SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
[ Bericht 0% gewijzigd door Dudeweiser op 19-09-2012 22:49:22 ]
Ik ga dit filmpje afkijken en dan slapenquote:
even nachtje doorhalenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga dit filmpje afkijken en dan slapen
Niemand was ook zo dom om dit met zijn main account te doen lijkt mequote:Op woensdag 19 september 2012 22:37 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Computertechnisch mogelijk... Maar gezien de bugs en glitches, betwijfel ik het..
Als we die niet krijgen allemaal boze tweets naar EA sturenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik wil wel mijn daily gift ja straks
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als we die niet krijgen allemaal boze tweets naar EA sturen
Ik kreeg in totaal 2k.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:40 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ben nu dus al mooi twee daily gifts misgelopen door die tyfus app
Als ik weer zon bronze teringpack krijg mogen ze hem in hun reet stekenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik wil wel mijn daily gift ja straks
quote:
there i fixed itquote:Op woensdag 19 september 2012 22:39 schreef Jonnsie het volgende:
Wanneer zetten jullie mij eens in de OP lijst?:p gamertag: Jonnsie89 - Xbox!
Als die 5* skiller erin zit wil ik hem wel.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ik weer zon bronze teringpack krijg mogen ze hem in hun reet steken
Oh tyfus, ik had het hoogste bod op die 5 * skillerquote:Op woensdag 19 september 2012 22:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als die 5* skiller erin zit wil ik hem wel.
Ik kreeg volgens mij vandaag 500c en gisteren 250c als daily gifts. Maar volgens mij kreeg ik op mijn andere account geen 1.
Lol ik had 1 bronzen mini pack en een silveren xDquote:Op woensdag 19 september 2012 22:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
kreeg gisteren gewoon 2.5k in mijn gift
Lekker heel veel bronze minipacksquote:Op woensdag 19 september 2012 22:41 schreef DutchSL het volgende:
Straks is deze bug gefixt, maar dan kun je vast nog wel de daily gifts tamperen
Hoeveel had je dan geboden? Op de Xbox was er op 1 10k geboden, daarna viel de web app uit.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh tyfus, ik had het hoogste bod op die 5 * skiller
Hopen dat ik die heb
Die jaquote:Op woensdag 19 september 2012 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel had je dan geboden? Op de Xbox was er op 1 10k geboden, daarna viel de web app uit.
Waarmee?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:43 schreef Roypsv het volgende:
hoe staat het er nou mee? ben ff weggeweest
Dies 5 * en pas 1 op de markt geweestquote:Op woensdag 19 september 2012 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ha die zag ik, ik dacht al welke gek doet zoiets
Trundle?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dies 5 * en pas 1 op de markt geweestDie wordt nog wel wat meer waard
Och, is die mickey mouse competitie weer bezig?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:43 schreef Tim86 het volgende:
Telt de Next Gen Cup mee voor IF's? IF FIscher [ afbeelding ]
5-0 tegen Molde, 3x Fischer
Jaquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Och, is die mickey mouse competitie weer bezig?
Ze hebben gewoon rustig Man Utd zitten kijken met een lekkere schaal bitterballen met de hele crew.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:43 schreef over_hedge het volgende:
CL is afgelopen. Nu zal EA wel weer aan het werk gaan.
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:42 schreef Doublepain het volgende:
Als ze niemand bannen en die tamperen doet het, ga ik meedoen.. Fucking hell zeg
Absoluut jij bent zeker jaloers dat Feyenoord niet mee doet hequote:Op woensdag 19 september 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Och, is die mickey mouse competitie weer bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |