Volgens mij was er wel ergens iets van hypotheek in het spel maar als je dat als kern van Portacabin ziet heb je wel iets gemist denk ikquote:Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geen idee.. hij had het arrest opgezocht en zei dat het iets met een hypotheek te maken had of zo.
Als ik de TS was zou ik nu in jouw geval zeggen: "erg erg lang".quote:Op donderdag 20 september 2012 19:09 schreef N0rah het volgende:
[..]
Hoeveel tijd heb je voor zulks nodig?
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:09 schreef H-D het volgende:
[..]
Als ik de TS was zou ik nu in jouw geval zeggen: "erg erg lang".
Nee, zie art. 1 GW.quote:
Dank voor de tipquote:Op donderdag 20 september 2012 19:08 schreef H-D het volgende:
[..]
Volgens mij was er wel ergens iets van hypotheek in het spel maar als je dat als kern van Portacabin ziet heb je wel iets gemist denk ik![]()
Overigens heeft De Vries Lentsch-Kostense (de A-G) redelijk kort en helder geconcludeerd in die zaak. Is ook handig voor je presentatie om daar ook even naar te kijken.
Oh en kijk even of je een goede annotatie kan vinden erbij. Misschien heeft Kortmann ook wel geannoteerd. Weet ik eigenlijk niet maar die schrijft wel goede noten.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, zie art. 1 GW.
[..]
Dank voor de tip
Voor mij wel uiteraard. Ben ik ook heel eerlijk in.quote:
Jij bent toch altijd heel eerlijk en open en sociaal enzo.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voor mij wel uiteraard. Ben ik ook heel eerlijk in.
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voor mij wel uiteraard. Ben ik ook heel eerlijk in.
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:38 schreef eriksd het volgende:
Je staat erbij Norah. Maak het waar jongedame!
he die heb ik vorige week gehad.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:47 schreef Paxcon het volgende:
Sorry, ik had het zelf helemaal fout
Blijkbaar heet het dus het portacabin-arrest.
Echt iedereen die rechten studeert krijgt die een keerquote:Op donderdag 20 september 2012 20:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
he die heb ik vorige week gehad.
had het ookquote:Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geen idee.. hij had het arrest opgezocht en zei dat het iets met een hypotheek te maken had of zo.
In a galaxy far far away. Het is niet meteen van portacabin--> oh dat is belangrijk op hypotheekgebied.quote:
Er werd juist getwist over de status van de portacabin. En waarom was dat belangrijk? Er zat pand op, dus bij een onroerende zaak stond de bank met lege handen.quote:
Hierquote:Op donderdag 20 september 2012 20:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
pics? Ik heb de TT gemaakt zie ik net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |