SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Blijkbaar follow ik dit account.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee, maar hoe heb je die gevonden?
Hoezo volg je dat account dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Blijkbaar follow ik dit account.
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, hack. Hacken. Haha, dat hebben we gisteren gedaan. Of velen van ons. Hilarisch toch?
37e. Best wel triestquote:Op donderdag 20 september 2012 11:38 schreef Fuszy het volgende:
Dagcijfers #225 Geen SC
heel het FUT topic staat onderhand in die lijst
Je faalt anders toch welquote:Op donderdag 20 september 2012 11:37 schreef Roypsv het volgende:
Toch is het allemaal wel beter dat ik niet meteen rooney en robben heb
Geen idee, ooit eens interessant gevonden denk ik. Unfollowquote:Op donderdag 20 september 2012 11:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo volg je dat account dan?
Het valt mij op dat ik zo hoog sta. Heb voor mn gevoel gister niet eens zoveel gepost. Was veel te druk met packs jatten en nieuw internet installeren.quote:
En nu de onschuld zelfde zijnquote:Op donderdag 20 september 2012 11:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Het valt mij op dat ik zo hoog sta. Heb voor mn gevoel gister niet eens zoveel gepost. Was veel te druk met packs jatten en nieuw internet installeren.
Huh?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En nu de onschuld zelfde zijn
Het boeit me niet hoor, al zou ik op 1 staan. Maar had van mezelf niet verwacht dat ik zoveel gepost had. Maar het helpt natuurlijk wel dat ik slechts 2/24 uren geslapen heb gisteren.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Net doen alsof je die hoge notering niet verdiend hebt
Had je die niet eerder vanochtend ook al gechecked? Met andere woorden, EA is nog steeds bans aan het uitdelen momenteel?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:46 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb een ban!Alleen niet met mijn main account
Nee, ik kom net mijn bed uit.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Had je die niet eerder vanochtend ook al gechecked? Met andere woorden, EA is nog steeds bans aan het uitdelen momenteel?
2 op 24?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Het boeit me niet hoor, al zou ik op 1 staan. Maar had van mezelf niet verwacht dat ik zoveel gepost had. Maar het helpt natuurlijk wel dat ik slechts 2/24 uren geslapen heb gisteren.
twitter:Bainesy twitterde op donderdag 20-09-2012 om 10:54:29Job opportunity: Development Director - EA SPORTS FIFA (10025) at Electronic Arts - Canada #jobs http://t.co/1aIA8P11 reageer retweet
Ik heb jaren gelurkt op Xboxworldquote:Op donderdag 20 september 2012 11:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is bijna de enige topic waar ik ooit gepost heb maar ik heb toch best wel veel posts. Veel meer dan op andere forums waar ik heb gepost. Op Xboxworld was ik ook even actief maar daar ben ik niet zo bekend als hier, ook zijn de users hier beter.
Ja ik ging 's nachts op de webapp bargains hunten die nu minder waard zijnquote:
Xboxworld ben ik ook actief, Maver21 daaroquote:Op donderdag 20 september 2012 11:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is bijna de enige topic waar ik ooit gepost heb maar ik heb toch best wel veel posts. Veel meer dan op andere forums waar ik heb gepost. Op Xboxworld was ik ook even actief maar daar ben ik niet zo bekend als hier, ook zijn de users hier beter.
Haha, jij bent echt verslaafdquote:Op donderdag 20 september 2012 11:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja ik ging 's nachts op de webapp bargains hunten die nu minder waard zijnToen om half 6 slapen tot half 8 en vannacht om 00:30 slapen.
Had je nog bijzondere bargains die je hier niet hebt gepost?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja ik ging 's nachts op de webapp bargains hunten die nu minder waard zijnToen om half 6 slapen tot half 8 en vannacht om 00:30 slapen.
Wat een entreequote:Op donderdag 20 september 2012 11:50 schreef Perdebal het volgende:
[..]
Slechts de grootste vedette die de wereld van UT ooit heeft mogen aanschouwen
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:48 schreef lordteddybeer het volgende:
HAHA wat een timing:twitter:Bainesy twitterde op donderdag 20-09-2012 om 10:54:29Job opportunity: Development Director - EA SPORTS FIFA (10025) at Electronic Arts - Canada #jobs http://t.co/1aIA8P11 reageer retweet
Toen ik daar postte kwam ik jouw posts ook tegen ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Xboxworld ben ik ook actief, Maver21 daaro
Maar hier heb ik nu meer posts denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |