quote:Op donderdag 20 september 2012 10:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat ik tot nu toe gezien heb wel![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb in het verleden ook wel seks uit wraak gehad
dat kerels zaten te treiteren en vervelend doen dat ik dik was.. en dat ik ze dan later ging verleiden om na de seks keihard uit te lachen dat ze geen moraal hebben en denken met hun pik enzo
ik heb een slechte periode gehad
Ligt aan de leeftijd, maar wil er sowieso niet te veel details over weten. En het ligt eraan of het relaties waren of one night stands. Al heb je 4 partners in een jaar 1 keer zit je op 4. Terwijl je met 1 jaar relatie qua sex al op 250 zit. Dus tja wat vind ik veel? Vanaf jaar seksueel actief 4-5 per jaar vind ik toch wel veel. Alleen ligt aan de manier waarop.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar eh, wat vind jij eigenlijk veel dan
Kan ik me wel in vindenquote:Op donderdag 20 september 2012 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, ik ben eindelijk aan het genieten van mijn vrijgezellen bestaan. Zoals je hierboven kon lezen heb ik 3 keer relaties gehad van bijna 2 jaar. Daartussen max. een half jaar vrijgezel geweest en vrijwel alleen maar heartbroken waardoor ik dus niet ben gaan genieten van het vrijgezel zijn. Nu doe ik dat wel, en flink ook. Ik heb geen streven voor een bepaald aantal, maar ik probeer wel gewoon heel veel uit
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Afwijzen sowieso niet als het om een relatie gaat.
Zolang er geen SOA's e.d. zijn, wat heeft haar verleden dan met mijn relatie nu te maken.
LL had ook al meerdere relaties en partners toen ik haar leerde kennen. (sterker nog, al een kind).
En nee, dat heb ik nooit in de weg laten staan.
En in het geval van trio's... zolang er geen SOA's zijn maakt het niet zo veel uit lijkt me.
Relaties en ONS'en zijn 2 verschillende dingen hé. Je kan geen 20 relaties in 4 jaar tijd hebben, tenminste, dan vind ik het geen relatie.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ligt aan de leeftijd, maar wil er sowieso niet te veel details over weten. En het ligt eraan of het relaties waren of one night stands. Al heb je 4 partners in een jaar 1 keer zit je op 4. Terwijl je met 1 jaar relatie qua sex al op 250 zit. Dus tja wat vind ik veel? Vanaf jaar seksueel actief 4-5 per jaar vind ik toch wel veel. Alleen ligt aan de manier waarop.
Het ging om bedpartners toch? Niet om aantal keren seks?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ligt aan de leeftijd, maar wil er sowieso niet te veel details over weten. En het ligt eraan of het relaties waren of one night stands. Al heb je 4 partners in een jaar 1 keer zit je op 4. Terwijl je met 1 jaar relatie qua sex al op 250 zit. Dus tja wat vind ik veel? Vanaf jaar seksueel actief 4-5 per jaar vind ik toch wel veel. Alleen ligt aan de manier waarop.
Precies dit dusquote:Op donderdag 20 september 2012 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het ging om bedpartners toch? Niet om aantal keren seks?
Ik denk dat dat wel ook gaat gebeuren.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik wil nr 9 wel worden
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:44 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel ook gaat gebeuren.
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ik me wel in vinden. Voor die ene bedpartner nooit seks/relaties gehad en die relatie/bedpartner die ik gehad heb 1,5 jaar vol gehouden (precies in de zin van dat woord).
Daarvan ben ik de tel allang kwijt. Alle drie de relaties van 2 jaar waren seksvolle jaren, haha. En tussendoor nog een relatie van 10 maanden gehad. Dus ja..quote:
Agreed.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, ik ben eindelijk aan het genieten van mijn vrijgezellen bestaan.
Als je dat moet bij gaan houden, dan ben je wel ehm... tjaquote:Op donderdag 20 september 2012 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarvan ben ik de tel allang kwijt. Alle drie de relaties van 2 jaar waren seksvolle jaren, haha. En tussendoor nog een relatie van 10 maanden gehad. Dus ja..
Zeker, dat zou iedereen moeten hanterenquote:
Nah, ik sta wel open voor een nieuwe relatie. Maar ben nu wel wat kritischer na mijn laatste relatie. Bij mijn laatste relatie was ik er volledig van overtuigt dat hij degene was waarmee ik oud zou worden. Alles klopte ook precies. Het voelde zo perfect. En daardoor dus ook heartbroken geweest als nooit tevoren. Ga nu ook wel oppassen voor ik weer iemand zo toelaat in mijn levenquote:
Ja, preciesquote:Op donderdag 20 september 2012 10:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je dat moet bij gaan houden, dan ben je wel ehm... tja
[..]
Zeker, dat zou iedereen moeten hanteren
Mag ik vragen wat er "mis" ging ?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah, ik sta wel open voor een nieuwe relatie. Maar ben nu wel wat kritischer na mijn laatste relatie. Bij mijn laatste relatie was ik er volledig van overtuigt dat hij degene was waarmee ik oud zou worden. Alles klopte ook precies. Het voelde zo perfect. En daardoor dus ook heartbroken geweest als nooit tevoren. Ga nu ook wel oppassen voor ik weer iemand zo toelaat in mijn leven![]()
Dus eerst lekker genieten, en als er dan iemand op mn pad komt zeg ik geen nee.
Nee helaas nietquote:Op donderdag 20 september 2012 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies![]()
En ja, helaas gebeurd dat niet
Ach ik ben ontzettend blij met de mijne. Al heb ik me ook aardig kunnen uitleven toen ik vrijgezel wasquote:
Ik had een hoop problemen. Raakte in een depressie (die waar ik dus in het vorige topic over vertelde) en hij kon daar niet mee omgaan. Hij begon zich steeds meer van me af te sluiten terwijl ik juist meer van hem nodig had, zegmaar. Dus ik begon steeds meer aan hem te trekken, terwijl dat compleet averechts werkte. En uiteindelijk heeft hij voor zichzelf gekozen. Niet geheel onterecht, maar hij voelde dus niet die 'ware liefde' die ik voor hem voelde. Ik ben nog nooit zoooo overtuigt geweest van iets, maar mijn hart was gewoon aan het trollen..quote:Op donderdag 20 september 2012 10:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat er "mis" ging ?
[..]
Nee helaas niet
* Nixx- geeft je een dikke knuffelquote:Op donderdag 20 september 2012 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had een hoop problemen. Raakte in een depressie (die waar ik dus in het vorige topic over vertelde) en hij kon daar niet mee omgaan. Hij begon zich steeds meer van me af te sluiten terwijl ik juist meer van hem nodig had, zegmaar. Dus ik begon steeds meer aan hem te trekken, terwijl dat compleet averechts werkte. En uiteindelijk heeft hij voor zichzelf gekozen. Niet geheel onterecht, maar hij voelde dus niet die 'ware liefde' die ik voor hem voelde. Ik ben nog nooit zoooo overtuigt geweest van iets, maar mijn hart was gewoon aan het trollen..
Ja dat dus. Ik heb voorlopig heul geen zin in een gebroken hart. Het is nu een jaar geleden en ik mis d'r nog steeds. Maar ook weer niet. Bitch. I didn't choose the single life, the single life chose mequote:Op donderdag 20 september 2012 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah, ik sta wel open voor een nieuwe relatie. Maar ben nu wel wat kritischer na mijn laatste relatie. Bij mijn laatste relatie was ik er volledig van overtuigt dat hij degene was waarmee ik oud zou worden. Alles klopte ook precies. Het voelde zo perfect. En daardoor dus ook heartbroken geweest als nooit tevoren. Ga nu ook wel oppassen voor ik weer iemand zo toelaat in mijn leven![]()
Dus eerst lekker genieten, en als er dan iemand op mn pad komt zeg ik geen nee.
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had een hoop problemen. Raakte in een depressie (die waar ik dus in het vorige topic over vertelde) en hij kon daar niet mee omgaan. Hij begon zich steeds meer van me af te sluiten terwijl ik juist meer van hem nodig had, zegmaar. Dus ik begon steeds meer aan hem te trekken, terwijl dat compleet averechts werkte. En uiteindelijk heeft hij voor zichzelf gekozen. Niet geheel onterecht, maar hij voelde dus niet die 'ware liefde' die ik voor hem voelde. Ik ben nog nooit zoooo overtuigt geweest van iets, maar mijn hart was gewoon aan het trollen..
Moet ze wel heul lief zijnquote:
Jezusquote:Op donderdag 20 september 2012 11:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Moet ze wel heul lief zijn![]()
En niet vreemdgaan, mij kapot manipuleren, mijn rekening plunderen, mij aangeven voor aanranding als we een keer ruzie hebben, stiekem een extra relatie hebben en me dan op valentijnsdag dumpen op het station met d'r nieuwe vriend.
Ja nee ik heb gewoon pech gehad.
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En nog steeds heb ik wel het vermoeden dat hij de ware voor me is, alleen dat het nu niet het juiste moment is. Maar dan denk ik weer aan dit:
[ afbeelding ]
dan maak ik mn rug weer recht en steek ik mn borsten naar voren, en lig ik binnen een paar dagen met iemand in bed ..
Pech gehad? Je treft een gestoord wijf.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En niet vreemdgaan, mij kapot manipuleren, mijn rekening plunderen, mij aangeven voor aanranding als we een keer ruzie hebben, stiekem een extra relatie hebben en me dan op valentijnsdag dumpen op het station met d'r nieuwe vriend. (opsomming van meerdere relaties)
Hoezo ook ivm de langstudeerboete?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Sorry.
Hmm, ja dat is wel erg vervelend inderdaad. Depressie is zeker niet fijn en kan moeilijk zijn voor beide. Maar nu doe je die mindfullness? en gaat het hopelijk in de toekomst ook al wat beter. Ook goed van je dat je besloten hebt om er een jaar langer over te doen. (Ook ivm de langstudeerboete?)
Je hebt inderdaad pech gehad.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En niet vreemdgaan, mij kapot manipuleren, mijn rekening plunderen, mij aangeven voor aanranding als we een keer ruzie hebben, stiekem een extra relatie hebben en me dan op valentijnsdag dumpen op het station met d'r nieuwe vriend. (opsomming van meerdere relaties)
Moet je nagaan hoe dat is als je met je pik denktquote:Op donderdag 20 september 2012 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En nog steeds heb ik wel het vermoeden dat hij de ware voor me is, alleen dat het nu niet het juiste moment is. Maar dan denk ik weer aan dit:
[ afbeelding ]
dan maak ik mn rug weer recht en steek ik mn borsten naar voren, en lig ik binnen een paar dagen met iemand in bed ..
Ik weet de precieze regeling niet meer, maar tis toch zo dat als je een jaar langer over te opleiding doet je een langstudeerboete krijgt ?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoezo ook ivm de langstudeerboete?
Haha, zit daar soms zo'n trollhoofd op?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe dat is als je met je pik denkt
Ik houd van d'r. maaaaaaaar we kunnen ook gewoon nu seks hebben en het daar bij laten.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, zit daar soms zo'n trollhoofd op?
Nee, de langstudeerboete gaat sowieso van tafel, maar waarom zou ik het juist daarom langer doen?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet de precieze regeling niet meer, maar tis toch zo dat als je een jaar langer over te opleiding doet je een langstudeerboete krijgt ?
Wel creepy een pratende penisquote:Op donderdag 20 september 2012 11:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik houd van d'r. maaaaaaaar we kunnen ook gewoon nu seks hebben en het daar bij laten.
Ja maar deze keer is ze het echt! Ja maar we kunnen ook seks hebben.
Ja maar. SEKS LUISTER DAN.
Maa- SEKS SEKS SEKS
Het duiveltje / engeltje op je schouder idee.
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik houd van d'r. maaaaaaaar we kunnen ook gewoon nu seks hebben en het daar bij laten.
Ja maar deze keer is ze het echt! Ja maar we kunnen ook seks hebben.
Ja maar. SEKS LUISTER DAN.
Maa- SEKS SEKS SEKS
Het duiveltje / engeltje op je schouder idee.
Een geil gewetenquote:Op donderdag 20 september 2012 11:05 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wel creepy een pratende penis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |