Bij sommige users heb ik een redelijk beeld in mijn hoofd qua uiterlijk. Ik vind de mysterie wel goed zo.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:56 schreef H-D het volgende:
Moet wel een beetje mysterieus blijven enzo allemaal he.
Mwah hoeft niet echt van mijquote:Op donderdag 20 september 2012 23:56 schreef H-D het volgende:
[..]
Moet wel een beetje mysterieus blijven enzo allemaal he.
Ja preciesquote:Op donderdag 20 september 2012 23:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Bij sommige users heb ik een redelijk beeld in mijn hoofd qua uiterlijk. Ik vind de mysterie wel goed zo.
Ja maar dan voel ik me zo bekeken aangezien anderen het niet willenquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:06 schreef H-D het volgende:
[..]
Ooh. Nouja je mag volgens mij altijd fotos posten als je wilt...gezien eerdere posts hier
Dat is waarquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar dan voel ik me zo bekeken aangezien anderen het niet willen
We hebben al over Portacabin gepraat. Da's de inhoudelijke post.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waar gaat het heen met dit topic.
Vroeger had je eens per week een inhoudelijke post, nu is het een verkapt facebook geworden.
Altijd beter dan een sanasoufi die het Erasmus Universiteit topic kaapt met haar getroll.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waar gaat het heen met dit topic.
Vroeger had je eens per week een inhoudelijke post, nu is het een verkapt facebook geworden.
Truequote:Op vrijdag 21 september 2012 00:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Altijd beter dan een sanasoufi die het Erasmus Universiteit topic kaapt met haar getroll.
Het arrest komt later ook nog terugquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Eerstejaars arrest, dat is geen inhoud
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Eerstejaars arrest, dat is geen inhoud
Ik ga proberen mijn Juridische Vaardigheden A skills in werking te zetten en dat arrest te vindenquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:28 schreef H-D het volgende:
[..]
Het arrest komt later ook nog terug
Maar anders HR 2 januari 1903. Juweel van een arrest.
Verder dan onroerende zaak?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:28 schreef H-D het volgende:
[..]
Het arrest komt later ook nog terug
Maar anders HR 2 januari 1903. Juweel van een arrest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |