SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
[ Bericht 0% gewijzigd door Dudeweiser op 19-09-2012 22:49:22 ]
Ik ga dit filmpje afkijken en dan slapenquote:
even nachtje doorhalenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga dit filmpje afkijken en dan slapen
Niemand was ook zo dom om dit met zijn main account te doen lijkt mequote:Op woensdag 19 september 2012 22:37 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Computertechnisch mogelijk... Maar gezien de bugs en glitches, betwijfel ik het..
Als we die niet krijgen allemaal boze tweets naar EA sturenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik wil wel mijn daily gift ja straks
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als we die niet krijgen allemaal boze tweets naar EA sturen
Ik kreeg in totaal 2k.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:40 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ben nu dus al mooi twee daily gifts misgelopen door die tyfus app
Als ik weer zon bronze teringpack krijg mogen ze hem in hun reet stekenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik wil wel mijn daily gift ja straks
quote:
there i fixed itquote:Op woensdag 19 september 2012 22:39 schreef Jonnsie het volgende:
Wanneer zetten jullie mij eens in de OP lijst?:p gamertag: Jonnsie89 - Xbox!
Als die 5* skiller erin zit wil ik hem wel.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ik weer zon bronze teringpack krijg mogen ze hem in hun reet steken
Oh tyfus, ik had het hoogste bod op die 5 * skillerquote:Op woensdag 19 september 2012 22:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als die 5* skiller erin zit wil ik hem wel.
Ik kreeg volgens mij vandaag 500c en gisteren 250c als daily gifts. Maar volgens mij kreeg ik op mijn andere account geen 1.
Lol ik had 1 bronzen mini pack en een silveren xDquote:Op woensdag 19 september 2012 22:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
kreeg gisteren gewoon 2.5k in mijn gift
Lekker heel veel bronze minipacksquote:Op woensdag 19 september 2012 22:41 schreef DutchSL het volgende:
Straks is deze bug gefixt, maar dan kun je vast nog wel de daily gifts tamperen
Hoeveel had je dan geboden? Op de Xbox was er op 1 10k geboden, daarna viel de web app uit.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh tyfus, ik had het hoogste bod op die 5 * skiller
Hopen dat ik die heb
Die jaquote:Op woensdag 19 september 2012 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel had je dan geboden? Op de Xbox was er op 1 10k geboden, daarna viel de web app uit.
Waarmee?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:43 schreef Roypsv het volgende:
hoe staat het er nou mee? ben ff weggeweest
Dies 5 * en pas 1 op de markt geweestquote:Op woensdag 19 september 2012 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ha die zag ik, ik dacht al welke gek doet zoiets
Trundle?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dies 5 * en pas 1 op de markt geweestDie wordt nog wel wat meer waard
Och, is die mickey mouse competitie weer bezig?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:43 schreef Tim86 het volgende:
Telt de Next Gen Cup mee voor IF's? IF FIscher [ afbeelding ]
5-0 tegen Molde, 3x Fischer
Jaquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Och, is die mickey mouse competitie weer bezig?
Ze hebben gewoon rustig Man Utd zitten kijken met een lekkere schaal bitterballen met de hele crew.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:43 schreef over_hedge het volgende:
CL is afgelopen. Nu zal EA wel weer aan het werk gaan.
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:42 schreef Doublepain het volgende:
Als ze niemand bannen en die tamperen doet het, ga ik meedoen.. Fucking hell zeg
Absoluut jij bent zeker jaloers dat Feyenoord niet mee doet hequote:Op woensdag 19 september 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Och, is die mickey mouse competitie weer bezig?
Nee, A1 is toch een zwak team dit jaarquote:Op woensdag 19 september 2012 22:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut jij bent zeker jaloers dat Feyenoord niet mee doet he
Maar de Feyenoord jeugd is super goed toch dit datquote:Op woensdag 19 september 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, A1 is toch een zwak team dit jaar
Waarom deed je dat toenstraks dan niet?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als die mogelijkheid er is, gewoon pakken met 2 handen..
Feyenoord wilde niet meedoen, had uitnodigingquote:Op woensdag 19 september 2012 22:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De A1 niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar de Feyenoord jeugd is super goed toch dit dat
Toen was ik er nietquote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Waarom deed je dat toenstraks dan niet?
Alle talenten zijn weggepikt door Engelse clubs.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar de Feyenoord jeugd is super goed toch dit dat
Ajax heeft dit jaar ook niet veel als ze de Denen eruit halen.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, A1 is toch een zwak team dit jaar
Nee jonge net Silva verkocht voor 122kquote:
Nee wantquote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef Tim86 het volgende:
Vandermar, word je stiekem een beetje PSV supporter als je zulke foto's ziet?
[ afbeelding ]
ja hoor jij welquote:
Next gen cup is niets meer dan een toernooi waar de grote clubs goedkoop talentjes bij andere clubs willen weghalen.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax heeft dit jaar ook niet veel als ze de Denen eruit halen.
Nou dat vind ik ook weer onzin want de meeste liggen toch al langer vast in de A1.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Next gen cup is niets meer dan een toernooi waar de grote clubs goedkoop talentjes bij andere clubs willen weghalen.
Lekkere principes picassoquote:Op woensdag 19 september 2012 22:42 schreef Doublepain het volgende:
Als ze niemand bannen en die tamperen doet het, ga ik meedoen.. Fucking hell zeg
quote:
Maar die kunnen vaak voor weinig weg.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou dat vind ik ook weer onzin want de meeste liggen toch al langer vast in de A1.
Die moet je dan ook lekker laten gaan. Ajax verloor vorig jaar Bouy en die mag nu alweer weg bij Juventus. Die gasten willen niet investeren in zichzelf en kiezen voor het geld. Kun je missen als kiespijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maar die kunnen vaak voor weinig weg.
Feyenoord is wel uitgenodigd maar die hoofd opleidingen wil er niet aan meedoen.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Free abo'squote:Op woensdag 19 september 2012 22:50 schreef Fuszy het volgende:
zijn jullie FOK! ook al aan het slopen? Tergend langzaam en kreeg net een database probleem
PIquote:Op woensdag 19 september 2012 22:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Feyenoord is wel uitgenodigd maar die hoofd opleidingen wil er niet aan meedoen.
Je bent niet bekend met het fenomeen lichtval, schaduw etc?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:52 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Blanke Beyonce
Ik heb alle vertrouwen in Brard, heeft samen met Cor Adriaanse en Wim Janssen de jeugdopleiding op de kaart gezet.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Feyenoord is wel uitgenodigd maar die hoofd opleidingen wil er niet aan meedoen.
Jij niet met het fenomeen skin bleaching?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met het fenomeen lichtval, schaduw etc?
Braga finale EL 2 jaar geleden.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:53 schreef DutchSL het volgende:
Braga - Cluj
Hoe komt dit in 1 poule terecht, terwijl er poules zijn zoals die van Ajax
Die doet het goed ja, nu moeten ze nog eens gaan cashen met die spelers.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in Brard, heeft samen met Cor Adriaanse en Wim Janssen de jeugdopleiding op de kaart gezet.
EL is een pauper toernooiquote:Op woensdag 19 september 2012 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Braga finale EL 2 jaar geleden.
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in Brard, heeft samen met Cor Adriaanse en Wim Janssen de jeugdopleiding op de kaart gezet.
Ik vond Cluj anders best goed spelen op basis van de samenvattingquote:Op woensdag 19 september 2012 22:53 schreef DutchSL het volgende:
Braga - Cluj
quote:
Niveautje hoor.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:53 schreef DutchSL het volgende:
Braga - Cluj
2 countergoals en dat was het toch?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vond Cluj anders best goed spelen op basis van de samenvatting
Die 2e goal was gelukkig maar wel goed ingeschoten. Maar ja, ze lieten inderdaad weinig zien in die samenvatting.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2 countergoals en dat was het toch?
quote:Als ik het openbaar zou maken zou het spel echt helemaal naar de kloten gaan
Dat bespaar ik EA maar. Wat een prutsers.
Die Coelho of zoiets was gewoon slecht.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vond Cluj anders best goed spelen op basis van de samenvatting
idd ik weet het nog als de dag van gisterquote:Op woensdag 19 september 2012 22:56 schreef detennismaster het volgende:
Hier begon het allemaal mee:
Confetti:
Als ik het openbaar zou maken zou het spel echt helemaal naar de kloten gaan
Die gasten hadden geluk niet normaal..Bij rust 0-3 en toen hadden zij 4 doelpogingen en 40% balbezit ofzo tegenover 12 van Lille en 60%quote:Op woensdag 19 september 2012 22:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
BATE Borisov heeft ook gewoon gewonnen, niets mis mee
We zijn nu 10 uren, 20 topics en een offline webapp verderquote:Op woensdag 19 september 2012 22:56 schreef detennismaster het volgende:
Hier begon het allemaal mee:
Confetti:
Als ik het openbaar zou maken zou het spel echt helemaal naar de kloten gaan
Prima stats hoor: http://www.futwiz.com/player-data/5171quote:Op woensdag 19 september 2012 22:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die Coelho of zoiets was gewoon slecht.
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:57 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
idd ik weet het nog als de dag van gister
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:58 schreef Typisch het volgende:
ey kut cheaters door jullie kan ik nu niet spelen
Maar heb jij dit nou echt zelf ontdekt en zijn al die andere mensjes er via via achter gekomen of was er al iemand die dit had ontdekt? Of zijn er gewoon los van elkaar mensen achter gekomen, wat mij het meest plausibel lijkt?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:57 schreef Confetti het volgende:
Heb FOK! even genoemd op een berucht cheat-forum waar ik het ook postte
Marcelo is beter:quote:Op woensdag 19 september 2012 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Prima stats hoor: http://www.futwiz.com/player-data/5171
De blessure van Immers en de mogelijke basisplaats van Tonny is een schrale troostquote:Op woensdag 19 september 2012 22:58 schreef Typisch het volgende:
ey kut cheaters door jullie kan ik nu niet spelen
Ik las dat de blessure mee ging vallen, jammer genoeg.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
De blessure van Immers en de mogelijke basisplaats van Tonny is een schrale troost
Logisch, dat is de beste kopper van de Eredivisie.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Marcelo is beter:
http://www.futwiz.com/compare/5171/5334
Gr gr
Maar Marcelo is dan ook gold (waarom weet ik ook niet) Ik had vandaag een Liga BBVA CB met 71 pace in 1 van mijn packsquote:Op woensdag 19 september 2012 22:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Marcelo is beter:
http://www.futwiz.com/compare/5171/5334
Gr gr
he ja hoor post je geheime vraag en je inlog gegerevens.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:59 schreef Johnbon het volgende:
HAllo Ben ik nog op tijd voor gratis coins/.?? Xd?
Ex-AZ'er Hector Moreno toch?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar Marcelo is dan ook gold (waarom weet ik ook niet) Ik had vandaag een Liga BBVA CB met 71 pace in 1 van mijn packs
quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Logisch, dat is de beste kopper van de Eredivisie.
Heb je toch niks aan nuquote:Op woensdag 19 september 2012 23:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
he ja hoor post je geheime vraag en je inlog gegerevens.
Douw je UI in je reet en die coins komenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:59 schreef Johnbon het volgende:
HAllo Ben ik nog op tijd voor gratis coins/.?? Xd?
Er was slechts 1 ander iemand die ervan af wist voor zover ik weet. Dat was die gozer die al miljoenen coins aan het verkopen was. Dat irriteerde mij ook.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar heb jij dit nou echt zelf ontdekt en zijn al die andere mensjes er via via achter gekomen of was er al iemand die dit had ontdekt? Of zijn er gewoon los van elkaar mensen achter gekomen, wat mij het meest plausibel lijkt?
Indi? Die krijgt nog wel een IF joh.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:01 schreef vandermar het volgende:
De Eredivisie hebben ze andersom competitie van gemaakt.
De beste verdediger is een 72 rated 68 pace zilver terwijl hij in het echt verhipte snel is
De vrij of Martins indi ?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:01 schreef vandermar het volgende:
De beste verdediger is een 72 rated 68 pace zilver terwijl hij in het echt verhipte snel is
Nee, Ekiza.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:01 schreef Confetti het volgende:
[..]
Er was slechts 1 ander iemand die ervan af wist voor zover ik weet. Dat was die gozer die al miljoenen coins aan het verkopen was. Dat irriteerde mij ook.
Maar aan de grote massa is het echt via FOK! en http://www.se7ensins.com/(...)glitch.786176/unread bekend geworden.
quote:
Brunoquote:Op woensdag 19 september 2012 23:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Indi? Die krijgt nog wel een IF joh.
Derijck is niet zo snel hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 23:01 schreef vandermar het volgende:
Hahaha, bazen site.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
[..]
Bruno
hierover mag wel een stukje op brunomartinsindi.com komen
Te lang Donald Duckies gelezen vandaag?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:01 schreef vandermar het volgende:
Die woordenschat blijf ik houden van vroegerquote:Op woensdag 19 september 2012 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Te lang Donald Duckies gelezen vandaag?
nopequote:Op woensdag 19 september 2012 23:04 schreef Reemi het volgende:
Terug na een paar uur, is er al nieuws?
nee ouwe hekkerquote:Op woensdag 19 september 2012 23:04 schreef Reemi het volgende:
Terug na een paar uur, is er al nieuws?
?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:06 schreef Confetti het volgende:
Dat topic van me heeft wel ziek veel views. Even EA trollen via de OP
linkje?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:06 schreef Confetti het volgende:
Dat topic van me heeft wel ziek veel views. Even EA trollen via de OP
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:01 schreef Confetti het volgende:
[..]
Er was slechts 1 ander iemand die ervan af wist voor zover ik weet. Dat was die gozer die al miljoenen coins aan het verkopen was. Dat irriteerde mij ook.
Maar aan de grote massa is het echt via FOK! en http://www.se7ensins.com/(...)glitch.786176/unread bekend geworden.
quote:
luijen kudtjesquote:
Waarom FOK! vermelden. Hier staan alle gamertags.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:07 schreef Confetti het volgende:
http://www.se7ensins.com/(...)-pack-glitch.786176/
Al die KSI fanboys die het niet snapte ragen nuquote:Op woensdag 19 september 2012 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
#ResetTheWebapp is trending op twitter
Goed dat je het zegt ja, haal maar weg just in casequote:Op woensdag 19 september 2012 23:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom FOK! vermelden. Hier staan alle gamertags.
ik mis al mijn penalties hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 23:11 schreef Tim86 het volgende:
Aad de Mos had weer een mooie quote net
"Simons schoot van de 10 penalty's er 11 binnen"
Jij en ik samen zouden er wel 11 van de 10 makenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik mis al mijn penalties hoorbehalve in fifa.
72 headingquote:Op woensdag 19 september 2012 23:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat vorig jaar in FIFA kon kan ook in het echt want Messi wint daar een kopduel
haha inderdaadquote:Op woensdag 19 september 2012 23:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij en ik samen zouden er wel 11 van de 10 maken
Nee, hij vindt scoren ook nog leukquote:Op woensdag 19 september 2012 23:15 schreef DutchSL het volgende:
Hoor ik het nu goed en zegt van Halst dat ze Messi CM moeten maken?
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:08 schreef Confetti het volgende:
Had iemand nog screenshots van hun spelers? Ik haal de teamname enzo weg en zet ze dan in die OP daar.
Nee, hij zei dat hij later wellicht op CM/CAM kan spelen.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:15 schreef DutchSL het volgende:
(En dan voor de prijs van Mascherano er op zetten..)
Nee, ze zeggen dat Messi straks als aan het einde van zijn loopbaan best wel eens op het middenveld terecht kan komen (als hij zijn explosiviteit zou verliezen).quote:Op woensdag 19 september 2012 23:15 schreef DutchSL het volgende:
(En dan voor de prijs van Mascherano er op zetten..)
Samevatting van 30 secondenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Benfica heeft niet kunnen winnen van Celtic
Had geen tijd om te trollenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je had moeten trollen met 500K bieden op een Eredivisie speler als Verhoeven ofzo
Net als Clasie, beetje baasie doen!quote:Op woensdag 19 september 2012 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ze zeggen dat Messi straks als aan het einde van zijn loopbaan best wel eens op het middenveld terecht kan komen (als hij zijn explosiviteit zou verliezen).
Waarom? Zoals die van GuRBuH valt na te trekken. Gewoon geen aandacht trekken joh.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:08 schreef Confetti het volgende:
Had iemand nog screenshots van hun spelers? Ik haal de teamname enzo weg en zet ze dan in die OP daar.
John scoorde er 4 in zijn tweede competitiewedstrijd ookquote:Op woensdag 19 september 2012 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Twente verhuurt John aan Nordsjaelland en die spelen gewoon CL en Twente niet
FUT14.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:21 schreef over_hedge het volgende:
Oke, wanneer is de web app weer online wat denken jullie?
Hopelijk als ik wakker wordt want hier ga ik niet op wachtenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:21 schreef over_hedge het volgende:
Oke, wanneer is de web app weer online wat denken jullie?
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ilsinho speelde vandaag mee bij Shakhtar, jammer dat hij dit jaar niet in FUT zit
Er op wachten doe ik sowieso niet. Wacht tot 12uur dan een programma op discovery kijken en dan maar eens slapenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hopelijk als ik wakker wordt want hier ga ik niet op wachten
Wut?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom? Zoals die van GuRBuH valt na te trekken. Gewoon geen aandacht trekken joh.
twitter:FranticViperz twitterde op woensdag 19-09-2012 om 23:22:55@RobHodson_ you reading all these tweets Rob? #ResetTheWebApp reageer retweet
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 19-09-2012 om 23:23:22@FranticViperz Tweets? What tweets. I don't see any tweets. reageer retweet
Ik heb er nog 10 voor 590k zien gaan andersquote:Op woensdag 19 september 2012 23:24 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk de enige die Maikon Leite voor dat bedrag heeft overgenomen.
oh op die fiets.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:24 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk de enige die Maikon Leite voor dat bedrag heeft overgenomen.
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 19-09-2012 om 23:26:29@Eoinyy_C SORRY I COULDN'T HEAR YOU. WHAT WAS THAT? reageer retweet
Hij is echt een achterlijk klein kind en zou zomaar een user hier op FOK! kunnen zijnquote:Op woensdag 19 september 2012 23:24 schreef Doublepain het volgende:
twitter:FranticViperz twitterde op woensdag 19-09-2012 om 23:22:55@RobHodson_ you reading all these tweets Rob? #ResetTheWebApp reageer retweet
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 19-09-2012 om 23:23:22@FranticViperz Tweets? What tweets. I don't see any tweets. reageer retweet
___________!
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:27 schreef Doublepain het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 19-09-2012 om 23:26:29@Eoinyy_C SORRY I COULDN'T HEAR YOU. WHAT WAS THAT? reageer retweet
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 19-09-2012 om 23:23:22So, you guys want a reset right? reageer retweet
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 19-09-2012 om 23:27:58@TeamAvtarr I see #loveactually is trending. reageer retweet
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:28 schreef Doublepain het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 19-09-2012 om 23:27:58@TeamAvtarr I see #loveactually is trending. reageer retweet
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 19-09-2012 om 23:23:22So, you guys want a reset right? reageer retweet
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 19-09-2012 om 23:23:22So Lindgren want's to suck my pussy right? reageer retweet
Ja, en dan nog meer huillies krijgen die hun goede spelers kwijt zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:30 schreef poker4lifee het volgende:
acht de kans dat ze resetten best groot eigenlijk met al die huillies
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 19-09-2012 om 23:28:33@FranticViperz @SverigeDax @Jack54HD Yup. Still here, going to order some food I think. reageer retweet
want's.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:30 schreef vandermar het volgende:
[..]twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 19-09-2012 om 23:23:22So Lindgren want's to suck my pussy right? reageer retweet
Die man eet echt veelquote:Op woensdag 19 september 2012 23:30 schreef Doublepain het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 19-09-2012 om 23:28:33@FranticViperz @SverigeDax @Jack54HD Yup. Still here, going to order some food I think. reageer retweet
_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:
wat was er?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach gossie RVP is weer huilie aan het doen. Geef gewoon een interview klein kind.
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:31 schreef Tim86 het volgende:
Rob dikke kut trollTits or GTFOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Hij had weer eens geen zin in een interviewquote:
NOSquote:Op woensdag 19 september 2012 23:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach gossie RVP is weer huilie aan het doen. Geef gewoon een interview klein kind.
Alle zenders, niet alleen NOSquote:Op woensdag 19 september 2012 23:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
NOSkut zender
ik geef hem gelijk!
quote:
Dikkequote:Op woensdag 19 september 2012 23:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook elke dag eet.
Nu zul je zien dat de web app het straks om 0:29 weer doet.
Meneer speelde kut en wou geen interview geven aan de pers. Weet zeker dat wanneer hij had gescoord hij vooraan had gestaan om een interview af te staan.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu zul je zien dat de web app het straks om 0:29 weer doet.
Hij werpt een blik op zijn bankrekening en geeft lekker sarcastische reacties als een baasquote:
Bizar man. Vond hem tot afgelopen zomer eigenlijk erg sympathiek (even los van mijn Arsenal fanboyheid), maar hij wordt echt steeds vervelenderquote:Op woensdag 19 september 2012 23:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Meneer speelde kut en wou geen interview geven aan de pers. Weet zeker dat wanneer hij had gescoord hij vooraan had gestaan om een interview af te staan.
Veeg me opquote:
In de avond krijgt hij vast een bonusquote:Op woensdag 19 september 2012 23:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij werpt een blik op zijn bankrekening en geeft lekker sarcastische reacties als een baas
Alsof meneer de community manager een dik salaris krijgtquote:Op woensdag 19 september 2012 23:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij werpt een blik op zijn bankrekening en geeft lekker sarcastische reacties als een baas
Ver boven modaalquote:Op woensdag 19 september 2012 23:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alsof meneer de community manager een dik salaris krijgt
Issut al avond in vancouver?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:35 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
In de avond krijgt hij vast een bonus
Hij woont in Engeland, toch?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Issut al avond in vancouver?
Hebben wij allemaal een ban en kan de rest er wel opquote:Op woensdag 19 september 2012 23:36 schreef over_hedge het volgende:
Wel grappig, gister konde wij allemaal op de app, de rest niet. En nu dit weer.Wat zal er morgen zijn.
Leuk liga teampje.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:37 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een team heb je dan
Alsut goed is wordt alles rond fifa en dus ook rond fut in Vancouver geregeldquote:
De release van FIFA 13 wordt uitgesteld.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:36 schreef over_hedge het volgende:
Wel grappig, gister konde wij allemaal op de app, de rest niet. En nu dit weer.Wat zal er morgen zijn.
Deze man komt toch niet aan spelen toe, die was wat te hebberig lijkt mequote:Op woensdag 19 september 2012 23:37 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een team heb je dan
Inderdaad, ik heb die in de OP gezet van dat andere forum om het er in te wrijven.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:37 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een team heb je dan
Iedereen speelt straks met Ronaldo-Messi-Iniesta-Xaviquote:Op woensdag 19 september 2012 23:37 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een team heb je dan
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze man komt toch niet aan spelen toe, die was wat te hebberig lijkt me
Lekker goedkoopquote:Op woensdag 19 september 2012 23:38 schreef vandermar het volgende:
Iniesta als LW is wel echt verrekte kut
Wacht nou maar af hoe het speelt in Fifa 13, misschien is hij wel gewoon de beste LW van het spelquote:Op woensdag 19 september 2012 23:38 schreef vandermar het volgende:
Iniesta als LW is wel echt verrekte kut
Volgens mij zit development in Vancouver, maar Robbie woont volgens zijn twitter in Guildford, UKquote:Op woensdag 19 september 2012 23:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alsut goed is wordt alles rond fifa en dus ook rond fut in Vancouver geregeld
Van Persnie!quote:Op woensdag 19 september 2012 23:37 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een team heb je dan
Wel conditie, dat heeft hij niet die kwalquote:Op woensdag 19 september 2012 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
Zeker als hangende LW heb je geen pace nodig. Of weinig.
Dat zei je moeder ook vannachtquote:Op woensdag 19 september 2012 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
sorry sorry egt sorry was me broertjequote:
Ik hoop dat ik een leuk meisje krijg. Maar ja, net waar je prioriteiten liggen.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop dat ik dit jaar weer een top silver in een bronze pack krijg. Een Agbonlahor of Lukaku ofzo
Agbonlahor en Lukaku zijn wel al vrij prijzigquote:Op woensdag 19 september 2012 23:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop dat ik dit jaar weer een top silver in een bronze pack krijg. Een Agbonlahor of Lukaku ofzo
Ik hoop dat ik een leuk meisje krijg met Agbonlahor in haar starters packquote:Op woensdag 19 september 2012 23:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik een leuk meisje krijg. Maar ja, net waar je prioriteiten liggen.
Lukaku heb ik. Agbonlahor stond er maar 1 op, zonder BIN. Anders had ik die ookquote:Op woensdag 19 september 2012 23:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop dat ik dit jaar weer een top silver in een bronze pack krijg. Een Agbonlahor of Lukaku ofzoEn dan ga ik Agbonlahor gebruiken omdat het nu mag.
vraag maar aan Meeuwisquote:Op woensdag 19 september 2012 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
Niet veel bijzonders. Lijkt mij persoonlijk wel een leuke speler, maar er zijn veeeel betere EPL spitsenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Zou Benteke nog wat waard worden, of zal het niet veel bijzonders worden?
Is silver toch? Denk dat hij voor 10k zal gaanquote:Op woensdag 19 september 2012 23:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Zou Benteke nog wat waard worden, of zal het niet veel bijzonders worden?
Ik denk niet dat je dat in een pack krijgt of je moet hele goede photoshop skillz hebben.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik een leuk meisje krijg. Maar ja, net waar je prioriteiten liggen.
Leuke vrouwelijke coach met +15% head. Niks mis mee. Lekker joh.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat in een pack krijgt of je moet hele goede photoshop skillz hebben.
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leuke vrouwelijke coach met +15% head. Niks mis mee. Lekker joh.
Daarin al die pics van die superteamstwitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 19-09-2012 om 23:42:00I know most of you have this link but for those still asking questions please check here first: http://t.co/smTURtGn reageer retweet
lekker wyfquote:Op woensdag 19 september 2012 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat in een pack krijgt of je moet hele goede photoshop skillz hebben.
Ja, maar jij hebt Maikon Leite en Wallyson ook al en die heb ik liever dan Agbonlahor en Lukaku.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Lukaku heb ik. Agbonlahor stond er maar 1 op, zonder BIN. Anders had ik die ook
Is nog maar de vraag of hij ze nog heeft.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt Maikon Leite en Wallyson ook al en die heb ik liever dan Agbonlahor en Lukaku.
Ik hoop dat ik ze nog heb jaquote:Op woensdag 19 september 2012 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt Maikon Leite en Wallyson ook al en die heb ik liever dan Agbonlahor en Lukaku.
Schijt aan het EA forum, dat is puur voor gejankquote:Op woensdag 19 september 2012 23:47 schreef Doublepain het volgende:
I Conrax I
Local Club Sub
The people on the Se7ens website or whatever contradict themselfs, they glitch the game to get coins and player's, then turn around and say, when the game is released it will be boring because they have everything....................
Invalid's!
Alsof die noobs daaro het verschil tussen een glitch en hacken wetenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:50 schreef over_hedge het volgende:
Dit noemen ze steeds hacken, maar dit kan je toch geen hacken noemen?
Jawel hoor.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:50 schreef over_hedge het volgende:
Dit noemen ze steeds hacken, maar dit kan je toch geen hacken noemen?
Scriptje laten draaien is iets anders dan hackzorsquote:
Heb jij ook gedaan ofniet?quote:
Dit is geen scriptje laten draaienquote:Op woensdag 19 september 2012 23:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Scriptje laten draaien is iets anders dan hackzors
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |