Artose, oorontstekingen, huid met plekken en korsten, hotspots, anus, beter vraag je wat nietquote:Op donderdag 20 september 2012 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Maar wat is er met de Boe dan trouwens?
Maar bella en kees zijn zo schattigquote:Op donderdag 20 september 2012 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Hier prima![]()
Ben wel blij als die teven morgen naar huis gaan hoor. 4 weken is best lang
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar bella en kees zijn zo schattig
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Artose, oorontstekingen, huid met plekken en korsten, hotspots, anus, beter vraag je wat niet
Gaat nu wel redelijk hoor. Nu allleen nog zijn oren en huid, maar ik zat de afgelopen maand 10x bij de DAquote:
Lekker!quote:Op donderdag 20 september 2012 15:25 schreef oh-oh het volgende:
* Burp*
Ik kreeg net een kilo gehaktballen mee bij de toffe friettent omdat ze ietwat aangebrand waren.
Net een boterham gehakt op, hondjes hebben er van gesmikkeld, en morgen ligt er nog voor alle collega's
Dat is een goed teken!quote:Op donderdag 20 september 2012 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Chico stond boos te brullen in de keuken, die had die hele kilo wel op gekund
Ja, ik merk het zelf ook erg aan mijn handen.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar hij gaat ook erg lekker hoor, de hele zomer al.
Eet prima, liefst 4 keer per dag![]()
Alleen nu deze week begint dat stramme in de ochtend weer, tis weer kil en koud.
Ja, zes is dan best wel veel.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik draag hem maar wat meer nu. Gelukkig gaan morgen de logees naar huis, dat scheelt alweer ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |