Wattes?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:04 schreef H-D het volgende:
Wat is dit nou? Geen respect voor de mores van het topic
Sorryquote:Op donderdag 20 september 2012 00:04 schreef H-D het volgende:
Wat is dit nou? Geen respect voor de mores van het topic
Hij had geen arrest paraatquote:Op donderdag 20 september 2012 07:57 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat degene die het topic sluit ook de nieuwe maakt.
Ik ben net begonnenquote:Op donderdag 20 september 2012 09:11 schreef Maharbal het volgende:
Hoe kun je nou rechten studeren en geen arrest paraat hebben?!
Zelfs dan moet je al iets kunnen roepen ! Al was het maar iets uit een intro college als "door rood fietsen"quote:
Bedoel je niet Lindenbaum/Cohen?quote:Op donderdag 20 september 2012 09:25 schreef Paxcon het volgende:
Baumann/Cohen is het eerste wat in me opkomt, al heb ik geen idee waar die zaak over gaat
zo heet dat arrest heul niet ! (tenminste, als je bedoeld wAt ik denk dat je bedoelt). Dat is het begin van ons huidige 6:162quote:Op donderdag 20 september 2012 09:25 schreef Paxcon het volgende:
Baumann/Cohen is het eerste wat in me opkomt, al heb ik geen idee waar die zaak over gaat
dan weet je ook niet wat wij wetenquote:Op donderdag 20 september 2012 09:28 schreef eriksd het volgende:
Iedereen gewoon klep dicht, jullie weten niets.
Ik ook niet trouwens.
Jullie hebben toch vast en zeker naast Lindenbaum/Cohen ook minimaal HBU-Saladin en Haviltex behandeld?quote:
Ik weet alles.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:28 schreef eriksd het volgende:
Iedereen gewoon klep dicht, jullie weten niets.
Ik ook niet trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zuidplaspolderquote:Op donderdag 20 september 2012 11:25 schreef GlowMouse het volgende:
welk arrest hoort er bij de zuidplaspolder?
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik weet alles.Aankomende Lotto en/of staatsloterij uitslagen in pm kraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worden nog niet in het eerste blok behandeld op de UvA.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Jullie hebben toch vast en zeker naast Lindenbaum/Cohen ook minimaal HBU-Saladin en Haviltex behandeld?
Nee.. zegt me niks.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Jullie hebben toch vast en zeker naast Lindenbaum/Cohen ook minimaal HBU-Saladin en Haviltex behandeld?
Haviltex is een echte klassieker en HBU-Saladin heb ik van gehoord, maar ik weet niet meer of ik deze heb gehad.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:54 schreef Keyos het volgende:
Ben ze ook weer vergeten overigens. Sterker nog, ik zou al die bachelorvakken niet meer halen.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Worden nog niet in het eerste blok behandeld op de UvA.
Alleen voor afgestudeerde bazen.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Aankomende Lotto en/of staatsloterij uitslagen in pm kraag
Als de printer stuk gaat, is de dag ook stuk.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:06 schreef eriksd het volgende:
Zojuist voor het eerst in 6 weken de printer aan de praat gekregen. Deze dag kan niet meer stuk.
Dat zal vast wel als je Haviltex hebt gehadquote:Op donderdag 20 september 2012 14:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Haviltex is een echte klassieker en HBU-Saladin heb ik van gehoord, maar ik weet niet meer of ik deze heb gehad.
En Bunde/Erckens? En de Kribbenbijter? En Bramer/Hofman & Colpro? En Geurtzen/Kampstaal?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:06 schreef Alejandro1989 het volgende:
[..]
Dat zal vast wel als je Haviltex hebt gehadHBU/Saladin gaat over de derogerende werking van redelijkheid en billijkheid o.g.v. 6:248 lid 2. Haviltex heeft betrekking op de aanvullende werking van redelijkheid en billijkheid krachtens art. 6:248 lid 1
Zonder op te zoeken of nadenkenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En Bunde/Erckens? En de Kribbenbijter? En Bramer/Hofman & Colpro? En Geurtzen/Kampstaal?
En waar bestaat het verschil tussen Bunde/Erckens en het arrest Misverstand uit?
Heeft er geloof ik mee te maken dat men daarmee wil aangeven dat Rechten niet zozeer een wetenschap is, maar meer een vaardigheid/geleerdheidquote:Op donderdag 20 september 2012 18:25 schreef Yreal het volgende:
Waarom is nederlands recht eigenlijk hernoemt tot rechtsgeleerdheid? Nederlands recht klinkt logischer.
ik zal even in mijn glazen bol kijkenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:33 schreef Paxcon het volgende:
Ik moet trouwens een presentatie met iemand geven over een arrest. Ik weet alleen de naam nu ff niet meer. Het begint met een c, heeft twee namen en het gaat over een hypotheek of zo.
Ik dacht dat hier echte kenners zaten. Valt weer tegen dusquote:Op donderdag 20 september 2012 18:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik zal even in mijn glazen bol kijken
![]()
erik weet het vast welquote:Op donderdag 20 september 2012 18:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik dacht dat hier echte kenners zaten. Valt weer tegen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |