quote:Op donderdag 20 september 2012 10:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat ik tot nu toe gezien heb wel![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb in het verleden ook wel seks uit wraak gehad
dat kerels zaten te treiteren en vervelend doen dat ik dik was.. en dat ik ze dan later ging verleiden om na de seks keihard uit te lachen dat ze geen moraal hebben en denken met hun pik enzo
ik heb een slechte periode gehad
Ligt aan de leeftijd, maar wil er sowieso niet te veel details over weten. En het ligt eraan of het relaties waren of one night stands. Al heb je 4 partners in een jaar 1 keer zit je op 4. Terwijl je met 1 jaar relatie qua sex al op 250 zit. Dus tja wat vind ik veel? Vanaf jaar seksueel actief 4-5 per jaar vind ik toch wel veel. Alleen ligt aan de manier waarop.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar eh, wat vind jij eigenlijk veel dan
Kan ik me wel in vindenquote:Op donderdag 20 september 2012 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, ik ben eindelijk aan het genieten van mijn vrijgezellen bestaan. Zoals je hierboven kon lezen heb ik 3 keer relaties gehad van bijna 2 jaar. Daartussen max. een half jaar vrijgezel geweest en vrijwel alleen maar heartbroken waardoor ik dus niet ben gaan genieten van het vrijgezel zijn. Nu doe ik dat wel, en flink ook. Ik heb geen streven voor een bepaald aantal, maar ik probeer wel gewoon heel veel uit
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Afwijzen sowieso niet als het om een relatie gaat.
Zolang er geen SOA's e.d. zijn, wat heeft haar verleden dan met mijn relatie nu te maken.
LL had ook al meerdere relaties en partners toen ik haar leerde kennen. (sterker nog, al een kind).
En nee, dat heb ik nooit in de weg laten staan.
En in het geval van trio's... zolang er geen SOA's zijn maakt het niet zo veel uit lijkt me.
Relaties en ONS'en zijn 2 verschillende dingen hé. Je kan geen 20 relaties in 4 jaar tijd hebben, tenminste, dan vind ik het geen relatie.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ligt aan de leeftijd, maar wil er sowieso niet te veel details over weten. En het ligt eraan of het relaties waren of one night stands. Al heb je 4 partners in een jaar 1 keer zit je op 4. Terwijl je met 1 jaar relatie qua sex al op 250 zit. Dus tja wat vind ik veel? Vanaf jaar seksueel actief 4-5 per jaar vind ik toch wel veel. Alleen ligt aan de manier waarop.
Het ging om bedpartners toch? Niet om aantal keren seks?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ligt aan de leeftijd, maar wil er sowieso niet te veel details over weten. En het ligt eraan of het relaties waren of one night stands. Al heb je 4 partners in een jaar 1 keer zit je op 4. Terwijl je met 1 jaar relatie qua sex al op 250 zit. Dus tja wat vind ik veel? Vanaf jaar seksueel actief 4-5 per jaar vind ik toch wel veel. Alleen ligt aan de manier waarop.
Precies dit dusquote:Op donderdag 20 september 2012 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het ging om bedpartners toch? Niet om aantal keren seks?
Ik denk dat dat wel ook gaat gebeuren.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik wil nr 9 wel worden
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:44 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel ook gaat gebeuren.
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ik me wel in vinden. Voor die ene bedpartner nooit seks/relaties gehad en die relatie/bedpartner die ik gehad heb 1,5 jaar vol gehouden (precies in de zin van dat woord).
Daarvan ben ik de tel allang kwijt. Alle drie de relaties van 2 jaar waren seksvolle jaren, haha. En tussendoor nog een relatie van 10 maanden gehad. Dus ja..quote:
Agreed.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, ik ben eindelijk aan het genieten van mijn vrijgezellen bestaan.
Als je dat moet bij gaan houden, dan ben je wel ehm... tjaquote:Op donderdag 20 september 2012 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarvan ben ik de tel allang kwijt. Alle drie de relaties van 2 jaar waren seksvolle jaren, haha. En tussendoor nog een relatie van 10 maanden gehad. Dus ja..
Zeker, dat zou iedereen moeten hanterenquote:
Nah, ik sta wel open voor een nieuwe relatie. Maar ben nu wel wat kritischer na mijn laatste relatie. Bij mijn laatste relatie was ik er volledig van overtuigt dat hij degene was waarmee ik oud zou worden. Alles klopte ook precies. Het voelde zo perfect. En daardoor dus ook heartbroken geweest als nooit tevoren. Ga nu ook wel oppassen voor ik weer iemand zo toelaat in mijn levenquote:
Ja, preciesquote:Op donderdag 20 september 2012 10:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je dat moet bij gaan houden, dan ben je wel ehm... tja
[..]
Zeker, dat zou iedereen moeten hanteren
Mag ik vragen wat er "mis" ging ?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah, ik sta wel open voor een nieuwe relatie. Maar ben nu wel wat kritischer na mijn laatste relatie. Bij mijn laatste relatie was ik er volledig van overtuigt dat hij degene was waarmee ik oud zou worden. Alles klopte ook precies. Het voelde zo perfect. En daardoor dus ook heartbroken geweest als nooit tevoren. Ga nu ook wel oppassen voor ik weer iemand zo toelaat in mijn leven![]()
Dus eerst lekker genieten, en als er dan iemand op mn pad komt zeg ik geen nee.
Nee helaas nietquote:Op donderdag 20 september 2012 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies![]()
En ja, helaas gebeurd dat niet
Ach ik ben ontzettend blij met de mijne. Al heb ik me ook aardig kunnen uitleven toen ik vrijgezel wasquote:
Ik had een hoop problemen. Raakte in een depressie (die waar ik dus in het vorige topic over vertelde) en hij kon daar niet mee omgaan. Hij begon zich steeds meer van me af te sluiten terwijl ik juist meer van hem nodig had, zegmaar. Dus ik begon steeds meer aan hem te trekken, terwijl dat compleet averechts werkte. En uiteindelijk heeft hij voor zichzelf gekozen. Niet geheel onterecht, maar hij voelde dus niet die 'ware liefde' die ik voor hem voelde. Ik ben nog nooit zoooo overtuigt geweest van iets, maar mijn hart was gewoon aan het trollen..quote:Op donderdag 20 september 2012 10:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat er "mis" ging ?
[..]
Nee helaas niet
* Nixx- geeft je een dikke knuffelquote:Op donderdag 20 september 2012 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had een hoop problemen. Raakte in een depressie (die waar ik dus in het vorige topic over vertelde) en hij kon daar niet mee omgaan. Hij begon zich steeds meer van me af te sluiten terwijl ik juist meer van hem nodig had, zegmaar. Dus ik begon steeds meer aan hem te trekken, terwijl dat compleet averechts werkte. En uiteindelijk heeft hij voor zichzelf gekozen. Niet geheel onterecht, maar hij voelde dus niet die 'ware liefde' die ik voor hem voelde. Ik ben nog nooit zoooo overtuigt geweest van iets, maar mijn hart was gewoon aan het trollen..
Ja dat dus. Ik heb voorlopig heul geen zin in een gebroken hart. Het is nu een jaar geleden en ik mis d'r nog steeds. Maar ook weer niet. Bitch. I didn't choose the single life, the single life chose mequote:Op donderdag 20 september 2012 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah, ik sta wel open voor een nieuwe relatie. Maar ben nu wel wat kritischer na mijn laatste relatie. Bij mijn laatste relatie was ik er volledig van overtuigt dat hij degene was waarmee ik oud zou worden. Alles klopte ook precies. Het voelde zo perfect. En daardoor dus ook heartbroken geweest als nooit tevoren. Ga nu ook wel oppassen voor ik weer iemand zo toelaat in mijn leven![]()
Dus eerst lekker genieten, en als er dan iemand op mn pad komt zeg ik geen nee.
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had een hoop problemen. Raakte in een depressie (die waar ik dus in het vorige topic over vertelde) en hij kon daar niet mee omgaan. Hij begon zich steeds meer van me af te sluiten terwijl ik juist meer van hem nodig had, zegmaar. Dus ik begon steeds meer aan hem te trekken, terwijl dat compleet averechts werkte. En uiteindelijk heeft hij voor zichzelf gekozen. Niet geheel onterecht, maar hij voelde dus niet die 'ware liefde' die ik voor hem voelde. Ik ben nog nooit zoooo overtuigt geweest van iets, maar mijn hart was gewoon aan het trollen..
Moet ze wel heul lief zijnquote:
Jezusquote:Op donderdag 20 september 2012 11:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Moet ze wel heul lief zijn![]()
En niet vreemdgaan, mij kapot manipuleren, mijn rekening plunderen, mij aangeven voor aanranding als we een keer ruzie hebben, stiekem een extra relatie hebben en me dan op valentijnsdag dumpen op het station met d'r nieuwe vriend.
Ja nee ik heb gewoon pech gehad.
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En nog steeds heb ik wel het vermoeden dat hij de ware voor me is, alleen dat het nu niet het juiste moment is. Maar dan denk ik weer aan dit:
[ afbeelding ]
dan maak ik mn rug weer recht en steek ik mn borsten naar voren, en lig ik binnen een paar dagen met iemand in bed ..
Pech gehad? Je treft een gestoord wijf.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En niet vreemdgaan, mij kapot manipuleren, mijn rekening plunderen, mij aangeven voor aanranding als we een keer ruzie hebben, stiekem een extra relatie hebben en me dan op valentijnsdag dumpen op het station met d'r nieuwe vriend. (opsomming van meerdere relaties)
Hoezo ook ivm de langstudeerboete?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Sorry.
Hmm, ja dat is wel erg vervelend inderdaad. Depressie is zeker niet fijn en kan moeilijk zijn voor beide. Maar nu doe je die mindfullness? en gaat het hopelijk in de toekomst ook al wat beter. Ook goed van je dat je besloten hebt om er een jaar langer over te doen. (Ook ivm de langstudeerboete?)
Je hebt inderdaad pech gehad.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En niet vreemdgaan, mij kapot manipuleren, mijn rekening plunderen, mij aangeven voor aanranding als we een keer ruzie hebben, stiekem een extra relatie hebben en me dan op valentijnsdag dumpen op het station met d'r nieuwe vriend. (opsomming van meerdere relaties)
Moet je nagaan hoe dat is als je met je pik denktquote:Op donderdag 20 september 2012 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En nog steeds heb ik wel het vermoeden dat hij de ware voor me is, alleen dat het nu niet het juiste moment is. Maar dan denk ik weer aan dit:
[ afbeelding ]
dan maak ik mn rug weer recht en steek ik mn borsten naar voren, en lig ik binnen een paar dagen met iemand in bed ..
Ik weet de precieze regeling niet meer, maar tis toch zo dat als je een jaar langer over te opleiding doet je een langstudeerboete krijgt ?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoezo ook ivm de langstudeerboete?
Haha, zit daar soms zo'n trollhoofd op?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe dat is als je met je pik denkt
Ik houd van d'r. maaaaaaaar we kunnen ook gewoon nu seks hebben en het daar bij laten.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, zit daar soms zo'n trollhoofd op?
Nee, de langstudeerboete gaat sowieso van tafel, maar waarom zou ik het juist daarom langer doen?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet de precieze regeling niet meer, maar tis toch zo dat als je een jaar langer over te opleiding doet je een langstudeerboete krijgt ?
Wel creepy een pratende penisquote:Op donderdag 20 september 2012 11:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik houd van d'r. maaaaaaaar we kunnen ook gewoon nu seks hebben en het daar bij laten.
Ja maar deze keer is ze het echt! Ja maar we kunnen ook seks hebben.
Ja maar. SEKS LUISTER DAN.
Maa- SEKS SEKS SEKS
Het duiveltje / engeltje op je schouder idee.
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik houd van d'r. maaaaaaaar we kunnen ook gewoon nu seks hebben en het daar bij laten.
Ja maar deze keer is ze het echt! Ja maar we kunnen ook seks hebben.
Ja maar. SEKS LUISTER DAN.
Maa- SEKS SEKS SEKS
Het duiveltje / engeltje op je schouder idee.
Een geil gewetenquote:Op donderdag 20 september 2012 11:05 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wel creepy een pratende penis
yupquote:Op donderdag 20 september 2012 11:05 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wel creepy een pratende penis
Jaquote:Op donderdag 20 september 2012 11:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Herken het wel.. Ben nu aardig over mijn ex heen, maar als ik hem zie gaat er wel nog zo'n gevoel door mn lichaam van 'Hotdamn' waar gelijk een 'NEE, NIET DOEN' op volgt vanuit mijn hoofd
Verkeerd verwoord.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, de langstudeerboete gaat sowieso van tafel, maar waarom zou ik het juist daarom langer doen?![]()
HBO duurt over het algemeen 4 jaar. Ze geven je er 5 jaar voor. Zou je aan je zesde jaar beginnen zou je die langstudeerboete krijgen. Dus daar zou ik, als die al door ging, niet mee te maken hebben gehad. En ik zou al helemaal niet om die langstudeerboete juist langer gaan studeren
ik dacht dat ik stoned was toen ik die film zag.. maar ik was zo nuchter als t maar kon O.oquote:
volgens mij heb ik die ooit ook wel eens gezien jaquote:Op donderdag 20 september 2012 11:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0124819/
Mja, als mijn ex voor mn neus zou staan en me zou smeken om hem terug te nemen weet ik ook nog niet goed wat ik ermee moet.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
JaNu heel stoer zeggen van: Nee ik neem dat kreng niet terug. Maar als het zo ver is zou ik d'r zo hard geven.
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verkeerd verwoord.
Ik dacht dat het bij dat 5e jaar al was, en dat je toch jezelf de rust gaf ook al kreeg je die boete.
Maar dat was dus sowieso al mogelijk zonder die boete en hij wordt afgeschaft inderdaadEn dat is maar goed ook trouwens
Wordt ie afgeschaftquote:Op donderdag 20 september 2012 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verkeerd verwoord.
Ik dacht dat het bij dat 5e jaar al was, en dat je toch jezelf de rust gaf ook al kreeg je die boete.
Maar dat was dus sowieso al mogelijk zonder die boete en hij wordt afgeschaft inderdaadEn dat is maar goed ook trouwens
Denk sowieso dat je over een echte relatie met echte liefde nooit helemaal heen kan komen.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, als mijn ex voor mn neus zou staan en me zou smeken om hem terug te nemen weet ik ook nog niet goed wat ik ermee moet.
Mijn hart doet dan vast weer dit [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, als mijn ex voor mn neus zou staan en me zou smeken om hem terug te nemen weet ik ook nog niet goed wat ik ermee moet.
nja bepaalde littekens die ze achterlaten blijven sowieso..quote:Op donderdag 20 september 2012 11:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Denk sowieso dat je over een echte relatie met echte liefde nooit helemaal heen kan komen.
That idea makes me sadquote:Op donderdag 20 september 2012 11:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Denk sowieso dat je over een echte relatie met echte liefde nooit helemaal heen kan komen.
Ja maar je kan het ook een plekje geven, de mooie tijd die je hebt gehad met elkaar moet je zwaarder laten wegen dan het roteinde.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
That idea makes me sad
Terugnemen is een groot woord. Na wat ze mij geflikt heeft zou ik haar denk ik eerst helemaal laten denken dat alles koek en ei is zoals vroegah en dan op een gigantisch lullige manier dumpen. Cold blooded.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zeker jaquote:Op donderdag 20 september 2012 11:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja bepaalde littekens die ze achterlaten blijven sowieso..
SSSTTTTTTTT.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik zie nu weer andere berichten trouwensquote:Op donderdag 20 september 2012 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wordt ie afgeschaft? Per wanneer? Link?
Eens, jaquote:Op donderdag 20 september 2012 11:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja bepaalde littekens die ze achterlaten blijven sowieso..
Juist dat geeft me een sad feeling.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:11 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja maar je kan het ook een plekje geven, de mooie tijd die je hebt gehad met elkaar moet je zwaarder laten wegen dan het roteinde.
Wat is het nuquote:Op donderdag 20 september 2012 11:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie nu weer andere berichten trouwens
Klinkt als een pijnlijke ervaringquote:Op donderdag 20 september 2012 11:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Juist dat geeft me een sad feeling.
There was a time we loved eachother so intense.. Thinking about it makes my heart hurt![]()
Het roteinde heeft er voor gezorgd dat ik 'm ging haten, al helemaal hoe hij me daarna behandeld heeft. Als een stuk strontWaardoor het makkelijker werd om 'over hem heen te komen'. Maar als ik terugdenk aan onze mooie tijden, merk ik wel dat het nog een gevoelige snaar is
Laatst zag ik een meid die echt twee druppels water met mijn ex was.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:13 schreef Tally het volgende:
Och er is 1 ex die me wel zo ver kan krijgen dat ik met hem naar bed gaMaar een relatie in stappen nooit weer. Maar die zwak voor hem blijft er wel
Er is momenteel wel iemand die ik errrrg leuk vind. Alleen hij heeft geen tijd. Gewoon echt nietquote:Op donderdag 20 september 2012 11:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Klinkt als een pijnlijke ervaringJe zal vast weer liefde vinden, misschien zelfs op FOK!
Dit is het laatste bericht wat ik erover kan vinden: http://www.nu.nl/nieuws/2(...)hting-studenten.htmlquote:
18e verjaardagquote:Op donderdag 20 september 2012 11:16 schreef MeneerLogica het volgende:
Wat is de leeftijd dat mensen hier ontmaagd zijn?
Ja sorry, ik werk 5 dagen in de week. Zit sowieso al in een relatiequote:Op donderdag 20 september 2012 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er is momenteel wel iemand die ik errrrg leuk vind. Alleen hij heeft geen tijd. Gewoon echt niet
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:16 schreef MeneerLogica het volgende:
Ahwquote:Op donderdag 20 september 2012 11:15 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Laatst zag ik een meid die echt twee druppels water met mijn ex was.
Stom trollende hart ging toch weer sneller slaan. Terwijl er in mijn gedachten een executie/heftige zoen scene plaatsvond![]()
Ik was 1 dag 15.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:16 schreef MeneerLogica het volgende:
18,5quote:Op donderdag 20 september 2012 11:16 schreef MeneerLogica het volgende:
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:16 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja sorry, ik werk 5 dagen in de week. Zit sowieso al in een relatie
Op mijn 20ste pas.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:16 schreef MeneerLogica het volgende:
Mafkees, die Zijlstra. Alle studenten staan te juichen wanneer die achterlijke boete eraf is.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit is het laatste bericht wat ik erover kan vinden: http://www.nu.nl/nieuws/2(...)hting-studenten.html
Wel leukquote:Op donderdag 20 september 2012 11:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee vriendin lag ineens op bed te wachten in een mooi setje.
15 en 16quote:Op donderdag 20 september 2012 11:16 schreef MeneerLogica het volgende:
Dat zijn wel de leuke momenten!quote:Op donderdag 20 september 2012 11:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee vriendin lag ineens op bed te wachten in een mooi setje.
* bro hug *quote:
Ja, ik was degene die niet zo goed durfdequote:
inderdaad. Maar degene die gaan klagen zitten ze niet op te wachtenquote:Op donderdag 20 september 2012 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mafkees, die Zijlstra. Alle studenten staan te juichen wanneer die achterlijke boete eraf is.
ik ook.. gelukkig mag ik alles van mijn kat, zolang ze maar mag toekijkenquote:Op donderdag 20 september 2012 11:19 schreef Nixx- het volgende:
Ik ben blij dat ik een open relatie heb!
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ook.. gelukkig mag ik alles van mijn kat, zolang ze maar mag toekijken
Wie zou er moeten gaan klagen. Ze kunnen de mensen die al betaald hebben toch terugbetalenquote:Op donderdag 20 september 2012 11:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
inderdaad. Maar degene die gaan klagen zitten ze niet op te wachten
Oh godquote:Op donderdag 20 september 2012 11:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:
Volgens mij wilt ze meedoen!quote:Op donderdag 20 september 2012 11:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
t is wel echt zo trouwens.. beter werk ik haar op dat soort momenten weg, anders probeert ze echt onder de dekens te kruipen
Te veel van iets/of te weinig?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:22 schreef sararaats het volgende:
Nog steeds belabberd en m'n sandwich smaakte niet zoals het moet
nou so far so good, maar ze wil wel echt precies weten wat er allemaal gaande is onder de dekensquote:
Ooooh dus daar komen de mens-kittens vandaanquote:Op donderdag 20 september 2012 11:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou so far so good, maar ze wil wel echt precies weten wat er allemaal gaande is onder de dekens
uh oh bustedquote:Op donderdag 20 september 2012 11:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ooooh dus daar komen de mens-kittens vandaan![]()
Ik snap t ook niet echtquote:Op donderdag 20 september 2012 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie zou er moeten gaan klagen. Ze kunnen de mensen die al betaald hebben toch terugbetalen.
Ik snap echt het probleem niet.
ja, zag hem vanmorgen op 9gag... hij is wel goedquote:Op donderdag 20 september 2012 11:24 schreef MeneerLogica het volgende:
Deze las ik gister trouwens
Roses are red
My name is dave
this poem doesn't make any sence
microwave
Had iemand als tattoo op zijn rug lol.
Heb honger
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:24 schreef MeneerLogica het volgende:
Roses are red
My name is dave
microwave
Heb honger
Bwehequote:Op donderdag 20 september 2012 11:24 schreef MeneerLogica het volgende:
Roses are red
My name is dave
microwave
Heb honger
Ik wil er ook nog een maar het moet iets betekenen, en weet niet waarquote:Op donderdag 20 september 2012 11:26 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik wil ook wel een tattoo, maar ik twijfel nog steeds over wat het nou moet worden.
Of Mjollnir of een gestylleerde beer(mijn power animal).
Nou ja ik heb al GUD op mn lul staan.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:27 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog een maar het moet iets betekenen, en weet niet waar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:28 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nou ja ik heb al GUD op mn lul staan.lolwutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
[..]
Nou ja ik heb al GUD op mn lul staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIEUW: Foto's!
picsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
[..]
Nou ja ik heb al GUD op mn lul staan.Haha die was toch van die negers, die hebben dan gup en als hij overeind staat is het groeten uit paramaribo ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag ik je ontwerp zien?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb al een ontwerp, wil alleen eerst dat ontwerp nog zeker 2 jaar aanzien voor ik 'm op mn lichaam zet.
Ben nu sinds 3 jaar ervan overtuigt toch ook een tattoo te willen, maar ben toch bang er ooit spijt van te krijgen.
Wil in ieder geval een peaceteken met vlindervleugels, voor vrede en vrijheid. Mijn levenswijze
Even kijken of ik die op internet krijgen kan.quote:
daar kan ik me in vinden ja.. als mijn ontwerp me bevalt laat ik m wel zetten tho.. t is dan ook iets waar ik geen spijt van ga krijgen (ga ik vanuit), want iets met personal lossquote:Op donderdag 20 september 2012 11:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb al een ontwerp, wil alleen eerst dat ontwerp nog zeker 2 jaar aanzien voor ik 'm op mn lichaam zet.
Ben nu sinds 3 jaar ervan overtuigt toch ook een tattoo te willen, maar ben toch bang er ooit spijt van te krijgen.
Wil in ieder geval een peaceteken met vlindervleugels, voor vrede en vrijheid. Mijn levenswijze
* Cryothic meld ook uit nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 20 september 2012 11:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Even kijken of ik die op internet krijgen kan.
Dat vind ik een mooi strevenquote:Op donderdag 20 september 2012 11:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou ja ik heb al GUD op mn lul staan.drenthe? wut wat wutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ik hou van jou
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Even hierop terugkomend: Ik heb geen voordelen, dat heb ik helemaal niet gezegd.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Vooroordelen over de mensen die je helpen
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:31 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha die was toch van die negers, die hebben dan gup en als hij overeind staat is het groeten uit paramaribo ofzo
Huh wat hoezo , wat liefquote:Op donderdag 20 september 2012 11:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
drenthe? wut wat wut
oh ik hou van jou
Ik ben eigenlijk ook wel erg nieuwsgierigquote:Op donderdag 20 september 2012 11:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Even kijken of ik die op internet krijgen kan.
Screenshot ?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is een pdf bestand, dus kan hem niet op internet krijgen.
Maar wil 'm zo simpel mogelijk. De vleugels moeten ook 'leeg' zijn, zodat er eventueel de namen van mijn kinderen in kunnen, mocht ik dat idee tezijnertijd nog hebben
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:36 schreef Cryothic het volgende:
Dit is de tattoo die ik van LL kreeg eind vorig jaar.
Eigen ontwerp dus, maar uitwerking door Tattoo-meneer
[ afbeelding ]
Omdat drenthequote:Op donderdag 20 september 2012 11:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Vraag me af of ze daar ook Nederlands spreken. Faal hard.
[..]
Huh wat hoezo , wat lief![]()
Mooiquote:Op donderdag 20 september 2012 11:36 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, die is echt mooi ...quote:Op donderdag 20 september 2012 11:36 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Sterf-jaar... daarom is de vaandel daar ook gescheurd. Er hoorde nog meer aan te zittenquote:Op donderdag 20 september 2012 11:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi
1954 geboortedatum?
2006 ???
Sterfjaarquote:Op donderdag 20 september 2012 11:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi
1954 geboortedatum?
2006 ???
Geboortejaar en sterfdatum, denk je nietquote:Op donderdag 20 september 2012 11:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi
1954 geboortedatum?
2006 ???
Lijkt op een vlinder zonder kopquote:Op donderdag 20 september 2012 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet nog wel even met mijn ontwerper gaan zitten, er zijn nog een paar kleine dingetjes die ik anders wil hebben. Maar dit is tot nu toe het beste resultaat
Wat mooiquote:Op donderdag 20 september 2012 11:36 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
Ninjaeditquote:
Mooi, stijlvolquote:Op donderdag 20 september 2012 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet nog wel even met mijn ontwerper gaan zitten, er zijn nog een paar kleine dingetjes die ik anders wil hebben. Maar dit is tot nu toe het beste resultaat
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op donderdag 20 september 2012 11:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Doet me denken aan legend of zelda !
http://zelda.wikia.com/wiki/Fairy
Dat had ik nog niet eens echt opgemerkt. Wel mooie symboliek.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Sterf-jaar... daarom is de vaandel daar ook gescheurd. Er hoorde nog meer aan te zitten
nee maar drenthe blijft gewoon een speciaal plekje hebben dus vind ik jou nu liefquote:Op donderdag 20 september 2012 11:41 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zo veel moeite heb ik daar niet voor gedaan hoor
Jij hebt dat gemaakt?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Het veenquote:Op donderdag 20 september 2012 11:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee maar drenthe blijft gewoon een speciaal plekje hebben dus vind ik jou nu lief
waar uit drenthe?
Ah, ik zie t nu pasquote:Op donderdag 20 september 2012 11:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Sterf-jaar... daarom is de vaandel daar ook gescheurd. Er hoorde nog meer aan te zitten
Mooi en simpelquote:Op donderdag 20 september 2012 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kon t zo even niet bedenkenquote:Op donderdag 20 september 2012 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geboortejaar en sterfdatum, denk je niet.
Mijn ontwerperquote:
Ziet er erg gaaf uit!quote:Op donderdag 20 september 2012 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Jep, net als het versleten drumvelletje op het drumstel.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eens echt opgemerkt. Wel mooie symboliek.
Mooie detailsquote:Op donderdag 20 september 2012 11:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jep, net als het versleten drumvelletje op het drumstel.
Dat is een mooi streven. Vrijheid vind ik ook een belangrijke waarde, ik wil zelf waarschijnlijk een vogel als tatoeage. Ik weet alleen nog niet welke vogel, eentje die ik mooi vindt en qua symboliek ook past.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn ontwerper![]()
Ik heb het idee verzonnen. Vrede en vrijheid -> mijn levenswijze.
En dat staat voor?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jep, net als het versleten drumvelletje op het drumstel.
Witte duif. Alleen is dat zo origineel als rondrijden in een golf.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is een mooi streven. Vrijheid vind ik ook een belangrijke waarde, ik wil zelf waarschijnlijk een vogel als tatoeage. Ik weet alleen nog niet welke vogel, eentje die ik mooi vindt en qua symboliek ook past.
De witte duif is de vogel die gebruikt wordt als vrijheidteken. Heb je hele mooie plaatjes vanquote:Op donderdag 20 september 2012 11:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is een mooi streven. Vrijheid vind ik ook een belangrijke waarde, ik wil zelf waarschijnlijk een vogel als tatoeage. Ik weet alleen nog niet welke vogel, eentje die ik mooi vindt en qua symboliek ook past.
Dat is idd niet erg origineel ... En ook meer een vredesteken geloof ik.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Witte duif. Alleen is dat zo origineel als rondrijden in een golf.
Ondanks z'n leeftijd was z'n lichaam op... aders te verkalkt e.d. versleten dusquote:
O, ik dacht dat het meer een vredesduif was.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De witte duif is de vogel die gebruikt wordt als vrijheidteken. Heb je hele mooie plaatjes van
Ik vind tattoo's alleen heel erg mooi als er echt zo'n betekenis aan gegeven is als jij dat hebt gedaan. Wauwquote:Op donderdag 20 september 2012 11:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ondanks z'n leeftijd was z'n lichaam op... aders te verkalkt e.d. versleten dus
En aangezien hij al vanaf z'n 3de of 4de achter een drumstel zat was een trommel wel zo toepasselijk
Dat is heel mooi.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ondanks z'n leeftijd was z'n lichaam op... aders te verkalkt e.d. versleten dus
En aangezien hij al vanaf z'n 3de of 4de achter een drumstel zat was een trommel wel zo toepasselijk
Is een vredesteken, ja. De witte duif staat symbool voor een engel van God.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is idd niet erg origineel ... En ook meer een vredesteken geloof ik.
Kan aan mijn ontwerper wel vragen of hij ideeën heeftquote:Op donderdag 20 september 2012 11:49 schreef MeneerLogica het volgende:
Wil zelf altijd nog een tattoo met iets van muziek, maar gen note. Ik wou eerst een soort mp3 speler-radio met oortjes die een hart vormen. Omdat ik best een moeilijke periode heb gehad, meerdere. Zowel lichamelijk als emotioneel met veel problemen thuis, en muziek heeft me daar wel doorheen geholpen. Kan met muziek lekker naar me eigen wereldje gaanMaar moet een goede ontwerper vinden.
Dat klopt.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind tattoo's alleen heel erg mooi als er echt zo'n betekenis aan gegeven is als jij dat hebt gedaan. Wauw![]()
Van dit soort tattoo's weet je zeker dat je geen spijt gaat krijgen
Ben ik volledig mee eens, dat zal ook de enige reden zijn als ik een tattoo neemquote:Op donderdag 20 september 2012 11:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind tattoo's alleen heel erg mooi als er echt zo'n betekenis aan gegeven is als jij dat hebt gedaan. Wauw![]()
Van dit soort tattoo's weet je zeker dat je geen spijt gaat krijgen
Zag het ook inderdaad.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is een vredesteken, ja. De witte duif staat symbool voor een engel van God.
Een vogel die voor vrijheid staat... Lastig.
Ik denk dat vrijheid dan wordt vertaald in de vogel op zich, maar dat de soort vogel dan weer een andere symboliek heeft.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is een vredesteken, ja. De witte duif staat symbool voor een engel van God.
Een vogel die voor vrijheid staat... Lastig.
Heb je niet gemist, want dat heb ik niet genoemd.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben ik volledig mee eens, dat zal ook de enige reden zijn als ik een tattoo neem
Waar wil je hem laten plaatsen eigenlijk? Of heb ik dat gemist.
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan aan mijn ontwerper wel vragen of hij ideeën heeft
Dat denk ik ook danquote:Op donderdag 20 september 2012 11:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijheid dan wordt vertaald in de vogel op zich, maar dat de soort vogel dan weer een andere symboliek heeft.
Dan wordt hij wel klein denk ik? Kleiner als ik gedacht had in ieder geval.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je niet gemist, want dat heb ik niet genoemd.
Op mijn rechterpols
Dat vind ik dan weer niet, ik vind persoonlijk een vogel veel vrijer dan een vlinder. Maar dat is slechts mijn mening. Een vlinder heeft ook wel symboliek voor mij, is iets tussen mij en mijn moeder.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zag het ook inderdaad.
Vrijheid is toch wel echt de vlinder
Lastigquote:Op donderdag 20 september 2012 11:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijheid dan wordt vertaald in de vogel op zich, maar dat de soort vogel dan weer een andere symboliek heeft.
Hij wordt klein, ja. Ik wil ook geen grote opvallende dingen. Daarom ook alleen simpele zwarte lijntjes enzoquote:Op donderdag 20 september 2012 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan wordt hij wel klein denk ik? Kleiner als ik gedacht had in ieder geval.
Of wordt hij over de lengte van je arm geplaatst? (dan is het eigenlijk ook geen pols meer)
Dan blijft het ook meer symbolisch vind ikquote:Op donderdag 20 september 2012 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij wordt klein, ja. Ik wil ook geen grote opvallende dingen. Daarom ook alleen simpele zwarte lijntjes enzo
Is ook mooier vind ik bij een gestyleerde tattoo.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij wordt klein, ja. Ik wil ook geen grote opvallende dingen. Daarom ook alleen simpele zwarte lijntjes enzo
Daaromquote:Op donderdag 20 september 2012 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan blijft het ook meer symbolisch vind ik
Heb dit gekopieerd in een mail naar mijn ontwerper. Dat je dat weetquote:Op donderdag 20 september 2012 11:49 schreef MeneerLogica het volgende:
Wil zelf altijd nog een tattoo met iets van muziek, maar gen note. Ik wou eerst een soort mp3 speler-radio met oortjes die een hart vormen. Omdat ik best een moeilijke periode heb gehad, meerdere. Zowel lichamelijk als emotioneel met veel problemen thuis, en muziek heeft me daar wel doorheen geholpen. Kan met muziek lekker naar me eigen wereldje gaanMaar moet een goede ontwerper vinden.
Dat is waar ... Maar het is een machtige, sterke vogel. En ik zie het als een vogel met rode en gouden veren, of vlammende vleugels.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:52 schreef Samzz het volgende:
Een fenix wordt natuurlijk ook zo groot als je hem zelf laat worden, Fera.
Tattoo ragesquote:Op donderdag 20 september 2012 11:58 schreef Samzz het volgende:
Arenden zijn ook prachtig. Helaas ook zo uitgekauwd als voer voor een bejaarde. Net als koikarpers en vlinders en lotusbloemen.
Even opzoeken.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lastig. Ik vind zelf een quetzal heel erg mooi.
Dat vind ik dan weer iets voor mensen die op Harley Davidsons rijden (niks mis mee overigens). Niet echt een vogel die bij me past en inderdaad nogal uitgekauwd.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:58 schreef Samzz het volgende:
Arenden zijn ook prachtig. Helaas ook zo uitgekauwd als voer voor een bejaarde. Net als koikarpers en vlinders en lotusbloemen.
Fenixquote:Op donderdag 20 september 2012 12:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is waar ... Maar het is een machtige, sterke vogel. En ik zie het als een vogel met rode en gouden veren, of vlammende vleugels.
Die is lelijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Fenix![]()
[ afbeelding ]
Misschien moet ik maar een totempaal maken met al die dieren
Te 'abstract' naar mijn smaak.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Fenix![]()
[ afbeelding ]
Ja, mensen die dat soort tattoo's zetten, zonder enige betekenis erachter, gaan hoe dan ook spijt krijgen op latere leeftijd.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Tattoo ragesSterretjes en streepjescode's. * rilt *
Volgens mij zit die in de vlag van Apeldoornquote:Op donderdag 20 september 2012 12:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Fenix![]()
[ afbeelding ]
Ik zou of het een, of het ander doen.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Te 'abstract' naar mijn smaak.
Die quetzals zijn inderdaad erg mooi.Ook een mooie, lange staart enz. Misschien een feniks gebaseerd op een quetzal?
Ik vind hondenpootjes of mensenhanden enzo eigenlijk alleen mooi als het de daadwerkelijke afdruk van diegene is die je ermee herdenktquote:Op donderdag 20 september 2012 12:05 schreef Fera het volgende:
Ik wilde ook een hondenpootje in een hart gedrukt. Omdat mijn overleden hond, waarmee ik ben opgegroeid, echt een diepe pootafdruk heeft achtergelaten. Als ik aan haar denk, kan ik soms nog steeds huilen.Ze was echt een vriendin voor me.
Dat is gaafquote:Op donderdag 20 september 2012 12:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind hondenpootjes of mensenhanden enzo eigenlijk alleen mooi als het de daadwerkelijke afdruk van diegene is die je ermee herdenkt![]()
De vader van een vriendin van me heeft toen die vriendin van me heel klein was, een stempelafdruk van haar hand laten maken, en die op zijn borst getatoeëerd.
Slaap lekker, natte dromenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, ik ga nog even slapen.
Vroeg wakker gemaakt worden door het irritante monotone geluid van een boot is best vervelend, zeker als die ruim 2 uur aanhoud. Maar die boot is nu weg, dus rust
Ik zou ook nog wel even willen slapenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vroeg wakker gemaakt worden door het irritante monotone geluid van een boot is best vervelend, zeker als die ruim 2 uur aanhoud. Maar die boot is nu weg, dus rust
Welterusten meidquote:Op donderdag 20 september 2012 12:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Picsquote:Op donderdag 20 september 2012 12:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mwhehe, heel dorp in rep en roer, er staan hier 8 bussen stil maar er is eigenlijk geen plek
Dat is ook echt dom om te doenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:11 schreef Samzz het volgende:
Ik moet denken aan een verhaal van een van mijn collega's op het asiel.
Een vriend van hem wilde zijn vriendin ten huwelijk vragen, dus hij had (naam vriendin), wil je met me trouwen? op zijn onderarm laten zetten.
Vriendin helemaal over de zeik, relatie beeindigd en nu heeft hij een zwarte doodskist over de tekst laten zetten.
Wat een mafkeesquote:Op donderdag 20 september 2012 12:11 schreef Samzz het volgende:
Een vriend van hem wilde zijn vriendin ten huwelijk vragen, dus hij had (naam vriendin), wil je met me trouwen? op zijn onderarm laten zetten.
Vriendin helemaal over de zeik, relatie beeindigd en nu heeft hij een zwarte doodskist over de tekst laten zetten.
Jezus, dan ben je ook wel echt niet goed. Laat dan een lint zetten met je trouwdatum ofzo. Nooit op de feiten vooruit lopenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:11 schreef Samzz het volgende:
Dat was nogal een domme actiequote:Op donderdag 20 september 2012 12:11 schreef Samzz het volgende:
cover-up is duurder dan normale tattoo?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was nogal een domme actie
ik heb ook 1 tattoo waar iets anders overheen moet, maar dat is duur..
mwah, zo spannend is het niet, er is ruimte zat vinden wij, maar die dorpelingen kunnen er niet mee omgaanquote:
Wat moet je dan ook met 8 bussen in een dorp?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
mwah, zo spannend is het niet, er is ruimte zat vinden wij, maar die dorpelingen kunnen er niet mee omgaan
mij is verteld van wel, maar ik wil er dan ook meteen een kwart of halve sleeve van maken.. een hele kan helaas niet..quote:Op donderdag 20 september 2012 12:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
cover-up is duurder dan normale tattoo?
800 kids in 2 etappes naar een voorstelling brengen en weer terug naar school..quote:Op donderdag 20 september 2012 12:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook met 8 bussen in een dorp?
Damnquote:Op donderdag 20 september 2012 12:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
800 kids in 2 etappes naar een voorstelling brengen en weer terug naar school..
Hellevoetsluis, maar de voorstelling is in het dorpje Brielle..quote:Op donderdag 20 september 2012 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DamnWat voor 'n dorp is dat dat ze 800 kids hebben
ja en nee. Een tattoo kan ook voor de mooi. Maar dan moet het wel echt prachtig zijn. En niet van die semi Hitman wannabe's of pitjes met jong gedrag.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, mensen die dat soort tattoo's zetten, zonder enige betekenis erachter, gaan hoe dan ook spijt krijgen op latere leeftijd.
Ik vind dat je pas iets moet laten tatoeëren als er een diepe betekenis achter zit die je de rest van je leven meedraagt.
Nou is mijn betekenis niet zo heel diep, maar bij mij staat die voor mijn levenswijze, zoals een kruis voor het geloof.
Ah, dat verklaart wel watquote:Op donderdag 20 september 2012 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hellevoetsluis, maar de voorstelling is in het dorpje Brielle..
Halve sleeve lijkt me ook wel wat, maar ik zou niet weten met wat. Om nog maar te zwijgen over de prijsquote:Op donderdag 20 september 2012 12:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
mij is verteld van wel, maar ik wil er dan ook meteen een kwart of halve sleeve van maken.. een hele kan helaas niet..
Vond ze toch mooier als ze clear obscuur waren gefotografeerd.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
WTF. monteurs hebben vrouwen-in-bikini-posters van 3x1m geregeld
Heb je gezien wat voor eentje die Mike van Barbie (van TV) heeft laten zetten van zijn dochter?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:21 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
ja en nee. Een tattoo kan ook voor de mooi. Maar dan moet het wel echt prachtig zijn. En niet van die semi Hitman wannabe's of pitjes met jong gedrag.
Zn werkquote:Op donderdag 20 september 2012 12:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Halve sleeve lijkt me ook wel wat, maar ik zou niet weten met wat. Om nog maar te zwijgen over de prijs![]()
Waarom kan een hele sleeve niet? Als ik vragen mag.
Dat mag dan weer niet hierquote:Op donderdag 20 september 2012 12:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Vond ze toch mooier als ze clear obscuur waren gefotografeerd.
Zo'n wit doorschijnend overhemdquote:Op donderdag 20 september 2012 12:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ahja, tuurlijk
Of altijd met lange mouwen gaan rijden
Clair-obscure.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Vond ze toch mooier als ze clear obscuur waren gefotografeerd.
Portretquote:Op donderdag 20 september 2012 12:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb je gezien wat voor eentje die Mike van Barbie (van TV) heeft laten zetten van zijn dochter?
Ik had hier een wallpaper van Scarlett Johansson, hoeveel mensen niet 2x keken, en vroegen "wat kwam daar voorbij" als ik van scherm wisselde als ze erbij waren... niet normaal.quote:
Er komen hier wel eens klanten op bezoek die dan een rondleiding krijgen.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik had hier een wallpaper van Scarlett Johansson, hoeveel mensen niet 2x keken, en vroegen "wat kwam daar voorbij" als ik van scherm wisselde als ze erbij waren... niet normaal.
Nu weer een mooi berg weggetje, niemand die iets zegt.
Nee. De naam van zn dochter (Angelina) daaronder My baby girl.quote:
Die op ze rug?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb je gezien wat voor eentje die Mike van Barbie (van TV) heeft laten zetten van zijn dochter?
hier ook, maar die komen niet verder dan de deuropeningquote:Op donderdag 20 september 2012 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er komen hier wel eens klanten op bezoek die dan een rondleiding krijgen.
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee. De naam van zn dochter (Angelina) daaronder My baby girl.
En dan mega grote vleugels er aan vast en een rozenkrans met een kruis er aan vast.
Over zn hele rug.
Hier dus wel. Komen ook wel eens bij mijn pc kijken, maar ik hoor ze altijd aankomen dus kan FOK snel weg klikken danquote:Op donderdag 20 september 2012 12:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
hier ook, maar die komen niet verder dan de deuropening
Erg benieuwd naarquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee. De naam van zn dochter (Angelina) daaronder My baby girl.
En dan mega grote vleugels er aan vast en een rozenkrans met een kruis er aan vast.
Over zn hele rug.
Dat dusquote:Op donderdag 20 september 2012 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier dus wel. Komen ook wel eens bij mijn pc kijken, maar ik hoor ze altijd aankomen dus kan FOK snel weg klikken dan
[..]
Erg benieuwd naar
De chocolademelk door de cappuchino.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm keuzes keuzes..
nooit krijg ik drinken ( nou ja soms wel ) en nu heb ik ineen een blikje cola een blikje chocolademelk en een beker cappucino op mijn bureau staan.. en ik zin in alle 3.. maar tegelijkertijd is het vast niet lekker
Eerst cappuccino, want warm.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm keuzes keuzes..
nooit krijg ik drinken ( nou ja soms wel ) en nu heb ik ineen een blikje cola een blikje chocolademelk en een beker cappucino op mijn bureau staan.. en ik zin in alle 3.. maar tegelijkertijd is het vast niet lekker
maar apart zijn ze ook lekkerquote:Op donderdag 20 september 2012 12:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
De chocolademelk door de cappuchino.
Problem solvedquote:Op donderdag 20 september 2012 12:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik neem gewoon omstebeurten een slokje van alles
Chocolademelk met prikquote:Op donderdag 20 september 2012 12:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik neem gewoon omstebeurten een slokje van alles
nou de combi van cappucino- cola-chocolademelk is niet echt een succesquote:
Doe ns uploaden of sturenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ghehe, kreeg net een fucking vaag filmpje via Whatsapp
One guy one jar ?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
oh please ..... Do tellquote:Op donderdag 20 september 2012 12:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ew daar hadden ze het gister hier over ja....quote:Op donderdag 20 september 2012 12:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo'n vrouw pijpt een vent, hij komt, het zaad komt uit haar neus
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wut?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
gad-ver-dam-mequote:Op donderdag 20 september 2012 12:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
is dat wel mogelijk?? heb er nu al een raar beeld bijquote:Op donderdag 20 september 2012 12:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, kan het beter niet posten hierquote:
DM maarquote:Op donderdag 20 september 2012 12:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, kan het beter niet posten hieranders post ik voorlopig niks meer
Wat dacht je van iets drinken en door je neus "uitspugen"?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:58 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
is dat wel mogelijk?? heb er nu al een raar beeld bij
Link op internet? Facebook m?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, kan het beter niet posten hieranders post ik voorlopig niks meer
i second that.quote:
Spaghetti snuiven en dan door je mond er weer uit trekkenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat dacht je van iets drinken en door je neus "uitspugen"?
nee hoor welkomquote:Op donderdag 20 september 2012 13:01 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
i second that.
ohh ben redelijk nieuw tot tot sc hier. moet ik nog een voorstel dingetje doen of.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |