quote:Op woensdag 19 september 2012 23:06 schreef MeneerLogica het volgende:
Tuurlijk jij ook goldfingerspreekt toch voor zich
jij mag wel even vunzige praat in mijn oor doen hoorquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij mag wel even vunzige praat in mijn oor doen hoor
nee hoor maar een telefoontje wegquote:Op woensdag 19 september 2012 23:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]Maar je oor is zo ver weg
Jij hebt mijn stem gisteren gehoordquote:
Zal ik je bellen en een liedje voor je zingen?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Blegh k.u.t. Antibiotica! Last van maag en buik en daarnaast mag de koorts onderhand ook wel zakken! Allemaal uitslag![]()
/zeikmodus uit
vanmiddag nogquote:Op woensdag 19 september 2012 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij hebt mijn stem gisteren gehoord
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee hoor maar een telefoontje weg
ik deed niet bellen vanmiddagquote:
Mietje.. vunzig moet toch ook zacht jongenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]Spannend hoor, mag ik hem tegoed houden? Kan nu niet bellen want slapende mensen hiernaast met dunne muren
gatkrabber.. damn dat klinkt gewoon ranzigquote:Op woensdag 19 september 2012 23:18 schreef sararaats het volgende:
Staafmixer, sexmachine, gatkrabber, ...
miquote:Op woensdag 19 september 2012 23:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gatkrabber.. damn dat klinkt gewoon ranzig
En daar ging de romantiekquote:Op woensdag 19 september 2012 23:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik deed niet bellen vanmiddag
[..]
Mietje.. vunzig moet toch ook zacht jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |