen.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:24 schreef zerokil het volgende:
Als de webapp online is ga ik gewoon voor een autobuyer/tamper maken/zoeken
voor hoeveel K? maak ik er een voor je..quote:Op donderdag 20 september 2012 12:24 schreef zerokil het volgende:
Als de webapp online is ga ik gewoon voor een autobuyer/tamper maken/zoeken
Toen het spel uit was, maar het spel is nu nog niet eens uit. Dus nu wordt het al op grote schaal gebruikt en als straks iedereen er gebruik van kan maken. Feestquote:Op donderdag 20 september 2012 12:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het gebeurde vorig jaar al toen het spel uit was en het duurde een week minimaal en op grotere schaal!
Maak er gewoon voor de trouwe posters hier.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:25 schreef fetss het volgende:
[..]
voor hoeveel K? maak ik er een voor je..
ik heb confetti al genoeg gesponsord. die heeft echt easy money aan mij verdient :dquote:Op donderdag 20 september 2012 12:26 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Maak er gewoon voor de trouwe posters hier.
nieuwe gebruiker aanmakenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:25 schreef JacobDubbel het volgende:
Hoe kan je op je console inloggen met een ander EA account ? Waar moet je drukken etc ?
Nee, veel minder mensen gebruiken nu de web app omdat het spel nog niet uit is. De glitch is vrij snel gestopt en niet iedereen gebruikte het die ervan wist.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Toen het spel uit was, maar het spel is nu nog niet eens uit. Dus nu wordt het al op grote schaal gebruikt en als straks iedereen er gebruik van kan maken. Feest![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:26 schreef over_hedge het volgende:
Voor de ps3 mensen met season pass, fifa 13 staat al in de store, je kan er alleen nog niet bij. Dus je kan zaterdag spelen.
oke RELAXXXXXXXXXXXXXXXXX kan ik zaterdag dus gewoon fifa 13 doenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:26 schreef over_hedge het volgende:
Voor de ps3 mensen met season pass, fifa 13 staat al in de store, je kan er alleen nog niet bij. Dus je kan zaterdag spelen.
Als ik tegen zon team sta en ik verlies, dan krijg ik meestal 500 coins. Als ik win , krijg ik meestal 750 coins. (om en nabij). De kans dat ik zo'n team tref, is klein, omdat echt een minimaal percentage van de FUT'ers hier gebruik, of misbruik van heeft gemaakt. Mocht je zo'n team treffen, en die kans is mega klein, dan word je genaaid. Voor maar liefst 250 coins. Ik denk dat ik daar wel op een goede dag overheen zou komen.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het vorig jaar op dezelfde schaal gebeurd. Daarnaast vind ik FUT leuk omdat ik er iets voor moet doen en niet omdat ik alles in mijn schoot geworpen krijg. Ik ben fucking GJE niet.
Je kan het net zo zeggen over wallhacks. Wat maakt het uit dat iemand in je team dat gebruikt? Je hebt er toch voordeel bij? Tot dat het tegen je gebruikt wordt en je genaaid wordt. Overigens is het hartstikke leuk om op dag 1 al tegen teams met messi, CR 7 etc te staan.
Je kan pas pakjes met geld kopen de 27equote:Op donderdag 20 september 2012 12:26 schreef KrAlex het volgende:
[..]Ik ga vast PSN kaarten bestellen.
Daarom ben ik ook blij dat de glitch gestopt is(iig actie is ondernomen), anders zou gebeuren wat ik net zei. Geen idee of die blijvend gestopt is, maar ik hoop het wel.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, veel minder mensen gebruiken nu de web app omdat het spel nog niet uit is. De glitch is vrij snel gestopt en niet iedereen gebruikte het die ervan wist.
Ja denk het. Weet het ook niet zeker hequote:Op donderdag 20 september 2012 12:27 schreef Roypsv het volgende:
[..]
oke RELAXXXXXXXXXXXXXXXXX kan ik zaterdag dus gewoon fifa 13 doen. Maar meot ik die seasonpass van te voren halen of kan dat ook nog zaterdag?
Ja maar je moet die season pas toch kopen ? moet dat van te voren of kan dat zaterdag ook nogquote:Op donderdag 20 september 2012 12:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je kan pas pakjes met geld kopen de 27e
Ik hoop ook dat de glitch niet meer gebruikt kan worden!quote:Op donderdag 20 september 2012 12:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook blij dat de glitch gestopt is(iig actie is ondernomen), anders zou gebeuren wat ik net zei. Geen idee of die blijvend gestopt is, maar ik hoop het wel.
oh die season pass kost geen geld ?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja denk het. Weet het ook niet zeker heMaar keek net in de store en daar staat fifa 13 al gewoon.
Season pass kan je gewoon nu al maken, maakt niet uit.
En je hoeft niet eens te verliezen van zo'n team als je skills hebtquote:Op donderdag 20 september 2012 12:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik tegen zon team sta en ik verlies, dan krijg ik meestal 500 coins. Als ik win , krijg ik meestal 750 coins. (om en nabij). De kans dat ik zo'n team tref, is klein, omdat echt een minimaal percentage van de FUT'ers hier gebruik, of misbruik van heeft gemaakt. Mocht je zo'n team treffen, en die kans is mega klein, dan word je genaaid. Voor maar liefst 250 coins. Ik denk dat ik daar wel op een goede dag overheen zou komen.
Nee toch ? Want als jij je aameld op een ander console dan moet je weer je email en ww invoeren voor die season passquote:
als iedereen en een heeft verdien je er niet meer zo veel aanquote:Op donderdag 20 september 2012 12:26 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Maak er gewoon voor de trouwe posters hier.
Ja wel? Dacht alleen dat hij bedoelde om packjes te kopenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:28 schreef Roypsv het volgende:
[..]
oh die season pass kost geen geld ?
Dat is ook waar, maar met de paar die het uit dit topic gaan gebruiken is het toch niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:28 schreef fetss het volgende:
[..]
als iedereen en een heeft verdien je er niet meer zo veel aan
oke thnx man! zaterdag ff potje head to head dan maar ;]quote:Op donderdag 20 september 2012 12:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja wel? Dacht alleen dat hij bedoelde om packjes te kopenseason pass is 25 euro. En jaar lang geldig. Dus maakt niet uit of je dit nou nu doet of zaterdag
Hoezo "blijf maar hacken" ?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:28 schreef Fuszy het volgende:
Prima mensen, blijf maar lekker hacken. Het lijkt wel alsof iedereen het aan het goedpraten is.
Er zijn nog genoeg bugs, en ik ga ze vindenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook blij dat de glitch gestopt is(iig actie is ondernomen), anders zou gebeuren wat ik net zei. Geen idee of die blijvend gestopt is, maar ik hoop het wel.
Waarom geen fut?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:29 schreef Roypsv het volgende:
[..]
oke thnx man! zaterdag ff potje head to head dan maar ;]
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:28 schreef Fuszy het volgende:
Prima mensen, blijf maar lekker hacken. Het lijkt wel alsof iedereen het aan het goedpraten is.
Tis KSI zijn main Fut team waarmee die heeft zitten hacken, maar die zal niet geband zijn, net als Calfreezyquote:Op donderdag 20 september 2012 12:30 schreef vandermar het volgende:
Zou KSI geband zijn? Zal wel een 2e account ofzo zijn
cheat engine is toch alleen om naar 59e min te komen?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het enige neppe dat ze nu ineens gaan bannen, maar cheat engine en autobuyers altijd schijt aan hebben
Laat ze die ook maar aanpakken. Ik vind het prima dat iedereen een ban te pakken heeft.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het enige neppe dat ze nu ineens gaan bannen, maar cheat engine en autobuyers altijd schijt aan hebben
Dan mist EA heel veel inkomen als ze hun bannen, kan ook niet andersquote:Op donderdag 20 september 2012 12:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis KSI zijn main Fut team waarmee die heeft zitten hacken, maar die zal niet geband zijn, net als Calfreezy
Ik niet, had best een reset plus waarschuwinkje mogen zijnquote:Op donderdag 20 september 2012 12:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Laat ze die ook maar aanpakken. Ik vind het prima dat iedereen een ban te pakken heeft.
Klopt, tis allemaal geen ramp, het enige kutte vind ik dat ik nu tot het spel niet op de webapp kanquote:Op donderdag 20 september 2012 12:32 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik vind de ban niet zo erg. Beginnen met slechte teams heeft ook zijn charme.
Een ban is niet een echte ban als iedereen gewoon met een andere account verder kan. Ze hebben slechts voorkomen dat mensen veel coins en/of goede spelers in hun account hebben dankzij de glitch.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:32 schreef Vijf_voor het volgende:
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:32 schreef Vijf_voor het volgende:
Dat is juist waarom ik niet snap dat ze ipv bannen gewoon een reset hadden gedaanquote:Op donderdag 20 september 2012 12:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een ban is niet een echte ban als iedereen gewoon met een andere account verder kan. Ze hebben slechts voorkomen dat mensen veel coins en/of goede spelers in hun account hebben dankzij de glitch.
ach, we hebben gelachen. Behalve de mensen die er niet warenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is juist waarom ik niet snap dat ze ipv bannen gewoon een reset hadden gedaan
Ja dat sowieso, echt een ziek leuke dagquote:Op donderdag 20 september 2012 12:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ach, we hebben gelachen. Behalve de mensen die er niet waren
Zoals zuurpruim Fuszyquote:Op donderdag 20 september 2012 12:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien komt die reset ook nog. Zou het niet eens erg vinden.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is juist waarom ik niet snap dat ze ipv bannen gewoon een reset hadden gedaan
Er gaan ongetwijfeld mensen vandaag inloggen en vragen of ze nog iets gemist hebben gisterenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan niet meer jonge, je account is verneukt nuquote:Op donderdag 20 september 2012 12:36 schreef JacobDubbel het volgende:
Waar kan ik me profiel bewerken op EA ?
Dat zou ik wel vervelend vinden, ik heb ook veel tijd zitten in eerlijk handelen.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Misschien komt die reset ook nog. Zou het niet eens erg vinden.
ikquote:Op donderdag 20 september 2012 12:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand die dadelijk tegen mij een potje h2h wil spelen op Xboeks?
Had gister al een saaie dag door spelers voor 300 coins op te pikken en te verkopen voor 50 coins winst.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, echt een ziek leuke dag
Als je wil hacken moet je het doen, maar hier lopen mensen te janken omdat ze gebanned zijn. Dat er een eventuele reset komt en elk punt kritiek tegen het hacken weg te stoppen.quote:
Kewlquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, echt een ziek leuke dag
Ik ook!quote:Op donderdag 20 september 2012 12:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil de webapp online!
Je mag toch janken dat je gepakt bentquote:Op donderdag 20 september 2012 12:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je wil hacken moet je het doen, maar hier lopen mensen te janken omdat ze gebanned zijn. Dat er een eventuele reset komt en elk punt kritiek tegen het hacken weg te stoppen.
Ik weet het niet. Ik koop ze altijd bij www.livecodes.nl Het zal vast niet de goedkoopste zijnquote:Op donderdag 20 september 2012 12:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kewlik moet alleen zo ff gold kopen
Wat is op dit moment goedkoopste site?
Dat mag ja, maar EA krijgt de schuld terwijl jullie de schuldigen zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je mag toch janken dat je gepakt bentJe neemt een risico dat weet iedereen, maar mag toch kut zijn dat het niet gelukt is
Een beetje als jezelf helemaal de tyfus zuipen en je de volgende dag kut voelen. Terwijl je weet dat het je eigen schuld is.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je mag toch janken dat je gepakt bentJe neemt een risico dat weet iedereen, maar mag toch kut zijn dat het niet gelukt is
Ik vind autobuyers ook irritant, maar als je CE gebruikt doe je niks verkeerd. Waarom zou je een uur scrollen om bij de 59e minuut te komen als het ook binnen een minuut kan? En 150 BIN is ook gewoon toegestaan.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Mensen beginnen de dag met een account waar bijna niks op staat. Messi, Ronaldo etc etc worden binnengehaald. En het wordt weer afgepakt. Aan het einde van de dag verlies je dus bijna niks. En je mag gewoon verder op een andere account. In feite blijft alles dus gewoon zoals het was. Plus dat als je vrijgevig bent geweest, je nog coins terugkrijgt van anderen.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:40 schreef vandermar het volgende:
Wie zijn gat brandt moet op de blaren zitten.
Ja want EA heeft geen gat ter grote van de maan in de beveiliging van de webapp zitten die er vorig jaar ook al zat. Lekker naief.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat mag ja, maar EA krijgt de schuld terwijl jullie de schuldigen zijn.
Ooit.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaan ze die webapp nog ooit online gooien
Er zijn geen bans uitgedeeld, er zijn accounts, plus inhoud daarvan onschadelijk gemaakt toch?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:41 schreef Fuszy het volgende:
Alleen nu ben ik de zuurpruim omdat ik bewust niet heb meegedaan en het ook terecht vind dat er bans zijn uitgedeeld
Wel bans, zelfs mensen die niks gedaan hebben.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er zijn geen bans uitgedeeld, er zijn accounts, plus inhoud daarvan onschadelijk gemaakt toch?
Dus dat betekent, dat wanneer een winkelier niet op alles kan letten. Jij ook bij hem mag stelen? In feite heeft hij zijn beveiliging niet op orde. Stel het lukt vorig jaar, dan moet het dit jaar ook maar lukken.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja want EA heeft geen gat ter grote van de maan in de beveiliging van de webapp zitten die er vorig jaar ook al zat. Lekker naief.
Ja daar koop ik normaal ook, maar die hebben vooral goedkope punten.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik koop ze altijd bij www.livecodes.nl Het zal vast niet de goedkoopste zijn
Ik heb er ook niet aan meegedaan, en ik kan niet zeggen dat ik het terecht vind dat er bans zijn uitgedeeld maar ik ben er niet verbaasd over.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:41 schreef Fuszy het volgende:
Alleen nu ben ik de zuurpruim omdat ik bewust niet heb meegedaan en het ook terecht vind dat er bans zijn uitgedeeld
Hee je mag die muziek niet downloaden TIM KUIK PAK HEMquote:Op donderdag 20 september 2012 12:44 schreef Fuszy het volgende:
Er is tenminste nog goed nieuws. Nieuwe album van Mumford & Sons is gelekt. Over een weekje komt hij binnen, maar nu alvast luisteren
Ja, zoiets is het dus. Je kunt gewoon een naam van een kaart invoeren en dan de maximale prijs, alles wat daar dan onder zit wordt automatisch gekocht.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:44 schreef fetss het volgende:
Wat is een auto-buyer prrecies?
Ik had bij FUT12 webapp zelf een programma gemaakt dat 5 spelers zocht voor een lage prijs die ik dan automatisch kocht, daarna voor +/-1K winst weer door verkopen, maakte zon 50K winst per dag afhankelijk van de spelers natuurlijk..
Niet weten wat een auto-buyer is, maar er wel zelf eentje kunnen maken.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:44 schreef fetss het volgende:
Wat is een auto-buyer prrecies?
Ik had bij FUT12 webapp zelf een programma gemaakt dat 5 spelers zocht voor een lage prijs die ik dan automatisch kocht, daarna voor +/-1K winst weer door verkopen, maakte zon 50K winst per dag afhankelijk van de spelers natuurlijk..
Wat de fuck? Wat is datquote:
Klopt, early accesquote:Op donderdag 20 september 2012 12:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hee je mag die muziek niet downloaden TIM KUIK PAK HEM
Je mag niet bij hem stelen, want dat is illegaal. Toch zal geen winkelier nalaten een raam wat bij een vorige inbraak is ingeslagen te vervangen. En ik ben gepakt, heb een ban. Jammer dan. Ik zeur daar verder ook niet over.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dus dat betekent, dat wanneer een winkelier niet op alles kan letten. Jij ook bij hem mag stelen? In feite heeft hij zijn beveiliging niet op orde. Stel het lukt vorig jaar, dan moet het dit jaar ook maar lukken.
op youtube vond ik allemaal andere dingen die ik niet herkendequote:Op donderdag 20 september 2012 12:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet weten wat een auto-buyer is, maar er wel zelf eentje kunnen maken.
Erg geloofwaardig
Een tukje van een profiel op een datingsite, kun je klikken of je een tekst, of een foto interessant vindt. Doet de ander dat bij jou ook aanklikken, dan heb je een matchquote:
www.benikgeband.nlquote:Op donderdag 20 september 2012 12:46 schreef Luukiee09 het volgende:
Waar kan je checken of je gebanned bent?
Via console op FUT13 gaanquote:Op donderdag 20 september 2012 12:47 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben ook gebanned
Terwijl ik wel geteld 1 gratis pakje heb geopend om te kijken of het werkte
Maar hoe maak ik een nieuw account aan?
Dat betekent niet dat het raam de volgende keer ook niet ingeslagen kan worden. Ik houd er alleen over op. Hoop dat de webapp snel weer online komt, dan kan ik verder kijken voor een team.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je mag niet bij hem stelen, want dat is illegaal. Toch zal geen winkelier nalaten een raam wat bij een vorige inbraak is ingeslagen te vervangen. En ik ben gepakt, heb een ban. Jammer dan. Ik zeur daar verder ook niet over.
Je kan ook via ea.com maar dan kan je nog niet in UT. Je moet hem dan activeren via je consolequote:
Tuurlijk een raam kan weer worden ingeslagen. Maar om het niet te vervangen zou gek zijn...quote:Op donderdag 20 september 2012 12:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat het raam de volgende keer ook niet ingeslagen kan worden. Ik houd er alleen over op. Hoop dat de webapp snel weer online komt, dan kan ik verder kijken voor een team.
LWquote:
ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:50 schreef Nickskuh het volgende:
Kan mijn mainaccount nou nog verbannen worden?
Wat houd dat in ?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
KUT mn hoofdacc van ps3 is geband
[ afbeelding ]
Dat hij een nieuw account moet makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |