quote:Op donderdag 20 september 2012 10:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat ik tot nu toe gezien heb wel![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb in het verleden ook wel seks uit wraak gehad
dat kerels zaten te treiteren en vervelend doen dat ik dik was.. en dat ik ze dan later ging verleiden om na de seks keihard uit te lachen dat ze geen moraal hebben en denken met hun pik enzo
ik heb een slechte periode gehad
Ligt aan de leeftijd, maar wil er sowieso niet te veel details over weten. En het ligt eraan of het relaties waren of one night stands. Al heb je 4 partners in een jaar 1 keer zit je op 4. Terwijl je met 1 jaar relatie qua sex al op 250 zit. Dus tja wat vind ik veel? Vanaf jaar seksueel actief 4-5 per jaar vind ik toch wel veel. Alleen ligt aan de manier waarop.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar eh, wat vind jij eigenlijk veel dan
Kan ik me wel in vindenquote:Op donderdag 20 september 2012 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, ik ben eindelijk aan het genieten van mijn vrijgezellen bestaan. Zoals je hierboven kon lezen heb ik 3 keer relaties gehad van bijna 2 jaar. Daartussen max. een half jaar vrijgezel geweest en vrijwel alleen maar heartbroken waardoor ik dus niet ben gaan genieten van het vrijgezel zijn. Nu doe ik dat wel, en flink ook. Ik heb geen streven voor een bepaald aantal, maar ik probeer wel gewoon heel veel uit
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Afwijzen sowieso niet als het om een relatie gaat.
Zolang er geen SOA's e.d. zijn, wat heeft haar verleden dan met mijn relatie nu te maken.
LL had ook al meerdere relaties en partners toen ik haar leerde kennen. (sterker nog, al een kind).
En nee, dat heb ik nooit in de weg laten staan.
En in het geval van trio's... zolang er geen SOA's zijn maakt het niet zo veel uit lijkt me.
Relaties en ONS'en zijn 2 verschillende dingen hé. Je kan geen 20 relaties in 4 jaar tijd hebben, tenminste, dan vind ik het geen relatie.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ligt aan de leeftijd, maar wil er sowieso niet te veel details over weten. En het ligt eraan of het relaties waren of one night stands. Al heb je 4 partners in een jaar 1 keer zit je op 4. Terwijl je met 1 jaar relatie qua sex al op 250 zit. Dus tja wat vind ik veel? Vanaf jaar seksueel actief 4-5 per jaar vind ik toch wel veel. Alleen ligt aan de manier waarop.
Het ging om bedpartners toch? Niet om aantal keren seks?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ligt aan de leeftijd, maar wil er sowieso niet te veel details over weten. En het ligt eraan of het relaties waren of one night stands. Al heb je 4 partners in een jaar 1 keer zit je op 4. Terwijl je met 1 jaar relatie qua sex al op 250 zit. Dus tja wat vind ik veel? Vanaf jaar seksueel actief 4-5 per jaar vind ik toch wel veel. Alleen ligt aan de manier waarop.
Precies dit dusquote:Op donderdag 20 september 2012 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het ging om bedpartners toch? Niet om aantal keren seks?
Ik denk dat dat wel ook gaat gebeuren.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik wil nr 9 wel worden
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:44 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel ook gaat gebeuren.
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ik me wel in vinden. Voor die ene bedpartner nooit seks/relaties gehad en die relatie/bedpartner die ik gehad heb 1,5 jaar vol gehouden (precies in de zin van dat woord).
Daarvan ben ik de tel allang kwijt. Alle drie de relaties van 2 jaar waren seksvolle jaren, haha. En tussendoor nog een relatie van 10 maanden gehad. Dus ja..quote:
Agreed.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, ik ben eindelijk aan het genieten van mijn vrijgezellen bestaan.
Als je dat moet bij gaan houden, dan ben je wel ehm... tjaquote:Op donderdag 20 september 2012 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarvan ben ik de tel allang kwijt. Alle drie de relaties van 2 jaar waren seksvolle jaren, haha. En tussendoor nog een relatie van 10 maanden gehad. Dus ja..
Zeker, dat zou iedereen moeten hanterenquote:
Nah, ik sta wel open voor een nieuwe relatie. Maar ben nu wel wat kritischer na mijn laatste relatie. Bij mijn laatste relatie was ik er volledig van overtuigt dat hij degene was waarmee ik oud zou worden. Alles klopte ook precies. Het voelde zo perfect. En daardoor dus ook heartbroken geweest als nooit tevoren. Ga nu ook wel oppassen voor ik weer iemand zo toelaat in mijn levenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |