De beleving van die supporters is gewoon anders. En ze hebben een groter achterland natuurlijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Nu ongetwijfeld, maar structureel CL en dan EL naar vage ploegen uit vage landen weet ik zo net nog niet.
Op de één of andere manier zie ik je altijd alleen bij enorme zaadwedstrijden roepen dat men on-topic moet gaan.quote:
Denk dat Maaskantje jou ook beter Nederlands kan leren schrijven.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:16 schreef Doublepain het volgende:
Die coach krijgt gewoon 6 miljoen![]()
Zelfs maaskantje kan dit ploeg beter laten ballen
Jaja, Dickie laat de lampjes wel schijnen natuurlijkquote:Op donderdag 20 september 2012 19:16 schreef Doublepain het volgende:
Die coach krijgt gewoon 6 miljoen![]()
Zelfs maaskantje kan dit ploeg beter laten ballen
Ik zal hem bellenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat Maaskantje jou ook beter Nederlands kan leren schrijven.
Haha ik snap je punt en wat off-topic is niet erg maar hele discussies graag in een apart topicquote:Op donderdag 20 september 2012 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de één of andere manier zie ik je altijd alleen bij enorme zaadwedstrijden roepen dat men on-topic moet gaan.
Bron? Ik zie op Wikipedia (quote:Op donderdag 20 september 2012 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
O jawel hoor. Heeft het verleden ook wel bewezen.
quote:
Matavz had hem gemaaktquote:Op donderdag 20 september 2012 19:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar kon hij idd wat aan doen
Bij goals misschien maar niet bij een speler die praatquote:Op donderdag 20 september 2012 19:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hey, als je ergens in investeert moet je het wel gebruiken.
Ik bedoelde het ook niet geheel serieus natuurlijk. Gaat nergens over om dat ding bij elke wissewasje te gebruiken.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij goals misschien maar niet bij een speler die praat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |